-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz roberto211 #112009 üzenetére
Akkor mi ebben a "presztízs "?
A fenntartása és annak költségei.
-
válasz roberto211 #112009 üzenetére
Segítek: az ex főnököm, többször nagyon büszkén előadta hogy miért is jó a 2003-s a4 cabrio. Olcsójé megvehető, és nagyot "mutat". Hogy pontosan mit jelent, nem tudom, de gyanúzok hogy arra utalt hogy drágának néz ki, amitől aki meglátja benne sokat fog felőle tartani.Na ez a presztízs amit keresnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz roberto211 #112014 üzenetére
Mert máshol mit jelent?
(#112015) gzbotii
Simán. Bár inkább egy MX5.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #112050 üzenetére
Arra gondoltam, de jo darab szerintem, tetszett.
-
footy
addikt
válasz roberto211 #112066 üzenetére
Jah, kenyelmesebb ulesek, nem oregedo muanyagok, jobb fekek, jobb futomu.
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #112099 üzenetére
Nem az zavarna, ha 13L bever városban, mert tudom, a lovaknak enni kell adni.
Az zavarna, ha havonta 3x kellene szervizbe vinni, folyton elromolna valami 2-3-10e Ft biz-baz alkatrész, stbWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #112183 üzenetére
Puntó az ősöké azt ők forgatják én csak néha csenem el. Szeretem nagyon azt a kiskocsit. Fordulékony, nem eszik sokat és jól el lehet férni benne.
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
válasz roberto211 #112389 üzenetére
Szerencsétlen megfogalmazás volt, de most el ne kezdjetek már ezen hokizni. Felnőtt emberek vagyunk.
szerk: amúgy ma mindenki hülye, velem együtt. mindenkit kikészít ez a meleg, csökken a toleranciaszint, mindenkinek gőzöl a feje. vigyázzatok hazafelé, meg hétvégén.
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #112432 üzenetére
De ugy kérném,hogy nekem adjon fogyasztói számlát.
Az alkatrészmutatással az a baj,hogy bármilyen csövet bemutathat. Annyita nem értek úgyse hozzá.
Melyi felügyelettel lehet fenyegetni,ha nem ad számlát ?
Nav? -
CharlieDrop
veterán
válasz roberto211 #112519 üzenetére
"leveszed gazrol a lábad ha sebességbe van azt jóóva,ez a motorfék ".
ez így ebben a formában nem teljesen igaz, csakhogy trollkodjak kicsit
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Csaby25
senior tag
válasz roberto211 #112533 üzenetére
Ennyi, en is errol beszeltem...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
CharlieDrop
veterán
válasz roberto211 #112533 üzenetére
csak trollkodtam
Hozzá kell tenni, hogy hagyományos kéziváltóknál, ha automatád van és D-ben van, gázelvételkor kirakja üresbe, tehát nincs motorfék
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz roberto211 #112539 üzenetére
Mi az hogy nincs motorfék? Én is napi szinten használom. Az hogy automata nem jelenti hogy automatikusan tartja a sebességet
(#112541) tomiii. : tessék, valamit mindig tanulok. Nekem a '86-s scorpióm nem vette el, igaz automata volt és a motor hajtotta a minden szivattyút
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CharlieDrop
veterán
válasz roberto211 #112539 üzenetére
Hogyne lenne motorfék.
A 91-ben behozott ZF 5HP18-ban is volt motorfék, és a mostani e46-mban is van
szerencsére
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FrankMonzano
őstag
válasz roberto211 #112627 üzenetére
Naja, az M-es rendszam nekem is gyanus, nameg a 100e . A masik fura, amikor azt irjak, hogy 4 eve van nalam az auto, es virit az "N"-es rendszam, amit 1 honapja raktak ra. Ott mi tortenik olyankor?
Tboy: Azt nem is neztem . Mondjuk lehet ment vele azota...
Szerk.: Igen, de ez a 100e pofatlanul keves akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #112751 üzenetére
Teszteltem mi az alja 5.3 ala nem nagyon ment
-
Land
veterán
válasz roberto211 #112815 üzenetére
Tudom. Csak arra celoztam hogy abból az arsavbol sokra kell hirtelen költeni. Pl több szerintem kuplung, lendkerék csere előtt áll.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Warrriorrr
csendes tag
válasz roberto211 #112872 üzenetére
A lenyeg az Accordon van.kb 88-92 vagy 93ig ment ,94ben mar volt a gömbölyű.A Civicet csak irtam, most olyat hajtok nagy nagy megelégedéssel
-
8th
addikt
válasz roberto211 #112891 üzenetére
Unokaöcsémnek van ilyen fiestája ugyanezzel a motorral csak az tekerős ablakos full fapad. Vidéki kisvárosban 2-3kilométeres néha rövidebb távokon hideg motorral 7,5 literrel eljárkál vele. Télen +1liter.
Nincs vele semmi gondja a kopó dolgokon kívül nem sok mindent kellett cserélni. Ami nagyobb költség volt az a kormánymű meg a generátor felújítása volt amióta nála van de a kormány kopása már vételkor is ismert hiba volt tudta, hogy arra hamarosan költenie kell. Ezt leszámítva csak kisebb többnyire otthon elhárítható filléres bajai voltak az autónak. Ajtózár szerkezet szétugrott, megszorult az ablakemelő mechanikája ilyesmik, semmi komoly. Idősebb autóknál ez benne van a pakliban."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #112965 üzenetére
2000 előttieknek is teljesen kárpitozott az ajtajuk, bizonyos felszereltségi szinteken. Na meg a japán gyártásúakban.
"Bad reklám is reklám too"
-
FrankMonzano
őstag
válasz roberto211 #112965 üzenetére
Ja, most apam elettarsanak az 1.3 stiftje van nalam. Azt hiszem ez 97 vagy 98-as. Vekony kormany, no szervo, fapad.
[ Szerkesztve ]
-
matyi19
őstag
válasz roberto211 #112984 üzenetére
Igen, a taxi is sok van. Viszont ott is az a lényeg mimnél többet menjen, a lehető legkevesebb ráköltessél.
Illetve céges autók, ugyan az mint a taxik eseteben, minimális befektetés.
Ahogy én is írtam, nálunk sem lenne többet használva mint havi ~3x150km, esetleg ritkán egy-egy hosszabb 400-450 km-es út.Egy Opel astra H jobb lenne mint egy B6-os Passat?
!Overdose!
Nem ragaszkodom hozzá, csak eddig az tűnik a legjobb választásnak. (külsőre is tetszik).
"kerüld a 2.0 PDTDI-ket és az 1.6-os benzinest"
Akkor milyen motor típus marad?Megnézem a Volvo-t is.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz roberto211 #112978 üzenetére
Koszi, ha meg ezt fogom csinalni, lehet beruhazok egy stiftre, azt melle valami jobb jargany. Mennyit visz el a stift eves fenntartas szinten?
-
thomeef
őstag
válasz roberto211 #113017 üzenetére
Az a baj hogy úgyis mindenki azt fogja ajánlani ami neki bejött és valamiért ragaszkodik hozzá, én azt mondom még a legszarabb konstrukcióból is ki lehet fogni nagyon jó darabokat és a legjobbakból is borzalmas állapotút. Amelyik típusokat kinézted azok közt nézelődj és a legígéretesebb hiredtésben lévőt nézd meg személyesen.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #112978 üzenetére
Ha rám hallgatsz az ignis-t jó messzire elkerülöd. Faternak az van új korától de az nem embernek való. A '96-os swift ami az első autóm volt attól fényévekre van. Belül szűkösebb, az ülései rosszabbak, futóműve is kényelmetlenebb egy fokkal.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #113036 üzenetére
Nekünk is újkorától van meg. 2007-es, most van benne 300.080 km. 50 km-es út alatt nekem fáj benne a derekam akárhogy is állítom az ülését.
Csak suzukiban gondolkodsz?Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #113040 üzenetére
a swift nem pattogós?
kiesik az ember fogából a tömés
ettől eltekintve persze célnak megfelel, csak már öreg mind.(#113042) trassher: új vitarát volt szerencsém kipróbálni, meglepő módon normális futómű van alatta, úgy tűnik sikerült meglépniük a 2000-es évek szintjét ezen a téren, ami azért pozitív
egy régi sx4 futóművére lennék kíváncsi, azokkal szemezgetek most.[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz roberto211 #113040 üzenetére
Az hangszigetelés, általában a dízelek motorházfedelére teszik. Én 8 évig vezettem szívódízel Berlingót, most nagyon tudom értékelni a benzines Focus csendességét, rezonanciamentességét. A fogyasztás is csak max. fél literrel több városban, országúton meg kb. ugyanannyi, viszont teljesen más az utazási komfort. A futóműről (control blade vs. merev hátsó híd) meg ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
hobizoli
nagyúr
-
Dorien
veterán
válasz roberto211 #113047 üzenetére
Egyszer megjártam vele a Győr-Varsó utat, a megérkezés után még órákig hallottam a dízel dübörgését a fejemben. Nem pályázásra való, az tuti...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Bati0501
őstag
válasz roberto211 #113097 üzenetére
És Ferrari-ért pl.?
Hétköznapi autóért érthető,de egy álomautó az más kat.,ott más szabályok érvényesek. -
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113097 üzenetére
Ha valami jo, akkor szivesen kifizetem erte az arat, fuggetlenul a kortol.
Egy jobb Delta Integrale is 5millio+, de a masik almom az Alfa Romeo SZ is 10+ millios moka."Bad reklám is reklám too"
-
Bati0501
őstag
válasz roberto211 #113099 üzenetére
Ha látsz Italiat 2 misiért,akkor szólj.
Álomautók sosem lesznek olcsók,mert másoknak is azok,így az eladó megkérheti az árát.
Hétköznapi autónál ez nem igaz persze.Nekem az mk4 Supra.
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113101 üzenetére
Nalam a kor annyira nem tema. Amik szamomra fontos extrak, na meg potencialis markak es tipusok azok mind ott vannak 800 korul, 15 ev koruliek, es persze a jobbak.
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz roberto211 #113363 üzenetére
a vásárlás még sokkal odébb lesz (sajnos), csak irányt keresek
1.6 azért szimpatikus, mert "van tartalék", ahogy mondani szokás, vadulni nem akarok vele, de ha véletlen pályázni kell, akkor azért bírja azt is.. a sedan meg kifejezetten tetszik, talán normálisabb csomagtér, hátra is be lehet ülni - persze csodát nem várok, de szimpatikusabb, mint a 3/5 ajtós."... and I hope you have a great day!"
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #113366 üzenetére
Sedannak vmi 365 asszem, a ferdehátúnak meg kb a fele, azért nem mindegy
1,6 ha jól emlékszem 90 ló, én inkább az 1,3-16v-re szavazok, az is majdnem annyi, de nagyon takarékos. Szülőknek volt, 4,8-as fogyija is volt normál körülmények közt, a 8 szelepesek picit többet esznek.
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #113372 üzenetére
Abban a kasztniban a 120 is para:-)
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #113457 üzenetére
Erdekes, nalam ez nem jott elo, mivel mindig kinyomom a kuplungot inditas elott
Ha van benne kettostomegu, ha nincs.
Leallitasnal ugyanez. -
deicide
veterán
válasz roberto211 #113459 üzenetére
Ezért voltam én is bajban, az F Astra-n a rutin az volt, hogy a váltót megrángattam és utána indítás.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hobizoli
nagyúr
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #113485 üzenetére
Ezért is inkább linkeltem. Bár egy képet talán ki lehet magyarázni, egy videót már nehezebben.
Sebaj, huligán vagyok, vállalom. A vasárnap reggelt viszont azért választottam, hogy csak magamban tehessek kárt, a forgalom az közel zéró volt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #113488 üzenetére
Autópályán egyébként egyáltalán nem. Annyira steril 200-nál is, simán lehet beszélgetni. Kanyargós utakon azért más, persze, ott érezni, ha nagy sebességnél ráteszed az ívre. De egy pillanatra sem éreztem soknak, egyrészt mert a szembesáv is autózható volt, lévén senki nem jött, másrészt az útvonalválasztás is direkt volt, viszonylag frissen aszfaltozott, tükörsima borítás..
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #113520 üzenetére
bazárinak bazári.
és?
menni kell vele.
a swift sport is bazári, mégis lehet vele ökörködni, egységnyi pénzből elég jólhobizoli: elég jó cucc, dolgoznak a kínaiak
-
KMT
addikt
válasz roberto211 #113507 üzenetére
Ezt nem értem. Adott sebességhez és váltóálláshoz egy motorfordulatszám tartozik. Mondjuk 80-nál 5-ösből 3-asba váltasz. Ilyenkor legyen mondjuk 3500 a fordulatszám. A váltáskor a motoré alapjáratra esik vissza, majd a kuplung felengedésével folyamatosan felpörög 3500-ra, miközben a tárcsák erősen súrlódnak, tehát kopik. Kisebb sebességnél, vagy nagyobb fokozatnál csökken ez a fordulatszám-különbség, így nem kopik annyira, de ekkor meg nincs, vagy csak nagyon enyhe motorfék. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a motorfékezés kizárja ezt: "Ha visszafekezi rendesen és úgy valt vissza".
(#113510) kornelka
Persze, üzemszerű, de ha mindig motorfékezel, tehát visszaváltogatsz, akkor nagyjából kétszer annyit használod ezeket az alkatrészeket, mintha nem így tennél. -
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113588 üzenetére
Ja, meg a 2.2 D Toyota, Mazdaval ovatosan mert rohados, stb stb
"Bad reklám is reklám too"
-
kstcsk
tag
válasz roberto211 #113609 üzenetére
Ezen kívül még valami, akkor is ha valamelyst a remek állapot rovására megy?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen