-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Igazából mindegy, tobbi doksim is driveon van, azt szeretem ha minden egy helyen/formatumban van. Egyebkent korrekt, ha lehet jegyzetelni is, en km allassal, datummal felirok mindent ami a kocsival kapcsolatos, adok, bunti, matrica, alkatresz, szerviz ki-hol-mit szerelt be, honnan lett veve a cucc es pontosan milyen tipus...
-
Integrale
veterán
-
őstag
Wikipédián vannak jó szócikkek ezzel kapcsolatban, főként a konkrét típusra rákeresve lehet megnézni, hogy milyen motorokkal és motorkódokkal szerelték.
Általánosságban az mondható el, hogy a C30/S40/V50 megjelenésétől kezdve (2004) minden 4 hengeres dízel motor PSA eredetű, egészen kb. 2014/15-ig bezárólag. Szereltek ilyeneket V40-be, S60-ba, V60-ba, XC60-ba, V70-be, S80-ba is. Aztán ekkortól átvették a helyet a saját gyártású dízelek a portfólióban: [link]
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Jaffa75
őstag
a rendszámát dobd be a közösbe, nehogy valaki megvegye innen majd!
Hidegen már küldte is neki, bravó... Nem kímélve sem az olajoznadó alkatrészeket, a turbót meg sem említem rajta! Tényleg user error...
Saint: ugyanerre gondoltam, csak nem a Te utánozhatatlan
ironikusstílusodban![ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
G7 low cost érzés belülről, meg spóroltak ahol tudtak? Hmm ... nem prémium kategóriában pedig az egyik legjobb elvileg eddig nekem mindig nagyon minőségi érzetet keltett, már az új oktávia is egészen jó anyagokból van, konszern elkapta most ezt a fonalat, érdekes, hogy ezt mondod.
-
Qru
MODERÁTOR
Hideg volt még a fék is nem csak a motor....
Ültem Dákóban és hánytam benne konkrétan pedig a puritán japó gépekhez vagyok szokva kopogós belsővel.
Akkor azzal a 1,2 TSI-vel vmi gond volt. Én ültem 1,2 TSI Jettaban és bőven jobban megy mint az 1,4 szívó sőt még az 1,6 szívónál is jobban ment.
Bár lehet Szent titokban megcsippelte...#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Nem feltétlen volt jobb, hanem a súly miatt picit masszívabbnak érződött. Sokat ültem G7-ben (és volt G6-om), összességében szerintem a G7 a jobb minőség. Egyébként semmi probléma nincs a G7 belével, és tavasszal végigpróbálva a paletta nagy részét (Astra, Focus, Mazda 3, Civic, Leon, Octi, 308, Megane, BMW 1, A osztály) szerintem messze a G7 a legjobb belül, mintha egy kategóriával ezek fölött lenne (pedig van itt két prémium is). Az új A4-hez képest rosszabb (meg persze a B8-hoz képest is), de a B8-G7 közt nem éreztem akkora szakadékot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Város, dugótól és távtól függően 8-11; országút 90-120 km/h között 5-6,5, én simán eljártam vele országúton 5,5-tel 100-110 között. Autópálya 120-150 6,5-8 max. (1.4 Tsi)
A héten 80 km-t mentem városban az automata dízellel, valahol 11 és 11,5 között áll az átlag.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
"Mellesleg, mint minden rendszernek, a DMF-nek is van sajátfrekvenciája, ez nagyjából a 300 f/p perc tartományba esik. Mivel ez éppen az átlagos önindító üzemi fordulatszáma és az átlagos motor alapjárata közé esik, ezért minden egyes indítás és leállítás során egy vékony tűt szúrunk a lendkerék szívébe. Így tehát a taxik, oktatóautók a fokozottan veszélyeztetett fajok közé tartoznak, ők a gyakori(bb) és rövid(ebb) utak miatt valószínűleg hamarabb kivégzik a torziós szerkezetet. Hasonló okokból a Start/Stop automatikával szerelt „civil” autók sem aludhatnak nyugodtan, ha DMF forog a motor és a váltó között." - [link]
mod:
Tsebacsi: CVT-t szokni kell füllel az tény. Mitsuban meg Lexusban már volt hozzá szerencsém engem nem zavart.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
7Sony7
addikt
-
426os
őstag
Rá van csavarozva a főtengely végére
Viszont ezzel kapcsolatban én is kérdeznék, mostanában gondolkoztam ebben a témában. Én eddig csak régi dízeleket (ohne DMF) vezettem, amiknél az ember tili-tolinál, parkolásnál, araszolásnál nem nagyon ad gázt, alapjáraton is bőven elmennek némi kuplung csúsztatással. DMF-es autóknál mindig adtok gázt is, vagy ez annyira nem számottevő igénybevétel? Én úgy érzem azért ilyenkor kaphat rendesen a lendkerék..
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen