Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
egészségükre. nem tudom egyébként hogy miért jó ilyen veszélyesen űzni a motorozást... én is sokat motoroztam anno, jó persze kölökként az ember nem 1000es nagyvasra ül, de a kisrobogók simsonok, kis endurók és egykét nagyobb darázs azért tudott élményt adni, és mégse kellett 200al száguldanom hozzá.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
lajafix
addikt
m1en pénteken megyek a határ felé, győr és óvár között feltűnik a visszapillantóban egy fekete pont és elkezd baromi gyorsan növekedni. Mi ez, valami őrült motoros? A távolság nem csökken nagyon gyorsan, mégis nő a mérete nagyon és már látszódik hogy 2 lámpa ég, hát valami kis fekete autó, de jön azért veszettül rám, pedig 140et mutat nálam az óra. Utolér leelőz és akkor elolvasom a típust: Toyota Aygo minimum 160al. 2 passat, meg pár bmw és audi előzött meg a határig, meg ez a puncikocsi. úgy, hogy végig a megengedett sebesség körül nyomtam.
Rock'n Roll
-
NoLF
addikt
válasz feel good #9753 üzenetére
szerintem nem kötött bele senkibe, csak leírta hogy mi történt. nem anyázott, nem becsmérelt, nem köpködött, nem küldte el a csába, csak elmondta hogy ez volt. nem merném feltételezni azt sem hogy sérti bármijét is.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
-
lajafix
addikt
válasz feel good #9753 üzenetére
rég nincsen semmi ami bántana széles e világon, sőt önérzetem sincs sok.
csak leírtam hogy ez történt. először azt hittem valami nagyobb motorral hasít valaki, meglepődtem mikor már látszott, hogy micsoda. Részben ontopik, mert megnézném, mit csinál valaki bármilyen vészhelyzetben, nagyobb szélnél 160nál egy ilyen pinaringatóban. (na ez a korrekt, kopasz macsó kifejezés), ahogy elnéztem egy renault 5ös ehhez képest hatalmas.
Ausztriában is akad néhány állat. egyik faluból kifele jöttem, befele meg jött egy szép kis konvoj, gyorsítok fel 100ra(3asban ez nem nehéz) mire kiugrik egy Q7es a konvojból és előz (de hogy minek, ők akkor értek be a faluba, ahol 50el lehet menni tényleg) én padlófék, az előtte levő autós szintén, hogy beférjen, 20 méteren múlt.
másik: 2 falu között van vagy 4 km összesen, jön egy hosszú elnyújtott jobb kanyar, megyünk egy konvojban 90-100 sebesség mindenkinél. 330xi bmw kupé kiugrik a sorból, megelőz 4 autót és éppen befér a szembejövő előtt. 0 értelmű előzés.Rock'n Roll
-
ABE
őstag
Egy nagyobb tömegű autó meg általában méretesebb is, ergo nagyobb felületbe tud belekapni a szél.
Mod1: Ne a Wagon R+ lebegjen a szemetek előtt, nem arról beszélek.
Mod2: 3,4 méteres "nunarider" végsebességét próbáltam már (188 óra szerint), és nem éreztem instabilnak. Természetesen nem szélviharban próbálgattam, normális ember egy komolyabb autóval sem megy ennyit erős szélben.
És nem, nem támogatom az eszetlen száguldozást, csak példának hoztam fel.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Igaz Aygoval nem voltam erős oldalszélben , viszont a mostani közepes teherautók üresen szerintem rosszabbak , olyat már láttam télen , hogy egy "nagyplatós" iveco megállt egy enyhén bakhátas jeges út közepén , és az oldalszél lefújta a padkáig /kézifékkel/ .
Egyébként a régi ladák is 850 körül voltak nagy oldalfelülettel , mégsem szálltak el a pályán .Az élet kegyetlen .
-
Integra
titán
újabb lehúzási próbálkozás abszurdisztánban...
remélem nyernek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ABE
őstag
válasz dabadab #9778 üzenetére
Szerintem sosem volt igazán jelentős magasságbeli különbség az azonos korosztályú kisautók és nagyobb márkatársaik között; persze idő közben mindkét kategóriában nőttek a hossz, szélesség, magasság és súly értékek.
Mod:
Nem azt mondom, hogy egy kisautó ugyanolyan stabil nagy sebességeknél, mint az egy vagy két kategóriával felette lévő autó, de szerintem túlzás elszörnyülködni egy 160-nal elsuhanó kisautó láttán.[ Szerkesztve ]
-
Skót
aktív tag
Az 1300-as meg 1500 ladák nem 850 hanem inkább 960-1040 kg között voltak (tudom a családnak van egy )
NoLF: 160-at meg mentek de szegények már nagyon ordítottak (5300-5700-as fordulat difitől+kerékmérettől függően), mert csak 4 sebesség volt ugye.
No és persze a motor jó állapota nagyon sokat számított.
Apám megjárta már, hogy kicsit el volt hanyagolva és megküldte 150-nel, és ennek hatására a gyújtáselosztófedél megadta magát a hortobágy kellős közepén.De 5-ös váltó + jóállapotú motor = 160 simán
feel good: ja, megelőztél
mod:
160+ kisautó témához: barátnőm anyjának egy fiat seicento sx-e van, és ő is 160-al közlekedett autópályán.
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Skót
aktív tag
ha ő az: Daihatsu Charade Gti akkor szvsz nem sokkal laposabb mint az aygo és csak 50kg-al több a kis toyota üres tankkal nézve.
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Dashes
őstag
Védett útvonalon haladtunk mindketten( 2 sáv, sima-szembe, ami egy bal kanyar az én nézetemből), balra szándékozott menni, gyakorlatba meg is tette, igaz elég rosszkor, mivel jöttem, nem volt vészes, de kellemes sem,(én is épp arra mentem ) egy enyhe dudával jeleztem, ami nem tetszett neki, viszonoztam nemtetszésemet és szétváltak útjaink.
[ Szerkesztve ]
-
Skót
aktív tag
lajafix: ahhoz olyan vérmérséklet kell (mondjuk a féket is szereti jól használni, a gázelvétel nem nagyon szokás nála)
Amúgy fél órácska kocsikázás elég volt ahhoz, hogy egyszer ledudáljanak meg benézve az ablakon integessenek, hogy hülye vagyok.
Egyik az volt, hogy egy forgalmasabb úton (aki ismeri Nyíregyet annak mondom a Korányin a Bánkinál) az egyik kis oldalutcából beengedtem egy autóst (megállással, mivel előtte meg zebra volt és ígyis úgyis lassítottam mind1 volt ha már megállok és beengedem, erre mögöttem MÁR dudálnak-mutogatnak-anyáznak amint 20 alá ment a sebességem.
A másik meg hasonló szitu volt, csak én voltam egy Korányiba torkolló úton.
Helyszín: jobbra kikanyarodás után egyből zebra keresztül a védett úton, mentek át a gyalogosok, így hiába startolhattam volna ki és kb 1m-el a gyalogosok előtt mehettem volna el (mert a balról jövő még messze volt) nem tettem megvártam míg elindulnak átkelnek...
Mögöttem "várakozó" VW-es mellémállt benézett és gyalogosokat alig elkerülve valamint mutogatva felém, hogy idióta vagyok elhajtott (kb 3 kocsival volt aztán előttem végig a városközpontig...)Ilyenkor még gyorshajtani se nagyon lehet azon az úton, mert a sor beállt fix 50-55-re... így nem értem mindkettejük sietségét...
No mind1, lehet bennem van a hiba de sztem indokolatlanul néztek hülyének..."A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
feel good
aktív tag
Az úgy 160, hogy igazából 135..
Akkor komoly a szituáció, amikor ötös váltóval a sebességmutató az index visszajelzőnél jár. Vittek egyszer egy iszonyat motoros 2106-osban, na az ezt produkálta autópályán. Szóval nincs túl nagy légellenállás vagy túl hosszú váltó, csak gyenge motor. -
Skót
aktív tag
válasz feel good #9790 üzenetére
160 helyett 135-öt mutatott?
Hát igen ha kisebb a kerék összátmérő mint ami gyárilag van, meg nem gyári váltó van benne, és ezért más a sebességmérő meghajtása.
A gyári dolgokkal azért annak ellenére, hogy ruszki meg elnagyolt, elég pontosak benne a műszerekIszonyat motoros 2106 az mit takar?
Miénk is 2106 és ha minden jól megy nyár derekától az enyém lesz uh már most gyűjtögetem a 30 ropit egy 5-ös váltóra, (hogy ne egye le egy hosszabb úton a gatyámat is ha 120 fölé akarok menni pályán) meg némi kesst még azon felül, hogy kidobjam a régi szar gyújtást és mehessen a helyére egy jeladós.
Egyéb szempontból az állapota elfogadható.A középső ujj tornáztatása meg nem az én stílusom, bár néha annyira jólesne megállni kiszállni és átsétálván megkérdezni, hogy mégis mi a francért kell dudálni?
Nem a haverom és nem is egy búcsúzó családtagom, úgyhogy ne integessen nekem."A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
feel good
aktív tag
Óra szerint 160-nál örülni kell, ha 135-öt ment.
Száznál négyesben 4000 a fordulat, szóval 6000-nél elvileg 150 a sebesség, és 5300-5400-as fordulaton lenne 135-max 140.Iszonyat motoros=magasblokkos motor: nagyszelepes hengerfej, 316/304 HMS tengely, TT dugattyúk, duplasonkás gyári főtengely, acél 3.5 kilós lendkerék, két Solex karburátor, négyleömlős hatvanas rendszer, hallos gyújtás, vfts-ekben is használt versenygyertyák meg az aprólékok.
Híí de kár volt bedobni a 074-et a szakadékba
[ Szerkesztve ]
-
I_Am
veterán
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Skót
aktív tag
válasz feel good #9792 üzenetére
ja jó, értem már, hogy értetted
A bivaly motorra meg csak ennyi : , nem kevés tőkét beletehettek.
"Híí de kár volt bedobni a 074-et a szakadékba" --> ezt meg nem értem (vagy nem is nekem szólt?)
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
feel good
aktív tag
Segítettem építeni anno A dugókra számolhatsz 35-öt, főtengely 10, hengerfej 80, karbik 80, gyújtás 20, gyertyák? passz azt nem tudom, maga a blokk párezer, lendkerék 35, hajtókarok, stb, összesen olyan 300-320-ból megvan.
A szakadékos neked szólt.. Volt egy hasonló felszereltségű 074-esem (gyári ezerhatos kocka), amivel streetracing közben sikerült beszállnom a szakadékba a Bükkben. Kiszakadtak az öv rögzítési pontjai a becsapódástól, kirepültem a szélvédő helyén. Két hónap fekvés után kutya bajom volt, de az autó ugye szanaszéjjel tört, majd kigyulladt és leégett..
Azóta nem vezetek állatmód forgalomban. Akkoriban minden mindegy volt.
[ Szerkesztve ]
-
Skót
aktív tag
válasz feel good #9796 üzenetére
Ja, hogy 21074-es nem értettem elsőre , de akkor ürölhetsz, hogy megúsztad így.
A kocsiért meg tényleg kár, de lényeg, hogy esett maradandó bajod.Hát nem tévedtem annyira sokat akkor, én 350k-ra saccoltam a motort (Gyertyák: plazmofor?)
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Fori23
őstag
válasz feel good #9792 üzenetére
Egy 1200-es Lada 175/70-es gumikkal igen. De 4 féle áttételű difi volt:
4,44:1- régi kombi
4,3:1- 2101; 2104; 2105
4,1:1- 2103; 2107
3,9:1- 2106
Ezt nem feltétlenül tartották, láttam bontóban 2106-ost, amiben gyárilag 4,1-es volt.
Egyik Ladámba szereztem 3,9-es difit 5-ös váltóval, 3100 fordulatnál ment 100-at (kimérve, nem óra szerint)."mert ugye ritkán lát az ember egy futó gépben lángoló vinyót"-wnix
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest