-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #117945 üzenetére
Ulj be valamibe, ahol max. 5 kilot visz egy loero, ott kezd eroske lenni egy auto
-
8th
addikt
válasz roberto211 #117942 üzenetére
"Amúgy nekem senki ne mondja hogy egy ezer valahányszáz kg-os autóhoz olyan faszán teljesít az 1.6 100 akárhány le motor h beleszakít az ülésben."
Senki nem is mondta. Egy 1.6 100hp Octavia még ha lustábbnak is érződik mint a konkurencia valójában nem az, nagyjából ugyanazt tudja csak ki kell nyomni hozzá a szemét. Pont mint az összes többinek is.
Astra G 1.6 16v: 11.5s
Honda Civic 1.4i 16v 7gen: 11.8s
Focus mk1 1.6 16v: 11.9s
Octavia mk1 1.6 8v: 12.3s
Renault Megane II 1.4 16v: 12.5s"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz roberto211 #118063 üzenetére
Sajna nulla, de sokkal szebb
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #118067 üzenetére
Aha ok kösz... nagyszerű ez az ország
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #118072 üzenetére
Mi ebből a tanulság? MIndenki vegyen újat!!!!44
nem nem!! mindenki járjon szarfos tdi-vel az már van 400k ért is
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #118087 üzenetére
En azt mondom 1M felett meg megeri...
Enyem most 1,6M, lenyuljak, lezuzom, marad 0 ft-om, igy meg azert ad valamit, amibol legalabb nem nullan vagyok. Evi 50k-t nekem meger. -
válasz roberto211 #118117 üzenetére
Azért másnak f@sz ajánlgatni ... le a kalappal
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Typhoon47
őstag
válasz roberto211 #118209 üzenetére
A kocsi orrával a lehető legszerencsésebb módon törted össze, szinte az egész elejét érte az impact. Ugyanilyen erejű oldalirányú ütközésnél (persze nem akarom festeni az ördögöt a falra,de) nem sok maradt volna a swiftből.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
8th
addikt
válasz roberto211 #118209 üzenetére
A matrica megmaradt?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Elektrosokk
addikt
válasz roberto211 #118263 üzenetére
Szerintem nem lutri Az olasz dízel. Az 1.9 jtd szenzációs motor. Én csak olyan embereket ismerek akiknek olasz autója van, olyat nem akinek nincs de amikir volt akkor elromlott. Az Én tapasztalataim nem rosszak, kicsi kölök voltam mikor az elsô olaszt vettük, volt Alfetta, regatta, croma, thema stb. Az újabb vasak meg még jobbak.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
#86322688
törölt tag
válasz roberto211 #118263 üzenetére
Teljesen igazad van az arányokat tekintve, kb 10 ismerősömnek és családtagomnak volt olasz autója, meg vagy 20-nak, francia, jelenleg egynek sincs ,-)....az autóm jelenleg nem azért jó mert én kifogtam, hanem mert arányosan egy emberrel sem találkoztam akinek bármi gondja lett volna 400 ezerig, utána kell egy két jeladó meg ilyesmi, meg a családba is van 3 db....meg akinek elment 5-6 száz ezret az mind japán volt...
-
Elektrosokk
addikt
válasz roberto211 #118274 üzenetére
Lehet hogy nem szerették eléggé.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
#43301120
törölt tag
válasz roberto211 #118303 üzenetére
Óóó, kombiban még szép is! Köszönöm az ajánlást!
-
senior tag
válasz roberto211 #118318 üzenetére
Köszönöm az ötleteket. Ezekből a Micu.Lancer Sedan ami nagyon tetszik. Új Ford Focusról mi a véleményetek?
Opel Astra J milyen? Nem soká kijön a K-s Astra, arról tudtok véleményt mondani?
Your car, your life ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #118381 üzenetére
Ha mindig csúsztatott kuplunggal vált nem csak elinduláskor akkor elég hamar le lehet darálni...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz roberto211 #118381 üzenetére
Állítólag mindig rajta van a lába a kuplungon egy kicsit ha váratlanul be kéne nyomni
-
senior tag
válasz roberto211 #118318 üzenetére
A Chevrolet Cruze-tól mik a vélemények? Egész szép kocsi, tetszik, vegyes véleményeket olvastam róla!
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz roberto211 #118441 üzenetére
Visszakerestem, de sajnos nem találtam, majd valaki ír róla valamit, köszönöm
Your car, your life ;)
-
válasz roberto211 #118457 üzenetére
Azért mert sokan, ha jól sejtem Te is, még messzi vagy az 50től, még nem jelenti azt hogy idősebben nem akar valaki kényelmet. Lehet előítéletes vagyok, de egy taxisnál nem a kényelmi szempont játszik, hanem a buta félelem az esetleges költségektől
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #118460 üzenetére
Pedig ha sokat mész kurva fárasztó a váltogatás egy idő után, automatánál meg 1 kezed mindig szabad, ami baromi jó, tudsz enni inni, jobb kezeden könyökölni Ha élményautózni mész ki olyan autóval, persze hogy váltogatni akarsz, meg én még amúgy is, mert azt szeretem hogy pont az történik amit én akarok .. de kényelemre baromi jó az automata, az kétségtelen.. pl ostoba csorgásnál nem kell folyton kuplungolni meg csúsztatni, nem áll görcsbe a vádlid, csak szépen lelépsz a fékről és annyi
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #118457 üzenetére
Mert taxiba kb őrültség automatát venni. A városi használatban azok gyorsan kopnak. Lásd a DSG-s Passatunk, csak 180k km van benne de már dobja az 1-2-es fokozatot a sok-sok városi használat miatt. Haver S60-jában a híresen fos 5 gangos geartornic 580k km után is köszöni jól van de ő kb 90%-ban pályán ment vele...
#nincsbennetarcsi
-
Gergőke88
addikt
válasz roberto211 #118460 üzenetére
Te se araszolsz a dugóban Budapesten naponta többször.
-
Gergőke88
addikt
válasz roberto211 #118466 üzenetére
Én naponta min 2x szelem át dugóban a várost, és egy megváltás lenne az automata.
Tehát szerintem ezt engedd el, pályán nem hiányozna, de városi közlekedésben nagyon is jól jön. -
MPeter87
őstag
válasz roberto211 #118470 üzenetére
Tehát az az álláspontod, hogy akinek automata kell vagy van, annak baja van. Érdekes álláspont..
-
nagyúr
válasz roberto211 #118560 üzenetére
Olvass utána, mk4 swiftre volt több visszahívás is a csomagtér rozsda miatt
-
nagyúr
válasz roberto211 #118563 üzenetére
Tudtommal foleg 2005-2006-os peldanyokat erinti, a 2007-es FL utan talan mar nincs ilyen problema ha jol emlekszem.
-
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #118566 üzenetére
Köszi a választ, ezek elég jónak néznek ki, bár a belső terét kicsit szokni kell látványügyileg, de annyi baj legyen. Nekem leginkább a Fabiák tetszettek, 1.4-es motorral. Azoknak tetszik a belseje, olyan letisztult és valamennyire "minőségi" is. Meg ültem haveromékéban és abban még 90-nél is olyan szinten csend volt, hogy szabályosan meglepődtem. Mondjuk swift meg ignis után..
kalmanchris: Köszi a válaszod neked is, az a gond vele, hogy tényleg full felszerelt, 8 éves meg minden, csak egyrészt mikor vezettem, akkor olyan nagynak éreztem, nem éreztem annyira a kocsit mint pl. a swiftben. Bár lehet egy idő után meg tudnám szokni.. Csak amit mondtál is, hogy én max. havonta 2x mennék vele ilyen hosszabb 50-60 km-es távokat, azon kívül csak az a napi ingázás
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #118579 üzenetére
Nekem tetszik a színe, az üléshuzat nem annyira, de ennyi baj legyen vele összesen
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #118566 üzenetére
A Nissan Almerák milyenek? 2003-2006 környéki 1.5 benzinesek? Megbízható? Futómű, váltó, kasztni? Tapasztaltak véleménye érdekelne. Van olyan mint egy egyes fóka/g astra?
-
válasz roberto211 #119018 üzenetére
Milyen 4 ft a jobb üa különbözet? A normál kerül 350be akkor a jobb minimum 375be. 100 liternál az már 2500 ft
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #119075 üzenetére
Én nem vagyok a saját pénztárcám ellensége, bőven millió km feletti üzemeltetési tapasztalatunk van már diszkont gázolajakkal, nem fogok mást tankolni. Az auchanos bevált, de az ENVI kutakon lévővel sincs gond.
-
válasz roberto211 #119075 üzenetére
De mi az a "4-5 forinttal drágább, jobb gázolaj" ?
Ezt én sem értem.
Én amíg útba esett auchan kúton tankoltam, amióta nem azóta lukoil.
Igen ezek olcsóbbak 5-10-stb forinttal, mint a shell, mol, stb. Viszont semmivel sem rosszabbak. Akkor miért kellene drágábban tankolnom? Ez miért is fillérb@szás?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119110 üzenetére
Kész már a verda?
-
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #119110 üzenetére
Még a Megalight Ultra +120%-on filózom, és a Night Breaker Unlimited +110%-ot is ajánlották, de persze fontos lenne hogy elég hosszú élettartammal rendelkezzen. A jelenlegi emelt fényerejű (Sportlight) is már legalább 40-50ezer km óta benne van, jó lenne a következő legalább ennek a felét kihúzná.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119159 üzenetére
Pedig nincs azokkal baj ha jó példányt fog ki de semmiképp se 1.6-al min 1.8 kell bele az jó kis gép pályán is elvan 7-8 literrel De az tény hogy a javítási költségek nem swift kaliberűek.
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119161 üzenetére
Ez szerintem mindig ember is igény függő én pl szeretem a régi gépeket főleg mert sokkal jobban javíthatóak mint az újak, nincsenek rommá pakolva érzékelőkkel és nem kell hozzá egy halom speckó szerszám. De természetesen akinek mindennapi autó kell és nem hobbija a szerelgetés logikusan a legjobb választás pl egy megane (nekem is volt imádtam) . 1.6 16v -el kimegy a világból ha rendesen cserél bele olajat. Nálam valamiért a régi autók a nyerők de ez a saját betegségem. Pl egy 124 es merga, egy régi quattro 80-as vagy egy , e30 és társai nekem mindent megérnének Csak asszony verne rommá hogy minek Bár már fűzöm hogy ővé lesz az ódi én meg veszek egy játszósat. De ha ebbe nem megy bele akkor a tudta nélkül lecserélem egy superb-re a verdát
-
nagyúr
válasz roberto211 #119159 üzenetére
Legyen eszed, félmillióért Suzukit vegyél
(#119163) oliwire Mérlegelni kell, tudom milyen, én is hasonló cipőben jártam
(#119165) tresh
[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #119159 üzenetére
Igen, el is vagyok ilyen menetdinamikával. Viccen kívül.
Nem vagyok Audi fan, sőt igazából a három nagy német nem szimpatikus a tipikus hazai vevőkör miatt, tisztelet a kivételnek. A G Astra tetszik, vezettem is már, szerintem jó átlagautó. Pénzem éppenséggel lenne a szervizelésre egy régebbi Audi esetén is, de ha nem muszáj, nem fizetek többet a presztízs márkáért. Ha lenne klíma a Swiftben meg 15 centivel alacsonyabb lennék, nem is akarnám lecserélni.
Ha meg annyi pénzem lenne, hogy nem számít a költség egyáltalán, akkor vennék egy XC90-est. A szakmámból adódóan sokra értékelem a biztonságot. Na meg bírom is a SUV-okat.
(#119162) tresh
Nem vagyok francia ellenes, viszont abszolút nincs tapasztalatom velük. A családom a japán autó szindrómában szenved, minden szar, ami francia vagy olasz. Ehhez képest a bátyám egy 2-es Puntot használ minden nap Budapesten és szuper kis kocsi. Annyi, hogy ő alacsonyabb 6 centivel, ahol ő még pont elfér, én már nem. Visszatérve a Meganera, a második generációs nekem nagyon szűk, elöl is a tetőkárpitba nyomódik a fejem. Az első generációs is ilyen pici? -
kalmanchris
tag
válasz roberto211 #119173 üzenetére
Civic-től nem voltam elájulva ( 6.gen ). 8 gen nagyon jó lenne jobb kormányvisszajelzéssel.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #119177 üzenetére
Jó, hát nincs ezzel gond, mindenki azt vesz, ami tetszik neki. Csak az a gáz, amikor a családi beszélgetések alkalmával mindig az ő választását kell dicsérni, a Suzuki a legjobb a világon, minden más futottak még kategória maximum, a francia meg egyenesen atomjaira porlad, amint beleülsz, az olasz meg... Abból csak a pizza meg a kávé a jó. Különben is ne akarjak más autót, mert a Swift ideális első autó. Nem érti meg, hogy 60 km-en fizikai fájdalmat okoz már a vezetés, mert nagyon hátra kell dönteni az ülést, hogy ne verjem be a fejem egy kátyúnál a tetőbe. Mindig van más szempont is, mint az övé, de ezt nem veszi figyelembe.
-
h1ght3chzor
őstag
válasz roberto211 #119159 üzenetére
Mit vennél +100-150-ért? Linket is küldesz?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
nagyúr
válasz roberto211 #119209 üzenetére
Hja, összesen 2.000 km-t mentünk, legtöbb helyen 150km/h óra szerint, németben kicsit odapörköltem neki. 5 fő + mindenkinek egy heti cucca (460L-es csomi fullon), plusz klíma, az egész útra levetítve 7.5L-es átlagot hozott. Ha lassabban megyek simán beérte volna egy literrel kevesebbel, de így is 10 óra alatt értünk ki.
(#119210) bitpork nem ismerem annyira a VAG motorokat, de a d14z5 5.500RPM-nél adja le a teljesítménye maximumát. Szép lenne ha 3500-4000-nél nyelné az olajat mint kacsa a nokedlit
(#119212) kalmanchris És mégis melyik accordot? A 7gen accord az nem ez az árkategória, inkább 2M körül vannak belőle jók. A 6gen meg jóval öregebb, jó eséllyel már rozsdál is, arról nem is beszélve hogy 1.5-2x annyit eszik mint ez a civic
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #119213 üzenetére
130-140-et bírja simán az ezredes, fater anno 150-nel ment le Győrbe vele
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #119213 üzenetére
Neeem
Mérnem?
-
g4bb3r
tag
válasz roberto211 #119220 üzenetére
"Még semmi sem biztos, lehet, hogy a régiek helyébe majd új díjak és járulékok érkeznek " - van egy olyan sanda gyanúm az utóbbi lesz. Túl sok pénz ez a kormány zsebébe, hogy csak úgy lemondjanak róla szvsz.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz roberto211 #119217 üzenetére
Próbálok rájönni, de nem igazán megy, hogy miért jobb/egyszerűbb a Wien, a Bécs helyett.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
vbarbara715
csendes tag
válasz roberto211 #119213 üzenetére
Azért nem kell Bécstől ennyire félni.
Én tegnap vettem meg az új autót, hogy kipróbáljam, elmentem egyet Bécsbe vele párommal vacsorázni, meg vissza. 5 óra volt az út összesen, kellett egy 10 napos osztrák pálya matrica, meg ugye vettem egy havi magyart. 5000 a hónapos magyar, 3000 a 10 napos osztrák, meg az üzemanyag.
Nekem BP közepéről Bécs belvárosáig, meg bent a városban egy kevés császkálással megvolt bőven 580km-ből az egész.
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
válasz roberto211 #119217 üzenetére
"Amúgy Wien fele rendesen kiégetem majd ,gondolom ott lehet menni rendesen."
Közben látom az eredeti hozzászólást is, ehhez még annyit, hogy ausztriában még annyira sem javallott gyorshajtani, mint itthon, másrészt a magyar autópályák jellemzően kihaltabbak, mint az osztrákok. Annyi még, hogy a sávokat sokkal civiláltabban tudják használni, persze mindig akad egy-két keleti mentalitású (némi rosszindulattal hozzáfűzném, hogy általában keleti gyökerű) gépkocsivezető, akinek nem egészen tiszta ez az egész jobbra-tarts dolog, de szerencsére bőven kisebbségben vannak.
Szóval Ausztria az általában annyi, hogy tempomat óra szerint 135-re, aztán figyelni a korlátozásokat az útépítéseknél, meg a digitális táblákon az IG-L-t, mert az drága tud lenni. Viszont az Asfinagos megállóknál kulturált a mellékhelyiség, van free wifi, és jó az autómatás kávé.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz roberto211 #119238 üzenetére
I-GL = Verordnet nach Immissionsgesetz Luft
Környezetvédelmi okokból történő sebességkorlátozás. Rengeteg szakaszon (főleg nagyvárosok közelében) fixen, akár hónapokig tartó fix 100-as sebességkorlátozás. A rendes (amúgy is elég borsos) gyorshajtási büntin felül az alábbi sebességtúllépések esetében ilyen összegekkel:
bis 20 km/h: 29 Euro
bis 25 km/h: 50 Euro
bis 30 km/h: 72 Euro
bis 35 km/h: 110 Euro
bis 40 km/h: 150 Euro
bis 45 km/h: 180 Euro
bis 50 km/h: 250 Euro
bis 60 km/h: 300 Euro
bis 65 km/h: 360 Euro
...
bis 90 km/h: 800 EuroSzinte mindig a digitális táblákon írják ki, éppen az időszakossága miatt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Neoteric
addikt
válasz roberto211 #119217 üzenetére
Ha az A4esre gondolsz, az majdnem végig ugyanúgy 2x2 sáv, Schwechattól befele lesz majd király, de most még csinálják, szal korlátozások vannak rendesen.
PSN: ne0teric_sAN
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fűnyíró topik
- PayPal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen