-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz Luck Dragon #145184 üzenetére
Azert 135 lotol nem kell beszarni... atlagnal picit jobb menetdinamikaval rendelkezik, de ettol meg ugyanugy kisauto, szuk kanyargos uton lehet vele kezdeni valamit, palyan elverzik. Nem oda talaltak ki.
-
rbalint88
addikt
Zajszigeteles, menetkomfort. Nem oda talaltak ki. A splash is megy 165-ot (tesztelve), de igazabol a 100 se esik jol benne hosszu tavon. Mert egy varosi auto. S mercivel meg A8-cal meg nem baszatod a visegradi szerpentinen, mert az meg ott buta. Marmint tudja, csak kb olyan a kulonbseg, mint a beleegyezeses szex es a nemi eroszak kozott.
Kornel: nem azt mondom rossz, de annak aki sokat palyazik nem idealis valasztas. Mennyit porog 140-nel a SS? Alfa 2200-at. Kb siri csend van benne, 180-tol kezd hangosodni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #145199 üzenetére
Igaz, 2400-at akartam irni.
Amugy ja, reg. Novemberben de lassan kesz lesz mar, hogy el is kezdtek dolgozni rajta masfel honap utan -
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #145212 üzenetére
760 (680+átírás)-ért vettem 2015 júliusban, eddig használtam hiba nélkül. most hengerfej, turbó, kuplung, kettőstömegű, futómű (+sallangok) projekt van, némi tuninggal összekötve, ez lesz kb egy misi. 13 éves, 300ezret futott autónál a hengerfej kivételével a többi kb karbantartás, nem hiba. volt már 4 ilyen kategóriás autóm, azokra se kellett/kellett volna kevesebbet költeni (3 vw passat, 1 toyota avensis). ez a vételkor bele volt kalkulálva, plusz akkor 1,M volt az átlagár a hasonló autókért, úgyhogy most fizetem meg az akkori spórolást, cserébe nekem jó lesz az autó egy darabig. aki ezt anyagilag/lelkileg nem bírja, annak ott az egyszerű futóműves szívóbenzines autó, ott a rozsda a legnagyobb ellenség.
-
rbalint88
addikt
válasz concret_hp #145215 üzenetére
márkaszervizkben szokott lenni ilyen "átnézés csomag", amiben 5 v 10k-ért elég komolyan megnézik. hibatároló olvasás is van benne, tekert óra egyből kiderül így, plusz tényleg alaposan átnézik.
nem tudom milyen magas vagy, de ha 180+, akkor csak olyat vegyél, amiben állítható a kormány és az ülés magassága is. én 188 centivel már a fékpedál karját nyomtam, ha hirtelen kellett rálépni... plusz az alap ülésben egy óra után szakadt le a derekam. de 13 év és 96ezer km alatt semmi műszaki hibája nem volt a kocsinak, csak kopó-fogyót kellett cserélni rajta. (gátlók, kipufogódob, féktárcsa, fékbetét, izzók) -
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #145219 üzenetére
megnézném a Fiat Bravokat is t-jet motorral. van rajta egy darab szögegyszerű turbó, kalkulálsz rá 150k felújítást és akkor az 5-8 év alatt több gondod nincs vele. ha egyáltalán hozzá kell nyúlni...
ha az évi 10k km nem 3km-es utakból jön össze és tudjátok ésszel használni (hidegen nem rúgjuk, leállítás előtt hagyjuk visszahűlni), akkor semmivel nem több macera, cserébe sokkal kellemesebb karakterű a motor, mint egy szívóbenzines, nem kell annyira ölni, hogy haladjon.
Astra H-t én nem vennék (nincs vízhőfokmérő, jó ülés csak Cosmo szinten van, gumi váltógomb, buta kapcsolók), de megbízható szerkezet, csak a legtöbb elég csöves felszereltségű. Focus egy fokkal jobb, abban legalább az ülés használható már a fapadosban is. Mazda pár dologban nagyon ódivatú a beltérben, de szerkezetileg sok közös vonása van a Focus 2-vel.
Peugeot 308SW se egy beteg szerkezet, azt is nézegetnék azért. -
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #145254 üzenetére
Pedig kb ennyi egy autó fenntartási költsége, ha nem csak életben szeretnéd tartani, hanem jó karban is.
Ha nekem azt mondják, hogy havi 40-ből megvan a karbantartás, csak annyit kérdeznék, hogy hol kell aláírni... bármilyen kompakt vagy nagyobb autó esetén boldog lennék ilyen karbantartási költséggel. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #145261 üzenetére
aha.
egyrészt autóra hitelt nem veszek fel, elvből.
másrészt ami ennyiből kijönne, abba nem tudnék mosolyogva beszállni. két és fél évig csináltam ezt a racionálisan autózást, de nem tudtam hozzá jó pofát váni, nem nekem való.
inkább elbaszom a pénzt, de örömmel szállok be az autóba minden alkalommal. nekem ez a hobbim, nem sajnálom rá a pénzt.
btw csak érdekességképpen: mondjuk, hogy egy vitara 1.6 gl+ az összes racionális igényemet kielégíti, megbízható, kellőképp tágas és normálisan felszerelt. 4,2M Ft, és mivel egy utolsó kufár görény vagyok, még belealkudtam egy komplett télikereket (csak hogy egyszerűbb legyen számolni) 30% beülő = 1,2M, havi részlet 40eFt. nagyon optimista 6%-os kamat mellett 8 év alatt fizeted ki az autót. erre jön még casco, kötelező, éves szerviz, gumicsere. éves futás 15e km mondjuk. gumicsere 5 évente. éves szerviz 48eFt, garnitúra gumi 120eFt, biztosítás 50eFt/év.
szóval 8 év múlva ott állsz egy nagyjából 1,5milliót érő autóval, ami neked került átlag havi 50ezerbe, ha nem lopták el, nem törték össze és nem romlott el semmi benne. plusz természetesen üzemanyag, pályamatrica, mosás, garázsbérlet, adók.
gyakorlatilag ennek a beülőjéből van egy olyan autóm, ami az én elvárásaimnak sokkal jobban megfelel és kevesebbet aggódom miatta (lopás-törés), hasonló fenntartási költségek mellett.
szóval jó dolog az új autó, csak kérdés, hogy az igényszint és az anyagi lehetőségek találkoznak-eMauzes: én nem neked válaszoltam, amire te válaszoltál amúgy értékvesztéssel és üzemanyaggal simán meglehet a havi 170k egy 6-7 millás autón az első 5 évben.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #145332 üzenetére
másfélért nagyon jó B5.5 Passatot lehet venni, ami sokkal komolyabb érzetű autó, mint a B6. Másrészt garantáltan jobb műszaki állapotút tudsz venni belőle, mint B6-ból.
Octavia kínálatának alja erősen túlárazott az állapotához képest szerintem. Sajnos itthon nem fizetik meg a karbantartottságot, így a kínálat tetejéből ár-érték arányban jobbakat tudsz találni. -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #145366 üzenetére
Volvo után elég erős váltás lenne, erre ránézve nem az ízlésesség az első szó, ami a számra jönne. és nem a piros bőr miatt. a színösszeállítással nincs bajom, csak a formákkal. kívülről egyszerűen túl sok, nem koherens, nem áll össze -főleg a menetdinamikával-, belülről meg néhol annyira bántóan prosztó toyota, hogy fáj...
-
rbalint88
addikt
válasz concret_hp #145370 üzenetére
Visszaterve a kornelka altal felvetett havi 500e nettoba belefer az uj auto temahoz picit:
Valoban belefer, ha mar kinyogtel egy lakashitelt, ami azert szerintem kicsit fontosabb dolog. Azert a mostani pesti viszonyok kozott netto 500 tehermentes lakas nelkul eleg hirtelen vekony tud lenni barmilyen autohoz, ha a minimalisnal kicsit magasabb igenyeid vannak. Egy normalis allapotu alberlet vagy egy lakas torlesztoje minimum 100k+rezsi (kb 50*) piaci alapon, de ha nem kapmegyer kulson a 10-en szeretnel szedulni (mert mondjuk nincs autod), akkor belvarosban helybol 150-200 egy 30nm keco is... ami persze irrealis, de a piac most ide arazott. *viz,gaz,villany,tavho,kozosktsg,net,ket alap/kozep mobilelofizu.
Kaja ket embernek havi 70-80, ha a paprikas krumpli-parizeres zsomle kombon tul akarsz nezni (hazhozjovos hetimenu vackok is min 20, inkabb 30/ho/fo es az csak napi egy kaja!), valami ruhat is kellene hordani, az mondjuk havi 30k, mert a munka megkoveteli neha az oltonyt. Szorakozni, kulturalodni is kell neha, erre legyen havi 20 szinten, az ket embernek ket-harom mozi popcornnal. Ez helybol 300ezer ugy, hogy egy fillert nem raktal felre, semmi baj nem tortent es lopott biciklivel kozlekedsz, mert ugye arra is kolteni kellene, meg a berlet is havi 20k ket embernek.
Ugyhogy ja, belefer az uj auto 500e nettos fizuba, de priorizalva a dolgokat, az en szempontrendszerem szerint kb negyven eves korban van realitasa egy kb ot millas autonak ugy, hogy nincs gyerek, nincs hitel.
Aztan majd negyven ev mulva kiderul, hogy kinek volt igaza -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #145376 üzenetére
"Mit veszel, ha...?"
Volvot
Ujabb S60 se rossz egyebkent, a helykihasznalasa kb pont olyan szar, mint a tiednek, de ha nem cuccolos autonak kell, semmi gond nincs vele. -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #145379 üzenetére
Eloben nem rossz, engem ez a digi muszerfal jobban zavar.
-
rbalint88
addikt
válasz Jorus #145397 üzenetére
Opel alapu megszunt marka, kevesen ertenek a spec dolgokhoz. Nincs hozza alkatresz minden bokorban. Sokat eszik, szuk, nem ertik az emberek. A sokat eszik mellett van benne turbo (talan 2 is), automata, awd. Ezektol meg tibbet eszik es sok sok $$$ javitani.
Szoval ha haverod is az a fajta, hulye, akit ez nem zavar, akkor vegye, mert biztos szeretheto. -
rbalint88
addikt
jó kis autók, több is van ismerős körben és egyik sem nyűgös. ha városhatáron kívül is akarjátok használni, akkor 1.4, még inkább 1.6 vagy hdi kell belőle.
1.4-gyel mentünk egy BP-Eger-BP-t, pályán, négyen benne (<300kg) és a gödöllői dombokon szépen visszacsúszott 110-re a tempó 140-ről, padlón... -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Jakab66[hun] #145477 üzenetére
Vanfent 1,350-ert egy beszarszdeszep allroad quattro, ha mar roller, akkor alaposan amugy asszonynak megvennem, tetszik is, de most eleg lesz kiheverni az alfa felujitasat. Mondjuk ha 3 M korul keresgelnek, akkor egy kozepszar B7 Passat helyett be mernem vallalni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Atomgeszi #145524 üzenetére
Hatgangost nem nagyon fogsz talani benzinesben rendes volvo motorral (5henger), a tobbseg negyhengeres ford ecoboost, az se rossz, de na. Meg van a 3.2V6 szivo, ami nem tudom sajat vagy kulsos motor, de nem bajos es van a T6, ami meg 15+ fogyasztasu.
Nem tudom mennyit szan a projektre az illeto es mire hasznalna, de ha hatgangos automata a szuro feltetel, akkor baratkozzon a dizellel. 2003 utanibol alig van (elado) benzines nagy volvo. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #145600 üzenetére
1.9 pdben karakterre megvan a150 lo, csak darabra nem (105) s-max turbobenzines kell oda
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #145628 üzenetére
"(Azt a szakbarbárt, aki ütött súlyt teszt alufelnire, működési engedély bevonásával szankcionálnám..)"
Pedig sajnos ez a gyári teknolodzsi... V60-on is így van, gyári 17" alun -
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #145661 üzenetére
ennyi
ha megnyerném az ötöslottót, egyből mennék is kicsengetni a Giulia Veloce-t Bár a QV az igazi über-baszómodell, szerintem az egyszerűen túl sok itthonra. Ez a 280 ló még épp kiautózható, de 510 sehol.Acheron: Volvonak jók a dízelei is, egy megfelelően szervizelt, lekérdezhető előéletű öthengerestől nem félnék semelyik teljesítményszinten sem.
Accord 2.4 motorja meg tényleg szaros volt, sorra cserélgették gariban.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz HookR #145795 üzenetére
Mondjuk a bézs belsőt nem erőltetném gyerek és/vagy kutya mellé, de ízlések és pofonok.
Szövetet sehogy se, bőrt meg csak szellőztetve.
Passatból elég sok van szövetüléssel, ami viszont fűtött, szellőztetett és masszírozós. Na én olyanra hajtok majd asszonynak. Panorámatető nekem is kell, de csak ha nem ázik be.
Az ideális nekem egy olyan gép lenne -ami nincs- ami a fent említett üléssel, Dynaudio hifivel, panoráma tetővel, tolatókamerával, viszont sima halogén fényszóróval rendelkezik. Na ilyen nincs. Amiben megvan a felszerelések nagyja, az mind xenonos, aminek a rizsszem led menetfénye szerintem gáz. Dynaudio horror ritka, eddig még csak bőrös autóban láttam. Mondjuk utólag hifit berakni még mindig egyszerűbb, mint napfénytetőt, de jobb szeretném nem piszkálni az autót.
Ja és Mágus ajánlása - na meg a választék miatt is- 2.0TDI DSG a kiszemelt. A szívást belekalkulálom, de sajnos a hallottak alapján a benzinesekkel sincs kevesebb probléma, cserébe többet esznek. -
rbalint88
addikt
válasz Agostino #145907 üzenetére
egy tetőboxot. tudsz pakolni, megmarad a hátsókerékhajtás és a rendes autóban ülök érzet, nem akarsz eret vágni magadon, nem pörgetsz egy újabbat a ruletten és sokkal olcsóbb is.
és a gyereknek is biztos jobban fog tetszeni, mint az az imbolygó négykerekű szoba, amit venni tudsz helyette. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #145912 üzenetére
A tapasztalat eddig azt mutatta, hogy minden gyari zene megtaltosodik a fejcseretol. VW, Opel, Toyota, Alfa is sokkal szebben szolt aftermarket fejjel.
Bonusz, hogy egyszerubb es sokszor olcsobb is a csereje, mint a hangszoroke. Meg ugye legtobbszor ez is olyan, mint a hal: fejetol buzlik -
-
rbalint88
addikt
válasz herrkoser #146094 üzenetére
Egy gyerekkel bőven el lehet férni egy ekkora autóban. 2-3-4 éves koráig a lábteréhez is tudsz pakolni simán.
Amiket írtál, azok közül egyiket se érdemes megvenni, ha hasonló fenntartásút szeretnél.
Egyedül az Accord, ami nem sokkal drágább (csak 1,5x annyi, nem 2-3x) üzemeltetésű, de a 7G hátsó utastere szűkebb, mint a Civicé -oké, a csomagtartó az hodály- , a 8G csomagtere meg pici és a 2.4 motort is sikerült elcseszniük arra a generációra.
Ami értelmes alternatíva lenne, az a Golf/Octavia/Leon kombi 1.4 TSI motorral. Fenntartásban is közel áll, hely is van és még halad is. Megfelelő előéletű, átvizsgált példánnyal nem lesz gondod. Ennél nagyobb kategóriában viszont csak dízelt vennék, mert a benzinesek is beteges konstrukciók, sokat is esznek és a választék is töredéke a dízelesnek.
(amúgy valahogy nem jön ki a matek, hogy 10 évesen hogy van a civicben 80k, ha évi 15-20ezret mész)
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jövedelem
- Windows 11
- Politika
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest