-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz LuckyL #56495 üzenetére
Nem, nem kérdezek, mert ha itt vagy akkor kuttttttya kötelességed bemutatni a járgányt külön kérés nélkül, ban terhe mellett
Anno Gazsi vásárlása előtt én is nézegettem az x5 3d-t, de amikor beleültem, olyan kicsinek éreztem h csak na. Meg Barátomén 7 év alatt 2x volt turbó cserélve, meg magasnyomású szivattyú v mi a xar, meg egyszer bő 2 hónapig állt mert a kábel korbácsban megszakadt vmi és az egészet ki kellett neki cserélni Pedig tetszik.
A fotók meg lehetnek koszosan is, csak legyen. Most. Sok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #56780 üzenetére
ez szerintem nem így van, a sebességhatárokat betartva semmiképp.
országúton az utad 20-30%-a biztos lakott területen keresztül vezet, ahol a prius 0, azaz nulla litert fogyaszt.
no már ha kint 90-100 között eszik mondjuk max. 5 litert, akkor simán el lehet lenni 4 literrel országúton.
autópályán valóban nem jön ki a hybrid előnye, viszont ott se zabál a kis 1.5-ös atkinson, 6 literrel elvan, sebességhatárokat tartva.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz LuckyL #56780 üzenetére
Vegyes fogyasztás, de inkább város országúton is 5 alatt járok vele, autópályán még nem voltam csak autóúton. Veresegyházáról XVI. kerültbe fóron keresztül 3,7-es fogyasztással jöttem haza tankolás után egy vasárnap este, igaz ott volt egy pár lejtő hazafelé, valamint nem úgy megyek vele mint pl a Leonnal, nyugodtabb vezetésre ösztönöz
-
hdman
őstag
válasz LuckyL #57476 üzenetére
Astra H kombi, 1,9 cdti, 150lo+ chip.
Dany007: En 5% ot tudtam maganszemelynel, de pluszban kicserelte az osszes tarcsat es betetet textarra Asszem 312 fekem van, de ez nem tuti, bar eleg nagy
Nem is nagyon feszegettem az alkudozast, mert ilyen felszereltsegubol ezen kivul 1 volt, ugy voltam vele, ha az atvizsgalason rendben lesz, akkor viszem. Azon kivul van egy uj turbo, friss vezerles, 2015ig muszaki, teli garnitura 16os gyari alufelnin, stb...
Meg egy thule tetocsomagtartot is bele akart varazsolni, de az nem erdekelt.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Laraxior
titán
válasz LuckyL #58730 üzenetére
Egyelőre nem hallok semmi kopogást, cseréltek elöl két valamit, utána megszűnt a kopogás, most a váltó volt az elsődleges prioritás, még lesz egy szelepfedél cserém, mert ott már nagyon elhalt a tömítés... és lassan végzek vele... bár apróságok mindig jönnek ki, de nem érdekel... ez szerelem
Amikor rálépek a gázra, hátsó ablakok lehúzva, olyankor mindig elfelejtem, hogy mennyit költöttem rá(#58732) BMW001: és nem sok olyat költöttem rá ami elromlott volna rajta, inkább csak kopó alkatrészek, és időszakos cserés dolgok (futómű, motortartó bak, vezérlés, gumik, guminyomás-szenzor, automata váltó...)
Ami probléma volt az a generátor: 18k volt. Két gyújtótrafó:22k, meg egy kapcsoló az utastérben, ami 6k-ba került, elakadásjelző.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DeFranco
nagyúr
válasz LuckyL #62077 üzenetére
tulajdonképpen semmi, csak megkentem magamnak a sz@rosszendvicset
Egyetlen egy dologból indult ki az egész: márciusban vettük meg a kocsit, telelni még nem teleltünk vele, nem tudtam, hogy amit adtak hozzá akksit, az milyen állapotban van. Ez nálunk kiemelten fontos, ha megyünk az autóval, akkor menni kell, nincs mese, és leginkább hét végén használjuk, amikor sürgeakksit szem tudsz szerezni. Mivel viszonylag kisebb a kapacitása is, és amúgy is "szokás" sajnos valami elgyengült szemétre lecserélni eladás előtt, gondoltam megnézetem, hogy mennyire jó, kell-e esetleg cserélni, inkább most derüljön ki, mint hogy egyszer egy téli reggelen ne induljon.
Ez eddig tiszta sor szerintem, vállalható.
Kaptam egy tippet egy akkusemberre, aki ezt nekem megnézi műszerrel, és jóvilág. Megnézte, kiderült, hogy az akksi a műszer szerint OK, de ha rákapcsolok mindent ami fogyaszt, akkor nagyon nincs töltés, ítélet: szar a generátor, el kell vinni villanyászhoz, hiszen az akksi jó.
Nem tetszik, de logikus, bár nem nagyon szokott a focusokban a generátor elköszönni, ha mégis, kétszer ennyi futásnál. Az ürgéhez megbízható ajánlásra mentem, gondoltam tudja a dolgát. (biztos tudja is, csak itt történetesen tévedett, van ilyen)
Másnap elmentem a generátorosemberhez, aki jó pénzért leszedte, megnézte stresszpadon a generátort meg az akkut is, a generátor jó, leadja a 80A-t, az akku "feles" bármit jelentsen ez (mondták, de nem értettem). Értékekre ugyanazt kaptuk, mint előző nap, plusz kiderült, hogy az akku elég sokat szlopál a generátorról, 15A helyett 18-19-et (tudni kell, hogy hosszú távokon megyek vele, nemigen merül, elvileg fullon kellene legyen).
Szerintük kell egy generátorfelújítás (20), mert azért a szénkefe meg a csúszócsapágy lehasznált, plusz laza a feszítőgörgő, cserélni kell (20) (persze már meg is nézték, hogy hol mennyi, be is szerelik szivesen), plusz ugye akkucsere (boltból 20). Ez így munkával (7) kb. 70k, 'nyátokat. A generátorfelújítást rám melegítették, ott el kellett dönteni, tény, hogy ha lehal akármiért is, akkor a szerelést kétszer kell kifzetni, vagy rizikó, és dupla ha nem jön be, vagy most a fele. Így utólag nem kellett volna megcsináltatni, nem volt feltétlenül szükséges, ezt valószínűleg megszívtam, ott és akkor hoztam egy döntést. Ez van. Állították, hogy hajajajdeszükséges, jajjdenemjóígy, és hát nézzem meg hogy koptatta a stücni a dűznit, hát ez skandallum.
A feszítőt nem hagytam cserélni, arra van szervizem, az akkuval meg kivártam.
Akkusember felhív, hogy mi a stájsz, én olyat ne mondjak, hogy az akku szar, kimérte és jó, nem érdekli mit néztek, akkor is szar a generátor.
Ma szereztem akkut, vittem próbára, azzal már jobb volt a helyzet, mondjuk, hogy tökéletes. De a feszítőt mindenképp csináltassam meg, mert húha, és tuti kuka, és ugye milyen jó döntés volt a generátorfelújítás? Akku vissza a tulajnak, Gödre a szerelőmhöz ki, azok már röhögve fogadtak persze (időpontra mentem, tudták hogy jövök), 5 perc alatt kiderült, hogy a feszítőnek az ég egy adta világon semmi baja, tökéletes, és az akku is véleményes, bár tényleg lassan cserés. Plusz akkor már átnézték a fékeket plusz egyéb dolgok, meg meghúzták azokat a csavarokat, amiket a generátorosemberek elfelejtettek. Egy fillért nem kértek, parola, jövök még. Szevasztok.
Szóval így jártam, egy egyszerű multiméteres mérésből lett egy ilyen rohadt kálvária, 27k minusz, plusz két és fél nap kuka. Jó, mondjuk addig logikus volt a dolog, hogy a generátort meg kell nézni, vonjunk le egy tizest, azt máshol is elkérték volna.
Ezt azért írtam le így, hogy más is okuljon belőle, lehet mondani, hogy túlreagáltam, meg túlaggódom. Számomra a folyamat logikusnak tűnt, okosember megmondta, hogy generátor, én meg kivizsgáltattam, csak éppen úgy érzem, (mit úgy érzem, ez kb. tény) hogy átk.tak a palánkon, belefutottam egy simlis bagázsba és lehúztak. Kevésbé, mint amennyire akartak, de ez csak azon múlott, hogy van egy príma szerelőm, akire egyébként nem elektromos dolgokban rá tudom bízni magam.
Pár pozitívum azért van benne: leigazolták a kocsi futását, most már biztos, hogy annyit futott, amennyit az óra mutat (a csúszógyűrű kopásán meg a szénkefén látszik). Van egy felújított generátorom. És már megint nem a focus romlott el, annak megint az ég világon semmi baja, csak van benne egy gyengébb akku. Sálálálálá. Drága tanulság volt.
Most lehet röhögni, joke is on me, vállalom, hülyézni viszont csak az hülyézzen le aki nem nyúlt még bele ilyenbe életében soha, és az első autóját már amperszemmel és nyomatékkézzel diagnosztizálta.
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz LuckyL #62889 üzenetére
Koszonom, kozben nemet forumokon olvasas kozben, megtalaltam: euro3 as reszecskeszuros is zold matrica, koszi a helpet.
Ez csak 1 baki, de meg h 2001 es 2005 kozott is oltari kulonbseg, nehogy az ujjabat vegye a magyar...
Vicc(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz LuckyL #83196 üzenetére
Ezt a macerát nem tudom mennyire szeretik az eladók, gondolom én annyira nem.
400e-t szeretnék felvenni, néztem a személyi kölcsönt és az autóhitelt is, de nem sokkal volt jobb az autóhitel. 2% volt a difi. 18% vs 20%.
Melack: Én pont az ellenkezőjét látom most.Ja és autóhitelnél még meg is van adva, hogy max mennyi idős lehet az autó.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
!Overdose!
őstag
válasz LuckyL #84681 üzenetére
Ennél szerintem árnyaltabb a kép. Manuálisból és automatából is van jó és rossz váltó is. Inkább egy pontosan kapcsolható kézi, mint egy lusta automata vagy akár azt is mondhatnám, hogy inkább egy automata, mint egy akadozó kézi. Ezek mellett ugye ott van még az automata többletfogyasztása és drágább szervizelése is. Nincs egyértelmű válasz, ki-ki döntsön saját belátása szerint!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VegyesTamás
senior tag
válasz LuckyL #84688 üzenetére
Te vezettél mar uazt? Vagy MTZ-t? Könyörögnél egy 206-os váltójáért tény, hogy nem egy remekmű a francia rudazatos csoda, de egy kis zsír csodákra képes
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
trassher
addikt
válasz LuckyL #84955 üzenetére
A teljesség igénye nélkül:
-passat b3, b4
-audi 80 b2, b3
-mercedes w123, w124
-amerikai nagy dögök
Közös jellemzőjük a 90+ literes tank de nem szokatlan a 130 literes sem. Csüng a belük, rohadnak. A lényeg hogy menjenek. Gázolaj és benzin "importőrök" gyűjtőneve a seftes.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
TaaT
veterán
válasz LuckyL #85958 üzenetére
Néhány mm ide vagy oda nem számít az átmérőben, tehát van egy kis játéktér a gyári váltóméret körül.
Az én kerekem:
Gyári méret 225/40 R18 637mm
Váltó méret 215/40 R18 629mm
Abroncs átmérőkülönbség -8mm
A sebesség mutató 100km/óra valós sebességnél 101km/órát fog mutatni.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
válasz LuckyL #89621 üzenetére
Trafot utoljara egy- masfel eve csereltem. Pedig most az elmult fel evben mentem annyit vele mint eddig a ket ev alatt.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bögre
aktív tag
válasz LuckyL #91868 üzenetére
Felhivtam, es azt mondja, hogy "koccantak" az autoval, a kep meg torott homlokfallal keszult, de azota mar vett hozza ujat, es javitva van. Kertem tole kepet a mostani allapotrol, meg esetleg a baleset utanirol, alvazszamot stb. Remelem kapok is.
Vajon eleg egy kisebb koccanas, hogy torjon a homlokfal? Ilyen esetben nem serul mas fontos, nehezen javithato elem az auto elejen? Keressek masikat inkabb?Errol van szo egyebkent: [link]
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
-
válasz LuckyL #92565 üzenetére
Lehet nem leszek népszerű a véleményemmel, de egyszerűen csak rutinból vezetett és csak azt látta, hogy valahol messze jön valami, simán befér. Be is fért volna, ha nem ilyen sebességgel érkezik a motor. Azt írja, hogy a motor mögött jött egy autó is, valóban, kicsit korábban előzte meg, de kvázi úgy hagyta ott, mintha állna, simán másfél-kétszeres sebességgel haladt ahhoz képest, az az autó még rohadt messze volt, amikor a Clio kanyarodott.
Ez egy rémálom egyébként autóvezetőként, fogalmam sincs, hogyan reagálnék adott szituációban, de ezt konkrétan bárki könnyedén beszophatja (igen, kedves, fórumozó kollégák, ti is az esetek 90+ %-ában benéznétek), gyakorlatilag csak úgy kerülheted el, ha borzasztó óvatos és körültekintő vagy - akkor viszont már tutira ott van a sarkadban a többi közlekedő kolléga, és az öklét rázva üvölt veled magából kikelve, hogy ha nem tudod eldönteni, hogy kanyarodhatsz-e, akkor áramot vezess, ne autót.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kalmanchris
tag
válasz LuckyL #92567 üzenetére
Úgy néz ki, ha körültekintőbb a renault-os, megelőzhető lett volna. De! Azért az látszik, hogy a motoros ment mint a meszes. Annyi esze azért lehetett volna, mikor már látja, hogy egy ilyen viszonylag forgalmas kereszteződéshez ér, akkor lassít, mert figyelembe kéne venni, hogy nem mindenki tud egy ekkora méretű közlekedési eszközre úgy reagálni, hogy akár 200-al is jöhet, ha egyáltalán észre veszik. Pláne, hogy a motoros még átment egy slow aszfaltjelzésen is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs