-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #28397 üzenetére
Nincs ebben semmi meglepő. Még egyetem elején voltam szervizlátogatáson járműgépész hallgatókkal. A 90%-uknak halvány segédfingja nem volt, hogy mégis mit lát például a motortérben. Szervizvezető próbált interaktív lenni, ez micsoda, az mire jó. Két barátom meg én szépen elbeszélgettünk vele, a többi meg csak nézett mint aki most lát autót először. A tanár egyszer csak kérdezi tőlem, hogy engem órán még miért nem látott. Mondom neki nem is fog, én menedzser szakos vagyok csak mivel érdekel a dolog eljöttem én is. Nézett egyet majd mondja, hogy akkor jó, menjek máskor is.
Sorolja a cikkben az egyes típusokat de abba talán nem gondolt bele, hogy az egyszeri jaszkarizni vágyó gyerek előbb vesz bluetooth hangszórót a telefonjához mint cserél ki egy kereket. Ha átvert a nepper, leszakadt a küszöbneon, vagy kikönyökölt a hajtókar, majd lesz valahogy. Az a majd lesz valahogy meg legtöbbször kimerül abban, hogy letámasztják az udvar végében az autót és felülnek a buszra.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #28470 üzenetére
Sajnos a legtöbbje ilyen, legalábbis itt debrecenben. Néztek is hogy menedzser vagyok és a szakdolgozatomat szennyvíz végátemelő szivattyú korszerűsítéséről írom. Mondjuk miskolcon akik mondjuk átlag alatt vannak azok bőven ütik a debreceni jobb szintet. Komolyabb az a műszaki kar de ez nem is volt titok sosem.
Redmi Note 7
-
tresh
addikt
-
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #28955 üzenetére
A 30.000 is egy ökörség, persze a gyártónak az a jó ha viszik az alkatrészeket is. Még az elpusztíthatatlan 8 szelepes 1.3-as suzuki motorban sem mertem 10K fölé menni. Nem nagy mennyiségekről van szó, pláne nem hétköznapi személyautók terén. Most ha egy nagyköbcentis benzinesbe kell 8 liter olaj hát istenem, majom meg a banán esete. Sokan még az olajcsere költségét drámának élik meg. Olyankor szoktam felhozni példának egy ismerős mezőgazdászt. Traktorba minden szezonban olajat kell cserélni. Motor, váltó, difi 300 liter. Na az költség.
Redmi Note 7
-
-
válasz tomiii. #29775 üzenetére
Az első 5 km-en. De annyira puha hogy gyk nincs tartása ami hosszú távon bizony megerőltető nekem. A németek ülései voltak azok amik kielégítő komfortot adtak nekem. Mondjuk állítható gerinctámasz nélkül még ezeket is nehezen viselem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
z123456789
addikt
válasz tomiii. #30719 üzenetére
(#30719) tomiii.
Na, ez kb ugyan az a felszereltség, mint az enyém, csak ebben van még tetőablak is.
Szóval köpni, nyelni nem tudok.
És egyáltalán nem csodálkozom hogy annyi visszatekert roncs szar futkozik.
Köszi.(#30720) xcds
Hát nem tudom hogy ez ilyen kezdő buzi a gőzfürdőben szindróma, mert nem voltam még ilyen szituban, de ez azért felháborító, hogy nem bonthatom el. Amivel szintén van macera, de legalább nem kell elkárolnom egy komplett autót.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz tomiii. #31580 üzenetére
Hiába pedig ez így volt. Gondolom a kezdeti gyári Sw nem volt a legjobb rajta, de amit írok az igaz, pedig aztán hibátlan motor volt olaj víz fogyasztás nélkül, előtte is.
A 2.3 ról adatkábel híján csak holnap lesz a videoból valami, de összevetettem kb. 0,2s a javulás, a módosítás előtti állapothoz, ennél nincs ilyen egetverő változás, de ez is valami, és a fogyasztás is 0,5l-el csökkent. Azért nem olyan rossz ettől a motortól 8 körüli átlaggal(város 50%, országút 50%)menni úgy, hogy akit meg kell előzni megelőzök. M0-n ma pl. 100nál 6.6 volt.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #32753 üzenetére
Nem nézik, ha nem lóg ki meg nem szembeötlően órási-csicsa-diszkófelni akkor tojnak rá, ha nagyon kötöszködni akarnak megnézhetik a B oszlopon vagy tanksapeszban lévő matricát, ennek hiányában marad a fejvakarás. NKH/KPM az keményebb dió, ők adatbázis alapján nyomják.
#nincsbennetarcsi
-
válasz tomiii. #32781 üzenetére
Jó hát végül is hasonlítsuk már az almát a körtéhez
Nyugodtan vonatkoztass el a ténytől, hogy minden autógyártó többségében bukik nem csak a fogyasztáson hanem az életszerű teszt kibocsájtáson (asszem tán van egy féltucat model összesen ami nem). Le kell szarni az ilyen apró zavaró tényeket.
Feladtam.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz tomiii. #32811 üzenetére
"Megyek, nyakon szúrok már valakit a faluban."
Utána lobogtatsz egy papírt hogy ezt neked szabad, és mész leszúrni még valakit. Na az emberek ettől nem leszenk biztonságban.
Szarok bele hogy VW, de ne mutogasson más a VW-re úgy hogy ő legalább annyira szennyez vagy jobban mert ez így elég elkeserítő.
SzlobiG: Fura de a témát pont nem a VW-sek hozzák fel állandóan.
"a vw húzása a leggusztustalanabb."
Ha neked ez jött le az egészből akkor nem vagy értelmesebb mint a nagy többség akik szerint holnaptól szebb lesz a világ egykiadós VW büntetéssel.
És szerintem nem is kell veled tovább vitatkoznom ha ezt nem érted meg.
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
válasz tomiii. #32811 üzenetére
Itt csak a kretén amerikai birka nép háborog akinek a szar benzintemetője egy kulcs fordítással több szart rak a levegőbe mint ez a kis koromgyár.. Biztos véletlen derült ki hogy csak labor körülmények között tudja az autó az értéket és kint a nagy világba nem.... szóval hagyjuk már ezt k*rva nagy környezetvédős dumát és ássuk el a vw-t a halálf*szára mert mostantól ne gyártson autót mert elhervad a szomszédba a fű és csak hybrid toyota járjon meg elektromos autó amihez az áramot szénerőmű termeli mert ugye az óvja és ápolja a környezete... lehet itt puffogni meg mutogatni de az dobálhatja itt a sz*rt aki tényleg olyan hatalmas nagy környezetvédő életmódot él és az amerikaik pont nem..
-
brumi1024
veterán
válasz tomiii. #32815 üzenetére
Az egész egy bizonyítatlan feltételezésen áll: honnan jön a biztos információ, hogy más nem csalt "ilyen módon" (már ha erre egyáltalán van metrika)?
Egyébként, hogy egy kis összeesküvéselméletet is a dologba vigyek:
2015.07.28 vs 2015.09.19.(#32818) EQMontoya: És egy Teslára (ami szintén nem a jóakarattal működik) jut rengeteg 4-5-6 literes V8-V12 benzintemető, 2 tonna feletti súllyal és 1-2 utassal. Valahogy az utóbbi 2 évben kint töltött 1 hónap utazás alatt nem a Tesla volt a jellemző autó.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #32847 üzenetére
Bízzunk benne, hogy Angliában él, és egy 3s-ge beams Altezzáról van szó.
Más nincs, amiben el lehet menni a haverokkal a Mekibe, Toyota és fun.rbalint88: 2jz swapos AE86 volt itthon is. Aztán szétszedték, mert vezethetetlen volt. Azzal a 3-400 lóval abban a kis bódéban, azzal a tapadással nem nagyon lehetett mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #32893 üzenetére
xenon/led ben mar nincs nekem sincs az oeplben.
kicsit tul szenzitivek vagytok szerintem. Realtive sokat közlekedem palyan, de nem tünik fel, hogy ekkora drama lenne az uj ledes lampakkal....söt az tünt fel, ha jön mögöttem nem vakit egyaltalan, söt a fenyre sötetedö belsö tükör sem sötetedik, mert nem kap hatulrol fenyt. Szerintem cool mint ahogy az is, hogy a reflektor is automata lesz....sokkal jobban zavar, amikor a kanyarbol kibukkanva 3 masodpercig pont telibeveret reflektorral es utanna kapcsolja le..
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tomiii. #32893 üzenetére
Van, a fentebb emlegetett Xenonok és LED-ek mellett csak automatikusan, ez kötelező.
(#32895) Declare: Nekem automata a refim, a nem pislákoló fényű autókat prímán észreveszi és le is veszi a refit, de sajnos az az alapállás, hogy jó előre, már kanyar előtt folyamatosan villog a szembejövő, hogy vegyem le. Ez még látványosabb az 5-ösünknél, ahol maszkol a lámpa, és hiába megy a refi, nem vakít, de egyből villognak rá, ha messziről refit látnak.
(#32897) hroberto: Nem láttam még olyat, ami csak bekapcsolná. Az újabb autóknál logikátlan, két sor kódból megoldható a lekapcsolás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest