-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
natë
nagyúr
válasz DeFranco #68612 üzenetére
Ja ok
Viszek magammal Szellemirtót, megnézi mielőtt megvennénk.
Valóban fiatalabbra emlékeztem, de jó ez is.Légkondi, ABS, centrál, tempomat, ASR, légzsákok (oldal is), fedélzeti komp., cd-s magnó, 4 hangszóró, ESP, ami így hirtelen beugrik.
(#68616) !Overdose! : hülye vagyok hozzá, nem is ismerem a Focusokat és bevallom nem kérdeztem rá. Ha úgy döntünk, kell, úgyis viszünk szakit és mindent megkérdezünk, állapítunk. A Ghia csúnya.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz DeFranco #68615 üzenetére
Az biztos, hogy jot talalni nem egyszeru, foleg ha ismerostol van az azert nagyon sokat szamit. A tempomatos amugyis ritka es utolag beszereltetni nagyon draga. Nem tudom voltak-e gyerekbetegsegei a FocusII-nek,de altalnossagban azert igaz az, hogy a FL modellekkel kevesebb a gond.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
Puma K
veterán
válasz DeFranco #68763 üzenetére
Nem a presztízsre megyek, hanem tapasztalatokra ami alapján családon belül és barátok révén eddig komolyabb gond nem volt a BMW és Merci duó egyikével sem ami 20 év körül van és az újabbakkal sem.
Az egyik egy Merci 190 D(ízel) amin gyújtáskapcsolón, 2 első rugókon, 1db ékszíj feszítőn, és elrozsdásodott kipufogódobon kívül mást nem kellett cserélni, a szokásos kopó alkatrészeken kívül.
Édesapámnak meg egy E30-as 1.8-as BMW-je van ami benzines azzal sem volt mechanikai gond, csak a rozsdásodásra kellett figyelni de azt megelőzve gond egy szál se.Plusz még 2 havernak van BMW-je egyiknek 1-es cupé 2.0-res benzines motorral, a másiknak meg 3-mas cupé BMW-je van szintén 2.0-res benzines motorral, és egyikőjük sem panaszkodik az autójára mindennapi használatban vannak az autók. Harmadik haversrácnak meg egy épített V8-cas W123-as Mercedese van hasított bőr tetővel, és neki sincs gondja az autójával, egyszer megépítette és azóta csak használja, legalábbis nem hallom panaszkodni az autójára őt sem.
Biztonság tekintetében meg múltkor a Mercivel kapcsolatban ezt olvastam:
"Ezekben az autókban használtak először szériában nagyszilárdságú acélokat – amelyek ma minden modern típusban előfordulnak. A ma használatos, félátfedéses Euro NCAP törésteszt azon a vizsgálati rendszeren alapul, amit a Mercedes éppen a 190-es próbáihoz fejlesztett ki, belső használatra.
Szintén ebben a szériában vezették be a puha, programozottan deformálódó belső elemeket is: az ajtókban kialakított könyöklők oldalsó behatolásra automatikusan roncsolódnak, a kesztyűtartó fedele is meghatározott helyen törik, s a pedálok frontális ütközésnél a padló felé húzódnak el."
A világ végéig - Használtteszt: Mercedes-Benz 250 D Turbo (1989)
Meg ezt: Minőség a prémium előttről
A régebbi BMW-vel kapcsolatban egyik ismerős a saját bőrén tapasztalta, hogy milyen biztonságos is egy 20 évnél idősebb E30-as BMW.
Valahol Budapest külső részén autózott. Konkrétan egy benzinkútról jött volna ki hajnali órákban és oldalba kapta egy víz-gáz-villany szerelő Nissan Canette Cargo ami fékezés nélkül oldalba kapta az ismerős kocsiját majd a túloldalon lévő benzinkút árkijelző oszlopának csapódott. A kis BMW használhatatlanra tört, de a srácnak komolyabb baja nem történt.Az alábbi autókat néztem japán vonalon:
-Honda Accord, Civic
-Toyota Carina
-Mazda 626, Xedos 6
-Nissan Almera, Primera
-Mitsubishi CarismaDe ezek között elvétve van dízel, valamint ha van is akkor elég sok problémát szoktak felróni nekik, szóval maradtak a benzinesek, de azt meg annyira nem kedvelem, tehát ha van rá lehetőségem akkor maradnék az európai dízeleseknél, de majd a pénz úgy is eldönti mi lesz... autókat 500-700 ezer forint között szoktam nézni, hogy mi a kínálat.
Mínusz 1 pont az E36 318tds-nek.
Megnézem mik a lehetőségek 325tds vonalon.Köszönöm!
(#68768) !Overdose! :
Mínusz 1 pont a W202 Mercinek.
A neten találtam egy 2000 cm³. 75 LE dízel W202 Mercit. A felkerüléstől számított 5 napon belül el is vitték vagy legalábbis már nem hirdetik. Állapotát tekintve a fotók alapján nagyon szép volt.
Ha vásárlásra kerülne a sor akkor vinnék ismerőst aki jártas a Mercikben, hogy nézze át ő is alaposan. Meg vásárlás után vinnénk márkaszervizbe, hogy nézzék át ott is.
Jelenleg meg van egy 2200 cm³. 95 LE dízel W202 ami szintén nagyon jó állapotúnak néz ki ami a külsejét, belsejét és a motortért illeti.
A 200D meg hogy-hogy autózhatatlan?
Ritkán van alkalmam vezetni egy 190 D-t ami 72 LE dízel és az is jól megy csak mivel 4 sebességes így pörgetni kell mint egy benzinest."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
válasz DeFranco #68799 üzenetére
Nincs mit bizonygatnom, megy teszi a dolgát. Csak az irigyek szoktak vele foglalkozni h nekem allroad van
És mint a fórum hülyéje nekem a kötelességem trollkodni Pláne hogy én magam is megkaptam a letorkollást Gondoltam másoknak segítek megosztva a tapasztalatot
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #68824 üzenetére
Nem tudok mit tenni, hazudni nem fogok, ez volt az érzésem.
Civic-be beülve olyan mintha egy 20+ éves autóban ülnék, a Megane-ba meg mintha egy 10 éves modern autóban.
Tehát ha valaki felajánlaná, hogy elcseréljem egy azonos kategóriában lévő Civic-re, és még fizetnének is nekem mondjuk 100-300.000 Ft-ot, tuti nem cserélném el, mert egyszerűen sz@r az az autó az én Megane-omhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #68871 üzenetére
HI!
vot ma -10fok amijota benne van es szaguldotta vle apusztaban?:- )
udv
neduddki
p.s. aze 0 fok kornyeken meg a parolgashot elvonva seillik megfagyni....
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Klemens
őstag
válasz DeFranco #68945 üzenetére
A levélben az szerepel, hogy a töréskori értékét figyelembe véve gazdaságtalan a javítása.
Ergo az akkori értékből levonja a mostani "roncs" értéket és a különbözetet fizeti ki.
Ez lehet arra sem lesz elég, hogy egy hátsó lámpát vegyek hozzá.MunezXBK: A levélben totálkár szerepel.
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz DeFranco #68950 üzenetére
Abban az esetben viszik el az autót, ha a roncs értékét fizetik ki.
A levélben az szerepel amit leírtam. Ergo a roncs nálam maradhat, ha megcsináltatom akkor megcsináltatom, ha felgyújtom akkor az, én döntésem.
Annyiból "jó", hogy még nincs átiratva, ha netán eladom vagy ilyen, akkor nem kell az átírás költségeit bukásnak könyvelni."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
válasz DeFranco #68950 üzenetére
Nem kell semmit csinálnia. Illetve itt még azt nem tudom, hogy jogilag van-e (ha igen akkor mi?) különbség a gazdasági és a sima totálkár között.
Mert ugye gazdaságinál arról szól a történet, hogy a biztosító szerint gazdaságtalan lenne az autó javíttatása (nyilván márkaszervizes árakkal számolva), így GTK-ra veszik az autót.
Ezután jön, amit a kolléga írt, hogy megnézik (euro tax) az autó jelenlegi tax értékét, abból levonják a roncs értékét és a fennmaradó összeget (a kettő különbségét) fogja neki a biztosító kifizetni.Természetesen megjavíttathatja és használhatja tovább --> él a bizti és a műszaki is tovább az autón.
(#68952) Klemens: így van, ha roncs árát is kifizetik, akkor övéké a roncs
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nyogo83
senior tag
válasz DeFranco #68957 üzenetére
Persze. Ha meg akarod tartani, akkor levonják a kifizetendőböl és kész.
Mondjuk van egy hátulütője a dolognak, ha megcsináltatod. Nekem a biztosító annyit mondott, ha megtartom és megjavítom, akkor utána ha van valami káresemény akkor lófszt se fognak fizetni, mivel 1x már kifizették az autó eurotax értékét GTK-ra. -
-
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #69036 üzenetére
Lehet szar gumák voltak a kocsiján és sztem a sebesség sem volt annyira kicsi mint amennyinek a felvételen tűnik.
Vasárnap hajnalban -2fokban száraz körülmények között próbálgattam az "új" téli gumákat, tapadtak rendesen. De majd a hétvégén, talán havon is kipróbálhatom őket.
Give them hell Ukraine!
-
ABE
őstag
válasz DeFranco #69239 üzenetére
Ebben az a bosszantó, amikor a kolléga X km-ről bejár, fizetnek neki két bérletet (vagy 85%-át, mittudomén), közben pedig annak töredékével kiszúrják a szemem az autóra, mert csak annyit kell adni. Persze, ne panaszkodjak, én vállaltam, meg tudom fizetni, na de akkor is, ez így marhára igazságtalan.
-
-
Typhoon47
őstag
válasz DeFranco #69254 üzenetére
ehhem.. maradjunk annyiban, hogy mind számviteli oldalról mind adóügyi oldalról el lehetne ezt számolni, csak ugye nem érdeke a munkáltatónak, hogy további juttatásokat kapjon az egyszeri beosztott. de azért managert szinttől ez a dolog megoldott.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
válasz DeFranco #69254 üzenetére
Nekem 2 problémám van a 9 forinttal,
1, simán megtehetné sok cég, hogy az adómentes 9 forinton felül többet adjon (aztán esetleg le is írhatná, tehát kihozhatná nullásra)
2, az a baj vele, hogy 95-6 óta ennyi...(akkor 100ft körül volt egy lityi gázolaj, most jó 4x annyi)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz DeFranco #69260 üzenetére
1, rosszul látod/rosszul állsz hozzá
2, jó, akkor viszonyítok a bérkehez, ha az üzemanyag nem elég jó VISZONYÍTÁSI ALAP.Aszondják itt a régi kollégák, hogy 96 körül olyan 30k körüli fizetések voltak itt, most meg kb. 150k.
Akkor egy havi 1000km-es utazáshoz a fizetésed kb. 1/3-ával járultak hozzá, most meg az 1/17-e.
mod.: egy a lényeg, hogy eltelik lassan 20év és ez a hozzájárulás változatlan...azért ez picit vicces
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #69262 üzenetére
Kopást lesz@rom, felőlem kophatna is, de most így 15 éves korában 1 év alatt 7.000 Ft-nyi meghibásodás lett rajta, kíváncsi vagyok 2014-re, remélem megtartja jó szokását
Ami miatt kiemelem a Megane-t a többi hasonló kategóriás közül, az a kényelem, de ezt már leírtam többször, és aki ezt vitatja, az csúnya tévedésben van...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #69267 üzenetére
szerintem neked valami fóbiád van, ha nem lennél autób*zi akkor azt mondanám, hogy autófóbiád van.
még mindig nem érted, amit akarnak mondani a többiek, velem együtt.
az, hogy te szerencsés vagy, és bp-en belül meg tudod oldani bkv-val a bejárást, ennek csak örülj.
van, aki ezt nem teheti meg, ha akarja se, mert nincs rá lehetősége, és szív a 9 ft-al, ami nem szociális kérdés, hanem egyszerűen pofátlanság. csak viszonyítsd európához, írtam példát is.
egyszerűen fel kell emelni a 9 ft-ot, ha nem is rögtön 50-re, de legalább háromszorosára.
ha ez neked nem tetszik, attól még járhatsz bkv-val -
válasz DeFranco #69267 üzenetére
Tehát továbbra is rosszul látod/rosszul állsz hozzá, maradjunk ennyiben. Leírsz valamit a saját példádon keresztül, de ez rám nem vonatkozik...
ne legyél már te is rick(#69268) hobizoli: nem tudom, hogy mit jelent a régen, én 95/96-ot írtam, onnantól 9ft, ezt találtam neten
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
veterán
válasz DeFranco #69273 üzenetére
+1, ezzel egyet tudok érteni, sokan kicsit rosszul értelmezik a szociálsi háló fogalmát
nálunk ez amúgy a vmi szabályzatban van pl rögzítve, hogy menyit adnak, és ez jó dolog. x pozitól felfele meg van autó + bele benya is. asszonyéknál kb. az egész cégnek autó, benya, szintén unlimited. tehát azé' ne az államot tessékmár szidni, ha a munkáltató nem fizeti a teljes bejárást. az teljesen saját hatáskör
egy barátom pl győr-bp közt ingázik, költségtérítés meg telekocsi és pluszosan is jön ki a dologból, ez szintén jó megoldás
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
e=mc²
őstag
válasz DeFranco #69281 üzenetére
Az latod lehetseges. Bar amit kaptam forgalmit a vasarlaskor, abban a kereskedo fel volt tuntetve a hivatalos feljegyzeseknel, de sem az ervenyessegre, sem a szovegre nem emlekszem mar. Volt nalam kb. a vasarlas napjan kb. fel orat a forgalmi meg a kocsi is. Muszakit megkaptam a kereskedotol, a tobbi munkat (atiras) a szerviz csinalta.
Amikor mentem erte, mar keszen volt minden az en adataimmal.
Igy erthetobb, hogy miert is kaptam csekket.
Az alabbiakra meg kernek valaszt, ha lehetseges:
-Miert kell nekem idei evre gepjarmu adot fizetnem, amikor tudtommal nekem majd csak jovore fog kelleni? (elkepzelheto, hogy iden nem lett ra befizetve?Ha igen, ennek lehet valahol utana kerdezni?)
- Azt irja, hogy: "a megallapitott gepjarmuadot e hatarozat jogerore emelkedesetol szamitott 15 napon belul kell megfizetni x szamlara." A hatarozat kelte nov. 22, en 12.04-en vettem at a postan. Mi szamit jogerore emelkedes idopontjanak?Ambulimax Provider
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen