-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Nem ertitek, amit irok Röviden utoljara: Ahogy en tudom, azert kell a dugodij, mert különben nem eri el a metro a kihasznaltsagi szintet, amit megkövetel az eu egy metro epitesenel. Szoval a dugodij egy athidalo megoldas a szarul megtervezett metrora, nem ok vagy okozat. Jo esellyel amugy ugysem derül ki az igazsag soha, de a kapja be az EU egyszerübb is Minden masban egyetertünk.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jo-jo! Biztosan a telihold! Nem alszom jol mostansag
Sracok to all! Kellene egy kis segitseg/velemeny:
Feltettek a teli kereket par hete es van egy kis reconancia a kormanyban, de csak ilyen 130 tol, alatta semmi. Ment a kocsival a szerelös ember es azt mondta ez nem centrir, mert egy kicsit az egesz auton erezni (en ezt mondjuk nem tudom megallapitani, de hiszek neki). A teligumik most fogjak a 3-ik szezonjukat futni. Tavaly tökeletes volt.
Kerdezte, hogy ugye nem allitva taroltam, mert akkor megnyomodhatnak. Mondtam, hogy nem, szepen egymason voltak fektetve (az elvileg ok ugye?).Most abban maradtunk, hogy hetfön beaadom nekik a kocsit, leszedik, megnezik a gumit, felnit (tavaly jo, volt, ugy lett elteve....erthetetlen). Azt mondta a gumit megprobaljak a felnin elforditani vagy mi
Mi okozhat meg ilyen problemat? Ugyan ez volt nyaron a nyarigumival. Elözö szezonban jo volt, aztan következö szezonba (miutan elöröl hatra, hatulrol elöre került) mar nem....azt mondtak a regi futomü beallitas nem volt franko (nem veszes, de igazitottak rajta), amiatt kopott felre.....visszatettek elsöt elöre, hatsot hatra, akkor megszünt a rezonancia. Na de ez a teli.....ezzel lett tavaly összel csere utan beallitva azert minden evben nem szeretnek uj szett teli es nyari gummakat venni....mi a turotol lehet ez meg mi ez a forditanak a gumin a felnin
Ja es nem is ugyanarrol a felniröl van szo. A teli acelfelniken van, a gyari meg alun.
Volt mar valakinek ilyesmi gondja, vagy van tippje?
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #50390 üzenetére
Na jo ez ok....de hogy miert?
Apummal regebben magunk szoktuk lecserelni a kerekeket, delutani testmozgaskent soha nem volt ilyen szop@s, mint nalam, eddig kb minden kerekcserenel nem kellett forgatni, centriroztatni is csak nagy ritkan....nekem meg kb minden kerekcserenel szop@s van(#50387) w333 mint irtam, be lett allittatva tavaly, azota semmi extra nem törtent. Meg mi az, hogy normalis helyre? Egy nyamvadt kerekcseren, mit lehet rosszul csinalni?
Nem az M3 on razza mindenhol de mondom, ment vele a szerelös ember, nem en vagyok a hülye....meg amugy is, azt azert tudom, milyen az, amikor egyenletesen fut a kocsi, meg milyen ha raz a kormany
-
Declare
őstag
Nemet autopalyas parara egy tipp:
Az ADAC nal müködik egy olyan trükk, hogy autopalyarol asszem kötelesek kimenteni mindenkepp, utanna persze szamlaznak. Viszont ha azt mondod, hogy belepsz az ADAC hoz, akkor az elsö mentes, vagy evi egy mentes vagy valami hasonlo az ingyenes, igy gyakorlatilag 50 euroert (asszem ez a tagsag dija) megvagy a mentessel Reszletekben most pontosan nem vagyok biztos, de egy nemet cimbimmel pont dumaltam erröl az ADAC dologrol, hogy praktikus lehet azert itt kint, a komoly szolgaltatasi dijak miatt es ö mondta, hogy ez igy ügyesen kitaktikazhato
(#50394) kalmanchris ahamm, köszi, meglatjuk...en azt sem ertem, miert mondta, h tuti nem centrir gond kicsit tartok töle, hogy lehuzas.....
(#50395) w333 tavaly lett felrakva ezekre a felnikre, semmi baja nem volt a tippet köszi azert
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Felnin vannak a gumik....ezert is bosszant . Lehet fogok venni, ilyen tarolo allvanyt....bar mondom, otthon ezzel soha nem volt gond....ebben a gumitemaban nincs szerencsem (na jo, amig az autorol van szo, nincs drama )
(#50409) Qru en meg ezt nem tudtam, hogy otthon is müködik 1:1 ..
.de hogy miert kell megint bantani szegeny franciakat.... -
Declare
őstag
Pont linkelni akartam az elsöt ....nevetseges ez az egesz, hogy mindenki tudja, mekkora egy ganyolas megy ezekkel a km orakkal, megsem igazan tesznek ellene....talan azert lassan kialakul valami rendszer ezek ellen a troger tekergetök ellen
Mondjuk lehet akkor Magyarorszagon megszünik a hasznaltauto piac, mert mi lesz igy a 10 eves 320d bmw kkel, amik garantalt 89.658 km el allnak az udvaron, nem dohanyzo, orvos hazaspartol?
-
Declare
őstag
Persze, mindig lesz csalas, mindenhol es mindenben.....csak az arány nem mind1! Ha megszigoritjak, akkor is lesz kiskapu es lesz tekert auto, csak nem 10 böl 9 hanem csak mondjuk 10 böl 3 vagy kevesebb.
Ez a 100 ezer meg 200 ezer km ig veszek autot, hat ez meg egy ilyen berögzült generacios torzulas vagy nem tudom....idö kell mire ezek kikopnak
(#50702) z123456789 roppant jol kell, hogy fusson, ha Porschet akarsz legutobb egy normal szervizen a panameras ismerösünknek azt mondtak 7-800 bol meg kell, hogy alljon a dolog....de aztan volt meg valami kis aprosag es igy 1,2M lett a szamla aztan kapott egy defektet, mert ugye az a bazi nagy es peres gumi amugy baromi könnyen defektet is kap, hat ugrott megint egy fel milla pedig asszem tavaly vette 1,8M ert a felnit gumival....de a biztositas legalabb nem draga es nem is fogyaszt sokat az az 5literes motor az 500 loerövel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat ez a hirdetes is ugy indul, hogy 1996 os e46 320d, 266k km.....szer mennyi? 266k km alatt ebben az amugy faja dizel motorban nem megy tönkre elölröl, hatulra minden....meg ha csippelve van akkor sem. Amugy en pont ezek miatt soha nem csippeltetnem a kocsimat, meg nem is vennek csippeset....Ezk az autok mar nem ugy vannak tervezve, mint egy zsiguli, hogy örökke . Ha meg elkezdik feszegetni a hatarait, szvsz garantalt az elettartam rövidüles ezerrel.
-
Declare
őstag
Vannak esetek, amikor valoban meg lehet tenni jo esellyel minden gubanc nelkül....viszont en eddig mindig csak olyan peldat lattam, hogy ha csipszes volt a kocsi, akkor annak több baja jött elö, mint a nem csipszeseknek altalaban (elöbb feküdt ki a turbo, hamarabb jöttek elö olyan bajok, amik a masikaknal kevesbe, vagy annal a km nel meg nem stb)
Nekem pl ezert szimpi a bmw nek a 25d motorja, ami ugye kb 1:1 ben megegyezik a 30d vel, csak valamivel (talan 50 loval kevesebb a kraft). Igy ha ütve vagva van is talan jobban birja, mint a 30d....nem biztos ez, de igy gondolom. -
Declare
őstag
Jo ez a nagyobb turbo/porlaszto ez mar azert a komolyabb dolog, en most elsökörben erre az "átirjuk és késsz" tipusu tuningra gondolok. Azert ez a gyakoribb.
Nyilvan nem azt mondom, hogy +20 lo es holnap kifekszik az egesz, de azert csak jobban kell hogy birja minden, ha van böven tartalek. Az autogyarak sem fognak 200% ra meretezni, mert azok is profitot akarnak maximalizalni. Mondjuk pont a 325d egy olyan moci ami mondjuk ha lazan csippelve van az valszeg nem zavar semmit, de ha mar mondjuk egy 30d t nezünk, ott mar azert szerintem nem ilyen egyertelmü a helyzet.
De mondom ez inkabb csak ilyen laikus filozas es velemeny szvsz ha valaki hobbyzik az autoval es szeret vele bütykölni/bütyköltetni, az nyomassa a csippet. Ha a megbizhato, üzembiztos, hosszutavu autozas a cel, akkor szvsz ezek a csippek jobbara a cél rovasara mennek (hacsak tenyleg nem ilyen minimalis kis modositas van benne)
-
Declare
őstag
Segitsetek mar megfejteni valamit pls
Az a mondas ugye, ha motorfekkel gurul az ember, akkor nem fogy az üzemanyag, mert lezarja az elektronika (azt is irja, hogy 0 a fogyi). Viszont maskor is gondolkoztam mar ezen, hogy akkor miert hallja az ember megis a motorhangot? Oke hogy "forog" a rendszer, de azert nem lesz sokkal halkabb. Vagy a motor zaj meg rezonancia, meg minden 90%ban a mechanikus surlodasok miatt van, a "robbanasokat" szinte nem is hallani?
Ha igaz amit kerdeztem, akkor ez egyik oldalrol oke. DE! Van egy videom a youtube on egy ilyen fura huhogo, "pulykaturbekolo" hangrol ami neha menet közben huhog a motorbol ([link] nalam pulyka erök hajtjak a kocsit, nem lovak ). Eleinte paraztam miatta, aztan olvastam, hogy ez ennel a tipusnal kb normalis, allitolag az üzemanyag rendszer kialakitasa miatt, neha lvegö kerül bele es az huhog. Tegnap olvastam a kommenteket megint es irtak többen, hogy Bosch üzemanyag filterrel allitolag megszünik a dolog.
Namost ebböl fakad a kerdes, mivel nekem ez a "huhogas" akkor is jön neha ha motorfekkel gurulok. Akkor viszont elvileg nem mehetne az üzemanyag pumpa nem?
-
Declare
őstag
Hogy hogy folyamatosan megy az üzemanyag pumpa? Hova pumpalja akkor az üzemanyagot, ha mondjuk 5 percig gurulok motorfekkel a lejtön? Olyan ez mint a repülöknel, hogy akkor igy oldalt ilyen sugarba kinyomja a felesleget?
(#50793) Tsebacsi gondolkoztam en is a sportkipufogon es az ültetesen, esetleg egy irgalmatlan nagy hatso spoileren....de hat a gyari pulykatuning utan, azt gondolom felesleges jobban kitünni a tömegböl
(#50796) Jaffa75 hat ha a videot megnezted, akkor a cimeböl lehet szükiteni a kört es tippelni "Opel Astra H 1.7 CDTI strange engine sound" bar teny, hogy nem pontos a dolog, mert H GTC
-
Declare
őstag
Skoda elkezdi privat lizinges konstrukcioval is arulni az autoit
Nem egy rossz alternativa, ha valaki uj autoban gondolkodik.
(#50801) Qru
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #50882 üzenetére
Attol meg mert mas egöt tesz a helyere nem fog jobban vakitani, mert ugyan arra vetiti a lampatest a fenyet, a feny meg egyenes vonalban terjed. Szoval ha ezzel vakit, akkor massal is vakit. Fenyeröben meg nem tud többet, mert ugyan ugy H7.
Az hogy ilyen kek franc, azzal csak sajat magaval tol ki, mert esöben nem fog vele normalisan latni, hol van vizatfolyas, katyu stb. A LED meg xenonnal nem lehet összehasonlitani, csak azert mert hasonlo a szinhömerseklet.
Tenyleg amugy azon gondolkoztatok mar, hogy mi van, ha a led lampa hal meg? Azoknak sem lehet azert örök eletük...lehet ott vajon ledet cserelni, vagy komplett uj lampatest 8 millioert?
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #50906 üzenetére
Ezzel en is igy vagyok mindent meg lehetne csinalni sajatkezüleg is....de nem veletlenül vannak szakmak . En azzal foglalkozom, amiben en vagyok jo, mas meg abban, amiben ö. Szabadidömben meg hobbyzom, vagy pihenek es nem a netet bujom, hogy a mikrohullamu sütöben hogy lehet kicserelni valami tranzisztort ha tönkrement
-
Declare
őstag
válasz Evil Snowman #50909 üzenetére
Nem ertem mi ebben a meglepö....hat hogy szerelje meg a kocsit, ha egyszer az elejenek van baja?
Erre tenyleg nem lehet mit mondani, ha valaki ennyire elkepesztöen ostoba.....
-
Declare
őstag
válasz K Norbi #50916 üzenetére
Hogy lenne nagyobb a vetitesi kepe??
Az izzo az csak a lampaban belül minden iranyba szetszorja a fenyet, amit a foncsor meghatarozott magassagig enged horizontalis es vertikalis ertelemben terjedni. Ezt a maximalis erteket allitjak be ha kell a szakik. Teljesen mind1, hogy milyen izzo van benne, meg milyen a szinhömerseklete.
-
Declare
őstag
válasz Stylerr #50953 üzenetére
Plane ha dizel a verda ezt megspekeled meg egy 30ezres olajcsere intervallummal es akkor elegedetten hatradölhetsz, hogy mindent megtettel, hogy mihamarabb kinyird a motort
Halgass a haverodra Amig nem üzemmeleg a motor, nem csak a magas fordulatot, de a nagy terhelest (padlogazt) is kerülni kell. Ahogy elöttem is irtak, 2000-2500 as fordulat, kulturalt gyorsitasokkal. Nem egy kivitelezhetetlen dolog ez azert.
-
Declare
őstag
Hat de ezt kerdezem, hogy ez az összeg ez vajon mit takar? Mert ha mindennel együtt az nem sok, ha normal szerviz, akkor azt mondom so-so, ha csak a varatlan szervizek, akkor azert az huzos meg hat ugye nyilvan az sem mind1, hogy hetvegi autonak hasznalja vagy napi több 100 km eket utazik
(#51004) dellfanboy hat pont ezt irom, hogy ez merült fel bennem kerdeskent
-
Declare
őstag
Nekem pl az, hogy tavaly a halk kis susogo hang a valto csapagyaibol jött, amiket ki kellett cserelni Vagy amikor nem vilagitott egyik reggel a xenon es kiderült, hogy a trafo halt meg es csere.
Ellenben egy olajcsere, vagy vezerles csere nem szamit varatlannak.
Nehezen megfoghato dolgok ezek, meg ugye nem ugyan az szamit mindenkinek....
-
Declare
őstag
Ez igaz
Amugy a figura megszallott...[link] ha igy nezzük nem is sok ez az összeg egyaltalan. Persze nagyon derék, hogy igy karban tart egy autot, bar igazabol ez mar ujraelsztes.
Ennel a kategorianal ez mondjuk kesöbb mar megterülö befektetes is lehet. Itt mar biztos lehet azert olyan vevöt talalni, akinek penze es igenye van egy ilyen allapotu autora.
-
Declare
őstag
Azert ne tartsunk mar ott, hogy teli gumi akkor kell, ha ho van az uton Nem veletlen mondjak ezt a 10 fok os hatart a nyari gumi hasznalati tartomanyara. Hidegben a nyari gumi anyaga kemenyebb lesz es ezert sokkal jobban csuszik. Egy 5 fokos vizes uton is elöbb fogsz keresztbe allni nyari gumival, mint telivel, fektavod is hoszabb lesz stb.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #51342 üzenetére
Igen, abban az esetben jobb lehet a nyari de azert ha összessegeben nezzük az idöjarast, akkor szerintem nem vonhato kerdöre a teligumi letjogosultsaga akar Bp sem Arrol meg aztan nem is beszelve, hogy sokan munkaba jarni reggel es este mennek, amikor azert böven jellemzö a hidegebb idö, para lecsapodas, nedves ut stb.
Egy szep veröfenyes 12 fokos december 23-an a karifaval a tetöcsomagtarton egy jo nyari gumival valoszinüleg jobb eselyeket adsz az utra kiugro chiwawanak
(#51343) Qru normalis "4evszakos gumi" az a tesztek alapjan szerintem csak a michelin CC. Ha erröl volt szo, lehet nem olvastam figyelmesen minden hszt
Amugy az egy faja gumi, de arra kivancsi lennek, hogy mondjuk 2 ev folyamatos hasznalat utan mennyit romlanak a tulajdonsagai....es itt nem a profilmelysegröl beszelek. Amugy az total plussz egy, hogy varosi autonak szerintem is total jo valasztas a CC
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez 90% ban +1
Egy dolog amit irtam is es ez bennem erös kerdes: Ha mondjuk 2-3 szezon utan hasonlitanad össze a 2-3 teli szezont futott TS850 et a a 2-3 even keresztül (ersd nyaron a 40 fokban, telen a -10 ben) vegig futott CC-t akkor ott vajon mi lenne az eredmeny. Ilyen tesztet en eddig nem lattam. Mert az hogy uj koraban nyaron vagy uj koraban telen mit tud az egy dolog (egy klassz dolog ), csak ugye ezt a gumit nem 1 evre veszik.
Nekem az a gyanum, hogy ott azert lenne mar böven különbseg a teli es nyari gumikhoz kepest is es nem azert mert hany mm a profilmelyseg es a 10cm friss foban jobban elkapar vagy sem, hanem hogy a gumi anyaga hogyan valtozik meg....hisz ez az egyik kulcs kerdes a teli guminal is nem a profil melyseg.
-
Declare
őstag
Szerintetek ezzel a J GTC vel mi lehet a nyaloka? Nagyon szep es jol felszereltnek tünik, megis regota hirdetik es folyamatosan viszok le az arat. Par napja meg 11.800 volt es az is olcso volt már.
(#51584) tomcsi23 ha valakinek a veret lehet szivni azert az mindig jo erzes
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #51589 üzenetére
"célszerű minél alacsonyabban tartani az alacsonyabb fogyasztás miatt"
Nem, azert ez nem törvenyszerü, mert ezen logika menten 5-800 as fordulaton közlekedve kellene a legjobb fogyinak lenni. Siman van olyan, hogy jobban kellene nyomni, alacsonyabb fordulaton a gazt, mintha egyet visszagangolsz. Igy a fogyi is kevesebb, hiaba forog jobban a motor.
A masik, amit Qru is mondott, hogy nem jo a motornak ha erölködik. Lehet hallani azert a hangjan, ha ismeri az ember a kocsijat. En 6-ik sebesseget 80-90 alatt nem valtok (nyilvan ez sebessegvalto függö is). Meg ugye ha nagyon alacsony fordulatban erölteted a motort, eröteljesebbek a remegesek es ez megöli hamarabb a kettöstömegüt is.
-
Declare
őstag
Hat meg nem veletlen van millio sebessegi fokozat ma mar. Az optimalis tartomany mindig nagyon szük, ha sokat kileng a fordulat az biztosan nem jo a fogyasztasnak.
(#51597) BigBlackDog hat a parkettanal nem csinal semmit az auto, az azert elegge drasztikus szitu Ennel azert ha ismeri valaki az autojat az mar hallja a hangjan, mi az amikor szepen huz es mi az amikor, huz de erölködve, melyen hörögve stb.
En altalaban 1800 körül hasznalom, ha lejtös ut van es amugy is lassulni akarok picit akkor engedem max ilyen 1200 ig. Ha hideg akkor pedig meg akkor sem. Ha nincs kettöstömegü, akkor egy erzekeny pont kilöve.
(#51598) lenko de szeretnek kuplung lenni abban az autoban
(#51600) brumi1024 lecserelted az tsi t szivo honda civicre?
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #51602 üzenetére
szegeny tanulovezetö autok....na az még egy elcseszett egy sors, ha auto az ember
(#51604) lenko nekem hianyozna amit elfogadnek az mondjuk max a bmw nek ami megy most 8 sebessegese. Az allitolag valoban franko. Haverom, aki oriasi automata ellenes, ö is azt mondta, hogy az azert jo. Ellenben pl az uj passatnak az automataja az allitolag katasztrofa.
-
Declare
őstag
Nem rossz amugy az a valto, ha jol tudom (ha nem smg, mert az egy hulladek), de az nem kellene azert. Automata valtonal nekem a manualra nem all ra a kezem....egyszerüen valahogy nem adja, hogy bal lab oldalt pihen, jobb lab a pedalon tart es közben kezzel a valtot pöcögessem. Ha van kormanyvalto, azzal azert el lehet bohockodni, az jo dolog....majd 70 evesen egy automata s90 utodban elbobiskolok, amig az automata, radaros, gps-es, ultrahangos, villanyauto zümmögve elvisz haza
-
Declare
őstag
válasz mdani01 #51863 üzenetére
Ez masrol szol, mint a Panamera
Oke az AMG E merci is mas mint a Panamera es ahhoz a mercihez inkabb a 911 est kell hasonlitani ez is igaz. En csak arra reagaltam, hogy 50 millioert biztos nem egy E AMG t vennek, hanem egy Panamerat. Nekem az most a Top auto
(#51866) Saint_ azert az altalam jellemzett csoportbol nem csak a 20 eves mercit megvenni kepes egyedek leteznek tudod mennyi a GYESGYEDCSOKSEGIIIIIIILY ? emelle befigyel meg egy ket fekete vagas a pinceben, aztan hopp ott is van az E AMG
Panamerabol azert a egebbiekböl sem lattam meg ilyen lényeket kikönyökölni, pedig azok is mar beszerezhetöek 10 milla körül.
(#51868) Saint_ most ezen lepjünk tul 50 milliobol akarsz autot venni, ez volt az alap teoria
(#51869) mdani01 en is alapvetöen, de a panamera azert belefer nekem ez a nagy szarnyu 911 ez olyan eröltetett dolog a közutra....ezt egy versenypalya szelen kell tartani, sulykönnyitve, rendszam nelkül es ott tepni ezzel ügyetlenkedni az Arenaplaza parkolojaban, nekem fura.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #51872 üzenetére
Hat azert egy porsche meg egy meci nem egy kategoria Mercit kb 7 milliotol kitolsz egy szalonbol, egy jobb kategoriasat meg 13-14 böl.....egy porschet meg 15 milliotol kezdhetsz el kaparaszni, egy jobb meg 30 milla....azert olyan nagy kerdöjel nincs itt. Akkor a fenntartas es szervizköltsegekröl nem is beszeltünk.
(#51877) Saint_ amugy en nem tudom ezzel miert van sokaknak baja, hogy hasonlitanak az egyes tipusok. Ha van egy szep 7 es bmw, miert ne csinaljanak, egy hasonloan szep csak kicsit kisebb, kicsit gyengebb 5 ös szeriat es meg egy kicsit kisebb es gyengebb 3 ast is belöle?
Akit nem erdeklik az autok, az ugyis csak annyit lat, hogy béjamvé....aki szereti a markat az meg ugyis megmondja tavolrol is mi az az auto. szvsz -
Declare
őstag
erröl a J GTC röl tovabbra sincs senkinek semmi velemenye, ismerös velemenye, haver mondta, akarmi? mar 10.500 nal jar az ara basszus....egyre jobban piszkalja a fantaziamat
-
Declare
őstag
Igen sajna a suly az egy komoly problema ezzel a J vel meg ugy alapveöen azert sok szempontbol elavult technologia.
Viszont formara nekem tetszik (elöben nagyon jol mutat). Motorikusan azert egy erösebb gepezet, mint a mostani, fogyasztasban hasonlot tud talan, nem sokkal többet, ez jol felszerelt, jonak kinezö ülesekkel (probalni nem probaltam).
Egy GTD golf azert egy 6-7 ezer euroval dragabb. Sima golf is dragabb 3-4 ezerrel (2.0 tdi) es az ugyan ezt tudja futni, mondjuk cserebe modernebb, kevesebbet eszik...fromara ez a J gtc viszont sportosabb, fiatalosabb. A hasonlo J GTC k 3-4 ezerrel dragabban mennek, ezert tünt fel ez a peldany. Elsö gazdas, 160k km el, nem tünik rossznak...csak gyanus az ar, bar mostansag viszik lefele eleg nagy lendülettel, lehet gyorsan kell a zsé
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #51895 üzenetére
ebben van valami mondjuk öket is meg lehet erteni. Lasd pl audi. Van egy nagyon eltalalt forma, ami talan az A6 al köszönt be. Bejött a nepnek, akkor miert rizikozzanak valami uj formaval a többinel?
Nezd meg az audinal az A5 öt, picit varialtak...hat nem lett tul szep...Q2? Hat a most futo legrandabb audi szvsz....
Anno a bmw a ugye a Bangle fele 5 össel huzott egy ujat, ami nezöpont kerdese, hogy siker vagy sem. Sokat eladtak, de megoszto volt es ma is az. Nekem pl tetszik a mai napig. Viszont lehet pont azert, mert nem volt belöle soha rengeteg...
-
Declare
őstag
válasz FIREBLADE78 #51899 üzenetére
Igen, ezt akartam irni, hogy nem csak a nemeteknel hobort ez....minden gyartonal ez megy. Bar azert regen is ez ment am valahol....szerintem most annyiban mas a helyzet, hogy rengeteg tipus van minden gyartonal es ezert sokall be tölük az ember....lehetetlen kb karakteres egyedi tipusokat alkotni ugy, hogy a markajegyek is megmaradjanak....
BMW:1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, x1, x3, x4, x5, x6, z4, i3, i8
azert brutal es meg ugye ott vannak az M es verziok, meg a GranCupe verziok....
(#51900) brumi1024 azt az uj A5 öst meg nem lattam elöben. A Q7 az viszont nagyon adja kepeken nem annyira, de elöben brutalis az az auto összesegeben. Biztosan nem kellene, mert irtozatosan egy ilyen feltünö, kivagyi dömper....de kategoriajaban most szerintem lenyom mindent.
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #51906 üzenetére
Volt nalunk a cegnel egy Q7 S pakettel, feketeben, egy napot. Nagyon klassz, de nekem iszonyat dromedar. Most ugyancsak Q7 S lin, amit a fönököm hasznal, a helyett hozta el, kiprobalni, szoval a viszonyitasi alap is pont klappol. Nekem oriasnak hat az az auto. Mondjuk azt kell mondanom, mas dimenzio is a regi Q7 hez kepest
Nekem most ilyen Suv kategoriaban még az uj X1 bmw tetszik. Az is sokat nött, optikailag mindenkepp, de nekem az meg a tetszik es vallalhato kategoria, nem a magamutogato.
Merci az +1 a belter az nekem is gaz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ha kombi autoba kellene ülnöm, azt en is Audiban szeretnem megtenni...hiaba imadom a bmw t, az audi az egyetlen ami olyan kombikat tud gyartani, ami tetszik. A bmw meg a vw röl mindig egy eltorzitott sedan jut eszembe-
Igazabol az A6 allroad vagy A4 allroad, amik nekem a best kategoria a kombik között.
(#51939) mycso ez egy vicc.... nincs is annal szebb, ha az ember ilyen hülyesegekkel kell, hogy foglalkozzon.....meg azert a biztosito is, hogy agyatlanul nyomja a leveleket....
(#51925) brumi1024 ez hogy jön ide? Valszeg jo gyorsan
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Pont van egy kepem a tegnapi nagy Q7 vagy nem nagy a Q7, meg a hasonlit e a C merci az E mercire temakörhöz gyakorlatilag alig megmondhato, hogy az egy E merci
A q7 meg szep, csak tulsagosan "dobozos" lett es szerintem nekem ettöl erzödik tul nagy es hivalkodonak.
(mondjuk feherben meg nem is mutat jol egy ilyen nagy auto szvsz)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs