-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
Maradjunk annyiban, hogy a benzinről nem volt tendencia ezt erőltetni, a dízelnek ellenben van egy tipikus rajongótábora, aminek az alapvetését épp a korábbi hozzászólásban fogalmazta meg a kolléga. Csak jól hangzott, hogy ezek mellett még környezetbarátabb is, mint a benzin. Na persze, a fogtündér meg pénzt hagy a párnád alatt, ha kiveri a fogaidat...
Ja, arra lennék azért kíváncsi, hogy a németeknél, ahol a károsanyagkibocsátás az éves gépjárműadózás alapja, és (részben épp) azért volt népszerű a dízel, mert keveset kellett adózni utána a kicsi értékek miatt, most akkor visszamenőleg kivetik a különbözetet a tulajdonosokra, ha sikerül végre korrektül lemérni mindent?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Na igen, azért az biztosan benne van, hogy az EU-ban könnyebben vásárol be egy EU autógyár politikusokból, mint US-ben, ahol inkább az ottani autógyártók lobbija az erősebb. Gyanítom, itt is ők állnak a háttérben, csak aztán nehogy visszacsapjon ez a fene nagy újraméricskélés, meg környezetvédelmi hepaj, mert a végén még kiderül, hogy a sokliteres (x>2,5) benzinmotorok sem feltétlenül ózonpajzsot építik, meg termelik a belélgezehető oxigént.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Éppen akartam írni, de hát az élet mán csak ilyen
(#17590) EQMontoya: a lobi max kormányzati szinten működik. Az emberek nagy része nem lát tovább a péztárcájánál És még ott is elfelejti a dioptriás szemüveget felvenni .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lsc
nagyúr
Nem tudtam, de mint írtam akkor nem Ő a célközönség, ennyi, nem kell ezt túllihegni.
#17601) Qru: Ugyanazt írjuk, akkor még egyszer: Mindenkinek nem jó a hibrid, de az átlagnak akik főleg városban vagy rövid távokon használják annak bőven megfelelő. Említettetek két olyan felhasználást ahova nem való, de egyik sem átlagos, Mo nem egy hegyes rész és nem jellemző hogy mindenki naponta 200-km-t ingázik pályán. Ráadásul ha szigorún csak a fogyasztást nézzük akkor rosszul is választottál, egy turbódízel fogyasztáselőnye ott jön ki igazán.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
EQMontoya
veterán
Ez igaz, csak nem ez a probléma.
Az autózási költség zöme az adó, mindkét nyál esetén, ez ugye tiszta?
Adót azért fizetsz, mert autózni luxus, mert mert környezetet szennyezünk, valamennyire mindenképp.
A dízel kisebb fogyasztásának (azaz előnyének) egy része abból származik, hogy egy liter gázolajban kb. 10%-kal több energia van, mint egy liter benzinben.
Ebből pedig logikusan következik, hogy aki dízellel jár, az kb. ugyanannyi szennyezéshez és ugyanannyi autózáshoz bőven kevesebb adót fizet. Ez ugye kevéssé fair, az világos, ugye? Ezt hívják EUs dízellobbinak.Ennél érthetőbben nem tudom elmagyarázni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
1.) Az áfa mindkettőn ugyanannyi.
3.) Nem, csak van hozzá némi közöm
4.) Nem jön elő, inkább az zavar, hogy a környezetvédelminek álcázott adókat használjuk arra, hogy a dízelezés olcsóbb legyen.
5.) Senki nem mondta, csak a 4. pont zavar.bitpork: jah, az is poén, hogy csak dízelre működik.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ezzel nem értek egyet. Fillérekből az autózik, aki 20-25 éves (főleg szívó)dezsőkkel jár, meg régi Swifttel.
Akinek 1-3-5 millás autója van, értelmesen karbantartva (van alatta tisztességes gumi, normális alkatrészek, nem füstöl, stb), az inkább biztonságosan és a lehetőségeihez képest kényelmesen autózik.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
zoo8800
veterán
Vicces vagy.
Szerintem jelentős részben az eddigi mérési (vagyis: vizsgáztatási) rendszer hibája, hogy egy autó csak a próbapadon tudja hozni az értékeket, utcai használat alatt pedig nem. A kocsik sajnos a mérésre vannak felkészítve, mert az (vagyis eddig az volt) volt a számonkérés alapja. A kocsik kibocsátását terhelés nélkül, alapjáraton, és egy fix, magas fordulaton mérték, most pedig az utcai körülményeket vették figyelembe. A gyártók pedig nem tehettek mást, mint alkalmazkodtak a rendszerhez...
A VW abból a szempontból mindenképp elítélendő, hogy egy külön algoritmus észlelte, hogy épp vizsgázik a kocsi, és erre az időszakra váltott a motorvezérlés. Szerintem ez a konkrét csalás.
Kíváncsi vagyok, hogy melyik gyártó nem fog megbukni ezeken a valós körülmények közt végzett teszteken.rip and tear, until it is done
-
Zsombe
senior tag
Azt azért ne felejtsd el, hogy az A3 6 sebességes, míg a Golf VI csak 5. Így - bár gyakoribb kapcsolgatások mellett - gondolom azért is érződik dinamikusabbnak az A3 és fogyaszt kevesebbet, mert jobb a váltó kiosztása és a 6. nagyon hosszú. Golf esetében pl. 130-nál 2.800-at forog a motor 5.-ben.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
do3om
addikt
Ilyet nem tehetnek hiszin akkor szintén nem felel majd meg a gyári adatoknak. Megint bünti.
Kiveszik a kódot, visszaminősítik, ekkor viszont majd a tulaj megy a nyakukra hogy nem ezt vettem, jogosan.Számteches példa ha már olyan oldalon vagyunk Nv GTX 970 Itt pl csaltak a hivatalos adatokkal, így aki akarta visszavitte és megkapta az árát. Valami kompenzáció kel, én ha lesz lehetőség simán csatlakozok pereskedéshez amennyiben károm származik a csalásukból.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-v-
addikt
De, mindenre Belső minőségre konszern jobb egy ideje, meg volt 1-2 izgisebb motor, de amúgy unalmas szürke német forma, 0 vezetési élmény, átlagos minőség .. ez a totál szürke semmilyen dasauto feeling.
Most az új golf és octavia tetszik, amúgy soha semmilyen konszernes autó nem érte még el az ingerküszöbömet .. -
-
A 308 egész szép csomagtartóval van megáldva, bár óvakodom a franciáktól Fogyasztásban ugyanott áll, ahol az 1.6-os vw motor.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Declare
őstag
valoban azok is jo motorok. Meg mondjuk a fiat punto 1.4 multijet dizelevel is jo tapasztalataink voltak a csaladban. Mondjuk az kisebb kategoria minden szempontbol.
A volvo d2 d3 motorjai is peugeot ugye?
(#18517) t72killer ado resze igaz, de arányaiban ez esetben nem jelentös
-
rbalint88
addikt
ez aljas de amúgy a stiftet könnyű elpörgetni, mert virsligumis, plusz kicsi súly.
na de az 1.2-es astrát! azt már kemény dió!
mondjuk ahhoz képest, hogy rendes gumi van az alfán, múltkor éppen nedves, felszáradó úton kettesben igen vadul elkezdett villogni a kipörgésgátló ikonja, hogy miért akarok én ekkorát taszajtani a bódén a gázpedállal...
szombaton viszont felkerül a télikerék, ha már megveszem a felniket és átgumiztatom, egy kosszal legyen meg az is. -
roberto211
őstag
Na de akkor mááár téves az állítás.
Amúgy engem meg pont ez idegesít, hogy sűrűn kipörög pedig nem is sz@r gumik vannak rajta... Legalább valami kipörgésgátlót beletehettek volna
Van egy kis lyuk kereszteződésnél,hogy kimenjek, engedném fel hirtelen kuplungot erre fel nem azt hallod h elindul hanem alákapar és "dadadadadadaaaaa",rpm meg egekben közben kb egyhelyben vagyunk .. Fhuu de ideges szoktam ilyenkor lenni.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Morris
veterán
És az miért van, hogy indulásnál ugrál 1-esben az autó, ellenben az összes többi sebességben nem csúszik meg. Még padlónál sem. Sőt, behúzott kézifék és kuplung pedál emelésnél sem csúszik meg soha. Komolyan mondom nem értem.
Tavaly nyáron negyedik padlón megcsúszott. Azóta nem csinálja, akárhogy kínozom.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Ebben sajnos van igazság, zöldnél sokan kezdik el keresni a váltót.
Amit vidéken kurvára utálok, az a sebességkorlátozások 30%-kal alulról értelmezése. A városi 50, az óra szerint maximum 45, ha 2*2 sávos út van, akkor természetesen két sávban egymás mellett közlekednek ilyen tempóban. A zöldhullám persze 50-55-re van lőve, tehát minden 2. lámpánál megállunk, elindulunk. Ez ugye remek, mert azon felül, hogy lassú, még a fogyasztás is a lehető legmagasabb.Ma reggeli móka: XI. Fehérvári úton befelé tartó Transit akart megfordulni a Hauszmann-Fehérvári sarok előtti utolsó lehetőségnél, ahol nincs Demszky-csöcs. A 18-as villamos nem vélte úgy, hogy ez esetben jobbkézszabály volna alkalmazandó, így a furgonon kb. 10 méter tolt.
Same rules apply!
-
Declare
őstag
Hasznalatfüggö....en azert amikor megyek egyhuzamban 1100-1300 km-t, nagyon szivesen vennek mindenfele segitseget amig egyetem alatt otthon autokaztam, meg a tempomatot is egy felesleges dolognak ereztem...ma mar a tempomat az olyan kriterium nalam, mint a kormany....
(#19309) bitpork en is azon nyomban bevagnam magam a legujabb technikaba, bar bajba lennek, mit valasszak
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kedvenc zene a mai napra
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen