-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Rám még várni kell, olyan számokat mondanak a klímára, fűtésre és komplett konyha/fürdőre, hogy kettőt szédültem és 3x elestem... Most az autó nagyon sokadik projekt lett
Pedig de szeretnék váltani...
pork: SUV nem lesz, kvadrága rá egy gumi/felni szett, és még nem akkora a család, hogy legyen értelme, bár az új Tucson pl. nagyon tetszik, de olyanra vagy akár egy Kia optimára sincs sok esély anyagi szempontból
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
w333
félisten
Értem, és ugyanaz az octavia egy még gyengébb 1.8assal sokkal jobban szalad nyilván? Vagy 1.8as 1 tonnás kisautót hasonlítunk 1.4 tsi octavia kombihoz?
De pont emiatt írtam az 1.6CRDi és 2.0 CRDi -t ha az újabb autókat nézzük
Ha a régebbiek is játszanak, na erre írtam hogy az 1.8i szívó nekem nagyobb élmény ... TSi nagyon gyorsan kipörög és rövid a váltó, a videó amit linkeltem 110 -nél a TSi már 4-ik sebességben van, míg egy normálisabb 1.8i ilyenkor váltanék 3 -ba !
Nincs ezzel semmi baj, varosába közlekedni elég ... csak nekem hiányzik belőle a hosszan tartó erő mint mikor beletaposol és 3000 -től 7000 -ig húz !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem nem hiányzik. Jó nyilván azért mert ehhez vagyok szokva és persze Kormi nagyon jól megy de nincs benne tartalék. Elindul szépen, alul tol egy nagyot felül meg konkrétan semmi nem történik. Engem nem zavar ha forgatni kell jobban betudom osztani az erejét ha lineárisan jön.
mod:
^Boss: Nem lehet, a DPF nagyon hamar bemattol tőle.
A dízel nem erre való. Akkor már egy hibrid ha városban császkálnál sokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Integrale
veterán
Audiba kerhetsz bor boritasu muszerfalat, meg meg a jo isten sem tudja, hogy mit. Igy egzaktan nem is osszevetheto, de ha a full-full osszehasonlitast nezzuk, akkor indukolt a kukonbseg.
Lenko: ez igy van.az elso Octavia anyagai borzalmasak voltak, az uje mar jo, de azonos kategorian belul (A3, Golf) latszik a helye a palettan.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Az úton csak pályabringást látni, azok megvesznek ezért a jó kis hegyért, a kocsim meg én pedig a hátunk közepére kívánjuk. Még annyi előnyöm sincs belőle, hogy a hegyen dolgozok, hogy itt jó a levegő. Egész nap egy nagy teremben kuksolok. Ideje váltanom, azt mondják Ibiza szép ebben az évszakban
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
w333
félisten
Egyetértek ...
Most azért mert tegyük fel Magyarországon az autók 60-80% -a G Astra, akkor ne vegyünk ilyet mert a szomszédnak is ilyen autója van ? inkább szerintem örüljünk neki, hiszen ezt azt is jelenti hogy van hozzá bőségesen alkatrész, soha nem értettem az ilyen mentalitást, de ugye van ilyen is
Hol nem sz*rom le hogy "XY" mit gondol ? én érezzem benne jól magam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Vesztor87
senior tag
Neked Ignised van, vagy csak vezetted? Olvastam a neten is hogy a kevéske lóerő ellenére nyomatékos relative a kis Ford motor. Láttam hogy van 1,6-os is, lehet érdemes még is csak többet adni érte akkor. Fogyasztás még kérdéses. Megbízhatóság akkor jónak mondható? Rohadást nem láttam rajtuk. Azt olvastam hogy feszes a futóműve, ültem egy pár tíz km-en benne, nekem bejött akkor. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Boxtert én is néztem aztán a Porke tulajok elmesélték mennyibe kerül a szervizelése. Na akkor lemondtam róla.
Be kéne lőnie egy ársávot meg mégis rwd vagy awd kell... Egy erős GT vagy egy tényleg mókázós autó kell neki...
Mondjuk egy 330Ci menő lenne pedig én nem vok Bimmer fan.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
jam, a km kisse gyanus....de elsö tulajos, igy azert eleg könnyen kiderithetöek a dolgok gondolom. Lehet, hogy eddig is a hobbi auto celjat töltötte be. Mondjuk a kanyartulajdonsagoknak a tetöablak kicsit odavag, de legalabb süt be a nap
(#134791) Tsebacsi Annyi, hogy nekem az 1,7 cdti inkabb 1500-2000 között fogyaszt jol. A 3000 azert az mar nem a sparsam kategoria
Amugy az is erdekes, hogy pl 2 fokozatban 2000 nel sokkal több a fogyi, mint mondjuk 4-5 ben 2000rpm nel
-
BigBlackDog
veterán
A tetőablakkal szerintem nem feltétlen veszít a merevségéből a kaszni. A lemeztetős változatnál az ablak helyén elvileg csak sima lemez (meg kárpit) van, nem? Azért egy edzett üveg szerintem adott esetben durvább igénybevételt is ki tud bírni, mint egy lemezke. Mondjuk, ha már nem bírja, akkor nem meghajolni fog, hanem repedni, robbanni, ez is igaz. De szerintem a energiaelvezetést egyébként sem a tetőlemez végzi, hanem inkább a tető szélén lévő, hosszirányú merevítések.
-
Integrale
veterán
Ezt a gondolatmenetet nem ertrm. Miert lenne kevesbe merev a coupe mint a sedan? Kevesebb nyilas, jellemzoen az ules sem dontheto, hatul tobb merevites. A tetoablakkal szinten ez a helyzet, azok jobban merevitettek korben, vagy kivagas helyen, foleg azert, amit BigBlacDog is irt, alapbol ott lemez van es karpit, a magasabbra kerulo sulypont mar valos dolog.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Erdekes, alig nagyobb a torzios merevsege, mint a cabrionak, aranyaiban a szedanhoz kepest plane.
Biztos ugy van, ahogy irod, a nagyobb nyilas lesz az oka.
Nincs mese, bukokeretes E46 GTR Bimmer kell, annak 46000.
Az ajtonyilasos magyarazatot a Golf 4 meg is donti.
VW Golf IV 3-door 19,600
VW Golf IV 5-door 17,600Ford Focus 3-door 19,600
Ford Focus 5-door 17,900[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
Elsösrban a sulypont miatt
ha mar nagyon elmeny faktorra megyünk ra, ugye elvileg annal jobb lesz a kanyarfekves/uttartas, minnel lejjebb van a sulypont. A tetöablak viszont szepen megnyomja felfele
ez nyilvan akkor szamit, ha nagyon jampi vagy mar az autoval, nagyon erzed es nagyon probalod a legjobbat kihozni belöle. Övet könnyü megszokni, balkezzel nyulsz hatra.....ha nem vagy reumas 60 eves nem gáz
reumas 60 evesen meg nem e46 ot kell venni, hanem valami ujabbat, az meg odanyujtja neked az övet
(#134809) [rvilike] szeeep
de azert annyival ez sem dragabb
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Milyen légkondit a lakásba?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Macska topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!