- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #116932 üzenetére
Ha véletlen meghajtod hidegen, akkor könnyen drága menet lesz. Figyelni kell rá, akkor jó tud lenni hosszútávon is, de én inkább nem ezt venném. 147-be szerintem a tuti mindennapos motor az 1.9 JTD 16v. 1.6 T-spark 120 ló sokat eszik, ami olyan 10-11liter, annyiból megáll a 2.0 is, ami 35 lóval erősebb...
GT is jó, nekem valószínű az lesz a 156 után, csak 3.2 V6-tal szeretném. De még az is lehet, hogy ilyen 2.0 JTS, csak selespeed váltóval, ha épp abból lesz jó. 2.0 JTS-re is ment a károgás, ott a blokk jó, csak a kiszolgálóegységekkel lehet gond, de minden van hozzá olcsón. Ez már közvetlen befecskendezős motor, én egy patika 156-ban próbáltam és hát qva jó volt, főleg a selespeeddel.
iRico: próbakörön voltam vele, nekem bejött.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #116932 üzenetére
1.8-cal keresd, GT-t is, vagy V6 vagy JTD. JTS-t ne!
1.6 varosban valoban bekapja a 9-10 litert, vegyesben elvan 7-tel.A GT egy 147 a 156 padlolemezen, sarvedok motorhazteto ajtok (ovvonaltol lefele) mind 147 alkatreszek. Futomu mindegyiknel erzekeny, a motorok a bemelegitesre es a normalis minosegu es gyakori olajcserere kifejezetten erzekeny, ujkent vennem barmikor, de sokadik tulajtol mar en is huzom a szamat, pedig szeretem a markat.
Vezerlesmodosito 45e, ha betartod a fentebb irtakat, akkor kibir ket vezerlest. Olajcserekor erdemes a szurokosarat is takaritani."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116929 üzenetére
ha csak eloiraskori km-nel csereltek benne olajat, akkor elofordultat, hogy idovel az olajszuro szivokosar szuroje reszben eldugul a lerakodasoktol, es akkor nem tud eleg olajat szivni a szivattyu fordulaton
olajcserenel tekno le, kitisztit es 10k km-kent olajcsere ajanlott, Selenia olajjal
több drón kell ;P
-
FrankMonzano
őstag
válasz roberto211 #116894 üzenetére
Nem akarok beleszolni, inkabb csak hozza. Nem igazan ertem ezt a stift mizeriat. Ha a-bol b-be auto kell, akkor megertem a dolgot, de ha egy keveske elmeny is - ahogy latom az is kellene - nem suzukiban gondolkodnek. Legyen kicsit gyengebb, cserebe jol fekszik az uton, csendes, mas anyagok vannak benne, ez talan tobbet nyujt, mint egy 1.5 ignis vagy egy gti stift. Nem vagyok stift ellenes, van 1 itthon is, de annyira fapad auto, hogy az valami bodulet.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #116944 üzenetére
Az 1.8-nak 10,6 a 0-100, a dizeleknek 9,2 es 8,2. A 2.0 TS-nek 8,7. Ja es csak JTS van a GT-bol, az pedig nagy ivben kerulendo.
Azert nem egy ordoglakat egyik sem, futomu mas hasonlo nivoju autonal is osszetett, motor pedig nem egy tolerans joszag, de mas markakeval is van/lehet szopi.
Nem tudom lattad e, kb egy eve terjedt facebookon egy elado 156, olyan cimmel, hogy penznyelo, csak az vegye aki milliomos, vagy valami hasonlo volt.
Felhivtam a tulajt, hogy megis mi a baja, mi viszi a penzt.Erre sorol nekem lengokart, hogy az utangyartott keveset bir, a gyari minosegu draga, es par eve mar felujitotta 100 korul, aztan kuplungot kellett cserelni, meg feltengelycsuklokat, 8 gyertyat, es most esedekes a vezerles csereje is.
Szoval hasznalod az autot, es kolteni kell ra, ezert egy penznyelo fostalicska? Egyszeruenrrol volt szo, hogy emberunknek meg egy Suzuki fentartasa is nehezkes lett volna.
A regeny utan oda akarok kilyukadni, hogy ilyen hozzaallas utan, nagyon de nagyon alaposan megneznem a hazai felhozatalt, de a mendemondaknak miszeront szar az osszes, nem hiszek.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #116929 üzenetére
Te, ez már képről ránézésre is törött volt, minima 2x ennyi km van benne és ridegtartásban volt .. belülről is lepattant igénytelen fos. Azt azért tudni kell az autókerekedések hirdetéseiről, ami képen nem néz ki rosszul az az esetek nagy részébén élőben katasztrófa ... akkor ami már képen is ennyire ótvar
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #116948 üzenetére
Hajtókarcsapágy, vezérműtengely, meg van valami baj az olajkörrel is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #116952 üzenetére
Facebookon keresd Grósz Ferencet, ő nagy Alfa mágus, el tud mondani mindent, mire figyelj, mit kerülj stb. (van egy 145 és egy 156 JTD-je, utóbbiban közel 800e km van, lendkerék lett már cserélve)
Az első ami ki fog esni a száján, hogy JTD, ha viszont mindenképpen benzin, akkor elmond mindent róla, aztán mérlegelsz.
Ő kb azt vallja, hogy ha rendesen karban van tartva a TS, akkor az is nagyon hosszú életű tud lenni, de nem toleráns motor, míg a JTD jobban bírja a ridegtartást.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116952 üzenetére
Arra figyelj, hogy azoknak is szökhet a klímájából a gáz!
-
Dani_kp
őstag
válasz roberto211 #117004 üzenetére
Én pont az ellenkezőjét hallottam, de mindegy is.
Meganból a sedan szimpibb . De árban kb. ugyan az a két autó. Na de nem csorgatom a nyálamat feleslegesen, majd ha meg lesz a zseton, akkor visszatérek erre, most máshova kell .https://ingatlan.com/33821564
-
Dani_kp
őstag
válasz roberto211 #117011 üzenetére
Neeeeem . Hanem az 1,8 és 2,0 literes többet eszik, de ugyan úgy nem megy .
Igen olvastam itt róla, meg a beltere is tisztességes. Igazából csak a tetősín miatt ragaszkodok a kombihoz, plusz a babakocsit is tenni kell valahova. De most még csak hárman vagyunk szóval egy sedan is elég lehet.
Renault megane-nak egyéb betegségei, illetve alkatrész ára, hogyan viszonyulnak az opel-hez?https://ingatlan.com/33821564
-
Dani_kp
őstag
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #117029 üzenetére
Rs Cliókat nézegetted? 1M alatt lehet kapni, és úgy megy hogy na Swift vagy Ignis sport bőven sehol sincs a közelébe 2,0 benzin, sima szívó, 170 ló 7,3-at lép 100-ra
[ Szerkesztve ]
-
válasz roberto211 #117063 üzenetére
Ha akarsz elég figyelmet, akkor allroadot veszel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #117076 üzenetére
A 7gen Civic 1.6 még warm hatch-nek is gyenge és az az első Civic ami alatt már butább futómű van, mint előtte. Jó gépek, de szerintem arra alkalmatlan, amire te szeretnéd használni.
kornelka: Zolynet fórumtárs most járta meg. Azt ígérte, hogy hamarosan beszámol róla. (Honda topik).
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #117088 üzenetére
Csak egyféle 1.6 van a 7gen-ben. 110le, SOHC VTEC. Nehezebb és 50 lóval gyengébb, mint a 6gen VTI. Még én is körbeautózom az Economy VTEC-kel. Mondjuk Balatonról visszafelé a Polo-val is toltam le az emelkedőn egy VTI-t. Vicces volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
LógaGéza
addikt
válasz roberto211 #117088 üzenetére
Ebben egyáltalán észre se veszed mikor kapcsol a VTEC, csak az egyenletesen, simán húz, amennyire tud
(#117107) hobizoli
Megkotlik az mindegyikben, nekem most volt váltócserém, főleg emiatt..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #117139 üzenetére
Ignis 130-140-nel 9.6-t iszik
4.8-t akkor mutat a BC ha 65-70-l megy konstans, 85-90korul aki szerint 5.4-5.6 alatt elmegy, az szimplan hazudik
több drón kell ;P
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #117147 üzenetére
Nemtom, majd lesz saját mérek Nemtom számíthat-e valamit, hogy akkoriban, több mint 10 éve ezek vadi új autók voltak. A motor meg ugye kopik... De ha egy 2,0-ás benzines Clio-t nézem ott se nagy művészet 6-6,5-el eljárni, ráadásul úgy hogy nem a sor végén voltunk.... illetve nagyjából de, csak azon a végén ami a célhoz közelebb vt
Kettőstömegű nem csak a turbósakba szokik már lenni? Ezek a pici turbósakban? :S Feleslegesen bonyolítják:S
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #117152 üzenetére
Ott 100-as tábla van amúgy, azt vágod ... ott 150-re már 60 rugó a büntetés
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #117162 üzenetére
100km/h megengedett sebesség felett +20km/h a tűrés, azaz 130km/h+20 és a mérő esetleges pontatlansága, 3km/h, ezért szokták 154-re állítani.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #117185 üzenetére
Van analóg is.
Sajnos instant 200-ra nem lehet gyorsulni, végig kell járni 0-tól. De hamar megvan.
A velencei-tónál állok bárki rendelkezésére.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
Elektrosokk
addikt
válasz roberto211 #117304 üzenetére
Nekem az a formaterv nagyon nem tetszik, sem a belső tér.
(#117308) Integrale az lehet!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
őstag
válasz roberto211 #117306 üzenetére
A gl+ szerintem 4,2 milla. Azért az már 900k. De nem nagyon jövök ki a suzuki felszereltség nevekből. Múlt novemberben a gl+ volt az amiben volt tempomat és automata klíma.
Azért 3,3-ban van klíma és rádió. Ha mindenképpen kellene most autó komolyan meggondolnám (mint használati eszközt amely ennyiért végülis megold mindent). 4,2-ért nem, mert ronda és van más választás annyiért.
Szerk: Ahogy nézem 3,8 a tempomat de manuális klíma, 4,2 a tempomat és automata klíma, szóval szigorúan az én szempontomból 4,2 millás az ok felszereltség
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz roberto211 #117317 üzenetére
Igen, mondjuk ez illene a 3,3-as alaphoz. Akkor tényleg a 3,8-asat érdemes venni ha van annyi pénze valakinek.
De ahol 3 milla környéke a keret és kisautó, ott lehet hogy érdemes erre a 3,3 millásra nyújtozni egy kicsit.
Én valahogy így vettem az i30-at 2007-ben (cordobát nézegettem 3 milla körül, de nagyon megtetszett az i30 és kiköhögtem valahogy a 3,4-et a full alap plusz légkondira).
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #117377 üzenetére
5.5g angol gyártású 5 ajtós.
runner 125:
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #117386 üzenetére
Nem érdemes már szerintem ilyet venni. Olyan 400 és 600k között mennek egyébként.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
g4bb3r
tag
válasz roberto211 #117396 üzenetére
Szerintem ha valahol alkudni kell az az autószalon. Akármennyit engednek úgy is lesz hasznuk (nem bolondok). Régi munkahelyemen kollégám addig járt a kereskedő nyakára amíg egy közepes felszereltség áráért (azt hiszem Ford Focus volt) a bőrülés kivételével minden extrát megkapott. Mondjuk ahhoz már kellett egy arcbőr vastagság amit csinált (napi szinten hívogatta a kereskedőt hetekig) és talán túlzás is volt de elérte amit akart. Utána megkérdezte a kereskedőt , hogy azért keresett e rajta ? Mondta hogy persze.. Bárki aki ismeretségi körből vett új autót sikeresen lefaragott pár 100k-t bármi extra birkózás nélkül
Új autó vásárlásnál szó nélkül kiperkálni nekem kicsit úri mulatságnak tűnik főleg (és fölös pazarlásnak) , de persze mindenki azt csinál amit akar . Nyilván nem milliomosról beszélünk akinek mindegy.
Én spec nem vennék új autót (inkább pár éves használtat) szóval akár off is lehetnék ezzel..
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #117468 üzenetére
95%ban BPi és Pest megyei szaladgálásra kell. kis fogyi, hibátlan üzembiztonság, sok évre kellene. utóbbi miatt azért valami minimálisan kúltúrált és tartós belső tér is kellene.
emelés az annyiból praktikus vitara esetén, ha a kölkök miatt nem kell hétrét görnyedni, meg cűgölni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117509 üzenetére
Magyarul nem kötelező? de én kérhetem,vagy vihetem a megvétel előtt? Úgy olvastam,hogy az okmányirodába kérik....
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #117513 üzenetére
És hozzátehetjük, hogy semmilyen értelme nincsen, egy plusz sarc csupán.
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117513 üzenetére
És a magyar autóknál,miből tudják kideriteni,hogy visszatekert? Mert nekem egy autókereskedő egyszer határozottan azt mondta,hogy ott bizon kibukik,ha visszatekert.
A műszaki vizsgás adatokból? -
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117517 üzenetére
Ha jó állapotú,nem kopott a váltószoknya,ülés,látszólag karcmentes a külső,akkor a km engem se érdekel.
-
Warrriorrr
csendes tag
válasz roberto211 #117527 üzenetére
Mindig is mondjuk itt karcagon hogy némedi mennyire más tészta...
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #117654 üzenetére
Hat max. a korai peldanyok szijasok, de annak.meg rosszabb hire volt.
Haveromnak 2007-es volt, lancos, 120k-nal mar cserelni kellert volna a lancot, de eladta.
Jo magyar szokas szerint senki nem csereli le rajtuk a lancot. -
AMD Power
titán
válasz roberto211 #117658 üzenetére
Autótól függetlenül havi 1x érdemes ránézni az olajszintre.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #117658 üzenetére
Miért attól nem őrülsz meg, hogy folyton benzint kell bele tölteni? Vagy ablakmosót? Kit érdekel, ha pár havonta csurgatsz bele kis olajat is? Rendszeresen olajszintet nézni amúgy is alap ...
(#117661) kornelka:
a tiltásig forgatás se feltétlen üzemszerű használat
Ez butaság, ne hallgass arra aki ezt mondja
(#117663) !Overdose!: azért, hogy ha bármi történik, ami miatt mégis elkezd olaj eltűnni, azt időben észrevedd, és időben orvosold/megelőzd a bajt
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz roberto211 #117660 üzenetére
En minden inditas elott megnezem az olajszintet amig izzit mondjuk ehez nem szalok ki
egyebkent a nivopalcakon alatalaban a minimum es a maximum ertek kozott cirka 1L van amikor a nivo nem eri el az olajat akkor meg nincs para meg mindig van benne kozel 3 liter (ha 4koruli a max) kb 2L nel mar nemtul eros kanyarokba fel fel villan az olajnyomas vagy fekezesnel, aki nem veszi eszre idobe hogy szomjazik a motor olaj utan annak ugy kell.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #117658 üzenetére
1,6 G Astra, minden tankoláskor nézni kellett az olajat és bizony töltögetni is cserébe nem hagyott ott soha sehol.
mod:
gzbotii: Igen, bár nem tudom változtak-e az árak mostanában vagy sem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #117473 üzenetére
volt tesztkör, alkudozunk. 2 szalonban voltunk, egyiknél látom a szemén, hogy lenne még miből engedni, de egyelőre nem enged, a másik meg élből elutasítja. úgyhogy megyünk tovább.
tesztkör közben vettem pár zavaró dolgot észre.
teljesen nem megy középre a kormány gázadásra. utolsó 15foknál megragad.a csúcsfelszereltség alatti ülések csúszósak, ezért úgy tűnik, hogy nem tart. a párnázat ugyanaz az összesben. kérdés, h huzat megoldja-e..
nincs normális hely a karjaimnak. ablaknál kemény, könyöklő meg nincs, ill drágán rendelhető lenne.
rövid az ülőlap.motorja. hát oké, aránylag erős lent, de középen langyos a régi fókuszhoz képest, fönt nem járt, még bejáratós volt.
amúgy nagyjából stabil, bár ez, h nem megy középre a kormány, full szopó lenne pályahasználatnál. mérete miatt érzékeny oldalszélre. árához képest a belméret jó, elég tartósnak is érződik. persze kemény minden, de nem recsegropog.
mozgása amúgy tetszett, egész agilis, fordulékony, fékje is rendben van.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #117734 üzenetére
átlag autóban, ha kanyar végén gázt adsz, akkor szépen visszatekeri a futóműgeometria a kormányt középre. no, ez nem tekeri teljesen középre. nem is megy ilyenkor egyenesen, kormány sem áll be középre. kérdeztem a mitfárert, aszongya "terepjáró". hülyeség, sokat vezettem B2500 valódi terepjárót, és azért az is visszatalál egyenesbe... nyilván megszokható, de nekem furi, hogy folyamatosan korrigálni kell az egyenesen menéshez.
mutatom mitfárernek, hogy szépen átkóbászol a szembesávba.arra tippelek, hogy alapvetően személyautónak tervezték ezt a kormányt, csak annyira megemelték, hogy ilyen lett. Nekem ez a legnagyobb bajom vele
ülj be egymás után a glxbe és a gl+ba az ülés tényleg ugyanaz, de a burkolata más. a glxben beleragadsz, a gl+ban lentebb csúszol. ezért hamar elfárad a hátad.
csajautó, sztem azért rövid. ettől függetlenül sztem többet fogok vele menni, mint feleségem.
bőven elég? hát, el vagyok kényeztetve, ezek szerint.korrekt, de nekem elkélne bele több nyihaha, de főleg nyomaték. város környékére tökéletesen elegendő, oda készült.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #117746 üzenetére
olvasom az index fórumot, azért ez másnak is feltünt. én mondjuk várnék némi egyenesfutást..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #117746 üzenetére
elmondtam páromnak is, h mi a bajom vele, úgyhogy adunk egy esélyt a többieknek is. papiron nagyon jó vételnek tűnik a vitara, erre feküdtek rá, de furi, hogy utánaolvasva, több teszt is irja a magasabb építésű suzukik esetében ezt az egyenesfutási bugot (vitara,scross,granvitara). totálcarnál meg se emlitik, pedig ennek azért felkéne tűnni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
2thletme2day
őstag
válasz roberto211 #117928 üzenetére
Nem városba kéne. 95% fő út, 5% város...
(#117930) bitpork
Nem gyorsulni akarok meg szédítő sebességet. Csak pl nyaraláskor ne kelljen egy nagyobb emelkedő előtt vagy hosszabb emelkedőnél ne kelljen össze vissza kapcsolgatnom mint a családban most használt 1,4-es szedán F astrában, meg azért előzni is lehessen vele alkalmanként ne csak 1 km-es nyíl egyenesen úton..
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #117928 üzenetére
Viszlek egy kört az 1.6 MPI-vel ha gondolod, csak hozz pelust.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #117939 üzenetére
Octaviaban csak mpi volt. A 16 szelepes csak a golf 'kiváltsága'. A régebbi 74kw-os még dibamikusabb ,mint az újabb 75kw,azt már fojtja az eu norma. Nem kell mindjárt okoskodni,ha nem próbáltad.
Bitpork octaviat ajánlott,amire kapásból rávágtad hogy lusta, mert vag.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #117942 üzenetére
Nem erről beszélek. Nem versenyautó, de lazán autózható. Passatban az alap motor volt az 1.6, ami octaviaban 1.4. Van különbség a két autó mérete és súlya között. Ha ezt nem vagy hajlandó megérteni, az elég nagy baj. Olvashatnál figyelemsebben is mielőtt reagálsz. Annak is örülnék ha olyasmit véleményeznél, amit próbáltál és tudod értékelni, hasonlítani más autóhoz. Ha ezt támadásként fogod fel, az a Te bajod.
Mióta egy kategória a passat és az octavia?
1200 kg/100 ló az 1u octavia .
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #117945 üzenetére
Viszont ebbe már biztos összehugyoznám magam..
Pld a 2.0 tfsi be..
#117947) tresh : Coupeba szerintem nem gyenge...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #117945 üzenetére
320d az erős ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Steam Deck
- Iqos cigaretta
- Autós topik
- Nyomtató topik
- fűnyíró traktor
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs