-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Snooker #216167 üzenetére
A 159 nagyon szép, az 1.9JTD az egyik legmegbízhatóbb dízel motor, de sajnos sok az elektronikai nyűg, a magyar utak eszik a futóművét, és rendkívül szűkös belül az autó a külső méretéhez képest. Ezt az autót főleg fanoknak ajánlanám.
Passat B6 1.9PDTDI vagy 2.0PDTDI BKD motorkóddal. A CR szintén jó lenne, ha beleférne a büdzsébe. Ergonómiában etalon, mert minden ott van, ahol keresnéd. A highline kényelmes, de szvsz. a VAG konszern ülések túl kemények.
Az S60 a legkényelmesebb és a legjobb motorral rendelkezik, de cserébe hátul nagyon szűkös, a csomagtartója rosszul pakolható és valóban csúnyán öregszik. 2M-t biztos, hogy nem adnék érte.
C5 a 2.0 vagy 2.2 HDI motorban pazar, futóműben nagyon kényelmes és ha félsz a hidrostól, akkor 2012 utánit kell venni sima spirálrugóval.
E90/91-nél az M-es motorkóddal nem rossz, de N-essel kerülendő. Kényelmes, futóműben etalon, de a hátsókerék hajtásra figyelni kell, ha megcsúszik. Hátul szűkös, az E91 csomagtartója nagyon pici ahhoz képest, hogy közép-kategóriás kombi.
Egyébként a best buy verdák ebben a kategóriában és ársávban (vagy kicsit felette) a következők:
-Mondeo mk4 2.0TDCI
-508/C5 2.0-2.2HDI
-Laguna 2.0DCI vagy a fehér holló 2.0 benzin (M4R)Ezek méltatlanul alulértékelt autók, főleg a franciák. A rossz hírű elődjeik miatt az emberek tartanak tőlük, pedig 2005 után nagyot ugrottak előre megbízhatóságban.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Snooker #216162 üzenetére
A Laguna 2-es az egyik legproblémásabb típus a piacon, de az nem a 2 milliós kategóriában versenyez, hanem inkább 1M alatt. A Laguna 3-asok már teljesen más ligában játszanak megbízhatóságban. Annak olvasgasd el a tesztjeit, akár használtautó teszteket is. Viszont 3M alatt facelift előttieket lehet csak lőni (ha jót akarsz). A 2.0DCI nagyon pöpec motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Snooker #216159 üzenetére
2.0 sem egy égetnivaló szerkezet, de a 2.2-nek tartósabb a magasnyomású pumpája, bár persze porlasztó ott sincs ingyen. Meg ha automata kellene, a 2.2 a megbízhatóbb Aisin váltót kapta.
Angol autók ömlenek be az országba, bontott alkatrész hegyekben áll hozzájuk.
Esetleg még Laguna. -
-
-
-
Melack
veterán
válasz
Snooker #66541 üzenetére
A0-val indulsz. Nekem 7 éve volt jogsim, de A0-val indítottam.
Itt egy kis "útmutató"
-
-
-
-v-
addikt
válasz
Snooker #58746 üzenetére
Pont ezek miatt nem leszek ideges, amikor költeni kell az st-re, mert látom hogy soha az életben nem fogok úgyse új autót venni (még ha pénzem lesz se), mert nincs értelmes
Jól mondod, lassan nem lesz manuális váltó, a L6, V6, V8 motorok halnak ki, lassan szívó motor se lesz.. most már az új bmw-ket meg az új mazda 6-ot is fikázzák, hogy túlszervózott a kormány és nincs visszajelzés (pedig a két márka az ellenkezőjéről volt híres eddig) stb. stb.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Snooker #54700 üzenetére
A spritmonitor. Nagyon jó oldal, ajánlom tanulni és felvezetni is az adatokat!
-
zolikaDB
veterán
-
giigz
veterán
-
Khelben
nagyúr
-
Xero
nagyúr
-
-
Impressa
őstag
válasz
Snooker #48947 üzenetére
Egy kínai tulaj nem volt elégedett a "Maserati-val..."
Kinek mennyire ismerős a történet? -
Integra
titán
válasz
Snooker #43201 üzenetére
elég nagy range rajongó vagyok, magam is szemezek a márkával, de molnár úrnak ezzel kezdtem volna: range rover-ből csak a legújabb 4. generációsat, el a kezekkel a 3. generációtól...
továbbá molnár úr miért vesz egy 10 éves technikát 30 millióért? mikor az újra már le lehet adni a rendelést? teljesen új technológia minden téren, minden alkatrész egy vadonatúj, csúcs szinvonalú tqm alapján készül és kerül beépítésre, köze nincsen már a 3. generációshoz. most már pénzben ott tart, amiből lehet venni egy vadonatúj és korszerű 4. generációsat. más kérdés, hogy még picit várni kell a szállításra, mert akkora a várólista... és a hipertechnika sem garancia a 4. generáció rendkívül alacsony meghibásodási statisztikájára,egyébként pont erről beszéltem tegnap pár hsz-ben, hogy luxus autó, hatalmas elektronikai rendszer, relatív kevés eladott darab mert nem tömegcikk, rengeteg villamossági és egyéb hiba..
illetve a mérhetetlenül pofátlan, arrogáns, pökkhendi és lapító, felelősség alól magát minden áron kivonni szándékozó kereskedő... illetve az, hogy aki 30 millióért, helyesebben mondva már 37 millióért vesz autót, annak az instrumentjei is nagyobbak, így komolyabb hárborúba is tud a kereskedővel bonyolódni.. -
Typhoon47
senior tag
válasz
Snooker #43201 üzenetére
ez azért döbbenet. az importőr egy igazi getzi, ahogy az lenni szokott, na de, hogy a range is ilyen szar újonnan?! szivacsok a tükörbe? + tömítések?! az meg a külön pláne, hogy a drága márkaszerelők szét is ba**ák az egész autót belülről szépen fokozatosan... mindenhonnan elkeserítő..
-
válasz
Snooker #43148 üzenetére
Azért egy 30 milliós autótól ez tényleg arcpirító, nem? Ha én adtam volna ki ennyit egy ekkora rakás fosért, sanszos h az importőr elé leparkolom és felgyújtom az idegtől.
(#43151) Integra ezt mondom: aahogy van az egész egy kanna benzint ér csak. Németországban már visszaadták volna a kocsi árát az első szóra.
-
válasz
Snooker #42157 üzenetére
bocsesz,a logan mcv-ből nem erre asszociáltam
én ugyan nem vagyok olyan nagy szakértő, de a saját preferenciáimatnézve 8gen honda civic (sedan) [link], kia ceed [link], hyundai i30 [link] területen nézelődnék, de ott vanak még a keveset futott 2-es , vagy akár 3-as focusok [link], vagy akár a 6-os golf [link].
tényleg milliószor inkább ezek az autók, mint egy új dacia.
-
Snooker
senior tag
-
-
mephi666
nagyúr
válasz
Snooker #20737 üzenetére
nekem tanuláshoz mondogatták ezt, hogy érdemesebb nagyon tanulni, mert utána akkor a nagy sem jelent akadályt és kicsivel is könnyen boldogulok
gondolkozok még egyébként, hogy egy vw vento, vagy seat cordoba/toledo se lenne rossz választás és jelenlegi áron 200-300körül lehetne jót kifogni
mindenképp német kocsiban gondolkozok... ezek meg azért nagyobbak, mint az astra, de valamivel kisebbek, mint a tanulóvectra
#20746: kínában szokás így ráállni a másikra?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest