-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #186119 üzenetére
A konkret autorol beszeltem (Prius2). A Splashben szinten H4 van, majd kivancsisagbol atrakom abba, azzal milyen vetitesi kepe lesz.
Astra G egyebkent 2x H7, vagy H7+H1, tehat nem egy foncsorral van megoldva a tompitott es a tavfeny
Vilike: hat azt bent kene nezni, de vaszon es hangcucc is kell hozza!
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #186410 üzenetére
Sokkal jobban tudja, mint az ember kéziváltóval mikor ötödikben cammog és azt hiszi nem lesz baja, mert úgysincs terhelve (de terhelve van) mert ő egyenesen megy meg épp nem gyorsít. A váltó legalább kap az ECUtól terhelési adatokat, az ember füle meg semmit a bezajszigetelt motortérből. Nem az automata fogja kinyírni a motort abba biztos lehet mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz Reggie0 #186418 üzenetére
A kéziváltós autókban is szokott ugye lenni váltási asszisztens. Hát azt a részt én inkább kivágnám a kijelzőből, ahol az van... 1.5-ös dízelt másfél tonnás autóban max. 2000-ig engedné elpörgetni. Hülye ez teljesen?
Én meg úgy használom, hogy lehetőleg váltás után se essen 2000 alá, ha gyorsítok.
A kettőstömegűnek is biztos kényelmes 1300-1600-on járatni a motort.Egy dologra mégis jó, pl. emelkedőn motorféknél jelez, hogy váltsak vissza.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #186418 üzenetére
Váltót is lehet csippelni. A szívósor koksz lerakódik ötezres fordulatnál is, azon csak a szívószelepre fecskendezés segít, dízelnél meg semmi. Százezer Km-enként ki lehet bírni még egy atomdrága Novoth Tibis diószórást is, nemhogy a kézi kisúrolás árát.
Mai motort kinyírja minden ami a CO-val kapcsolatos, hiába forogna magasabb fordulaton, nem a váltó öli meg továbbra se.Kéziváltó asszisztens egy faszság, ebben mindenki egyetért. 2200-nál váltanom kéne a TSI-vel. A váltója is olyan hosszú, hogy az ötödik az hatos. Nem is tudom már mikor váltottam fel vele ötödikbe utoljára. Hadd bőgjön a kis krva benzines ribnc.
Papíron 1500-nál tudja a max 175 Nm-t azért van ilyen buzira áttételezve.
Ez egyébként automatában se lenne megoldhatatlan, egy 104 lóerős ótvar motort lehet végig parkettázni mindenféle szabályszegés nélkül és akkor az sem fog 1500-on menni.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz Reggie0 #186420 üzenetére
Hidegben még ráadásul üzemelt 4db fűtőgyertya a vízkörben. Úgy 400W / db. Azaz az autó hidegben olyan terhelést zúdít a generátorra(azaz önmagára, mivel a motor hajtja...), hogy csak na. 2,8 kW a generátor teljesítménye hidegindítás után. Ehhez nem kevés gázolajat kell elégetni...
Szerintem nem egészséges a 2,8kWattos generátor termelés a bemelegedés alatt.
2-t kikötöttem a 4-ből. (lehet, hogy még egy 3-at is kikötök) Így a maradék 2-vel nem melegedett érezhetően lassabban, de olyan 1700-1800Wattnál megállt a generátor. Érezhetően jobb elindulni a kocsival, nem kell akkora gáz, meg jobb érzésre. A jéghideg motort ennyivel is kevesebb fogja.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Reggie0 #186425 üzenetére
Lehet, hogy nem sok, de a 935-re emelt alapjáraton is kijön a 2,8kW. Simán észreveszed, hogy alig akar megindulni a kocsi. Nem túlkímélni akarom, hanem hidegen csak az terhelje, aminek kell.
(#186427) Fehér Farkas: dehogy kötöm, de én a gázolajat arra szeretném elhasználni, amire betankoltam a kocsiba: hő helyett mozgási energiára. Pont!
Ha meleget akarok bent, akkor bekapcsolom a fűtést, arra van egy másik elektromos fűtőradiátor a kocsibanhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AMD Power
titán
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #189341 üzenetére
Egyébként igen. Rengeteg 60-as táblát ki kéne cserélni a háromszög kanyar táblára inkább ami logikus is lenne, hogy figyelmeztet kanyarra. Logikátlan az egész, ha azt veszem alapul amilyen kanyarokat 60-nal jelölnek akkor még 10x ennyit kitehetnének a többi olyanra is.
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #189344 üzenetére
Én mondjuk nem értek egyet a rendőrrel, hogy betartani kéne a sebességet és nem a padkán szélesíteni. Mivel tudjuk, hogy mindig lesznek akik nem tartják be vagy elbambulnak így de, ezeken a kritikus kanyarokon szélesítsék ki a padkát meg gyalulják le az ugratót a földút bekötésénél stb., ha ilyen sokszor kicsúsznak pont ugyanazon a helyen.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #189365 üzenetére
Volt olyan, hogy bevettem a kanyart és ott állt az út közepén a Muflon a Mátrában. Na akkor kb lejött rólam a keresztvíz. Szerencsére meg tudtam állni időben. Mondjuk a Jazz-el voltam amivel ha akarnék se tudnák gyorsan menni felfelé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #189399 üzenetére
Elvileg csak dedikált fényszóró fólia szabályos, gyakorlatilag meg ami nem csökkenti a kibocsátott fényt az ok.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #189453 üzenetére
Azt a fóliás tudja; de nem raknék belső fóliát lámpára, valószínű gyorsan karcos lesz, és nagy eséllyel nem tudja felvenni a lámpa alakját.
Megpróbálod, meglátod; de ha pénzért rakják fel, ne azt rakják fel.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #189478 üzenetére
Ha gondolod, fejtsd ki, mert nem értem. Ha nem akarod, nem kell, de már érdekel .
Qru: Legyen akkor a francia C-HR, akarom mondani a C4.
Marhán tetszik az új Yaris is, ráfért a márkára (sajna nem a C-HRes csapat csiszolta futóművet hanem a szokásos), de a C4el sztem rálicitáltak.Ovijárat: Múltkor linkeltem pár fogyit 3km-es szakszokról a 208al, ismerősnek ilyen motoros autót is ajánlottam, utánaolvastam és másutt is megjegyzik hogy piszok gyorsan melegszik. A rövid körök miatt gondolkodtunk a Prius3-on is, de így már pláne nem bánom hogy nem az lett, pedig azt is szeretem (főleg egy janó dobbal ).
Szeretem a P3at vezetni, és normál módba is megfelelő pedálmunkával megindul rendesen (csak a juzereknél beszokott rozsásodni a pedálút második fele, az első felében meg álmos normálban); de ez a vakarcs ez szeret nekem sokkal élvezetesebb (menési hajlam, hang, kormány(zás), stb. Meg hát forintosítva a kettő közötti különbséget... amire mi használjuk, ott nem jobb 2szer a P3.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #189861 üzenetére
Ezt nem is tudtam...
jogosulatlan úthasználat miatt kiküldött felszólítás kézhezvétele után a jövőben az éves matrica utólagos megváltásával kerülhetik el a pótdíjfizetést.
Mondjuk nincs nagy kedvem 45öt erre fizetni, maradok január elején a kényelmes (nincs túlterheltség) megyei vásárlásnál inkább.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Reggie0 #190127 üzenetére
Nálunk a pótlásból nem szokott különösebb gond lenni, amikor eltűnik, megsérül, stb. pl. szélvédő cserénél. Egyszer volt talán, hogy ki kellett vágni a roncsolt darabot és bemutatni, de azt is azt hiszem pályamatrica és az idő szűke miatt.
De igazából egyszerűbb a tulajt megkérdezni, hogy miért van rajta kettő és főleg miért ragasztotta fel ilyen ferdén a másodikat.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Reggie0 #190134 üzenetére
Ez is kb 3 éve lehetett, de jó fejek voltak, és odaadták, amíg kicserélem. Aztán meg is kapták a régit azonnal, de nem tudom, hogy így szabályos vagy ez helyi jellegzetesség
Golfra fel sincs rakva honosítás óta szélvédő csere történt is már közben, de továbbra is kesztyűtartóban pihen.[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #190149 üzenetére
A három ajtó alapból nehezebben eladható és manapság a diesel is nehezebben eladható, itt meg 2 in 1
meg általában a 3 ajtó a sportossággal, a diesel meg nem azzal van össze kötveEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #190199 üzenetére
Csak nehezen van vezeték az autópályán. Vagy menjünk a síneken? [link]
Fiat 500 csak amerikai modell volt a régiből. Azzal óvatosan, kevés a hatótávja. i3 meg túlértékelt a sok karbon miatt. A Renault Zoe már van értelmezhető hatótávval annyiért amennyiért egy i3
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #190203 üzenetére
Nincs már olyan verzió a használtpiacon. A gyanúsan olcsó darabok lehetnek azok max. Mindegyik rendesen saját akkumulátorral rendelkezik, nem fog letiltani.
I3 mondjuk sportosabb az igaz, jobb vezetni, de lényegesen drágább és a 60ah verzió alig tud 120 km-t.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs