-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Én is így látom. A városi közlekedéshez nyomaték kellene. Sokkal kényelmesebb nyomatékból autózni. Az ilyen 1.4 meg 1.6 szívó benyák nekem lusták. Mondom ezt egy 1.9 PD paszuly tulajaként.
Viszont asszonynak benzines kellene. Egy kellemesen vezethető autó. Jelenleg egy 1.4 daewoo lanossal jár, ami széthullón félben van. Ez is jó viszonylag de nekem már gyenge. A passat vezetése után már neki is. -
hobizoli
nagyúr
multkor a FB-n ment az eszosztas, hogy az uj Swift Sport 1.4T (140lo, 230Nm, 6speed, 970kg) de fika egy motor, semmire nem jo, mert a 20i 6henger meg a 20d az isten es az Érdi emelkedon nem hiszem megfirkalna
nem-e?nem akartam odairni az egyiknek se, hogy ilyen beallna a seggedbe ott, ugy feltolna azon az emelkedon, hogy vegig vakuzna rad vagy meg jobbrol ki is elozne, es sírva tenned fel a 20i meg a 20d PNV-det a Hahu-ra
mind csak azt felejti el, hogy 3-400kg-val kevesebbet mozgat a motor a kb ugyanannyi loval a kazanfedel alatt, meg egy rovid 6-s váltóval van szerelve, amiben valszeg 6-t is leforogja, nem kruzolni van/lesz attetelezve, tehet lesz ereje/nyomateka a kereken vegig
lehet csak 210kmh-t megy végre majd, de addig tol mindenhol, mint a barom
es ha a Vitara S 9.5sec kilóra az ilyen motorral, akkor nala a 300kg-val konnyebb SS-t siman 7.x alatt fogja 100-ra repiteni
azzal meg eleg sok Fila taska PNV-nek kifujja az orrat majd egy ilyen jovore, foleg ha meg ra is okositanak egy ~170lo 280Nm-re sw-bol, akkor lehet meg 6-l is tudna kezdodni a 100-s idejeosszehasonlitaskeppen az mk2 UnoTie 118loval meg 164Nm futott 7.7sec-s 0-100-s sprintet, 940kg-val es egy 5-s váltóval meg az akkori gumikkal
több drón kell ;P
-
-
footy
addikt
-
Ezért mondtam footy-nak h szűk a keresztmetszet amiről beszél. Itt azért ha más nem, kicsi olvasással kideríthető, h mire kell figyelni h megnöveljük a turbó élettartamát. Mert bárki bármit mond, ha pl leállítják nagyobb terhelés után, nem csak a vag csigába ég bele az olaj. Vagy h hidegen nem terheljük, mert kikopik és/vagy elreped. Vagy hogy pörgetni kell, különben le tud ragadni a vg.
De ezt nem lehet elvárni azoktól az emberektől akik úgy keresnek autót h ne legyen drága, ne kelljen szervizelni, néha menjen ha kell kapkodni a pacskert, de ne fogyasszon. Ezek az emberek tipikusan 1500 alatt használják a fordulatot mer' keveset eszik. És ezt használnál hogy tudod kiszűrni ?(#153807) vzsryl: erre mit lehet mondani? Biztos csak véletlen hogy a visszatekert órás vagok halnak meg legtöbbször. Ami még mindig azt mutatja, hogy akármelyik autó elmegy 2-3-400'000 km-t. De persze én ezt csak nagyobb ccm-el tudom tapasztalatból, lehet hogy tévedek
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szőröscica
addikt
Szét kellene választani, hogy a motor széthullása esetén arra gondolnak-e, hogy úristen elkopik a motor 200 ezer km alatt, vagy pedig arra, hogy annyi bonyolult segédberendezés van már rajtuk az emissziós követelmények miatt, hogy ha valami beszarik, akkor GTK lesz a kocsi 10 évesen.
Nyilván normál esetben nem kopnak el a motorok, de az általad említett kis literesben volt közvetlen befecskendezés? Volt EGR? Részecskeszűrő? Kettőstömegű? Ezek lesznek a drága mókák, nem az, hogy gyűrűzni kell félmillió után. El sem fognak menni fél millióig, mert hamarabb elbontják már őket.
-
-
hobizoli
nagyúr
delelott beraktam egy 147 1.9 16v JTDm Dyno-s videos mereset a FB-s csoportba
340lo meg 572Nm a kereken mervehallod, olyan massziv kussolas van egesznap, hogy ihaj... van rajta mar 6 like meg 2 komment, a 17200 fos csoportban, maskor meg egy perc alatt van ennyi vmire, ami VAG-s tema
remelem azert nem mentek meg a Duna-nak paran, vagy vagtak fel hosszaban az utoereiket
több drón kell ;P
-
zolikaDB
veterán
Haaat, kobaltaval faragott a G Astra is szerintem, holott a forma tetszik, igazabol 6. eve van meg, 8 eves kora ota. Szinte mindig koltottem ra, talan iden meg nem, de mar lenne mit...
Nincs bajom az Opellel, de ha a kinalatot megnezed, 1.8 kombi Vectra C-bol nagyon keves van elado... Abbol is 122 meg 140 lovas van, es egy 10+ eves meg mindig 1.2-1.4m korul van. Ha fb-os Vectra csoportot nezem, ott plane feldicseri mindenki kilepes elott a portekajat.
Vedtra C, Signumbol a dizelek vannak elerheto arban, nyilvan van oka, miert, lehessen ra kolteni. -
-
-
-
von toth
tag
Természetesen vannak olyan autók/műtárgyak, amelyek olyanok, mint a palackban érlelődő borok. Én sem rugdosnék le magamról egy hatvanas évekbeli maseratit vagy alfát (vagy volvo p1800) , de nem hiszem, hogy egy 2012-es dízel hármas béjemvét vagy egy b-s mercit nekiállnék 20 év múlva restaurálgatni. Manapság nem sok dolog készül az utókornak, hogy a prémium ma szemmel kimerül egy szinttel magasabb anyag és motorhasználatban. 15 év múlva a vitara meg az x3 is 80%-ban a bontóban lesz, csak az nem mindegy (mondjuk valakinek mindegy) mekkorát buknak rajta. De igazán az fog majd bukni, aki ezeket teszemazt 18 év múlva életben akarja tartani. Persze lehet szabadidőt áldozni mindenre, de az is pénz valahol.
Az autó mára használati tárgy lett, nem tudnék most olyat mondani, amire 20 év múlva onanizálnék.
-
-
#94529552
törölt tag
Vannak ott egyéb furcsaságok is azonkívül, + jóval a piaci ár felett kínálják. Ja, és az is nagyon szép, hogy a téli kerekekért, amit hozzá adtak, ő még extra zsetont szeretne. Szerintem csak egy kiglancolt, agyonszilikonozott több százezer km-t futott példány (persze
hihetőis, hogy 2015-ös német import 155k futással, ami a Fehér úti telepre jellemző). Aztán majd jön vele a szopóroller, és lehet még nincs a kereskedés nevén se, meg majd az eladási érték feléről akarnak számlát adni. De madár mindig lesz, aki elviszi.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Én sem Versot vennem, mert randa.
Sima Yarist 3 évig nyomtam, évi 16-18.000 km raktam bele, három különböző autóba (párhuzamosan). Szerintem ez alatt eléggé megismertem a típust.
40km hosszabb úton hátad elszakad, gyorsuláson sokat dob, ha van hátszél, máskülönben 4-6000rpm kell. Utfekves gyatra.
De ha kellene nekem egy városi benzines, egy kombi dízel Passat/Mondeo mellé, én Yarist keresnék.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Johnny_vT
senior tag
Talán túloztam - ezért is az OFF TOPIK megjelölés - de ahhoz mindenképp tartom magam, hogy 5-6 km-es utakra nem szabad dízelt venni. Se ilyet, se olyat, se amolyat. (A futárszakma más, mert ott a kocsi többet megy mint áll, de "hétköznapi" használatra igaz a fenti.)
Kifejtenéd a szempontjaidat, ami alapján ostobaságot írtam?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
KAMELOT
titán
Mint írtam....ki, hol talál, mit mennyiért! Komplett fékszett bontott kocsiból 60-70k körül kijön.
Az amiket írsz tényleg igaz nálatok MO-n, csak én Szlovákiában élek és itt jó áron hozzájutni bármihez.
MEYLE lengéscsillapító, ugyan azt tudja mint a SACHS csak lehet korábban kell majd cserélni. Lényegében ugyan ott vagyunk.
Nálam másról van szó.....én a kocsiban a kényelmet szeretem.Ültem jó pár autóban és összesben xar az ülés. Azért maradt a listán két verzió vásárláskor. S500 vagy 735i. Mivel az S500 légrugós, így az is ki lett lőve. Maradt a 735i.
És tudod mit mondok neked.....egy álmom vált valóra amikor 2016.12.28-án este 6 órakor azt a kocsit vittem haza, amiról csak éveken át álmodoztam.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Eredeti játékok OFF topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Lexus, Toyota topik
- Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen