Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz Diopapa #5843 üzenetére
Ez hozzáállás kérdése, ugye egy Boltba egy alkalmazott kb letojik mindent, ha viszont Ő maga a tulaj , akkor már másképp áll hozzá. Én speciál 2 hét után már érdeklődöm a nagykernél / szervibe, 15 munkanap elteltével már erőltetem, hogy történjen valami ez ügyben. (magyarán rugdosom őket)
De pl most van egy Tablet ami 2 hete van szervizbe, érdeklődöm és visszaírják , hogy szükség van a számla másolatár mert csak úgy tudják a garanciát elindítani.... WTF? Nem voltak képesek írni nekem vagy szólni már a beérkezéskor, hogy kell a számla másolat...idióták, elment 2 hét a semmibe....közbe meg nem az én hibám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Ingatlanos topic!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen