-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #66374 üzenetére
Nem jó irányba. Nézd meg az új(abb) bmw-ket motorikusan vagy akár a jappánokat karosszéria ügyileg. Skyactiv milyen frankó?! Nagyon csak kár, hogy szétrohad körülötte a bódé mire 10 éves lenne.
Sajnos ez a trend és ez alól a japók sem kivételek ha objektívek akarunk maradni.
mod:
z123456789: Csak félig francia.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz Mágus2 #66750 üzenetére
thx, ha mondjuk 40-50km pályát megyek 150-el utána 2 km 50-60-al, mert annyira lakom a pálya lejárótól az elég, hogy visszahűljön?
MunezXBK: ok de milyen sebességgel?
viccen kívül, tudom, hogy hűteni kell, de a módszerről nem sokat tudok, eddig csak szívóbanyám volt, ez az első turbo-s autóm
meg gondolom ez attól is függ mekkora a turbó és mennyit tölt, mert az 1.4 90 lónál gondolom elég kicsike a turbó/töltés[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Mágus2 #66758 üzenetére
ok akkor jól gondoltam
Próbálom minden autómat kímélni, pl holnap megyek Marcaliba (minden héten megyek 1x), 2 km a pálya, nem melegszik be addig a motor, pályán csak 110-120-al megyek amíg bemelegszik, aztán ráállok 150-re, ennél a dizlinél az a vicc, hogy majdnem Fonyódon vagyok mire bemelegszik, az ~10km
Tegnap g4 1,6 16V 2 km lidlibe ugrottam el vele, 90 fokos volt mire odaértem és egy hete nem mentem vele
Télen is -10ben az irodáig bemelegszik, ami ~3km
Arról nem is beszélek mennyivel szebb hangja van, kell vennem egy 1,6 szívó i30-at/KIA ceed-et, utóbbira nem is kellene sokat ráfizetni, na majd nyár végén[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
válasz Mágus2 #67534 üzenetére
Tudom, te vagy az autószerelő, több ilyet láttál, mint én, de nekem így élőben nagyon úgy tűnik, hogy kifújja magától rögtön az első csőnél. Tényleg ne legyen igazad, a magam és a pénztárcám érdekében se, mert kibaszom a roncstelepre.
Sziki (pesti saabosok) azt mondta a cső lesz, rengetegszer hallotta már ezt a hangot, ők szétkaptak már 1000+ ilyen autót, úgyhogy egy kicsit bizakodó vagyok.
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #68213 üzenetére
A vitara nem tudja azt, hogy elindulás után magától bezár az ajtó. ez nagyon fáj(na).
A sima régifajta kulcs (nem bicska) meg csak esztétikum, de azért bántó, de minden másban szerintem is vállalható (csak le kell szedni a szuzuki jelet)I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #68216 üzenetére
Akkor viszont nem lehet az, mint a VW-nel, hogy be kell kapcsolni obd-n keresztul ES be lehet kapcsolni a featuret?
Nehogy mar ez felszereltseg fuggo legyen.A jettan es az a4-en is bekapcsoltattam
EQ: nekem ez fontos. Fontosabb, mint hogy hatul is elektromos ablak legyen (az van, de ha nem az lenne, azt pont leszarnam)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
kovacsroli
senior tag
válasz Mágus2 #68414 üzenetére
Igen, 90% varos nalam es velhetoen az elozo tulajdonosnal is, mert kozel ilyen volt amikor vettem is.
((Eleg lehangolo hogy kifizettem 100k-t es ugyanolyan kenyelmetlen vezetni az autot...))
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
-
Bögre
aktív tag
válasz Mágus2 #68437 üzenetére
Köszi Mágus! Ezeknek a német csodáknak a lelkivilágába szoftveresen bele lehet nézni házilag? Olvastam sok helyen sokfélét, de konkrétumot eddig nem találtam. Ha esetleg tudsz költséghatékony megoldást, azt szívesen venném, akár priviben is. Ross-tech féle VCDS -ért nem adnék ki egy vagyont, Lexushoz aliról megvolt, ami kellett.
-
kovacsroli
senior tag
válasz Mágus2 #68426 üzenetére
Elvittem az új helyre a kocsit az előbb, a szerelő első dolga az volt, hogy megnézte a pedált és hiányolta ezt a rögzítést amit linkeltél
A munkahengert egyelőre nem említette, de nem is vont le messzemenő következtetéseket. 15-én reggel 8-ra viszem, azt mondta akkor lesz ideje szétszedni és megmondja mi a baja.Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #68588 üzenetére
De te egy jóval civilizáltabb országban élsz. Itt azt is el kellett magyaráznom, hogy hogyan jutottam be a pályára mivel a kollégák "felszemlézték" a helyet és oda nem lehet kocsival bejutni. Mikor nem értette hogyan sikerült akkor csak annyit mondtam, hogy öten voltunk és átemeltük a korláton.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #69444 üzenetére
én amondó vagyok, hogy a magamfajtának meg a statisztikusoknak addig stabilan van munkája, amíg ti, a tudatos pénzügyi emberek tonnaszámra hordjátok ki a terméket hitelre, tehát igazad van, én egy fasz vagyok, mert igyekszem hosszabb távon (holnap helyett akár holnap utánig is) gondolkodni, tervezni, ahelyett, hogy carpe diJem.
fel is mondom a gecibe az önkéntes magánnyugdíjpénztáram, és az egyéb megtakarításaimat, mert végül is meg van spórolva a kocsi ára.Qru: az ingatlan szerintem nem jó példa pont, kicsit jobb az értéktartása, min az autónak. elnézést, ha fasssság.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #69446 üzenetére
természetesen ha ez mellett már mindenről (bankszámla, ingatlan, gyermek tanulmányaira stb) gondoskodtál előre, akkor nagyon valid
én még nem tartok itt, felelőtlenségnek érzeném jelenleg 4 évnyi béremet autóba tolni
pedig csípom a fasza verdákat.I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #69446 üzenetére
Azért azt szerintem Te is látod, hogy nem lenne egészséges, ha mondjuk egy 20 millás Audival járnál, aminek - bocs, csak tippelek - az amortizációja és a fenntartása azért Neked is fájna. Nyilván lehet úgy élni, hogy az ember bevételének 30-40%-a elmegy az autójára, de elég irraconális.
Arra meg, hogy a zsebedben van a lóvé: a kamatjövedelem is jövedelem. Tehát ha valaki örökölt 100 millát, de csak 300 ropit keres havonta, akkor ott nyilván más a leányzó fekvése, mert a tőke is bőven hoz pénzt a házhoz.
Same rules apply!
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #69450 üzenetére
A cikk alapján a Lajtától keletre, par vállakozó és "vállalkozon" kívül mindneki Tico és Stiftel kellene járni.
Használtautó sem jó, mert nagy az értékvesztés és drága a fékbetét.És nem védeni akarom a mundér becsületet, az én kocsim 6 havi keresetemnel olcsóbb, de ha mindenki így számolna, ki venne kocsit? Mert Kurvara nem éri meg a jelek szerint - anyagilag kiszámolva biztos nem, hacsak nem adsz minden utad után áfás számlát.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #69456 üzenetére
nem, ez nem válasz a kérdésemre.
mire alapítod, hogy én a jettámat nem tudnám megvenni fél évnyi béremből?
csak mert ha ránézek a bankszámlámra, a banktól kapott sms-ekre és a bérpapírjaimra, valamint a múlt héten leadott szja bevallásra, én nem ezt nem látom, hanem mást, de attól még igyekszem tudatos lenni a pénzügyeim terén, gondolva a jövőre, még akkor is, ha ez fassssság, annak ellenére, hogy szeretem az autókat.I humbly and respectfully decline™
-
Snoop-y
veterán
válasz Mágus2 #69446 üzenetére
A baj ezzel az hogy bar megteheted, ha beut barmi krach egy olyan auton akkor valoszinuleg (ha 4 ev volt osszesporolni az arat) akkor nem lesz penzed javitani.
Ertsd jol mi arra probalunk ravilagitani hogy nem az OSSZES megtakaritott penzedet kell autora forditani.
A legtobben sajnos igy csinaljak. Ez valami betegseg amugy Mo-n. Kicsit tulvallaljak magukat.Nalunk egyreszt azert cserelgetik surun a kocsikat mert egy 2 rugos fizubol 300 koruli havidijjal el lehet hozni egy uj autot. Aztan mikor kezdenek elojonni a bajok (3-4ev korul) akkor csere mivel a szerviz dija tobb lenne mint amit buksz ha csereled.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #69596 üzenetére
És mennyire könnyű túltölteni?
Aki csinált már ilyet, az gondolom tudja, mire kell figyelni.Szomszédom cserélte le nekem, VAG kocsikat szerel szinte csak, szóval remélem nem b*zta el...
Kb 1,5L ment beleWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #69610 üzenetére
Na bazz, ez nem jó hír.
Kb 2-3 hét múlva megyek újra haza, ha addig így járok, mennyi kár keletkezik (600km)? Vagy inkább vigyem el itt valahová...
esetleg megtudom én is csinálni ezt
Szerszám van, olaj a csomagtartóbanszerk.: igen, láttam, hogy hol töltötte bele. Ha jól sejtem, egy kulcs és tölcsér segítségével, itthon is rá tudok tölteni
(#69612) Mágus2: oké, akkor amint hazaérek, rúgom is rá a kaput. Kösz az infót
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #69612 üzenetére
Csávó alapból Castrolt akart bele, nem értette, hogy miért kell nekem OEM. Amikor meg azt mondtam, hogy neten írta valaki, aki ért hozzá, ferdén nézett rám.
Amúgy, egy otthoni (Gyergyószentmiklós) cégnek a flottáját tartja karban (Octavia, Fabia, Transpoterek), hozzá szoktam vinni az olyan dolgokat, mind olajcsere, hosszbordás, stb. Komolyabb cuccokat, és amik ASAP azt itt, egyik legjobb (és legdrágább) helyre hordom, ott azért van 20+ ember és némi komoly cucc
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest