-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz Mágus2 #35575 üzenetére
ahhh, na az a szívó isten lehet.. csak a v10-es szívóval mentem, az valami álom, az egy annyira bivaly és spontán motoros autó, hogy kevés ennyire őszinte autót vezettem. csodás a motor, a futómű is. csak a váltó egy fos sajnos, de akkoriban a bmw azt az smg3-at nyomatta átkellett volna menteni szerintem az újba, de a környezetvédelmi normák kinyírták. nagy kár érte. szerintem a bmw legjobb motorja volt ami létezett. csodás, nincsen más szó rá.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #36051 üzenetére
Erről nagyon keveset lehet csak olvasni a neten, ez az egyetlen értékelhető írás amit találtam... és ez sem hivatalos. [link]
LongLife Servicing Regime - variable servicing intervals
This is the actual list of specific operating requirements for LongLife regime:Mileage: more than 30 miles per day.
Type of Journey: Motorway and main road driving. Mainly longer distance journeys. Constant speeds.
Conditions: Normal engine loading - eg, with little or no towing, with little or no hill climbs. Normal vehicle loading.
Driving style: Moderate acceleration, moderate braking, engine revs mainly below 3000rpm.Time and Distance Servicing Regime - conventional fixed servicing intervals
These are the more "relaxed" operating requirements for Time & Distance regime:Mileage: less than 10,000* miles per year.
Type of Journey: Mainly city/town centre driving. Short journeys.
Conditions: Frequent cold starts. High engine loading - eg, frequent hill climbs, vehicle fully loaded, towing.
Driving style: Uneconomical - eg, heavy acceleration, heavy braking, constant changes in speed, constant use of high revs, 'sporty' driving.ebből összeválogattam az én verziómat
Mileage: less than 10,000* miles per year.
Type of Journey: Motorway and main road driving. Short journeys. Constant speeds.
Conditions: Normal engine loading - eg, no towing, no hill climbs. Normal vehicle loading.
Driving style: Moderate acceleration, moderate braking, engine revs mainly below 3000rpm.Give them hell Ukraine!
-
-
lsc
nagyúr
válasz Mágus2 #36084 üzenetére
amikor felforr és elpárolog a fékolaj a csőből, amikor éppen meg kellene állni.
Ezt a hülyeséget súgta valaki? Egy zárt rendszerből hogyan tud elpárologni? Maradjunk annyiban hogy felforrhat és emiatt "buborék" keletkezhet benne, igaz erre normál viszonyok között nagyon kicsi az esély.
Ezzel nem azt mondom hogy nem kell cserélni, de 3 éves olaj nagy valószínűséggel még nem fog felforrni.Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Mágus2 #36102 üzenetére
Ugyan hová párologna, akkor utána is kellene tölteni vagy nem?
Én nem csak fényképen láttam féknyerget Pedig nagy a gyanúm hogy igen, dől a "ződség" rendesen, ez
A csőből fölfelé elpárolog, nem kifelé. pl állati, lökj ilyet még.Valószínűleg még egy huncut gondolat sem voltál amikor fékolajos volt a kezem és nem fényképtől, de erről ennyi.
Az élet kegyetlen .
-
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #36580 üzenetére
Ilyen hangyafasz méretű változó geometriás csigával csúnya is lenne ne nem lenne meg. A linkelt videjón nem sok minden látszik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #36700 üzenetére
Pontosan, az az első szvsz. Aztán a pályamatrica, majd a gyorshajtás, s egyéb kamerás események (piros lámpa, stb).
8th: ja, az is lehet. Viszont akkor az is a környékről van, ami megint nem jó jel. Mondjuk nem feltétlen.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
-
-
-
-
-
Rivaul
addikt
válasz Mágus2 #37048 üzenetére
Elvileg külön kapcsolóra kéne kötnöm de mivel éjjel közlekedek s nagyon alulra van helyezve így együtt kapcsol csak fel és le is a tompítottal. Ezen kívül minden szabályosan van belőve vele de ez műszakin már bukó ha csak le nem kötöm addig.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #37053 üzenetére
Nekem is vissza kellett fognom magam. Sokat közlekedek éjszaka és már nagyon unom, hogy minden második autó vakít. Vagy xenon vagy ködlámpa vagy DRL vagy rosszul beállított fényszóró, esetleg ezek tetszőleges keveréke.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
-
-
qdak
addikt
válasz Mágus2 #38055 üzenetére
http://www.olajshop.hu/auto-olaj/opel-gm-5w-30-5-l.html
ez mien lehet ?
vagy maradjak a castrollnal ?az omira 8000 km olaj cseret irnyaak, meddig hasznalnatok a mai olajakkal ?
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Sonoff RF Üveg Érintős Okoskapcsoló Fehér Keretes 433Mhz T2EU1C-RF M0802030009
- Noblechairs HERO Gamer szék - Fekete/Arany - BONTATLAN! 24hó gari!
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari! AKCIÓ!
- OPTONICA (AC6017) LED SZALAG TÁPEGYSÉG 240W 12V 20A FÉM HÁZAS 5db
- Tefal Cook4me+ elektromos kukta, beépített receptekkel!