-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #138523 üzenetére
És tényleg, és tényleg, a FRICCeknek semmi se durva, megcsinálták a műanyag multikormányt
Eddig abban a tudatban voltam, hogy műanyag->bőr->multi, de ezekxerint opeléknél a bőrözés üti a multit
siralmas, tényleg. Pedig ez még erős alkudozás után is egy 6M autó volt ezzel a motor váltó kombóvalBLACK: LESZAROM, hogy céges volt. prosztóság. már egy kisautóban is benne van ESP-től kezdve guminyomás érzékelőn keresztül csillióféle elektromos faszombütyke, férjen bele. Plusz akkor nem kell kétféle szerkezetet meg ajtópanelt gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #138988 üzenetére
erre volt pénz... így is a klímát nagy dolog volt beleimádkozni. én már akkor is mondtam, hogy mivel hosszú távra veszik, jobb lenne egy 1.6 8V club, de az volt a válasz, hogy erre futja, mert nekik kell belefingani először... mondjuk hálás kis kocsi, eddig izzócseréken kívül semmi gond nem volt vele, most kellett cserélni az olajgombát, mert néha kivillant és el is aludt.
-
8th
addikt
válasz Gergőke88 #139282 üzenetére
Nem lenne az rossz választás de:
- hidegen tragikus de még melegen is hangosabb a motorja mint amit várna az ember.
- buta a futóműve pattogós orrtolós az úthibákat kátyúkat folyton kerülgetni kell vele ha mégis belemész egybe a betonkeményre fújandó virsligumik miatt akkorát szól a futómű mint ha kompletten kiszakadt volna a kocsi alól.
- elég nagy a fordulóköre városba nem épp ideális.
- nagyon le van ültetve, nem lehet vele egy alacsonyabb padkára sem felállni, a fekvőrendőrök előtt sem árt elmormolni egy gyors imát, hogy fent maradjon a front spoiler.
- óriási kupé szerű ajtaja van így hiába férsz be a legszűkebb helyekre is vele csak bajosan tudsz kiszállni belőle ha ki tudsz egyáltalán. Az ajtózsanérokat ráadásul rendesen alul tervezték a gyáriak, az összes lupón úgy lóg az ajtó mint tehénen a gatya.
- hátsó oldalablak nem buktatható így lehúzott ablaknál leviszi a szél a fejed. 60km/h körül bedübörögteti rezonáltatja az egész utasteret a huzat ami marhára zavaró.
- a váltója igazi katasztrófa, a világ pénzét rá lehet költeni ha az előtted lévő elhanyagolta.
- a 155-ös virsligumik ellenére egy szervó nélküliben olyan karod lesz két év alatt, hogy bárkit lenyomsz szkanderban.
- jobbkezest sosem adnak meg neki és mint ha ott sem lenne simán átnéznek rajta és kifordulnak elé.Ezeket leszámítva egyébként faja kis kocsi. Egész jól össze van rakva van benne hely kényelmes az ülés jó az üléspozíció jól hangolt a váltója az alkatrész se drága hozzá fillérekből fel lehet gumizni és tényleg annyit eszik mint egy ötvenes robogó. Ha a fenti hibáival együtt tud élni az ember akkor nem rossz választás de tény, hogy sok mindent el kell nézni neki a világbajnok fogyasztásért cserébe.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz Gergőke88 #140212 üzenetére
Azt irtam, hogy inkabb kene, ez nalad azt jelenti, hogy nem, gratulalok. Magyarul, inkabb vennem a 4007-et, mint a Captivat. Igy mar vilagos?
Nincs bajom veluk, de inkabb kene a Pug, vagy mas PSA, mint a koreai Chevik valamelyike, egy Lacettit eleg gyakran vezetek magam is, regrol pedig a Leganza nagy kedvenc.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gergőke88 #140441 üzenetére
+(#140443) kornelka: Nem, nem úgy értettem, csak felfigyeltem kornelka hozzászólásában a "VAG-ra, 2.0 TDI DSG" kifejezésre. Aztán kezdtem csodálkozni, hogy miért nem Civic.
Egyébként SUVként nem tűnik rossznak, kíváncsi leszek, hogy itthon mennyire fog elterjedni.
[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Gergőke88 #140471 üzenetére
Azt nem tudom első e vagy sem (golfoknál olvastam a 2010-es előttiek vagy mikoriak nem jók), de erről nem nagyon találtam neten semmit hogy rossz lenne, mindenesetre úgyis ma bemegyek az Opelba lekérni az adatait, és ott megkérdezem mi a véleményük erről.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gergőke88 #142509 üzenetére
Zafirában is az erősebb, 125 lovas változat van, 5 sebességes váltóval. De pályán 130-nál 3700-at forog a motor. Eszméletlenül ordít...
Közben látom, hogy a G Astránál hosszabb a váltó, 130-nál elvileg 3450-et forog.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sur1G
aktív tag
válasz Gergőke88 #142598 üzenetére
Köszönöm!
Pénteken 16 órára megyünk kipróbálni, aztán meglátjuk mit ajánlanak.Ui: a 125 Le Astrában ültem a napokban (~200 km) a 150 le Astrát vezettem, de nem nagyon éreztem a különbséget, gondolom a nyomaték miatt lehet (ugyan annyi a két motornál)
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz Gergőke88 #150183 üzenetére
Van egy barátom aki bevallása szerint addig tolat míg nem koppan a vonóhorog. Egy vonóhorog kis felületen fejt ki nagy nyomást az simán tud ehhez hasonló nyomokat hagyni. Ezt a törött autó parát sosem értettem. És akkor mi van ha kicseréltek néhány karosszéria elemet vagy a homlokfalat mert valaki benézte a jobbkezest és koccantak egyet? Tragédia. Ha rendesen megcsinálták kit érdekel?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Alg
veterán
-
nrc
tag
válasz Gergőke88 #152801 üzenetére
Neked is , csak most vettem észre, hogy ezt elfelejtettem beleírni a korábbi hozzászólásokba.
Tényleg nem gyakori a gyengébb 1.6-os, közben utánaolvasva, persze, hogy találtam olyan tapasztalatot is miszerint az 1.4-es is fogyasztja az olajat, a mérték mondjuk nem derült ki és lehet egyedi probléma is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen