-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Caroll Shelby cege anno a Shelby CSX VNT-re csinalt mar muanyag felniket, "Fiberrides" neven volt opcio....1989-ben
"The final CSX was 1989's CSX-VNT. This would also be the final Shelby Dodge, and marked two notable technological advances: the introduction of a Garrett variable-nozzle turbo and the application of composite wheels. Designed by Shelby and produced by Motor Wheel Corporation, known as "Fiberrides" lighter than contemporary wheels."
több drón kell ;P
-
-
_NCT
őstag
Vegyes fogyasztás. És ekkor még nem is nyomom ki a szemét, laza 2-3ezres fordulatnál szoktam tartani, tovább nem húzatom, csak ritkán. 9.5 volt múlt héten, hétvégén elmentem Kecskemétre repülőnapra, akkor 60km-es 90-130-as tempó miatt lentebb ment 9.2-re, bár klíma is volt benne.
Általában városban használom, napi szinten 7-8km-re. Volt 3 szerelőnél, az első át akart b@szni lambdaszondával, aztán elvittem egy normálisabb szerelőhöz helyben, ő átnézett minden szart rajta, azt mondta minden jól működik, ez ilyen. Télen 10-11 litereket is mutatott. Azt mondták többen (köztük a szerelő is) hogy 3-3.5km-es távolságon nem éri el az üzemi hőfokot, ezért folyamatosan dúsítja a keveréket, több benyát eszik. Ez volt télen. De most nyáron hamar eléri, az üzemi hőfokot, mégis ennyi a fogyi. Beletörődtem már. Havi szinten 10-20ezret költök benzinre úgy, hogy 250 és 500km-t megyek vele, ez változó.
bitpork: amennyit rátapsoltam a Megane-ra, bőven lehetne nekem is egy Gazsim. Nembaj, első autó, tanulópénz (jó drága )
[ Szerkesztve ]
-
-
FerNandor
őstag
köszi.
de akkor még mindig nem tudom ezt a pattogós dolgot. azt nem hiszem, hogy amiket láttam, mind el lettek volna kopva. akkor az mind valami spéci felfüggesztés, ami ilyet csinál? tehát akkor nem a hagyományos rugó + lengéscsillapító?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Na akkor vezetéstechnikázzunk egy kicsit
Városban mi a jó? 1500-2000-es fordulaton autózni, tehát 1500-tól gyorsítani, és 2000 körül váltani, vagy a fordulat ne menjen 2000 alá?
Én manapság azt csinálom, hogy nem engedem a fordulatot 2000 alá, és általában 3-4 ezernél váltok, az adott forgalmi viszonytól függően.
Nem tudom, hogy melyik lenne jobb az autónak, és melyik a fogyasztásnak.
Ha egy autó 5-ben 3000-nél fogyaszt 5,5 litert, akkor az 3.-ban 3000-nél mennyit fogyaszt kb.?
A következő kérdés pedig a világítással kapcsolatos, ti mennyire szoktátok állítani/állíttatni a fényszórót? Ha jól tudom, az az előírás, hogy min. 40 méter, és ne vakítsa el a szembejövőt. Ez a gyakorlatban mennyi? Tehát mekkora a legnagyobb távolság, amikor még nem vakítja a szembejövőt, és ugye a lehető legtávolabb lehet ellátni a tompítottal.
[ Szerkesztve ]
-
-
FerNandor
őstag
"bitpork: haver 1000rpm körül/alatt használja hidegen a kettős tömegűs dízelnégyesgolfját, majd kibukik meddig bírja."
azért az elég durva szerintem. majdnem alapjáraton használja. minek?(#56820) TaaT ez milyen kamera pontosan? jónak tünik.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
-
-
-
Laraxior
titán
Nekem is úgy van megoldva mint ezen a 4es Golfon
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
Télen nem mutat valami jól, ha az egyik oldal füstöl a másik oldalon meg semmi. Ránézésre akkor az is ugyanolyan mintha csak egy cső lenne odatéve
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Qru
MODERÁTOR
Az utóbbi. Nem látszik semmi ránézésre de ugye a rétegvastagság mérőt nehéz becsapni (anélkül meg nem megyünk autót venni, még újat sem*).
*: Nem túl parázása a dolognak, van ismerős aki kamionozik, gyárból viszik a Merciket nyugatra meg északra. Van, hogy szállítás közben megsérül a kocsi és egyszerűen csak lejavítják. Ami egy Stiftnél se elfogadható nem hogy egy CLA-nál...
mod:
Ma már nem húznak, csak vákuumoznak, hogy Munez is írja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
runner 125
nagyúr
..noh és tegyük hozzá, h mennyivel olcsóbb felrakni 4 kereket, mint átgumizni. Nem beszélve az esetleges átgumizásból adódó sérülésekről.
Ráadásul, ha valaki nagy (17-18" > ) alut használt, arra nem biztos, h célszerű egy feszülős télit felhúzni, egy 16-os acélon szvsz nyerőbb.
Első dolgom volt, h beszerezzek egy 16-os acél szettet.kalapacsolok
Az utolsó mondat erősen sztereotípia. Az estek nagy részében nem könnyebb egy alufelni a lemeznél.
Katt.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
Áh, majd csatolom Laraxior kollega szakvéleményét!
De amúgy komolyra fordítva ha tényleg így van, hogy 200k km körül érik egy csere / felújítás, akkor jó tudni ezt az infót és majd a jövőben így nekivágni...Egyébként mennyit szokás alkudni? Még sose vettem autót... az Omegát úgy kaptam apóstól...
Olyan 10% még nem pofátlanság?
Gondolom mindenki úgy teszi fel az autóját hogy számít arra, hogy a vevő úgyis megpróbál alkudni, ergo valamennyi alku biztos bele van számítva az árba... Csak nem tudom mennyi...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs