-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Verbat
csendes tag
És mi felel meg ennek a specifikációnak? Galaxy / Sharan / Alhambra vagy esetleg még a Grandis? Espace? Ennyire még nem akartunk buszt..
Nyilván gyerekülése válogatja, de az Ave kombiba és a CoV-ba is be lehet elvileg tenni egymás mellé hármat.
Mi is hárman voltunk gyerekek, egy 1200-es Ladával jártunk nyaralni a tetőn 4 biciklivel + egy a csomagtartóban + csomagok egy hétre. Gyerekülésünk mondjuk nem volt.
-
hobizoli
nagyúr
nekem igazabol csak a hajtokarok kellenenek belole kifejezetten abbol a blokkbol, egy hekkermotorba
ez az 1116ccm-s ún "short" Fiat128-s SOHC blokk, 12mm-l alacsonyabb a tobbi Fiat128-s SOHC-nal
meg a mk1 1.3Uno-ban is ilyen van, amugy 86-s furattal 55.5-s loket 1290ccm-s 1.3-s motor, de ott van mar a 80.5x63.9-s "magas" blokkos 1301ccm-s 1.3-s is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
"A prominent feature of the Fiat SOHC engine its massively over-square proportions. This over-square design allows large (within the constrains of a reverse-flow configuration) valve sizes relative to engine capacity. A secondary benefit is the short crank throw reduces the accelerative forces on the con-rod allowing the engine to operate at significantly increased engine-speeds."
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
haveri korben hekkelgetjuk ezeket a 128-s motorokat, a PuntoGT is ezt hasznalja
a gyari dupla rugos vezerlese 8200-8300rpm-nel sem lebeg meg be -gyarilag 5600-nal van a max power...azaz ~1.5x-s terhelesen sem-, meg toltonyomassal dolgozva sem tamaszt ki
kurvaeros az a ket rugo benne gyarilag is, senki nem szokta cserelni, hacsak nem rak bele olyan nagy szelepemelesu vezermutengelyt, amivel a gyari rugok rugomenetei mar osszetamaszkodnanakhajtokar is 400Nm-t siman atvisz
igen, a szeria(!) hajtokartöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a HGT az mar mk2 Punto, es 1.8 16v VFD-s es szivo motor
mi a mk1 PuntoGT-t buzeralgatjuk, ami 1.4 8v turbo, de boven 200lo felett van mar 6000 alatt is:
5000 es 6300 kozott vegig 240lo felett van/volt ezzel a 8v motorral is, csucsban 248, meg 334Nm, de most mar 16v feje van, azzal meg nem volt merve
8300-nal ugy sem lebeg be a szelep, hogy turbos autonal raadasul a toltonyomas ellen kell bezarnia, akkor szerintem a szivoknal sem kene 9000-nel
igazabol az a "baj", hogy a legtobb veztengely ún powerband-je 7700-7800-g tart csak, ami 9000-g elmegy, annal mar akkora szelepemeles, hogy az miatt kell rugokat kicserelni, mert a gyari rugok rugomenetei mar osszetamaszkodnanak, es nem tudna atfordulni a vezermutengely
egy 7700-g jo tengellyel ott igazából már csak pörög, de nem húzitthon egy autoban lattam csak eddig a gyaritol eltero szeleprugokat, rendes Abarth felirattal es logoval, digoisztanbol rendelte bele a muki nem eppen óccsóé, az osszes tobbiben a szeria rugok vannak csak, de teljesen jol mennek amugy azokkal is, ha nincs ilyen extrem magas 9k+ rpm-s motorfordulatszam
több drón kell ;P
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Nem tudom, 806-ban nem ültem, de egy Transit C/Multivan/Trafic egészen más utazási komfortot biztosít, ha a helykínálatot nézzük mint ezek a kompakt/középkategóriás egyterűek. Elöl lehet nincs különbség, de a középső sor már érezhetően szarabb.
Sőt, mondhatnám, hogy jártam Dél-Spanyolországban ötös BMW-vel és Transit Custommal is, és utóbbival kényelmesebb volt, sofőrként is. Egy percig sem vitatva azt, hogy a BMW sokkal, de sokkal jobb autó.
-
raczger
őstag
Jobb felső sarokban az átlagot kell nézni. Egyébként nyilván függ attól hogy mire mennyit merre és hogy használja az ember, de iránymutatásnak teljesen jók ezek az átlagok.
Ha kicsit odafigyel az ember nem feltétlen lehetetlen annyira keveset fogyasztani, én pl a mazdámmal 7-7.5 körül járok (spritmonitor), bár most csinálom az első telitankos fogyasztásmérést, kicsit több, mint 1/3 benzin van még benne (pont a negyed és a fél állás között) és eddig 650km-t mentem el vele (64 literes a tank).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
-
-
-
-v-
addikt
valoszinuleg szivodizelt meg nemtudsz vezetni, meg azt vartad mint egy benzinestol hogy elindul aztan majd jol megindul,mindent izombol akarsz csinalni ehez tudni kell vezetni
Meg lehet magyarázni, de szerintem ő is ugyanezt írta: "nem megy"
Az pontosan ezt jelenti amit leírtál. Min is háborodtál most fel?
Én is vezettem ilyen csoda 1.9D-t, ráadásul peugeot partner-ben ami nagyobb és nehezebb, szánalom amit produkál.
Igen igen régen a skodával meg trabanttal is el lehetett közlekedni, ne ahhoz viszonyítsunk már 2014-ben jó? -
-v-
addikt
Azért az izombol akartam megoldani meg a 16.1s-es 0-100 között amit ez az 1.9D tud produkálni van egy kis átmenet meg néhány lépcső na mindegy ...
40 nel szurhatod neki az 5. et akkora lent a nyomatek
Ja akkora... a kis 125Nm ami 2500-től elérhető, az aztán az akkora nyomaték Egy "nyomatékbajnok" 1.6-os szívó benzines is körberöhögi .. meg gyakorlatilag minden de minden manapság, ez a legeslegalja ez a 16.1s, ez nekem a forgalmi akadály meg a használhatatlan szint kb. De mindegy is, értem én hogy el lehet vele jutni A-ból B-be, de ezt nem is vitatta senki, csak hogy gyalázatosan megy, ami tény, tehát nem érdemes lázadnod ellene
Ha neked megfelel hajtsad. De tekintve hogy szarabbat dinamikát tekintve igen nehéz lenne választani manapság, én sem ajánlanám senkinek Még az 1.4 hdi is fényévekkel jobban megy, pedig az is dugulat még egy 1.6-os benzines kompaktból átülve is, de az legalább 150-160Nm ... az legalább 14s alatt felvonszolja magát 100ig, azzal el lehet lenni, és az se egy problémás motor még kettőstömegű sincs benne 4.5 literrel elmész vele ...[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
Nekünk 1.9SDI Caddynk volt (2. gen), azzal se volt sose semmi gond, világ végére is el lehetett vele menni, a legócskább kannázott gázolajjal is, mégis volt benne nyomaték bőven - igaz, hogy sebességrekordot nem lehetett vele dönteni, de meg kell érteni, hogy nem is arra van kitalálva. Mikor kellett, faterék W203-as kombi Mercijét úgy rántotta ki a sárból, hogy öröm volt nézni
Nemrég lecseréltük egy 3.genes Caddyre, abban mondjuk még nem néztem milyen motor van, csak annyit tudok, hogy 2ezres, de abból kiadtak TDI-t is, meg SDI-t is
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
footy
addikt
Azon mi butaság hogy nem megy? Ez nem egy tézis alátámasztása,hanem egy tény.
Nem egy mai modern turbóssal hasonlítottam össze hanem egy korabeli 50 lóerős szutyokkal és még az is jobban megy. Akkor hol a dízel előnye? A koromban?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Szándékosan elsiklasz a tény felett, hogy nem egy modern benzinessel hanem egy korabelivel hasonlítottam össze.
Szerintem nemis 0-100 sprintre lett ez tervezve hanem varosi autonak,
A stift 1.0 az 1/4 mérföldre lett tervezve? Jah és akkor még nem is írtam a kedvenc belépő autómat a Punto2-t 1.2 60 loval (mert hobizoli már megtette), ami körbehugyozza minden téren a 206-ot.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A fiat 1.9 szivod-t nem probaltam de nem is arrol volt szo feljebb. A peugeot 206 1.9 szivoval nem mernek nyugodt szivvel elozest bevallalni,mert a gazpedal lenyomasara nem tortenik semmi. Eltekintve attol hogy igy minden elozes egy kihivas varoson kivul, varosban is van boven olyan helyzet amit csak egy kis dinamikaval lehet megoldani. De ha megnezzuk a fogyasztast, akkor is fel liter kulonbseg van a peugeot es a stift kozott.
Egy varosi auto ritkan fut 10-12e kmnel tobbet egy evben tehat kb 24 ezer forintot nyersz ha semmilyen extra koltseget nem szamolsz a diesel uzemeltetesenel. Cserebe budos, telen megfagy benne es nem megy.
Megeri?-szerk-
Jah a Puntoval 6.2 volt az asszony atlaga. Ez nem csavarodik jobban mint a 206, van alatta rendes futomu meg fek es megy.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Filmvilág
- Vírusirtó topic
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- PHP programozás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen