-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz SzlobiG #34693 üzenetére
Ennél gennyesebb, klikkvadászabb és önkéntes mérvadó cikket még nem láttam.
Nem elég hogy alaptalanul akar piacot formálni, de a tudatos vásárlás helyett az amúgy is hülye vásárlót vezeti tévútra: nevesen h bármi ami nem 4 számjegyű az szar. Komolyan mondom, néha úgy érzem a TC semmi más , mint egy homokozó ahol dilettánsok játszanak.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #35625 üzenetére
Hát ja. Részecskeszűrős, turbós, dízel, sem szereti a rövidtávokat.
Erre szívó benyás kell.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TaaT
veterán
válasz SzlobiG #36033 üzenetére
Majd minden amihez hozzá értem nyekerget vagy recseget A tekergék középen lent és a klíma vezérlőn minőség érzetre egy új dácsiában talán elmennének. Ajtón a fa betét 3darabba törve, kormány bőrről a barna festék már lekopott ahol az ember a hüvelykujját tartja. Mondjuk a tulaj ki van tömve pénzzel, szal leszarja, a kutyáját is ebben fuvarozza, jó büdös is hátul.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #36594 üzenetére
Viszont azt meg nem értem, hogy minek akartak versengeni velük, közép kategóriába jók voltak.
Hát ezaz.
Árban is inkább a Passat, Mazda6, és hasonlók szintjén voltak, ott meg szerintem teljesen rendben volt az az autó.
Én inkább a fordítottját nem értem: miért vesz valaki meg egy A4-et meg 3-as Bimmert manapság tizenmillákért?
A régiek tényleg adtak valami pluszt, de egyrészt a középkategóriában már nagyon feljöttek anyagminőségben a "kommersz" autók is, azért egy jobban felszerelt Passat beltere már elég frankó.
A prémiumokból közben eltűntek a hat hengeres motorok, eltűnt a vezetési élmény, egy értelmes hátsó hajtás kéziváltóval... Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat.Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #36935 üzenetére
Passatbol rengeteget legyartanak, gyakrlatilag egy tucat auto, cegek szintjen az egyik legkelendöbb talan. Szerintem is egyedi problema azert ez a tetöbeazas pl....nyilvan ha pont tied akkor azert nem vigasztal, plane, hogy azert ez a kocsi igy böven 10 milla felett van.
Nekem mondjuk ez a design sem annyira bejövös, en tuti inkabb egy mondeot valasztanek, vagy a szerenyebben felszerelt a4 -et.
-
Bozso68
senior tag
válasz SzlobiG #36935 üzenetére
Jobb ötlet híján marad a kb. A 600 fokos regenerációs hő a kiáramló kipufogógáz hőjét is megemelheti olyan mértékben, hogy az menet közben szemet szúr. Legalábbis ez az én elképzelésem. Nagyon elvetélt ötlet?
Marad még a hátsó ablakfűtés és motor hűtőventillátor bekapcsolt állapotának ledeken való kijelzése, de a szerelő ezt kókányolásnak nevezte. Pedig az még egzaktul jó visszajelzés lehetne.
Sajna küzdeni kell a gyártó undorító marketingpolitikája ellen, hogy a regenerációt titkolják a felhasználó elől. -
Declare
őstag
válasz SzlobiG #36953 üzenetére
En amugy ezen gondolkoztam nemreg, hogy miert nincs valami olyasmi lehetöseg, hogy ha a kocsi erzi a regen. igenyet, akkor azt jelzi es mondjuk valamennyi ideig lehetöseget ad a soförnek kesleltetni/elinditani.
Nekem is volt nem egyszer, hogy beindult a regeneracio, de tudtam, hogy hamarosna (vagy mondjuk masnap, vagy 1-2 nap mulva) pont fogok menni orakat az autobahnon, ahol pörög 2500-3500 at a motor folyamatosan. Ennek ellenere elötte varosban ide oda el kellett ugranom, befejezni nem tudta soha, de mindig elkezdte, igy kb 35 literes fogyasztassal jartam a varost total feleslegesen. Aztan hazaertem, hagytam az udvaron had fejezze be (kb 5 perc lehetett még neki hatra).....amikor masnap mondjuk indultam hosszu tavra, ahol szepen kiegett volna amugy is
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #37053 üzenetére
KATT
Sacc ezzel egy kategória... lovakat nézve. De ez is jön, aztán megy.
KATT
Ez már szintén 6 henger, súlyban is közelebb van... de ez sem annyira.
De a 9 feletti 0-100 bizony sokakat elenged.
Pörgősebb sport swift vagy ignis bármikor tova suhan.
3 liter traktor[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #37121 üzenetére
akkor csak én vagyok az a perverz, aki rendszeresen elforgatja a dízelt 4,5-5ezerig?
a dízelhatereknek meg csak annyit, hogy nem kell elváltani 2500-nál, viszont el lehet vele járni 1500-as fordulaton kényelmesen és még erő is van, míg egy azonos teljesítményű (KW) benzinesnél fuldoklás, visszaváltás stb macera van. a jól hangolt dízelt ugyanúgy lehet és érdemes forgatni, mint egy benzinest, csak nem muszáj.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs