Új hozzászólás Aktív témák
-
:-I
tag
válasz dragonfx #21950 üzenetére
az ilyen hülye embereket (nem a tanulókat!) én sem értem.
sokszor én is belefutok, hogy 70-es táblánál megy 40-50-el, holott semmi nem indokolja erre. általában öregek csinálják ezt. akiktől amúgy is elvenném a jogosítványt, mert sokuknak már zéró reflexe van. oké, hogy vezetni szeretne, de legalább akkor orvosnál járjon, hogy alkalmas rá. szerintem.
"A férfiak, érthető okokból, nem akarják nézni a hüvelygomba-krém, nedvszívó szárnyasbetét, változókori inkontinencia és hüvelyszárazság reklámokat." by Csemike
-
dragonfx
veterán
jo az 1 dolog ki alakalmas.én se mert sötétbe nem látok
de akkro nem vezetke legalább.
nappal megy nem tartom fel a forgalmatma is m1en emnynivle emntke emberekM?
nem viccelek belsőbe 120 külsőbe 80-90.
kell a 25i."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
:-I
tag
válasz dragonfx #21955 üzenetére
így van, te akkor nem vezetsz sötétben.
de sok öregúr... komolyan, sokszor rajtam múlt, hogy kereszteződésben ne legyen baleset, mert nem bírt időben fékezni, meg ilyenek."A férfiak, érthető okokból, nem akarják nézni a hüvelygomba-krém, nedvszívó szárnyasbetét, változókori inkontinencia és hüvelyszárazság reklámokat." by Csemike
-
dragonfx
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dragonfx #21960 üzenetére
Nem sikerült elérni a 255-öt, mert feltartott egy Q7. Meg mert horpad a tank brutálisan. Viszont Sportmódba 240-nél kapcsolta az utolsó fokozatot az autómata, és 200-ról, még azért belenyom az ülésbe padlónál... Csak fogyasztásmérő folyamatosan akad kifele 30liternél. Jó az az M3, de BMW, Audi, Mercedes szinten, nekem csak a nagyok jönnek be.. 5-A6-E és felette. De mondjuk nem mondom, hogy nem örülnék egy M3-asnak
Smoke & Torque
-
enerdzsájzer
tag
válasz SpeedR #21948 üzenetére
Hát igen.Az oszlopok rajtuk az ajtókkal az autó oldala.Ez nincs annyira szétvagdosva, hidd el csináltam már ilyet Ez max. 15-20 perces munka volt lehúzatni a műszerfalat meg lekapni az ajtókat, oszlopokat kivágni. Voltam balesetnél, ahol majdnem két órába telt mire kivagdostuk a szerencsétleneket a roncsból.Na az volt szétdarabolva.Végig maguknál voltak szegények....
Lehet száguldozni egész nyugodtan.Csak az a baj hogy az ilyen rohadékok miatt halnak meg emberek,családok,gyerekek.De ha mindenképpen muszáj ölni, akkor hajrá!Tövig a gázt!Attól ember meg f@sz@ sofőr valaki ha száguldozik.A baleset is több van lassú hajtásból mint gyorsból.Sebességhatárokat is az ilyen f@sz@ sofőrök bosszantására találták ki.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dragonfx #21963 üzenetére
Biztos odaverné, mert ez a 750iA 2035kg, és 326ló 500nm, azthiszem. 6.6Sec 0-100. 0-255km/h-t akarunk mérni, de nincs rá alkalmas hely. M1-es éjjel jó kihalt volt, de csak sikerült kifogni belsőbe Q7-et külsőbe meg valami kis fehéret. Leállósávon meg nem előzünk. Majd egyszer le lesz mérve azis. Az biztos, hogy a 340lovas, kéziváltós S8 Quattro megeszi, rendesen. Viszont multkor Subaru Impreza nem bírt elmenni.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dragonfx #21965 üzenetére
Mi 280lovas? Az Impreza? Fogalmam sincs, kék volt, arany felnikkel, békalámpás. Hogy milyen motor volt benne, fogalmam nincs, de nem bírt lelépni. Az S8 viszont röhögve megevett. M3 is tuti megenne. Gyorsuláson volt multkor, egy E36 Ac Snitzer(elivleg M3) és turbósítva. Az ellen se lett volna sok esélyünk.
Smoke & Torque
-
titán
válasz philoxenia #21967 üzenetére
Ok azok, akiknek nem kell jogsi, akikre nem vonatkozik a kresz, nem hat rajuk a fizika es holtreszegen is jobban a reflexeik, mint barkinek jozanul.
[ Szerkesztve ]
-
:-I
tag
válasz philoxenia #21967 üzenetére
Szerintem csak utas volt.
"A férfiak, érthető okokból, nem akarják nézni a hüvelygomba-krém, nedvszívó szárnyasbetét, változókori inkontinencia és hüvelyszárazság reklámokat." by Csemike
-
dragonfx
veterán
válasz philoxenia #21969 üzenetére
Remélem körlámpás e30 327i volt... ..igaz azzal nem kapták volna el...200lóerő
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Szplöttyy
senior tag
válasz philoxenia #21967 üzenetére
Nem én vezettem. És igen elófordult már hogy vezettem jogsi nélkül. Éjjel, hegyen, meg lezárt útszakaszokon.
Smoke & Torque
-
deicide
veterán
válasz philoxenia #21973 üzenetére
Meg a villanymozdony...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
titán
Ha igy van, akkor fogalmazasi problemak lesznek, ideznek tole:
Aztán feltartott egy "Hulladék" audi Q7..............mert feltartott egy Q7.................de nem bírt lelépni.............Az S8 viszont röhögve megevett............M3 is tuti megenne.
Ilyeneket nem ir egy utas, vagy csak megprobalt felvagni es nem jott be.
Egyebekent pedig teljesen mindegy, hogy o vezette vagy sem, amit irtam, az az emlitett kocsik vezetojere vonatkozott.
(#21969) philoxenia Hat igen.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz fullextra #21977 üzenetére
Valóban brutálisok ezek az egyenesek....
-
DeadMeat
nagyúr
válasz philoxenia #21980 üzenetére
Hát nem kellene a bretonyt abból az alapból,meg a útból kispórolni,és nem volna ilyen gond... csakhát 2x annyi beton 2x annyiba kerül.... és ugy nem lehet gyorsan meggazdagodni egyeseknek...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz DeadMeat #21981 üzenetére
Csak arra akartam célozni, hogy a magyar autópályák nem 250-re vannak hitelesítve. Bármikor történhet akár ilyen is, egy régóta használt szakasszal. A fékút meg azt hiszem többszörös ilyen sebességnél a 130-hoz képest ugyanazzal a kocsival, ha előtted mondjuk pályahiba miatt fékeznek.
-
.bableWes
őstag
válasz philoxenia #21982 üzenetére
szerintem ha ilyenbe mész bele, akkor édes mindegy, hogy 130 vagy 250el mentél... bár lehet, hogy 130nál még nem halsz meg
ha autopályára tévednék, meggondolom, hogy toljam e a kocsit 130al vagy netöltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
enerdzsájzer
tag
Ma különösen h.lyék voltak egyes autósok (vagy csak én voltam a szokásosnál érzékenyebb a h.lyeségre).Már négy hónapja esz a penész itthon mert dögrováson vagyok.Ma végre autóba ülhettem és bementem dokihoz Debrecenbe.Hát apám ennyi idiótát....A szokásos állat érkezést a piros lámpához már mondani sem kell, tökön-paszulyon keresztül előzünk és bevágunk a másik elé hogy aztán lefordulhasson a következő utcán, persze nekem meg ki kellett taposni az autó alján a fékpedált hogy ne zúgjak bele.Természetesen még ő volt megsértve. A 4-est újítják most, kilométeres kocsisor végéhez üresbe gurulok.Az állat 5 másodperccel azelőtt még egy apró pont volt a tükörbe, következő pillanatba záróvonalon, kanyarodón keresztül vág be elém (bevágás a másik elé volt ma a sláger) hogy aztán fél órát állhasson a sorba előttem.Egyszerre két sávban megyünk és állunk be a lámpához, aztán a pirosnál tolatva oda-vissza próbál csak egy sávot elfoglalni miután vörös izzásig nyomtam neki a kürtöt mert magától nem jött volna rá hogy ez így nem frankó.Persze sms írás közben nem is lehet egy sávban autózni.Nagy autóm van,erős autóm van meg sok pénzem van és takarodjon előlem mindenki mert nekem mindent szabad hozzáállás meg már az életünk része.Keskeny utcában középen megáll telefonálni a b.szottnagy terepjárójával aztán kerülje ki mindenki úgy ahogy akarja.Még én kerülgessem a gyökeret dzsumbujon keresztül a kis marutival mert hát őnagysága aztán nem húzódik le a terepjáróval.Hát fényesre kopott ma a kürt gombja.Ehjj csak lenne annyi pénzem hogy lecseréljem a marutit egy krazra....
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz enerdzsájzer #21985 üzenetére
tökön-paszulyon keresztül előzünk és bevágunk a másik elé hogy aztán lefordulhasson a következő utcán
Az ilyenektől a helyszínen elvenném a jogsit: miért képzeli azt, hogy
csak úgy veszélyeztethet? (Főleg, amikor motorral megyek, mert ott
nem a kaszni horpad adott esetben...) Ma is volt egy ilyen esetem...
Mondjuk még a lightosabb fajtából, mert nem kellett satuznia, mivel
nem derékszögben kanyarodott be, és amúgy egy-két necces szitu
után már meg szoktam érezni, amikor valaki ilyen aljasságra készül. -
Rick4
félisten
válasz enerdzsájzer #21985 üzenetére
Ha Marutival voltál, az sok mindenre magyarázat ami veled történik..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Integra
titán
válasz philoxenia #21984 üzenetére
olyan sebességről már lefékezni sem egyszerű, még brutális sportautóval sem, nem hogy motorral. legalábbis forgalomban.
magyar 2 sávos autópályán meg eléggé orosz rulett így menni.. ha üres, akkor helyenként lehet minden gond nélkül, de a magyar körülmények között egyszerűen nem éri meg....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
enerdzsájzer
tag
Azzal van már tekintély.Voltam sofőr a kőolajnál, ott vittem kraz-t,zill-t,gaz66-ot,meg land rover deffender-rel is sokat mentem.Ki voltam combosodva és elég volt lájtos alkarpózzal igazgatni a tükröt miközben kövér gázfröccsökkel telekormoztam a nagy arcú apuci pici fiának és haverjainak nyitott kis autóját a belvárosban.Nem mertek szólni a vagányok.Csak próbáltak a csóvából kimanőverezni. De hát a beállt forgalomba nincs hova menni... Csúnyán megtoroltam minden gyökérkedést.Képzeld csak el amikor állsz a lámpánál és a tükörben észreveszed hogy egy 24 tonnás kraz (amivel éppen az előbb gyökérkedtél-ilyen is volt) dübörög feléd lassítás nélkül... aztán fél méterre áll meg mögötted csikorgó gumikkal. Azért ezt nem játszottam meg sokszor mert féltem ha elmérem a féktávot...meg volt egy pali akit majdnem átkergettem a piroson. Majd legközelebb meggondolja kivel szórakozik. A marutival hiába csinálok ilyet. Legfeljebb kiszáll és egy jégkaparóval leszedi a marutit a lökhárítóról.
-
mezis
félisten
Üdv.!
Ma egy csendes utcában a szemközti sávban igencsak kígyózva jött egy autó. Közelebb érve rájöttem, hogy mi az oka: jobbkezével a bunkófonját kellett a fülénél tartani és mivel nagyon magyarázott valamit, ehhez a másik kezével hadonásznia kellett. Hadonászás közben meg néha a kormányt is elkapta, hogy visszaterelje a sávjába az autóját !
Újabb adalék a mobilozás veszélyéhez: vannak emberek, akiknek nem csak a figyelmét köti le, de szinte mind a két kezét is !!! (Erről egy nagy dinnyetermelő, előszeretettel hadonászó népről szóló vicc jutott eszembe.)mezis
-
MPowerPH
félisten
Ha kulturált keretek között csinálják, nem zavar, hogy 300-al repesztenek. Autósoknak figyelni kell, ennyi az egész. Ha motoroznék, én is húznám, az a lényege a sportmotornak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
biker
nagyúr
kaptam egy gyorshajtásos csekket.
80 helyett 100 (M0, 80-as tábla)Egyet nem értek, és még gondolkodom, be lehet-e adni erre egy fellebbezést...
első képen egy másik kocsi mögül 2/3-ig látszik ki a kocsi, itt megyek 100-al, a másikon teljesen egyedül látszik a kocsi, megyek 88-al
Igen ám, de a két kép közt 3mp telt el, és 75m-t közeledtem, ami 90km/h sebességnek felel meg, hacsak nem változott jelentősen a fizika az elmúlt években
még ha a kép készítésekor elkezdtem volna fékezni 100-ról, akkor is a 90km/h átlag csak akkor jönne ki, ha jelentősen 90 alá esett volna a sebességem mondjuk 1mp 100, 1mp 90, 1mp 80, ebből kijön a 90-es átlag, máshogy nem!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Khelben
nagyúr
-
enerdzsájzer
tag
Nyugodtan fellebbezhetsz, csak ne ezzel indokold.Írd azt hogy sokallod a büntetést mert neked nincsen ennyi pénzed,meg azért siettél hogy ne veszítsd el a munkádat, meg kérj részletfizetést stb. Legyél együttműködő és kétségbeesett hogy most mi lesz veled.Ha elismered meg megbánod akkor jó esélyed van arra hogy csökkentsék a büntit.
-
Khelben
nagyúr
válasz enerdzsájzer #21998 üzenetére
Felesleges, 80 helyett 100 már beleesik az objektív felelősségbe, semmilyen kibúvó nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest