-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #157252 üzenetére
ehhez textíl porzsák jár, ami végülis még okés lehet, a teremgarázsban a hang zavaró lehet, de a lakásokbanem jut fel. Mondjuk a kint parkolóban is használnám, sőt jobbára ott, mert nagyobb a hely, onnan már érinti a lakásokat, de 10 percnél tovább úgysem megy. mindegy, még átgondolom, szerintem megveszem.
I humbly and respectfully decline™
-
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #157407 üzenetére
Nem gányolás az, csak jó drága megcsináltatni egy kis szépségért cserébe.
[link] Ez a műanyag elemes, ez nagyon falunapos.
[link] Ez meg a lakatolt vagy lehet az egész motorháztető cserélt. Ez szép. Ennyit viszont nem ér szerintem.Emblémával amúgy jobban néz ki, annyi lekotlott B5-ös Passat járkál embléma nélkül errefelé, hogy nekem rögtön azok jutnak eszembe róla.
Ami a legjobb lenne ha színkódosan az autó színére fújatná az emblémát. Az szerintem mindenkinek bejönne úgy.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #157407 üzenetére
Én is azt gondolom, amit Farkas is írt, hogy "ennyit nem ér" nekem sem, lakatoltatni, fényeztetni. Van már hobbiautóm, elég azt reszelni.
Ez relatíve alacsony összegböl megvolt, és nem világít az embléma rajta, nekem tetszik, kész. Gyári emblémák pedig mentek a dobozba, adom majd az autóval, ha úgy alakul.Egyik szomszéd most cserélte le a FL elötti GTI-t FL utánira, és megmaradt neki a gyári kipufogóvégre csavarozható blende, amivel húsosabb lesz optikailag, de nekem picit homasitás érzést kelt, hiába ajánlgatja.
@Magnum:
Az elsö autómnál (Trabi 601) még mi is mókoltunk "morcosított" lámpakarikát, meg hasonlóakat, de mivel ott a GSi-m is, aminél épp a rendberakás/építés fázisa jön, így az kimeríti a "projektautó" fogalmát, napinál ilyen apróságok elegendöek.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #157411 üzenetére
Nem-nem, ennyire tényleg nem unatkozom. GTI csoportban repkednek a csipszajánlatok, de alapvetöen teljesen elégedett vagyok az erejével, menettulajdonságaival.
Kipuvég engem sem gyözött meg, ha nagyon nem kell a srácnak, akkor majd feldobom eladásra.
Plusz tényleg ideje összerakni a GSi-t, annyi finomság vár beépítésre, hogy inkább arra kell majd locsolni a kavicsokat. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #157411 üzenetére
Inkább egy kompresszor kéne a hörcsögre vagy egy turbó, de ilyet itthon szerintem lehetetlen a forgalmiba bevezetni, plusz nem is lenne túl olcsó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #157709 üzenetére
A Mercimen 48 ezer volt az összes fék + betét cseréje munkadíjjal együtt
Zimmermann tárcsa + betét Kaufferből, otthon dolgozó szerelővel. De rendes szervizben is annyit mondtak munkadíjra (15 ezer).szerk.: ez az AW nekem is újdonság volt.
szerk2: mai vegyes fogyasztás: 7,87l. Olcsó a táltos gázolaj MOL kártyával: 407,9 ft, és még lejön 2% a tankolásból (OTP kedvezmény).
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #157709 üzenetére
Ja "baráti", de a BMW az mindig ilyen, a prémiumok közül kb. a propelleresekkel van a legtöbb gond, szerviz és autó terén is. Pl: amikor az F30-asnál nem volt több mint 1 hónapig működő ablaktörlő (rossz volt a frissített szoftver és nem tudták a régit visszarakni), F10-esnél nem tudtak gyűri küszöböt adni a javításhoz majd 2 hónapig, F31-esnél a garancia (100k km (vicc)) után kb. 5000 km-rel beszart a kormányműve, egyben akarták cserélni, 7 számjegyű összegért, méltányosságról szó sem lehetett és akkor még olyan apróságokról ne is beszéljünk, hogy kb. soha semmi nincs nekik polcon, minden rendelős. Ennek az egy márkának sikerült elérnie, hogy egyszer a kulcs forgalmit beb*sztam a munkafelvevő helyére néhány méterről, elég nagy lendülettel pont a helyi kisfőnök előtt, mert arra nem voltak képesek, hogy a szervizre hozott autót 40 perc alatt átvegyék.
Ja, egy rosszabb van, a Saab szerviz, amit szintén a BMW visz. Ott volt, hogy elment szabira a Saabos munkafelvevő és ~2,5 hétig nem volt munkafelvétel (wallis).
AW-t már megválaszolták helyettem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #157893 üzenetére
Hazafele videkrol lecsapattam a bevezetonel levo omv-nel (ormezo hataranal), ahol is veletlenul osszetalalkoztam azzal a sraccal (mar 40+ csalados ember), aki megvette a Smoor Roadster felnijeimet a Twingom alol, mielott eladtam azt. Kb 100MRD eve volt, emlekszem, a t.balinti deponal volt az atadas-atvetel, de megismertuk egymast, valtottunk is par szot.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #157985 üzenetére
Szvsz full pazarlás egy 30 k-ra tervezett periódust levinni 8-10 k-ra.
Erről szerintem kérdezd meg azokat a Mini tulajokat, akik használtként veszik meg az autójukat mondjuk 100k km felett, gyári előírás szerinti olajcserével.Doki16: Nyilván betartja, mi is a legtöbb esetben - azért a haszongépjárműveknél felezzük, mert a gyári 40-50k-s periódussal széthullana az összes, így is rohad le elég -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
polonic
félisten
válasz focvis #157985 üzenetére
Renault bizonyos motorjaira 30 ezer vagy 2 év a gyári előírás.
Aztán az 1,5 dci hajtókarcsapágya megadja magát a kelleténél előbb. Oké, konstrukciós hiba is. De ha nem tartották volna a 30 ezres olajcserét, akkor eléggé meg lehet hosszabbítani az elhalálozásig tartó időt.Én sem hagyom az 1.6 dci-ben az olajat 30 ezerig, Isten őrizz. 15-nél csere.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #157985 üzenetére
Nekem az Aurisra 15000km vagy 1 év van megadva, én 12-13000 km után szoktam cseréltetni. Szerintem az így jó, és te is a 15-20000 km- rel csináltad jól. A 30000 km sok, de ugyanakkor felesleges 8000 km után lecserélni az olajat, ahol 30000 km van megadva az olajcserére.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #158405 üzenetére
Feljöttünk ma a telekre ha már "szabadpéntek".
Azért a CC elég foscsi a letaposott hóban, a nem letaposott, tapadós hóban awd-vel oké.mod:
Jah és a fogyasztás se maradjon ki: 10,06 liter (bc: 9,37). Igaz volt benne most városi araszolás is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz focvis #158405 üzenetére
Nekem tetszik rajta a gallytörő
500ért vinném is azon nyomban
Amúgy 2008-10-ben hoztuk be, már nem tudom pontosan, de azóta családban van és akkor volt kb 1,4-1,5M
MunezXBK: lya[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs