-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
SzlobiG
félisten
Valóban hiba volt ugyanis egyben, kompletten szokás cserélni a kuplungot.
Viszi a pénzt rendesen, akkor a gép, nem elég hogy sokat eszik most lehet cserélni kettős tömegűt is. Na így tudja vinni a pénzt egy szívó benzines is...
(#35866) MunezXBK Mert lehet megint lehúzni a váltót, ha szétmegy mint zaknál és fizetheti a sok munkadíjat mintsem egybe ki lett volna cserélve minden és nyugodtan használja ~200-300km-ig.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Én a 2.3 V5-be a 100ast teszem(ami Itthon kb. 98-nak felel meg), MM95-höz képest annyit veszek észre, hogy hideg indítás után az automata szivató hamarabb ledobja 1100ről a fordulatot. Nekem a tankajtóban a matricán 95premium/98 szerepel.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Skillet
addikt
én a helyedben azért kipróbálnám, hátha azzal kevesebbet fogyaszt. enyém annyival fogyaszt vele kevesebbet, hogy sokkal jobban megéri így drágábban is, mint az olcsóbbal.
enyém a kutak között is válogat. legutóbbi "teszt" alatt a mol jött ki legjobban, azóta csak ott tankolom a 100-ast.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
brumi1024
veterán
-
Declare
őstag
baaaaaaah beülni 21 fokos klimas autoba a nyari melegben par percre, a legjobb amit az egezseged erdekeben tehetsz
En amugy csak vegszüksegben hasznalom a klimat, utalja minden porcikam....szemem, vallam, torkom...varosban csak akkor hasznalom ha tenyleg dög meleg van, amugy nem. Nem veletlen nem vettem eszre, hogy elillant a gáz jó része
Autopalyan, meg hosszabb utazaskor, viszont aranyat er, de nekem akkor is csak minimalban megy.
Van olyan ismerösöm, aki azert vitte vissza a bmw t a szalonba, mert miaz man´ hogy 18 fok a leghidegebb állás...hat mondom bravo
-
lenko
aktív tag
Ahogy mondottam havi 1x megyek belvárosba, tehát köze nincs a büdzséhez...
Szerintem nekem is mind1 havi 20-30km-re , hogy 9-et vagy 10-et eszik éppen.
Eleve aki belvárosban járkál nap mint nap, nem normális!
Ja hogy munka stb. EZ NEM KIFOGÁS.
Én úgy választottam munkahelyet/lakóhelyet, hogy csak havi 1x járok bent, de akkor se nagyon szoktam a 11.ker ALLEE nál tovább merészkedni. Mert araszoljon akinek 2 anyukája van.(#37102) Qru Lehet nyomatni, a titok az, hogy a szellezőből közvetlen rád ne menjen levegő.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qtya123
őstag
Én ezzel a klíma témával mindig bajban vagyok.
Ha beállítom úgy, hogy ne legyen melegem, 5 perc múlva fázom. Ha akkor alacsonyabbra állítom a venti fordulatot, vagy magasabbra a hőmérsékletet, eltelik 5 perc és újra melegem lesz.
Ugyanez a fújás irányával: ha előrefelé, vagy lábra állítom jó, de elkezdek fázni, utána átnyomom szélvédő irányába, akkor meg melegem lesz. -
Declare
őstag
Jah, hat en megpusztulnek ilyen klimazastol Egyszer dolgoztam nyari munka gyanant egy tervezö irodaban, ott 18 fokra volt allitva a szobaban a klima....pulover es salban mentem vicc nelkül....kint 35 fok, szabalyosan rosszul lettem, ahogy mindig ki/be leptem
KLimahoz egy uccso kerdes, mert ezt sose tudtam:
Az auto klima ugy müködik, hogy bekapcsol a klimakompresszor amikor hütenie kell, akkor nyomja a max hideget, majd ha nem kell hüteni lekapcsol es sima külsö levegöt nyom tovabb, amig megint nem kell hütenie? Szoval on/off üzemmod van csak? Ha be van allitva a hömerseklet, akkor akar percenkent többször ki be kapcsolgat egy picit?
-
veterán
A Calibraval elvileg annyi problémának kellett volna lennie, mint egy Vectra A-val - nagyjából csak az idő vasfoga. (a 2 autó a kasztni alatt ugyanaz).
A Calibra valós problémája az volt, hogy elfogytak a Manták, kellett az utánpótlás a VoKuHiLa hüjegyerekeknek, ők meg széjelpimpelték homasita stílusban.
A Calibra Turbo volt egyedül érzékeny, főleg az összkerékhajtása. Ezt úgy orvosolták a fenti jóképűek, hogy kiszerelték a hátsó meghajtást, konkrétan a kardánt.
[ Szerkesztve ]
-
-
HoaryFox
őstag
Azt már az F Astrán észrevettem (mmint a sima 95 és a MM95 között), hogy szebben jár vele, kicsit talán még jobban is ment (ez lehet placebo), Vekibe azóta, hogy megvettem, mást nem is tankoltam, kísérletezni ennél az autónál már nem fogok, Astrával körbejártam a nagyobb kutakat, amik a környékünkön vannak (Mol, Shell, OMV), és az OMV MM95 jött be legjobban (tán még Mol-t tankolnék bele vész esetére, a Shell FuelSave-től minden baja volt a kocsinak )
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
Azért mert nem tud alkalmazkodni hozzá az ECU-d teljes mértékben. Amit alapvetően 95-ös benyóra terveztek sosem fog igazából profitálni a 100-as benyóból. De ott a tc-s cikkben tök jól leírják amit linkelltem.
tomcsi: Hát én 95-örnél jobbat még soha nem tankoltam bele. Kár is lenne ebbe a gépbe.
#nincsbennetarcsi
-
-
zack
nagyúr
Ja, és a középdobom is már sport, tehát csak a vége van.
Gyárilag 2db hátsó dobom van 1 kivezetéssel, és van 4 választásom.1. Az egyik hátsó dobot kikapják, és 1 kivezetéssel megoldják a gyári helyén.
2. Marad a 2db hátsó dob 1 kivezetéssel (ez a legolcsóbb).
3. Marad a 2db hátsó dob 2 kivezetéssel (esztétikailag ez a legszebb)
4. Az egyik hátsó dobot kikapják, 2 kivezetéssel.Szerintetek melyik lenne a legcélszerűbb a gázáramlás szempontjából?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Skillet
addikt
Én is agyaltam rajta anno. Mosófolyadék kell hozzá, meg olaj. Drága és sűrűn kell csinálni, persze ez nézőpont kérdése, de nagyobb nyűglődés, mint csak kicserélni a szűrőt.
És összességében nem is nyersz vele, csak ha más változtatásokat is eszközölsz.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen