-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bati0501
őstag
Nem olvastam végig,meg nem is konkrétan erre a cikkre gondolok,de amikor a szakértő újságíró egy ~20 milliós autónál így meg úgy húzza a száját,h ez is szar,meg az is,meg már 20 éve is megcsinálta már ezt vki,aztán meg a teszt után beül a swiftjébe/astrajába/mondeojába,akkor egy kicsit elgondolkoznék,de sajna azt már nem tudjuk meg,h ők miket vezetnek...
Kivéve mondjuk Winklert meg Bazsót. -
Qru
MODERÁTOR
Amúgy utánanéztem itt a szervízben nem helyben csinálnák a chipszet a motorhoz, hanem kint írják hozzá az usa-ban. Ők csak feltöltik. Lehet nem lenne hülyeség egy 95-ösre optimalizált szoftot rárakatni...
mod:
MunezXBK: Nem lesz vele gondja, nagyon sok hőt termel az a blokk. Inkább az lesz a baj, hogy túl meleg levegőt kap, nem pedig kintről a hideget.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Laraxior
titán
Én sem csak be akarom dobni. Egyelőre megakadtam két torx kulcsnál, pedig akartam feldobni gyorsan egy videot, hogy milyen hangja lett Ez elmarad. Beszéltem a kipufogós sráccal, ő hajt nekem ide egy csövet, toldást, hogy a megfelelő helyen legyen a szűrő.
(#60276) runner 125: Olajos motyó. Vettem hozzá azt is, meg tisztítót is. Molylepke nem fog berepülni az a lényeg
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
8th
addikt
Arra gondoltam aztán megnéztem az árakat. Felejtős a gttdi. Viszont egy 90lovast már kifoghat annyiért. 6K1 a lemez alatt 99%-ban ugyanaz mint a 6K2 ezért én inkább abból vennék egy utolsó szériásat kiforrottabb és az emberek szemében egy generációval öregebb így olcsóbb is. Esetleg ha nem fázik külföldön is érdemes lehet szétnézni mert "csak" 107k a reg.adója.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tresh
addikt
és tényleg sry vagyok sdi-t még sose láttam borából Azért vágtam rá hogy pd mert itthon szint csak azt látni
szerk : azért kíváncsi lettem volna az arcukra hogy mondjuk beugrok 2004be egy VW kereskedésbe és beközlöm hogy akkor egy full extrás SDi borát kérnék
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor hova lesz az izgalom? Amúgy az tudom hogy mennyi lesz maga az olaj csere a többi a kérdés. Még az is lehet puszira megcsinálják, mert nem túl hosszú a hibalistám és azok is apróságok...
Dluinet: A következőt már a sufniban intézem én is, csak most azért ránézetek a szakszervízzel (nem keverendő a márkaszervízzel!). Eleve nem viszem olyan helyre a gépet ahol nem előttem csinálják a műtétet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Laraxior
titán
Zorro, a szám meg az eddigi áldozatok... tudja a rosseb.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DeFranco
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
"A "Z" betűjelű rendszámtábla kiadásának feltételei:
Igazolni kell egy adás-vételiszerződéssel, számlával a gépjármű tulajdonjogát
a Magyarországon forgalomba helyezett jármű esetében a jármű forgalomból történő átmeneti kivonását kell kérni járműnyilvántartásból külföldre történő értékesítés miatt
Magyarországon nem forgalomba helyezett, de Magyarországon külföldre tovább értékesített gépjárművekre is kiválható
Külföldi állampolgárok igényelhetik kizárólag vagy olyan magyar állampolgárok akinek nincs magyar bejelentett lakcíme vagy tartósan külföldőn élő magyar állampolgárok, akik rendelkeznek külfőldi okmányokkal ( külföldi személyi igazolvány, külföldi útlevél)
forgalmi illetve törzskönyv bemutatása szükséges az ideiglenes forgalmi kiállításához ( törzskönyv nem kell minden esetben)
az állandó forgalmi rendszám leadása kötelező
A "Z" rendszámtábla csak olyan járműre szerelhető fel, amely a közúti közlekedésre alkalmas műszaki állapotban van
30 napos kötelező biztosítás a "Z" rendszámra szükséges
egyéb eljárásokkal kapcsolatos esetleges papírok (opciós vételi jogról szóló törlési nyilatkozat stb.)
"Z" rendszám költsége 13.000 Ft
"Z" rendszám ideiglenes forgalmi engedélyének díja 2.500 Ft
Kérelemre történő átmeneti kivonás külföldre értékesítés miatt 2.300 Ft
ezen felül van a 30 napos biztosítás díja, amely biztosítónként változik. (2013-s évben a legolcsóbb biztosítás személygépjárműre 9.100 Ft, tehergépjárműre 13.000 Ft az Allianz Hungária biztosítónál.)
"Z" betűjelű rendszám ügyintézési díja 10.000 Ft, amely tartalmazza a komplett ügyintézést beleértve a biztosítás megkötését is, de a biztosítás díját nem.
Továbbá eljárási költségek még felszámításra kerülhetnek pl.: opciós vételi jog törlése, köztes járműkereskedő bejegyzése stb.""Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
Uh, régi nagy kedvenc ez a Celica! 5-6 éve még nagyon ilyenre vágytam! De tényleg komolyan néz ki.
@MunezXBK:
Tudom tudom, előélet az rendben. Szépen rendbe raktad és tényleg mániákusnak megfelelően őrzöd is az biztos. De mi a helyzet a jövőjével... tudod pl a kettőstömegű... amiről nem tudod h cserélték-e vagy mivan... Azért az parás. Ha egy Mondeon 2-300k a cseréje mennyi lehet egy Audin... =)
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Mikor hajóra rakták a kocsit akkor sérült az alja. Azt mondta a szervízes fószer, hogy tipikus (sok US-ből behozott kocsit szervízelnek, most is ott állt egy usa-s B9 az udvaron), még az outback-ek is felakadnak, mert nagyon meredek a rámpa. Látszott, hogy szép szimetrikus sérülés volt (szerencsére nem komoly, de kilátszott a fém a gyári védőréteg lehorzsolódott) a kocsi utolsó harmadánál. Vmi "vackot" ráfújt, mondta a nevét de nem jegyeztem meg.
Amúgy egyben van a gép, egyedül az akksi nem gyári, az már cserélve lett. Mondta, hogy szerencsém, mert a hajóra felrakáskor/előtt sokszor indítják-leállítják, ahogy sakkoznak velük és ha nem jó az akksi akkor az nem jó, ha lemerül és nem indul akkor nem szaroznak, targival rakják arrébb. Hát őőőő, nem túl szakszerű módja a járásképtelen kocsi mozgatásnak.Fazon azt mondta semmit nem kell csinálni, 10k-ként olajcsere és majd 100k-nál vezérlés csere, váltó olaj, difi olaj csere. Futómű egész jól bírja a hazai utakat azt mondta, (meg hogy ez már az újabb változat amiben hátul több lengőkaros felfüggesztés van). Az majd húsbavágó lesz, addig meg max kopók (fékbetét, esetleg tárcsa, lábtól is függ mennyit bírnak). Ja meg azt is mondta kössek cascót, mert egy kis törés is nagyon sokba került. Volt ott egy Outback, fazon lekoccolta a sort, semmi megrázó vagy komoly sérülés (hűtő nem sérült pl) de így is 560k lett a számla...
Kérdeztem mik a tapasztalatok ezzel a Bridgeston Potenza 4 évszakos gumiról, azt mondta nyáron könnyen sikít és nagy hóban sem jó, de van aki erre esküszik és ilyet rakat fel újra. De azt javasolta amit ti is, erre az acélkerékre egy jó téli és vegyek vmi frankó 17-es alu kereket nyárival.
Kérdeztem a chipet (kíváncsi voltam mennyire akarja rámtukmálni), azt mondta felesleges, szívóból nem tudnak többet kisajtolni érdemben. Ha nagyobb hangot akarok vegyek rá egy röfit szettet és kész.
Jaja a Castrol nem egy high-end olaj. Legközelebb 5W30-at rakok bele (úgy is az a gyári előírás, de az 5W40 is tűrséhatáron belül van).
mod:
tomcsi23: 4,5 liter vagy 5? Most meg nem mondom fejből. Egy marha nagy hortdóból pumpálta ki egy küblibe azzal önötte bele (Castrolt is olyan hordóból mérte volna ki).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
OK, értem
Más:
Szükségem lenne a téli szezontól 4 db 4x108x63.3 ET:52.5 lemezfelnire, hogy ne kelljen a gumit átrakosgatni.
Mivel az új ára horror, jó állapotú használtat keresek. Ha valaki találkozik ilyennel, legyen szives gondoljon már rám, és dobjon egy üzenetet. Nyilván csak olyan érdekel, ami nem tojás, nincs leütve, jó állapotban van.
Köszi
Ha van pár tipp arról, hogy mit is kell megnézni, hogyan tudom megvizsgálni a felnit, ha használtat veszek, azt is szívesen veszem, szerintem nem csak én leszek a jövőben ilyen helyzetben, dobjuk össze amit tudunk.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ez fotóról nem túl szimpatikus, meg az adatok sem stimmelnek...
Amúgy direkt nem nézegettem még a hirdetéseket, mindenáron nem akarok most venni, max. átrakatom a nyári felnijére, egyszer-kétszer belefér. Ami a piacon van, abból rengeteg a torkavéres, ezért próbálok most nem hirdetésből, hanem ismerősön keresztül szerezni. Ha van. Ha nincs, akkor marad a piac. Persze azért jó lenne, ha nem kellene áttépni a gumit minden szezonban.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
1: ránézésre rohad nem csak a csavarmeneteknél, de a szelepnyílásnál is. lehet nem rohad, csak szar a kép, de ezt innen sem te sem én nem mondjuk meg
2: ahhoz képest messze van, hogy kockáztassak, hogy vagy stimmel vagy nem
3: egy darab van lefényképezve jó igényesen, nyilván ez a legszebb, milyen lehet a többi
4: nekem 10k is nagy pénz, örülök ha másnak is bagatell, szarért nem adok ki ennyit sem (és nagyon remélem, hogy a 4 darabot adja ennyiért, mert darabja 10k-ért eléggé funny lenne)
5: igen, vihetem görgőztetni, darabja 2-3k-ért biztos meg is csinálják, drágább a leves mint a hús. nem véletlenül keresek olyat, ami jó -
Balupapa
senior tag
en is gondolkozok h eladom az alukat. mar a tököm tele van veluk. jojo szep szep, de mivel pesten hasznalom, minden patka melle allas kozben elmondok egy miatanykot hogy a felni peremét le ne horzsoljam. amikor patkára állok meg kettőt. arrol nem is beszélve hogy ezek a szar0s utak kockasra vertek 2 keskin felnimet, vihetem gorgoztetni, hurra ( nyilvan majd bele allok egy katyuba, rendort hivok ugy fogom lerendezni) de baromira elkeserito. az acelfelni meg a disztarcsa kombo fillérek és nem kell annyira "félteni". ala teglazni akarja se senki a kocsit.
_-=*WheelWhores*=-_
-
DeFranco
nagyúr
nyilván nem várok teljesen újszerűt, az is benne van, hogy van rajta némi (!) felületi korrózió, szerintem az enyémen is van, de ez úgy olyan, hogy ránézésre háromszor át lett fújva már és azon üt át
az meg hogy neked a havergumis nagykalapáccsal mit egyenget karikára, az nekem olyan, mint giigz ötezres full olajcseréje
nekem ez nem hobbiautó, hanem családi transzport, nekem nem férnek bele az ilyen sufni dolgok, meg szarnirá, nem engedhetem meg magamnak.
nem azt mondom, hogy új gyárit várok el, mert akkor azt veszek, annyi is az ára, de egy jó használtat azért úgy gondolom ki lehet fogni. az üss a kalapáccsal a szomorú tojásra felniket meg meghagyom másnak.
-
DeFranco
nagyúr
nézd, maximális tisztelet mellett, de tényleg (nem akarok összeveszni veled, nincs rá okom)
hagyjuk a korróziót, az egy dolog, ha felületi, azt el lehet rendezni, bár nyilván olyat keresek, ha lehet, ami nemigen korrodált így sem, ha nem lehet, akkor nem lehet, egyelőre ráérek, azért is jöttem ide kérdezni első körösben
de!
nekem a szakszerű felnijavítás az úgy történik, hogy felteszik a görgőző gépre és ott szépen helyreteszik... nem hiszem, hogy kalapácsolással ugyanezt el lehet érni. tényleg nem értek hozzá, és lehet hogy tényleg van ilyen nyomatékkezű maestro, de inkább nincs. fogadjuk el, hogy görgőzés-kalapácsolás mentes, tökéletes kör formájú nem leütött nem szar felnit keresek, amit nem javíttatással kell kezdeni. ez így OK?
@Dany007: nem vagy ignorálva, csak nem tudok mit hozzátenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen