-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #116164 üzenetére
Meg nem nezegettem ennyire, most szokom, de sajnos 5-be is eleg rugalmas, ami annak koszonheto, hogy ora szerint 130-nal 4200-at forog, es csak utana jon a nyomatekcsucs.
Ki is csereltetem az 5. fokozatot hosszabra.Ha meg kitapasztaltam, majd en is csinalok videot, de csak olajcsere utan
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #117775 üzenetére
semmilyen igényt nem támasztottam, legyen rendben, ne korrodáljon és legyen kb. színhelyes (nem 32 milliós skálán, senki nem nézi az ajtó belső peremét, vagy a sárvédő alját, elég ha focus-pezsgő). ennyi.
szót nem ejtettem arról hogy mi fog történni ha a kelő nap első sugarában a pillangókkal táncoló repcebecő hátán megcsillanó hajnali harmatcseppekben nem egyformán csillan minden négyzetcentiméter.
mint általában mindig, itt is a műszaki tartalmat kértem, magyarul ne rohadjon ha lehetséges, ha nem lehetséges, akkor lehetőség szerint legyen rendbe téve amennyire lehet.
aki egy bors-szemnyi leverődésre (az ajtójárat ívében) fel akarja nekem csiszolni a C oszlop tetejéig, az madárnak néz és nem a munkájára igényes.
a 150-es (ajtókkal való bármiféle foglalkozás nélkül!) kollégának is megmondtam, hogy nem restauráltatni akarok, hanem állagmegőrizni.
nem szoktam abajogni rajta, ha valamit ki kell fizetni, inkább megcsináltatom rendesen, szerintem tőlem még félmegoldásról, meg szarrágásról nem nagyon hallhattál, de azt meg tudom ítélni, hogy mikor akarnak nagyon csúnyán lehúzni, mikor csak részben, és mikor állnak hozzám fapadosan de korrektül.
nem az a baj, hogy ára van, megfizetem, vagy nem fizetem, tiszta ügy, hanem az, hogy fizethetnék bármennyit, valószínűleg ugyanazt csinálta volna mind, mint sanyika, finom csiszolóval rámegy a foltra, aztán alapozó majd fedő. ez azért három-négy keresztkérdésből kiderül.
re:szerk:
és akkor most tippeljük meg közösen, ki mondta ugyanezt a háromból. a többi meg nyomta a mozigépészt. ennyi.
de az esetem csak egy példa volt, ez már rendeződött, a kiindulási pont az volt, hogy vajon tényleg ennyire 1x1 ez az egész utólagos alvázvédelem kérdés, ahogy sokszor kezelik itt a fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Remekelek28
őstag
válasz Mágus2 #117881 üzenetére
Most voltam egy szerelőnél,hogy hallgassa meg,nehezen megállapitható,de elsőre a láncot mondta. De közölte,hogy mindenképp keressem fel a márkaszervizt,mert ha olyan a hiba,ami zsebbenyúlós,akkor 6 hónapig köteles megcsináltatni az eladó.
A szelepeket mondta még,csak nem tudta megfejteni,hogy 12 szelepes e.
kia rio 1.1 crdi.2012
Gondolom ez esetben a kiától egy szakvéleményt kell kérnem,hogy mi a baja,mennyibe kerül stb?[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
válasz Mágus2 #117884 üzenetére
Beszéltem,tudattam vele,hogy gond van. Nyilván ő semmiről nem tud,cseréljek olajat..stb.
alapjáraton,meg menetközbe is hallani.Ahogy levette a szerelő az olajsapkát még jobban hallatszódott.
Attól félek,hogy nem a lánc lesz az,...
Lenne benne ISG is,de az se működik,mondjuk arra ott is rájöttem,meg közölte is. Be lehet kapcsolni,de nem áll le a motor. -
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #117938 üzenetére
Nem az mpi re mondtam.
Regiekrol volt szó. 2000-2003. De ez mar párszor kilett vesézve itt
Amúgy az hogy fél óra alatt eléri a 200kmph-t (videót megneztem) az nem egyenlő azzal h dinamikus is
Szerintem. Nem kell egyből támadni ahogy meglátod a vag szót.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #117941 üzenetére
Látom tényleg itt csak egy dologról szól az egesz papolas.
Amit bitpork ajánlott nem néztem meg.
Aki akar venni autót ő kérdezte meg hogy ekkora kasztniban nem e lomha az 1.6.
Erre írtam azt amit. Mivel mar 1234796x ha visszakeresel jobb felső sarokban kilett vesézve hogy pld az 1.6 passat (régi) benzin az egyenlő a halállal kb annyira tetű lomha ezért írtam maga a motorra!! Hogy most az octaviaban milyen motor volt pontosan nem néztem. Maradjunk annyiban hogy ha dinamikus autót szeretne akkor ne benzines 1.6 octaviat nézzen. Dizliket nem csipem de ha vagot választanek akkor csak tdi be vennem. Benzinesbe párszor ültem. Nem hidaltam annyira le tőle.Nem a vag ellen szól. De ha így érzed nem tehetek ellene semmit.
Amúgy nekem senki ne mondja hogy egy ezer valahányszáz kg-os autóhoz olyan faszán teljesít az 1.6 100 akárhány le motor h beleszakít az ülésben. Nem kell azért ennyire elfogultnak lenni.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #117938 üzenetére
Elviszem én őt egy kanyarra úgy is örököltünk egy O1 kombi 1.6 8 szelep 100 pacis gépet. Van különbség a 16v-s társaihoz képest. Sokkal jobban reagál ha rálépsz és teljesen jól megy simán merek vele előzni. Néha bohóckodok vele hogy 2-esből indulok stb lazán tudja azt is pedig kicsit már offos a kuplungja. Ja és szar lambda szondával is 7 literrel járok vele városba Szerintem is jó választás a 8 szelepes 1.6 nem egy rally gép de mindennapi közlekedésre/pályára tökéletes.
Passatban az alap motor volt az 1.6, ami octaviaban 1.4
Ez a két alap motor igazi szégyen a vag-nál, tipikus elmondhatom hogy passatom van de normális motorra már nem volt lé...
Viszont ha arról van szó esetleg elkérem haver cordobáját sportline 1.6 16v oszt ott majd kapaszkodni fog
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #117943 üzenetére
Semmi óta. De szerintem fölösleges ezen lovagolni.
Először az volt hogy " viszlek egy körre oszt hozhatod a pelust". Ez mar eléggé vicces kijelentés akart lenni egy 1.6 octavia ra.
Másodjára meg "nem versenyautó de városban stb stb jó". Ezzel egyetértek.(pontosabban ugy volt h mindennapi közlekedésre ).
Innentől kezdve nem kell tovább koptatni a billentyut.
Tresh: "cordobáját sportline 1.6 16v oszt ott majd kapaszkodni fog "
Jó...jó azért túlzásba nem kell esni . Vittek már erősebb kocsikkal tudom milyen , de az nem cordoba 1.6 16v sportline volt hanem e92 320d. Illetve Punto 2 HGT 150+le vel.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Mágus2 #118095 üzenetére
Ezeket nézegettem: Seat Altea 1,9, 2.0 dízel, Citroen C4 1,6 HDI 110 le FAP, Ford Fiesta 1,6 TDCi,
whited: Nincs olyan autó ami kikerülnék inkább az a helyzet, hogy egy BMW-re nem tellik, max egy leharcolt, széthajtott, lefingott példányra az meg nem kell.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Mágus2 #118245 üzenetére
A Seat Altea most így a 3. lett a sorba.
Ford Fiesta 1,6 TDCi 90, vagy 95 lóerős econetic 3 ajtós és a Citroen C4 1,6 HDI 110 lóerős 3 ajtósra szűkült a kör. Külföldről nézegetem őket.
A részecskeszűrővel (FAP) anno a 407-esnél annyi bajom volt, hogy jelzett a rendszer 190 ezer körül, hogy a FAP folyadék szint alacsony, de ugyanúgy működött. Vettem folyadékot, otthon feltöltöttem, kiütöttük a hibát a gyári progival és minden ment tovább.
Ha úgyvan akkor vagy kivágom a francba a C4 részecskeszűrőt, meg le is lenne tiltva. Erre van megoldás meg kontakt, de a Ford Fiestára is gondolom megoldható a történet.
Azt viszont nem tudom, hogy mi a különbség pontosan az 1.6 TDCi 90LE vs 1.6 TDCi 95 econetic motorok között. Honnan ered a plusz 5 lóerő? Illetve a 1.6 HDi 90 és 1.6 HDI 110 LE FAP motoroknál az 1.6 HDi 110LE FAP az 16 szelepes. A gynegébbik az 8 szelepes lenne?
Elméletileg a motor amit a Ford és a Citroen, Peugeot, Volvo stb használ az ugyanaz, csak a neve más nem?
1.6 TDCi 90 LE - Nincs DPF
1.6 TDCI 95 LE Econetic - DPF van / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #118674 üzenetére
500 juroért az nem volt drága szerintem Amúgy most hogy már nem használom én se sokat a gépet simán 1.8T vennék B5 ből ritka jó kis moci. Bár sokan mondják hogy a gyári 150ló+kotró sokat elvesz a teljesítményéből a hajtás és nem árt neki egy csipsz Amit még sokan el szoktak felejteni hogy hajtásba se árt megvétel után olajat cserélni
-
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120872 üzenetére
Ez most azert furcsa volt Töled olvasni
Amiket en eddig összeszedtem az autokrol, hobbi tudasommal, pont azt mondanam, hogy egy 170k km t hasznalt akarmilyen dizel autora az 1M siman ra lehet költeni, plane ha bmw, plane ha ceges ütöm vagom, mert nem szamit auto volt. A valto/kuplung/turbon at barmit nem? (persze lehet, hhogy csak egy fekcsere kell, de azert ez eröteljesen hasznalat függö nem?).
Autopalyas auto volt sem jelenti azt, hogy 168k üzemmeleg km van benne. Illetve garantalhato a 30k olajcsere periodus, aminek az esetleges hatranyai akar epp ilyen kor körül kezdhetnek elöjönni.
Raadasul akar meg uj gumik is kellhetnek ilyen korban+akku+....1M szerintem siman, mindenfele horror sztori nelkül ramehet egy 3 eves 168k km es dizelre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #120872 üzenetére
Ezeket nem én találom ki, nekem ezt egy ismerősnek a szakija mondta, aki BMW szervízes. Ettől még persze el tudom vinni mondjuk H. Ezredeshez és megnézethetem vele, de akkor is ott a kisördög, hogy mivan, ha az illető nem mondott butaságokat. A lehetőség benne van, inkább 50-50%-ban, mint egy 40ezret futott kocsinál. Ráadásul én évi 15-17ezret megyek vele nagyjából. Még lehet a sarkamra állok, és elvitetem személyesen egy átnézésre, mert most eléggé elbizonytalanítottatok.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120885 üzenetére
Kepzelni nem kepzelem, csak tapasztalom kivetel nelkül, amiket ceges autokent hasznalnak/tak kollegaim/haverjaim/fönökeim, azok mind ugy futottak, hogy köszönöm szepen, nem kernem . Vagy a padlogaz/padlofek opcio, hidegen/melegen, turbo/nem turbo, tökmindegy....vagy "ez dizel nem kell pörgetni, 50 el 6-ik sebessegben a varosban 800as fordulaton, pont ezt szereti"
De mondom, nyilvan van tuti, csak ha ilyen rossz tapasztalataim vannak, az bennem egy eleg nagy gatlas a ceges autokkal szemben
(#120889) Mágus2 sarkitani nem kell, mert ezt sem mondtam az 1.2 szivo szarok es a 3000ccm allroad között azert van meg 1-2 auto talan
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Remek összefoglaló, valamikor korábban már én is akartam valami hasonlót írni, csak ingerszegény a környezet, vagy csak stressszmentesen élek, nem volt min felhúzzam magam. Mehet első hozzászólásba.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
deicide
veterán
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Az utolsó bekezdés az azért van, mert a Magyar piac minden téren árérzékeny, ráadásul, mint a párkapcsolatoknál a nők, szeretnek felfelé válogatni, azaz a számukra megengedhető szinten felüli modellt választani, abból meg persze csak a kínálat alja fog beleférni a büdzsébe. Aminek nagy része rollerezésbe fulladhat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Nem ertem mi ez a feszkos legkör itt ma
1. mindenki mas, mindenkinek mas az igenye/elvarasa/tapasztalata/izlese. Innentöl kezdve nem csoda, hogy összeszedhetted ezt a listat. Nem erzem ebben a dramat Ezert jo a forum, ezert jo mindenkinek a velemenyet meghallgatni....en is sok mindenben valtoztattam, az itt olvasottak alapjan. Ellenben japan autom szerintem akkor sem lesz soha, mert ugy nagy altalanossagban nem tetszenek. Ez egy ilyen dolog
2. A masik dolog meg semmi mas, mint annak a kerdese, hogy mennyi penze van az embernek es ebböl mennyit költ el szivesen az autora. TC n volt egy cikk abban nagyon tetszett egy mondtad. (valami ilyen tipikus " vegyek egy 1.6 opel astrat vagy egy sokkal idösebb A6 audi 3.0 dizelt" kerdeskörben ) Valami olyasmi, volt, hogy összeszedte, hogy kalkulalni kell a magasabb biztositassal, nem annyi lesz gumizni az audit, vezerlest cserelni, volt meg par költseg, amit az audira jo esellyel ra kell költeni es a vegszo az volt, hogy ha az ember ezt szivesen kifizeti, akkor nem kerdes, hogy az audit kell megvenni, mert sokkal többet ad. Szerintem ezen a szivesen van a hangsuly es ez a lenyege az egesznek.
Hiaba egy alom a bmw nekem....de egyelöre en nem fizetnem ki szivesen azt a pluszt, ez tuti. Elötte, mas almaim es hobbijaim fontosabbak elöbb utobb lesz bmw , de nem most még, pedig az astra arabol vehettem volna azt is...ettöl még mondjuk nem erzem magam szar embernek, vagy szürkenek
(#120898) deicide megdobta volna az utiköltseget az tuti
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Egy dolgot nem vettél számításba és jelenleg ez a legfontosabb. Az átlag magyar fillérbaszó, ezen nincs mit szépíteni. Akinek nem az autózás a hobbija hanem az autó csak mint tárgy szerepel egy listán annak az kell hogy beüljön és eljusson A-ból B-be lehetőleg minél olcsóbban. Akár hogy is nézzük ma magyarországon az autó luxus amit mindenki akar de kevesen hajlandóak fizetni érte. Akinek van pénze az azért nem mert 1-2 év után vesz másikat, majd az új tulaj szívjon vele. Akinek nincs pénze annak meg marad az örök érvényű igazság miszerint a nincsből nem lehet. Ha mindenki a pénztárcájához való autót venne akkor lenne 10-12 ezer audi-bmw-mercedes, fele ennyi suzuki-renault-toyota-vagy más középkategóriájú autó, a többinek meg trabant-wartburg-dacia 1310. A népesség fennmaradó 50-60%-ának meg bicikli vagy buszbérlet.
Redmi Note 7
-
rwin5
őstag
válasz Mágus2 #121023 üzenetére
Igen kellően elrettentő válasz arra, hogy inkább váltsak a családnak egy 100 éves bérletet tömegközlekedésre Nemrégiben pedig azt olvastam erről a motorról, hogy alig lehet baja.
Egyébként konkrét összegről beszélve ez mennyire saccolható?
szerk: nekem az 1.9-es hengerűrtartalommal ajánlották
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz Mágus2 #121026 üzenetére
Most ráírtam haveromra is, hogy megijesztettetek, ő is azt mondta, hogy az övéké gyári hibás volt de garancia volt még rajta és kicserélték. Akkor ha keresek pd tdi- golfot az előny ha már 1x cserélték vagy inkább negatívum?
szerk: pd elemet *
re: okés köszi
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #121122 üzenetére
a T25VNT-re nem megy vakuumcso a vakuumszivattyurol meg semmlyen szeleprol, megis valtozo geometrias csiga
teljesen ugyanugy nez ki, mint egy wastegate-s turboa nyomo oldalrol megy egy cso a druck/vakuum labdara, es kesz, nem kell rakotni a vakuumszivattyura meg az ECU altal vezerelt szelepre
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #121336 üzenetére
Nem azzal van a baj, hogy elolem nem huzodnak le.
De amikor csucsforgalomban 20-an toljak es kerulgetik jobbrol, az eletveszely.
Aminek az elsodleges okozoja az orvosilag is alkalmatlan sofor.
Az ilyen nem hogy egy tuareg, de egy kamaz elol se huzodik le, azt se tudja, hogy hol van.Weszomjas: sokszor van igy, bar a kanyarodosavoktol is fugg, hogy hol mennyire torlodik fel a forgalom, a legjobb idom csucsforgalomban az volt, amikor az arpad hidtol sikerult egy mento mogott egeszen a kerepesi utig menni, ugy, hogy meg ott eppen lattam
(nem felvezetonek hasznaltam, nem az altala csinalt helyen jutottam elore)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra