-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz LuckyL #172666 üzenetére
Nekem is az jutott eszembe
Papirozva 500, talán enged picit, legyen 450 (ugye 350+papírozás)
Az ignis meg 690, legjobb esetbe 600, mert kereskedőnél van, a kereskedőt ismerem is, az autó előéletét is, vajon melyik a kisebb szopo hmhm
3hét és eldől, hogy veszek-e és mit, addig figyelem a piacotEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bajnokpityu
félisten
-
-
-
Csabroncka
addikt
válasz LuckyL #172704 üzenetére
Azért, mert olyan az emberi természet és sajnos a magyar mentalitás, hogy amit takargatni lehet azt jobb ha el mismásolják!
Ennek egyszerű oka van. Ha nem az eredeti ajtó van fent, akkor máris nagyobb alkupozícióba kerülsz - tehát jobb ha nem tudsz róla (nem látod, mert szakszerűen volt javítva) és akkor több haszon.
Funkcionalitásban értelemszerűen ha a saját autód akkor semmit nem vesztesz vele. De ezek a karosszéria (nem műanyag elem) sérülések mindig necces dolgok akkor amikor veszed és nem akkor amikor nálad történik és az utolsó hibáig ismered a történetet valamint a javítást (annak minőségét is).
Egy műanyag elem cseréje, fényezése szerintem sem számít, ugyan így egy szélvédőcsere sem, de egy 4-5 éves autó karosszériája az legyen tökéletes (amikor veszed).
Tudom lehet elfogultak és nagyon szubjektívek az elvárásaim én 6 hónapig kerestem a "tökéletes" autót magamnak a kinézett típuson belül.
JanR:
Inkabb az a korrekt, ha ezt a vevo tudja. - A legtöbb esetben nem tudja ,hidd el![ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
8th
addikt
válasz LuckyL #172723 üzenetére
Gyanítom azért mert ilyen "hibákkal" elég nehéz eladni egy amúgy is olcsó autót. Meg amúgy sem vészes a fent felsoroltak cseréje. Komplett bontott adagoló működő autóról 20-30k, bontott turbó 25-40k között, egy kuplung felújítás sem a világ. Alkatrészáron 100k-ból röhögve megáll az egész történet, még kevesebből is akár. Annyit még megér, hogy ne egy bontós vigye el 70ezerért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz LuckyL #172738 üzenetére
Erre annyit tudok mondani, hogy próbáld meg a péknél, vízvezeték szerelőnél meg a villanyszámlánál. És nem, az autó nem más - az is valakinek a megélhetése. Mit szólnál ha főnököd azt mondaná hogy aktuális hónapban csak 10%-t engedj már a fizudból mert az így jobb lenne neki? Itt most új autóról beszélünk.
Qru: ez így van, pont nekem nem kell ezt bemutatni hiszen ezt csinálom- csak én nagyban. Amikor 10'000 db kézigép kell akkor az alkupozíció, de egy autónál szerintem nem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #172749 üzenetére
Hamis az allitasod. Nem minden listaarba van beepitve , nem feltetlenul 10-20%. Azon gondolkodtal mar h ha es amennyiben benne van, az miert kerult bele? Nem joszantabol es valoszinuleg nem azert mert az erre porcosodo embereket akarja egesz nap hallgatni.
Erdekes nekem vasarnap is felveszik a telefont a szakik - gondolom semmi koze egymasnakhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #172774 üzenetére
Nézd: ennek itt nincs helye. Ha úgy érzed hogy mindenképpen minősítened kell engem vagy az általam képviselteket, akkor tedd. De attól mert te megszólítva érzed magad egy kérdés kapcsán, még korántsem biztos hogy más a hülye. Tudod, pont mint az új autó vásárlásnál feszt a céget emlegetni
Az meg hogy nem akarod megérteni amit írtam (lásd kisza25 tudja a saját szakterületéről miért írom amit) csak a te dolgodat nehezíti.
Részemről itt abbafejeztem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rayoliviero
veterán
válasz LuckyL #172810 üzenetére
508-asból 2.0 Hdi-t néztem. A Peugeot 206 csoportban pont a napokban linkelt valaki egy videót, hogy a 206 1,4 HDI-jében 509 000 km van és még most is működik. 400 000 km-es példányokból többet is ismerek.
A km-ből inkább próbálok lefaragni, minthogy Octaviat vegyek, az sajnos nekem nagyon nem tetszik. 4000 km alá nem tudok faragni hetente. Vagy megtartom a 206-osom is és felváltva használom az 508-assal. A 206-ba egy komplett motor 80.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz LuckyL #172831 üzenetére
Pénteken vett egyet barátom,, most tervezzük a fotózást meg majd lesz belőle kis írás kb egy hónap használat után. A nepper Szeged alatti kisfalui és több mint 20 darabot adott el eddig nulla visszahozással. Mind Holland import.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz LuckyL #173025 üzenetére
Kipufogógázból nem nagyon derül ki az olajfogyasztás, mintha valami mást mérnének. Legalábbis nekem is csont nélkül átment a random helyen műszakiztatott bmw, ami legalább 1 litert beszopott 1000km-en.
Amúgy elég ciki egy autószerelőtől hallani, hogy legalább 2 litert megevett, holott a nívón egy 1.8-nál max 1 litert jelent a min-max közötti jelzés, plusz kérdéses, hogy maximumon volt-e. Ennyi méter alatt nem a világ vége 7-8 deci olaj.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz LuckyL #173043 üzenetére
Nem tudom melyikőtök járt mostanában borsodi kisvárosban/faluban... Az a ritkább, ha az utcán sétálva rozsdamentes kocsit lát az ember. Itt mindent átengednek, kolléganőm mk1 fabiája alatt már csak emlék a küszöb, mégis kérdés nélkül átment, de legalább kedvesen figyelmezetették, hogy ez így nem olyan biztonságos már. Úgy látszik a mazda tulajának még ez se jutott
-
b4zsi-
őstag
válasz LuckyL #173156 üzenetére
Minimum 5-6 év. Méret miatti csere már nem lenne később, ezért ami beválik akár tovább is használnánk.
A vitaraból jobb lenne az 1.4es motor (családban ban egy új Sx-Cross), de az meg már 4,8 millió. Első körben egy közeli volt autószerelő ismerőst megkérünk, aki külföldről hoz be autókat, hogy nézzen körül kínálat terén.Az i30 meg a Ceed-en kívül van esetleg ötletetek más autóra?
kisza25
Köszönöm a lehetőséget
-
footy
addikt
válasz LuckyL #173394 üzenetére
Ebben a motoron kivul semmi kozos nincs a fenti peldaval. Ha a 300e foritos kulonbseget leszamolod a fenti listaarbol akkor is 21e euronal jarsz, de ha meg a duplajat is, akkor is 20e euronal, ami boven 6M+ forint folott van.
(#173396) Declare
Azert vicc, mert annyiert mar egy kategoriaval is feljebb is vannak ajanlatok.
Pl.: Kia Ceed , ami egy jobb auto. (A Polo 18.000 eurotol indul automata es navi nelkul)
Ha pedig csak szaladgalos kell, akkor van Stift "szinte" feleert. -
footy
addikt
válasz LuckyL #173398 üzenetére
Nezd mar meg bitte hogy mit irtam feljebb:
Van az siman 6-7 is ha elkezded konfiguralni. Probakeppen osszedobtam magamnak egyet, comfortline+ 1.0TSI(95PS)+ DSG-vel + Navi = 22.246,43 € . Ennyiert viszont egy vicc az auto.
Erre linkelsz egyet 5,8ert amiben nincs navi[ Szerkesztve ]
-
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #173481 üzenetére
Felvidéki emberke is mondta, hogy ott is olcsóbb. Román piaccal van még tapasztalatom, az is olcsóbb jóval (frissen, nepper által behozott autókat nézzük, hogy ne legyen az, hogy a román nem költ rá, így mind roncs - pedig nem roncsabb az átlag, mint itt).
Használt autókról beszéltem amúgy.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #173483 üzenetére
Ami olcsóbb, pl B5.5 Passat, Golf 4, C Vectra, C Corsa, Yaris.
Azért össze lehet hasonlítani, ha van az egyik országban 5000 eladó 1.9 TDI Octavia klímával, a másikban meg 2600 ugyan ilyen alap követelményeknek megfelelő autó, az egyik helyen az átlagár 1950€ a másik országban 2230€.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Jaded
senior tag
válasz LuckyL #173556 üzenetére
Képről én is azt mondanám..lehet mondok nekik 600e-t, bár az eladó is mondta hogy az 1,1-et sokalja (mivel a papa halt meg, így a mama mondta az árat). Hahu-n 5-800között vannak nagyjából, bár ebben van 1.6-1.8 is.
MunezXBK
Annyit mondott még, hogy most hétvégén használták, elvitték egy útra, hogy mégis "mozogjon" kicsit. Bár mindenki azt mond amit akar ugye..Nem akarom mindenáron megvenni, szerelőm ajánlotta. Gondolom szerelte is..igaz nem mondta, hogy milyen. De mondom, a Fordokat egyáltalán nem ismerem.
Kollegámnak van, ugyanez a típus kombiban, 1,6-os motorral. Nem igazán szokott rá panaszkodni. Mondjuk most a jobb első lengőkar eltört, bár az "kopó alkatrész"szerk: gzbotii persze, hogy sok, ennyi pénzért sokkal fiatalabb (és lehet hogy jobb autót lehet kapni). Nem is adnék érte ennyit. A kérdés még mindig az, hogy mi lenne érte a reális és hogy mennyi nyűgje van ezeknek? Benzinesekhez kb annyit értek, hogy gyertyacsere meg gyújtáselosztó beázik
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest