-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #46562 üzenetére
csak milyen alkatrész árak vannak?
Mármint mihez?
Azért azt ne feledd, hogy ezek viszonylag egyszerű szívók, nincs kettőstömegű, turbó, spéci üzemanyagrendszer... Ha casco nélkül törni sikerül, az cumi, de egyébként maximum az automata tud benne megkotlatni...
Same rules apply!
-
Land
veterán
válasz SzlobiG #46572 üzenetére
Gondoltam erre, csak elvileg akihez vittem, az már 20 éve ezzel (is) foglalkozik. Budaörsön van a helye.
Ő féltengelyt mondta, már a szoftverrel sok mindent nem tud módosítani. Ha valamit megnövel, akkor arányosan más is magasabb értékű lesz benne. Én ehhez nem értek..[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz SzlobiG #46574 üzenetére
Belső féltengelyek 1 hetesek. Gyári újak, nem rakta be a szerelőm az utángyártottat, mert sz@rt sem ér.
Ja a turbo, el is felejtettem. novemberben lesz 1 éve, hogy fel lett újítva.Első körben még 2 hónapja gyári szoftvert rakta vissza a chipes és annyira vérszegény úgy az autó. Megszoktam az új szoftvert, nem szívesen térnék vissza a gyárira...
A chipest fel tudom hívni, de már múltkor is tanácstalan volt, az meg nem megoldás, hogy visszarakja a gyárit... De egy hívást persze megérhet, de neki kellene ehhez értenie, nem nekem.
Ő mesélte, hogy volt anno egy Sharannal hasonló problémája és annál a komplett féltengely rúd csere oldotta meg a remegést...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #46799 üzenetére
Kellően mélyre engedhető az ülése? A Nissanban azt nem szeretem (pontosabban nagyon sok dolog közül az egyik, amit nem szeretek ), hogy mintha egy hokedlin ülnék, bezzeg az E39 sportüléseiben szinte a földön ültem.
rbalint88: igen, úgy már a lefingott 3.0TDI-k sem tudnának megtolni pályán, bár ez egyre kevésbé érdekel.
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #46945 üzenetére
Egesz jo, a Nissannal halkabb, de egy BMW azert csendesebb. Motorzaj nincs, szelzajt sem nagyon hallottam, gordulesi van leginkabb, de ez lehet a szeles pilot sportok miatt is. A Dunlop Bluresponse egy halkabb abroncs
Osszessegeben tenyleg az a benyomasom, h ezzel az autoval nagyon jo lenne hosszu tavokat utazni.
-
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #47173 üzenetére
Én ezért is vagyok a régebbi, de patika állapotú autók híve, tartsa meg magának minden gyártó az új autót. Majd ha én is esetleg 1.2-1.5M-t fogok kapni átszámolva mint a kinti mérnök kollegák ugyanazért, akkor nincs probléma a 3-4évente esedékes autó vásárlással.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #47712 üzenetére
Én egy időben néztem is párat élőben, utána csak hahun, jellemzően azért az ársáv alján lévők ilyenek, illetve az osztrák import.
Mondjuk ahogy mennek bele a korba, ugy jön majd elő egyre többnél.
Ami mondjuk magyar, és makulátlan, az meg 1,5-2M, egy 12-14 éves autóért meg brutálisan nagy összeg. -
barnam_
nagyúr
válasz SzlobiG #48513 üzenetére
Tegnap kutakodtam a témában, ezt is olvastam.
Itt ugyanakkor azt írják, hogy hajón jön ausztriából az üzemanyag.Ha csak a határközeliek, akkor kérdés, hogy mennyire a határ közelében jön Schwechatból a gázolaj? Érdekes lenne egy teszt, a magyar, meg az osztrák OMV-n tankolva
Szombathelytől a határon át nem messze van egy OMV kút, egyszer majd kirándulunk egyet, aztán tankolok ott.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz SzlobiG #48603 üzenetére
Így már jobban hangzik, én elhittem az akkori szerelőmnek, hogy elég a régit felújíttatni, és arra mehet a kevlár, és legutóbb amikor lent volt, akkor már semmi nem maradt szinte az újra felvitt rétegekből sem. Egy újnál biztos sokkal tartósabb. Egyébként én is oda vittem akiket tomiii. linkelt, igazán "kattant" a srác, de jó értelemben, tényleg kb mindent tud ezekről a cuccokról, és látszik, hogy imádja.
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #48614 üzenetére
Pontosan. Egy dolog van, ami nem új, az a rugó a tárcsában, nekem egy törött rugós tárcsám van, az pont egy 1-2 tízezret futott "új" kuplung. Úgyis megvizsgálják a tárcsát, ha szar, akkor nem újítják fel. Persze, ha semmi különösebb módon nem érint az új tárcsa ára én is azt kevlároztatnám, szóval ha anyagilag nem gond, akkor vigyél új tárcsát még ha ez kicsit pazarlás is.
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #50137 üzenetére
Lehet, hogy a benzinesekben is van DMF, csak nem megy tönkre olyan könnyen, mert sokkal kevesebb rezgést kell csillapítania, és nem kap akkora terhelést alacsony fordulaton.
IS200-ban valamelyik fórumon már állítólag hallottak egy olyanról, aki cserélt ilyet.Same rules apply!
-
tibbike01
őstag
válasz SzlobiG #50865 üzenetére
Miért vakítanék ki vele bárkit is? Az izzót cserélem nem a foncsort, nem a lámpatestet...ez nem utólagos xenon amire te gondolsz. A night breaker erősebb fényű mint a cool blue hyper. Csak a színhőmérséklete miatt nem engedélyezett közúton. A maximális megengedett 4300kelvin ez pedig 5000. Na de kérem a mai korszerű, új autók lámpái (led, lézer) között simán elbújhat ez a cool blue hyper+. Lassan az tűnik fel a rendőröknek, ha nem kékes-fehér emelt fényű izzó van a kocsiban.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #50882 üzenetére
Attol meg mert mas egöt tesz a helyere nem fog jobban vakitani, mert ugyan arra vetiti a lampatest a fenyet, a feny meg egyenes vonalban terjed. Szoval ha ezzel vakit, akkor massal is vakit. Fenyeröben meg nem tud többet, mert ugyan ugy H7.
Az hogy ilyen kek franc, azzal csak sajat magaval tol ki, mert esöben nem fog vele normalisan latni, hol van vizatfolyas, katyu stb. A LED meg xenonnal nem lehet összehasonlitani, csak azert mert hasonlo a szinhömerseklet.
Tenyleg amugy azon gondolkoztatok mar, hogy mi van, ha a led lampa hal meg? Azoknak sem lehet azert örök eletük...lehet ott vajon ledet cserelni, vagy komplett uj lampatest 8 millioert?
-
Land
veterán
válasz SzlobiG #53088 üzenetére
Köszi! Azt fogok venni. Ez egy másik autóba fog kelleni, a GE-t nem bántom.
A TC-s teszt szerint is jó a Laser.Mondjuk a GE 4700 Ft, a Laser pedig 7000 Ft. Nem tudom láthatóan jobban világít-e...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #114209 üzenetére
Gyere el és nézd meg az enyémet és elmondok mindent személyesen ami érdekel. Most vettem éppen Auris Hybridet
Itt vagy még te is Dunaújvárosban?
Válaszolok azért itt is a kérdéseidre
1: Ha tele az akku akkor akár 1 órát is tudja üzemeltetni a klímát anélkül, hogy beindítani a motort. Ha lemerült akkor beindítja a motort járatja 2-3 percig és megint meg hozzávetőleg 15 percet a klíma.
2: Ha hideg ha meleg van akkor is befog indulni a motor indulásnál ha sok állt a kocsi (8óra pl.) Télen csak a motorral tud fűteni. De ha kikapcsolod a fűtést és csak az ülésfűtést használod akkor sokkal többet lehet haladni villanyosan. De ha nyomatod is a fűtést akkor sem várja meg a 90 fokot hanem már 40-50 fokosan is elkezdni lekapcsolni.
3: 130-nál néztem és 5,5-5,6 a fogyasztás. Tegnapi városi mászkálásom a dugóban például hozott egy 3,8-as fogyasztást mire hazaértem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen