-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz cappa72 #190077 üzenetére
Amúgy be kell valljam, hogy a dobozok közül a Rifter és a Berlingo (pssszt!) de tetszik...
Egy ismerősnek van egy fekete riftere és jól néz ki a berlingo pedig a oldal betétek miatt vagány. A Combo- Proace Verso viszont botrány.
Más kérdés, hogy belül a 3. üléssor hatalmas, tényleg valós ülőhelyek, ellenben még az L2 hosszabb változatban is olyan kicsi a csomagterük (épp a fejedelmi 3. ülések miatt) mint a lehajtós pajtásoké.
Az pedig sajnos számomra nem EU konform megoldás, hogy a 2. ülést nem előre toljuk, hanem le hajtjuk és annak a hátoldalán sétálunk be a 3. sorba.
Főleg azért sem jó ez, mert a 2. sorban gyerek ülésem van, amit nem fogok ki-be szerelni. (lehetne persze egy beszállós oldal, de asszem a dobozok 2. sora 1/3 2/3 arányban csukódik, így csak egy gyerek ülés lehetne rendszeresítve a 2. sorban, a másikat mindig ki-be kéne tenni, tehát ez nem lett 4 gyerekes fejjel át gondolva sajnos)regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
parandroid
félisten
válasz cappa72 #190084 üzenetére
Azt nagyon sajnálom amúgy, hogy az amerikában divatos minivan-ek (teljes méretű, nem kompakt egyterűk) eu-ban sosem terjedtek el. Kb egy vw multivan kényelmét tudják egy majdnem autó formájú dobozban. Helyette jöttek a suvok, és kiirtották azt a kevés egyterűt is. Felkészülnek a kombik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #190121 üzenetére
& peterkeT:
Köszi!
A dízel kizárt, nem bírom elviselni, szóval ezen a vonalon felesleges továbbmenni.
Az asszonnyal még leboxoljuk ezt a dolgot, mert ő tényleg nagyon beverte a fejét a lapos autókkal.
Eddig a Touran és a Zafira C döcögött át a rostán, de nagyon neccesen...Amíg megy a meccs, addig találjon valaki nekünk egy széles kombit.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #190370 üzenetére
Városban minden sokat eszik de a dízel legalább városon kívül keveset ahogy írod (van 170 lovas dízel és szívóbenzines autó is nálunk). És lassan az sem igaz, hogy több a bonyolultabb technikai dolog benne ami elromolhat, mert ma már egy benzines sem sokkal kevésbé összetett.
#nincsbennetarcsi
-
-
sagesz93
addikt
válasz cappa72 #191057 üzenetére
Ez szerintem egy nagyon egyedi eset lesz, illetve motorikus jellegű a gond tehát akkor ez bármelyik 1.2-essel szerelt suzukinál előjöhet.
Baleno típushibája a kuplungnál keresendő, valami elvileg gyárilag nem lett jól bezsírozva, ezért elkoptatja magát a szerkezet, de ezt gariban szokták cserélni. (enyém is cserés lesz, de kihúzom a 3. évre mert a kuplungom tökéletesen működik amúgy...). Amit még láttam az a csomagtartó ajtajánál lévő ezüst díszléc alatti rozsdásodás, de nem egy nyűgös típus szerintem.
Ha van facebook, ajánlom a típusok csoportjába való belépést és ott lehet olvasgatni az aktuális dolgokról, ha valamelyik kocsinál sokféle nyűg van, azt ott elég könnyen meg fogod találni.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz cappa72 #191060 üzenetére
Hát igen, ez az áremelkedés elég gáz. Most felhívtam barátomat, van Suzukis kontaktja és rákérdez mennyire kell félni a hibáktól. Amúgy lehet inkább nézek egy 2 éves 20k km-es GL+ szívót 3,6M körül, az kapásból jóval olcsóbb és ki tudom próbálni előtte, ha van bármi hibája, akkor az a próbaúton elő fog jönni.
-
Gombinyó
őstag
válasz cappa72 #191175 üzenetére
Pont ma viszem a Toyotát vissza gariba. Kicserélnek rajta pár dolgot (kormánymű, ablakemelő szerkezet, hátsó ülésben is törött valami, a zörgésről már inkább nem beszélek). Az új autónak maximum annyi előnye van, hogy ha szerencséd van gariban megcsinálnak mindent és kapsz csereautót addig is..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #191175 üzenetére
Nem csak a Suzukinál van ez. A fél éves Skodában pl elengedett az ajtókéder ragasztása, kilazult az ajtóhatároló... Az extrák random nem működnek (sávtartó, tempomat, gyári BT kihangosítás, lassú a parkradar, stb). Nálunk a flottában van pár Scala 1.0 tsi és 1,5 tsi is, azért azok sem hibátlanok...
#nincsbennetarcsi
-
Somatom
veterán
válasz cappa72 #191970 üzenetére
Látni kell, mert a kézigáz csak egy lehetőség, többféle megoldás létezik. Pl. a Trabi Hykomatnál a kuplung volt kikötve úgy, hogy félautomata volt a rendszer. Egyrészt fordulatra zárta a kuplungot, másrészt a váltókarban volt egy kapcsoló, ami ezt felülbírálta. Tehát, a váltókar ütögetésével is bele lehetett kuplungolni. Persze, ha alapból automata, az egy másik szitu.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz cappa72 #192000 üzenetére
10 éve volt utóljára nagy autóm. Nagyon hiányzott. Városban másfél liter a különbség a Kalos és az Espace között. Belefér. Ma elvittem szerelőhöz, ott kellett hagynom. Csak kinyitottam otthon a hátulját, bevágtam az e-bike -ot, a szervízből meg hazatekertem. A Kaloson csak kívül fért el a bringa. Szétszerelés, kötözgetés, zűrös volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz cappa72 #192010 üzenetére
No, igen. Anno EZT a díszletszállítót terelgettem. Dupla forgózsámolyos pót, másfél méterrel hosszabb, mint egy nyerges kamion. Állandó behajtási engedélyem volt Bp. belvárosra. Volt nézés, amikor az Andrássy belső sávjából jobbost dobtam az Operaház melletti kis utcába ((kép, díszletraktár bejárat az Operaház mögött). Operett, Erkel szintén szép mutatvány volt. Soxor nem fért volna be a kezem a bódé meg a parkoló autók közé. Ehhez képest az Espace -szal parkolni gyerekjáték.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HKorn
veterán
válasz cappa72 #192703 üzenetére
Igen, én mindig racionálisan néztem ezt a dolgot, azért lett előtte a Vitara, ott nem is volt nagy szerelem, szép, meg jó, de ennyi.
Most is racionálisan álltam hozzá, hogy csomagtartó legyen meg ezaz, többi nem érdekel, de a szerelem az ilyen, jön és letarol minden észérvet Ettől függetlenül minden téren olyan amilyet elképzeltem, igényes belső, megkímélt állapot, sok extra, jó motor és vagány kinézet. Reméljük nem lesz vele gond hosszútávon sem.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #193742 üzenetére
Az 1,8-al sem lesz rakéta. Ugyan potensebb cserébe a 1.6i hidrotőkés az 1,8-asnál manuálisan kell a szelepeket állítani (50-60 ezer km-enként). Szóval ha gázosítanál akkor 1,6i-t vedd.
Illetve mivel Opel alapú a motor a vvt rendszere tud galibát okozni ugyanúgy mint az Opeleknél. Azt meg kell nézetni vétel előtt.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- EA Sports WRC '23
- Amazon Kindle
- Kés topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Interactive Brokers társalgó
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest