-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #41595 üzenetére
nem is olyan rossz az az alfa V6.
mod: még mindig senki nem linkelt egy rendes autót
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #41664 üzenetére
Egy, kva alacsony.
Ketto, nem nagyon van árok a panel közepén.
Három, gordeszkam sincs.
Négy, lusta is vagyok hozzá 😂Zack: koszi, rájuk gondoltam én is első körben, bár van egy közelebb is, dinamit dob.
Róluk hallott már valaki valamit?[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #41754 üzenetére
Ez minden márkánál nagyjából így van. Van egy arculat, és azt nyomják.
Ez a mondeo belső elmarad a passattól. Annál legalább 3 részben tagolt, ez meg egybe van oszt jónapot.
De kinek mi, B7 Passat belső jobb picivel egyébként mint B6.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
zack
nagyúr
válasz Integrale #41777 üzenetére
Az Alfákat kívül és belül is nagyon eltalálták. Az egyik legszebb.
Gondolkodtam bennük, de sok belőlük a szopóroller motorikusan.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
barnam_
nagyúr
válasz Integrale #41867 üzenetére
Hogyan hasonlítasz össze egy lépcsős hátú karosszériát egy ilyen X6 szintű batárral?
Más stílus, más célközönség.
Kívülről sem túlzottan szép az a Lexus (max azt mondanám de szép nagy), belülről meg tényleg ocsmány. Nyilván nem véletlenül tette le a tulaj isDe ha félreteszem a külső/belső kérdését, akkor is inkább azt választanám, ami ismerőstől van, aminek ismerem nagyjából az előéletét. Valamint szerintem az sokat számít, hogy ismerheted a tulaját is...
(#41866) Tsebacsi: ha eddig is E Mercije volt faterodnak, akkor szerintem nem kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #41938 üzenetére
Igen ez igy szokott lenni.
Viszont a teljesitmeny novelesevel aranyosan novekszik a tobbszor felgyorsitok illetve nagyobb sebesseggel kozlekedek ergo nagyobb sebessegrol tobbszor fekezek minek folyomanya az hogy a feket jobban terheled mint amire terveztek -------> rosszabb fekhatas
Probaljunk meg elvonatkoztatni a de en tenyleg nem es egyaltalan minek erosebb kocsi mikor csak 50-el lehet menni varosban hulyesegektol. Ertd jol
Szerinted egy STI-n minek van 4 dugattyus brembo mikor a wrx-en csak ket dugos van? Sulyuk ugyanannyi
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #41938 üzenetére
Városba forgalomba ha "kilősz" , és mondjuk ugyanazon idő alatt, eléred a 70-et(tuning után) nem csak az 55-t, és váratlanul besatuzik valaki, nem olyan biztos, hogy a gyári fék meg fog állítani 70-ről, ellenben 55-ről igen...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #41943 üzenetére
Igen erre mondtam hogy elmeletben. Csak azt a feket ugy terveztek ahogy feletted is irtak.
100% hogy emberunk gyorsabb lesz mint elotte hiszen hamarabb felgyorsit egyes szakaszokon biztosan tobbel fog menni mit amennyivel elotte ment ergo nagyobb sebessegrol lassit. Minel tobbszor teszi ezt meg annal jobban melegiti a feket ami normal uzemben meg megfeleloen lassit de ha elmelegited mar nem fog uzemszeruen mukodni.
Legtobb jarmu gyarilag eppenhogy jo fekekkel rendelkezik. Nagyon keves az a modell aminek megfelelo fekei vannak (ezek altalaban a felsokategorias sport modellek es nem a filleres hothatch kategoria)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #41943 üzenetére
Pesten elég sok helyen van 70-es tábla...
A tömeg hiába ugyanannyi, ha közelebb érsz egy autóhoz ugyanazon idő alatt. rövdebb távról kell tudni lefékezni, kapís?Gondolom az is véletlen a 150 lovas V5 golfon 280-as tárcsa van a 170lovason 312-es...
Ugyanez igaz az 1.8T 150lovasra, és a jubi 180 lovasra is.Az embereknek fáj az igazság!
-
barnam_
nagyúr
-
werszomjas
őstag
válasz Integrale #43047 üzenetére
GokartArena Budafok - ez fedett, tapadás nem a legjobb, csempézett a pálya, de legalább lehet faszán csúsztatni a seggét. gokartok jók, pálya is.
GokartVác - Ez kicsit messzebb van, Vác, de én szeretem, jó a pálya, jók a gokartok.
Hungaroring - Az amelyik bent van a 2-es kanyar mellett. Szintén jó pálya, gokartok itt vegyesek.
Battaring - Százhalombatta, ezt is ajánlom.
Egyébként egyedül mennél, vagy csapatban? lehetne tolni egy PH!okartot
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #43423 üzenetére
Nem ugyanaz teljesen ahogy írod is. Az Opelben azért vannak gyenge pontok és nem csak a vezérlés. Ezt haver is becumizta a Insiginiájával am. Ilyen gond a JTD-nél nincs.
#nincsbennetarcsi