Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoo123
senior tag
válasz Erdei88 #8418 üzenetére
"Mellesleg, ha egyértelmű a hiba, akkor miért kell bárkit is bármire kényszeríteni?
Ha teszt gépben hibátlan, nem melegszik akkor a kártyának nincs baja. Hogy kell ezt elképzelni, hogy nem akarták gariztatni?"Ha teszem azt kint az asztalon mérnek és úgy nem hibázik viszont házba rakva magasabb a hőfok és ott meg igen, akkor elhiszem hogy jó csak épp nálam mégis szar érted...
Ettől függetlenül meg lehet oldani, ahogy azthiszem Habugi kolléga csinálta: a vidkari hátlapját lehet ventivel hűteni és akkor talán nem melegszik túl és nem hibázik, de egy új, garanciális kártyánál hagy ne keljen ilyeneket csinálni a stabil hibátlan működés biztosítására.
Tegyük fel hogy lenyeled a békát , néhány plusz ventivel megtámogatva jól működik, majd 1-2 év múlva de még garanciaidőn belül el akarod adni. Hogy magyarázod meg a vevőnek hogy "déhá' jó ez a kártya, csak azé' csíkoz me' melege van, oszt télen jó lesz az meglássa"
Röviden összefoglalva: A pi..áját szétrúgni annak a balf...nak aki így piacra dobta ezt a konstrukciót hűtetlen VRAM-al, -1,6V-os emelt fesszel- amikor a gyári specifikációba világosan benne van hogy a VRAM csippek üzemi hőfoka MAXIMUM 85 fok!
[ Szerkesztve ]
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple notebookok
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Microsoft Outlook topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Vezetékes FEJhallgatók
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- További aktív témák...