Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz biker #17040 üzenetére

    Ha más nem változik a képletben, akkor a gyorsítással (bármelyik fél részéről történik) mindkettő résztvevő csattanáskori terhelése nő, a lassítással mindkettőé csökken. Abban persze igazad van, hogy akinek kisebb az ütközéskor a mozgási energiája, az jár szarabbul, de ha ilyen helyzetbe kerülök, nem fogok csak azért gyorsítani (vagy nem lassítani), ha már egy hülye jön szemben, hogy vele (is) jobban kiszúrjak. Ha ő már úgyis "eldöntötte", hogy itten' márpedig baleset lesz, akkor én csak úgy tudok tenni ellene, vagy csökkenteni a bajt, ha vagy kikerülöm, vagy lassítok (esetleg gyorsan repülésre állítom az autót). Minden más esetben én is rosszabbul járok. Persze ettől még a vétlen jár rosszabbul, de botorság lenne azt gondolni, hogy nem érdemes lassítani (nem mondom, hogy te ilyet állítottál volna).

    The only real valuable thing is intuition.

Új hozzászólás Aktív témák