-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nesa
veterán
válasz cappa72 #176486 üzenetére
Én is néztem de én teljesen más vonalon gondolkodok csak teherautó alapokra épített gépeket néztem, a tolóajtó nagy luxus nem mondanék le róla.
Fiat Doblo maxi, nekem ez jön be leginkább még ha ez a legrégebbi típus.
citroen berlingo
Peugeot Rifter
Opel combo ezekből is a hosszú változat.
(#176495) máyköl
Ismerős mondta hogy ö jövő héten már szalad venni DÁCSIÁT nincs most se jó kocsija se sörnyitója ez meg kettő az egybe, mert mindent tud, nagyon fasza és hülye vagyok ha én is nem veszek egyet, na most megnéztem, mondom olyat konfiguráljunk mint a 22 éves citroenem + kéne ülésfűtés.
Nagyok az igényeim mert 6x villany ablak nincs
Plüss kárpit nincs (baszki a dako 1300ba volt)Digit klíma nincs
Kárpitozott ajtók, nincs
Toló ajtó nincs
Világos belső nincs
Mondom jó azért egy automata váltóval még meggyőzhető vagyok, de basszus az sincs.
Így azért nehezen vagyok meggyőzhető meg keskeny is nagyon.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz cappa72 #176493 üzenetére
Így már egy Touran is megfontolandó lehet: Volkswagen Touran is lesz ám 5 millió forint alatt. De a Rifterről ódákat zengett eddig minden autós produktum, praktikus cucc.
1.5 TSI meg éhezőművész, újonnan, garisan nincs mitől félni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #176514 üzenetére
Prius+ nagyon drága. És azért hidd el meg kell venni legalább a Comfort felszereltséget, mert az alap Toyota-k bántóan "gagyik". Hozzáteszem, hogy ha újként veszed, nagyon sok km kell, hogy visszajöjjön a hibrid előnye. Ami mellette szól az a nagyon megbízható technika. Olajcserén és szűrökön kívül mást nem igényel. 180k km környékén kéri az első komolyabb karbantartást ami az EGR pucolás, ez kb 35k ft.
A VW Touran-on nagyon elgondolkodnék egy Comfortline felszereltségi szinten. Alsó hangon 4 millióval beljebb van mint a Prius. Új autó lévén meg a TSi és a DSG se ad aggodalomra okot. Fogyasztásba is max 2 literrel több mint a Prius.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz cappa72 #176514 üzenetére
Ti döntésetek. Én személy szerint nem vállalnék be hitelt a mostani gazdasági helyzetben. Látszólag minden szép és jó de csak egy nagyon szűk réteg profitálhat belőle lévén eladósít - és ha mostanság pukkan a lufi nagyon sok embert magával fog rántani.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
gaborbol
őstag
válasz cappa72 #176514 üzenetére
Nem tudom halgattad-e a legutolso totalkar egesteret. Banki dolgozol vett tamogatasos hetulesest. Talan van benne valami hasznos.
Nalunk anno az egesz csalad hapogott, hogy miert vettunk Peugeot partnert, hogy nez ez ki, mekkor batar stb.
Parszor ultek benne, aztan hat mennek nemetbe, oten, es kicsi a Corolla, kolcsonkerhetjuk-e?
Ar/ertek aranyba baromi jok, siman meg lehet szokno, mi nagyon szerettuk.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #176522 üzenetére
EcoBoostban annyit tudok segíteni, hogy minél nagyobb a köbcenti, annál problémamentesebb. Emlékeim szerint talán a Cmaxoknál volt az, hogy megrepedt a hűtő körül valami és elforrt a motor, de lehet tévedek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz cappa72 #177145 üzenetére
Hát, van benne valami, de azért nem annyira szörnyű még a helyzet szerintem. Pl. egy 1.3-as Jazzel nem csak a garanciaidő végéig terveznék, de szerintem is igaz, hogy vannak bonyolultabb konstrukciók (sőt, általánosságban ez mindegyikre igaz szvsz), amik 6-8 évesen már veszélyesebbek lehetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #177145 üzenetére
Pl a szívósor régen fém volt, ma már műanyag (néha van is belőle gond), ilyenekre gondolhatott. Bár ebben azért van egy jó adag, bezzeg régen miden jobb volt noszalgiázás. Sztem nem kell ettől tartani, azért kiszűrhetőek azok a típusok amik nem tartósak.
Pl a Suzuki 3+7 év gari, Kia 7 év gari...
#nincsbennetarcsi
-
nesa
veterán
-
kisza25
félisten
válasz cappa72 #177174 üzenetére
Én dolgoztam fizikai munkát napi 12-16 órában szabadnap nélkül igaz "csak" 5 hónapokat, de azt 7 szezonban és mellette a másik 7 hónapból 4et dolgoztam máshol, szóval nem lehetetlen, meg 24/7- ben dolgozott, azaz napi 800 km nem 1200 km. Igen az is nagyon sok, mert napi 10-12 óra munka.
Vannak sztahanovista emberek, én is az voltam amíg elértem a célomat.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
ribarszki
őstag
válasz cappa72 #177193 üzenetére
Pont ezt az utat jártam végig amit te. Majdnem mindet ki is próbáltam. A Kodiaq nagyon pléhdoboz, pont mint az Octavia. Akkor már inkább Touran. De nekem ez az új, feszes, kemény futóműves német (VW konszern) vonal nem jön be.
Az Smax nem rossz, pofás családi autó, talán a felsoroltak közül ezt választottam volna leginkább.[ Szerkesztve ]
-
ribarszki
őstag
válasz cappa72 #177225 üzenetére
A Fordnál a konfigurált árból 15% jó eséllyel lealkudható. És abból még lejön a 2,5M. Ahogy kéregettem az árajánlatokat, a Fordnál volt a legnagyobb árrés. Pl. a Renaultnál 7% fölött nem ment sehogy. Skoda 10%.
Próbáld ki a Tourant és az Smaxot. Biztos érezni fogod melyik tetszik jobban. De emlékeim szerint az Smax nagyobb volt mint a Touran..[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz cappa72 #178565 üzenetére
Az történik, hogy eleinte kicsit szorul minden (nagyon passzentos), ha nagy fordulaton járatod be, lazábbra kopnak a dugattyuk és pörgősebb lesz, meg jobban megy, viszont hamar enni kezdi majd az olajat
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
kisza25
félisten
válasz cappa72 #178568 üzenetére
Elvileg úgy kell bejáratni, hogy bemelegedésig 1800-2500-as fordulat, aztán amikor már meleg folyamatosan változó fordulat 70-75% -ban kihasználva a fordulatszám tartományt, ezt kb az első 1000 km-en, legtutibb városban bejáratni ez miatt. Aztán el lehet vinni akár a teljes fordulatszám tartományba, de nem padlógázzal, aztán az első ~3000 km után már mehet a padlógáz is.
Tempomat kerülendő, meg az állandó fordulatszám bejáratás alatt.
Én próbáltam ezt betartani és jónak tűnik az eredmény, már sokkal jobban megy, lassan benne van 10000 km[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #178622 üzenetére
A rendszám lekérdezős buliban -jszp- pl: elérhető az autók rétegvastagsága is elemenként, de magánszemélyeknek az nem elérhető. Csak nem értem, hogy miért.
Bitpork: Hallgasd meg Winklert hogy csinálja, az se rossz. Az A4-es sztori érdekes, de ahogy írtad "régi" autó - bár ez is furcsa, nálunk is voltak minőségbeli problémák akár márkaszerviz karosszériás részével, de valahogy mindig sikerült megoldani, hogy kijavítsák az elrontott részeket, pedig a flotta nagyobbik része nem prémium. -. Ez egy 2 éves darab, viszonylag fiatal, itt ilyet nem tudsz mondani. Az is kérdés szerintem, hogy mi állt az eredeti hirdetésben, ha sérülésmentesnek hívták, akkor nem gondolnám, hogy annyival elintézhető, hogy hát azt hittem látja a vevő is, hogy eláll. Ettől függetlenül szerintem is jobb, ha sikerül megegyezniük, gyorsabb, egyszerűbb, csak ehhez kompromisszumot kell kötnie mindkét félnek.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz cappa72 #178624 üzenetére
Oh, én azt hittem ezen túl. Ez sajnos sokat nem fog jelenteni mert a JSZP-t nagyon sokára fogják ha egyáltalán feltölteni a régebbi adatokkal - szerintem.A másik meg itthon nincs a biztosítós adatbázis hozzáférhetővé téve. Ha valaki nem jelenti pl a javítást mert kp-zik akkor annak nem lesz nyoma. Belgiumban v hol pl a gumis is beleírja a nagy tesó db-jébe ha cserél gumit km-rel együtt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ktr_lala
csendes tag
válasz cappa72 #178749 üzenetére
Szia! Köszi a hosszabb választ, ez így nagyon hasznos volt. Azt kell átgondolnom, hogy ha most veszek egy 10 év körüli autót, akkor azt meddig tudjuk használni, értem ez alatt, hogy ahogy jönnek a gyerekek, telik az idő...
Viszont mindenképp két kocsira lesz szükségünk. A mostani 15 éves. Azt még szerencsés helyzetben 6-8 évig használhatom. Ha lecserélem akkor érdemesebb lenne arra cserélni amit most veszünk, és a helyett kellene egy újabb. Ez alapján lehet, hogy jobban járunk egy nagyobb sedannal vagy egy kombival. Esetleg egy Honda Jazz? Na ez tekervényes lett. Ezt még át kell gondolnunk.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz cappa72 #178674 üzenetére
"Állandó terhetés mellett ezek kevésbé szenvednek..."
Én nem érzem, hogy a kissebbek szenvednének. óra szerint 140hez pályán tippre ~35KW kellhet, ami még a legkisebb motornál is 60%os terhelés.
Erre erősít az rá, hogy az 1.6os MPI pályán használva +1decit eszik 1.4 MPI-hez képest. Pedig abban ott a 6os váltó...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ngaba
aktív tag
válasz cappa72 #178936 üzenetére
Elhiszem. De azért a Galaxy egy más kategória, mint amikben eddig gondolkodtam...
Mondjuk érdekes, hogy először a kompaktság volt a fő szempont (sokat lesz használva városban is, és azért nem annyira szeretek nagy autókkal parkolni). Először még a 4,5 méteres hosszt is sokalltam (ezért kötöttem ki elsőként a C-maxnál, ami aztán minden egyéb prioritásomtól függetlenül megtetszett), most meg már egyre nagyobb és nagyobb autókat nézek, mert mindenki azt mondja, hogy kelleni fog az majd.
-
q13579
senior tag
válasz cappa72 #179042 üzenetére
Pontosan.
Volt is egy kalkuláció pl. a Kia esetén. A büntetés akkora tételt jelent, hogy átlagosan akár 300.000 HUF-tal is megemelheti a modell árakat. Nem beszélve arról, hogy mivel pl. részecskeszűrőt is be kell építeniük a gyártóknak az összes benzines közvetlen befecskendezésű modellbe, szintén felfelé fogja nyomni az árat.
Ezt magam is tapasztaltam, mikor 3 hónapja kértem egy ajánlatot készleten lévő CEED-re 1.4 tgdi motorral gold felszereltséggel. Akkor 6.150 lett volna az ár, most 6,250 alá egyik ajánlat sem tudott bemenni (és ne tévesszen meg senkit pl. a hahu-n lévő kínálat, az esetek nagyrészében azok már nem eladó autók, csak lehet venni hasonlót... és hogy hogy nem azok már kicsit drágábbak...).
Itt is tisztában vannak vele, hogy drágulás lesz, valószínűleg ezért nem is engednek az árból, elégedettek a sales számokkal... (őstermelői kedvezménnyel ugyanannyiba kerül egy felszereltségben azonos Golf varian 1.5 tsi comfortile, mint egy Ceed SW 1.5 tgdi gold... És sajnos nem a golf esett le a Ceed szintjére árban....)
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #180469 üzenetére
Új autó lenne? Én biztosan az 1.5 TSi-t választanám. Mondjuk használtban is Néha nem hiszem el, hogy milyen keveset fogyaszt. 1700 kg a kocsi és jelenleg 4,5 az átlag benne. Sima benzinesként is alig nagyobb neki
Az Ecoboost többet eszik és 20k km után motorcserés(#180477) Luck Dragon: Kérdezz bátran, nekem volt B7 és viszonylag sok infót összeszedtem róla. Ha bármiben tudok akkor segítek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nrvn
csendes tag
válasz cappa72 #180612 üzenetére
Ami azt illeti a szívem az s max fele húz inkább.
Valamivel kevesebb elektronika, tartósabb motor - a BMW féle vti sajnos tud meglepetést okozni elvileg - és igazán már a megjelenése óta nagyon bejön az autó!A Citroen fele meg inkább az eszem húz. Több extra - hibalehetőség ellenére - talán 1 fokkal jobb fogyasztás és ami igazán gondolkodóba ejt az a kor!
Fordokat 2006-2007 körül tudnék venni míg Citroen akar 2011-2012 körülit is!
-
kisza25
félisten
válasz cappa72 #180815 üzenetére
Ez nem új? Annyira nem követem
Már látom, hogy nem, megtévesztett a szöveg
Mondjuk hahun még van fent új c-max[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest