-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #94252 üzenetére
Még csak érdeklődök, szerencsére van most pénz rá, mondjuk 14-15/db fölé nem mennék. Csak épp az előbb hülyéztek le, minek veszek újat, mikor elég csak megnézni a használtat és kész, látod rajta hogy jó-e, vagy sem.
Azt nem írtam, hogy kb 2hetente megyek 400km-t a géppel, mindezt hosszútávon, autóúton(bp-vidék-szülőlátogatás-húsleves), hét közben BKV-zok, az izgalmasabb.
Ilyen Nokian WRD3, Semperit Speed Grip2, Barum Polaris 3 közül kéne választani.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #94255 üzenetére
Én a suzukin 3 évig téli dayton-t használtam télen-nyáron (évi 8-10k km) és itt vagyok, élek pedig nem a legjobb gumma. Nálam akkor bizonyított amikor haverral kocsit cseréltünk (neki is régi swift volt) és január éjjel egymás mögött nyelezve egy körforgó előtt én nem tudtam megállni, ő pedig ugyanazzal a sebességgel lazán bevette az enyémmel.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #94255 üzenetére
195/65 R15.
Én is próbáltam megmagyarázni, hogy használtat is el tudnak adni jó pénzért, amit szépen megjavítottak. Illetve nézhetem én a gumit, ha egész nyáron nem is egy autón volt, hanem valamelyik tanya kertjében a napon szárítkozott, majd úgy gondolták hogy beviszik a gumis ismerősnek, okosba, pénzt még lehet abból is kicsikarni, nincs annak baja kívülről. Azt meg senki meg nem mondja, hogy mennyire van elöregedve, meggyötörve a gumi, hiába 4-5 éves.
Én is az új mellett vagyok, ahogyan a használt autó is, a használt gumi is egy rizikó faktor, kb olyan mint lottózni. Mármint nekem, aki nem ezzel dolgozom nap mint nap, aki ért hozzá az más tészta, az már a gumi illatából megmondja mikori....
BTW a téli gumit még 2 éve adták az autóhoz, tehát akkor 9 éves volt, nem foglalkoztam vele, de tavaly télen már eléggé csúszkáltam a legkisebb havas latyaknál, úgyhogy az én hibám részben, hogy nem cseréltem eddig, pedig kellett volna. Én sem akarok senki életével játszani, a sajátommal pláne nem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #94260 üzenetére
Fater ~20 éve autózik az életben nem volt még két szettje egy autóhoz. Anyámnak se. Egyikük sem okozott még balesetet, olyan már volt hogy baleset elkerülése érdekében meg tudtak állni időben és hátulról csapták őket telibe. Szvsz felkeményedik a futófelület vagy nem, normális körülmények között autózva el lehet vegetálni egy szettel. De tényleg kezdődik a flamewar
Szerk.: hazudok, mert most is ott van a kamrában a nyári szett amit kaptunk a használt autóhoz, csak sose volt még felrakva
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #94263 üzenetére
Én pont nem fogok beléd menni, mert a 16-os alufelnin nyári lesz, télen meg letisztítva megy a kamrába hogy ne egye meg a só Még az életben nem láttam olyat hogy a téli gumi döntötte volna el hogy ki a felelős a balesetért. Hamarabb fogják rá, hogy nem tartotta a követési távolságot Elvileg kresz sem tiltja.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #94263 üzenetére
En multkor mar agyverzest kaptam ugyan ezen a teman.... megfogadtam, hogy többet nem fogok
El kell fogadni, vannak a balga, marketingnek bedölö majmok (mi), akik szorjuk a penzünket, ilyen marhasagra, mint teli/nyari gumi es vannak az "en mindig ovatosan vezetek es betartom a követesi tavolsagot es sose hallottam meg, hogy a teli gumi miatt törtent volna koccanas es különben is jobban tapad, mert puah es az a sok cikk, amikben meg leirjak, hogy amugy nem tudom hanyszor nagyobb a fektavolsag a telivel nyaron es hanyszor lesz hoszabb a fektavolsag ugyan azzal a telivel telen, miutan egesz nyaron azzal kruzoltak.....ezek csak velemenyek"
Hat ez van...majd egyszer talan ez is kikopik kis hazankbol....ezek lassu folyamatok....
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #94278 üzenetére
Sztem Nokian-al nem nyúlnék mellé, gumis ismerősöm is ajánlotta.
Amit lentebb írtam, tetszik a kátyúgarancia is.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #94283 üzenetére
HI!
hidd el nekem is te vagy az, csak annyi a kulonbseg, hogy te nem ertesz hozza es utana sem olvastal, en szinten nem ertek hozza, de en legalabb utanaolvastam :-))
nokian palyajan meg jo hogy a nokian nyer, hisz oda lett kifejlesztve
"Árnyalja a képet, hogy a néhány komment között ami van, már lehet látni kételkedést.
Még furcsább, hogy Nokian lett a győztes és a finnországi Nokian tesztpályán készült a teszt... (Teststrecke: Nokian-Testgelände in Ivalo und Tampere (Finnland).)"udv
duddukki
-
válasz DeFranco #94339 üzenetére
Ízlések és pofonok. Te közgazdászként valószínúleg könnyel el tudtad fogadni hogy a beltér tervezőjének a kezét logarléccel verték ha csak gondolni mert nem egyenes és derékszögű vonalakra. Szerintem a kormány miatt fejbe is lőtték
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
n0rbert0
senior tag
válasz DeFranco #94347 üzenetére
Igen, de szerintem a vectra 1.8 és 1.6 között elég nagy az ugrás. Mivel az 1.6 ~100 lóerő az 1.8 meg 140. A 2.2 meg üzemanyag fogyasztás/teljesítmény szempontból nem hiszem, hogy megérné mivel csak 15 lóerővel tud többet.
Nekem ezzel a vajszínű bőrbelsővel kifejezetten tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #94347 üzenetére
Valószínű súly-teljesítmény arányban valahogy így jönnek ki, mert én 1,8-as benzines Vectrákat vezettem, és azok is kb az 1,6-os Astra szintjét hozták, pedig jócskán túl voltak már életük delén... A dízel megint más, az 1,9-es határozottan jól ment, meg jobban felszerelt autó is volt, de otthonra nem kéne - főleg a felhasználói szokásaim miatt. A beltér nekem tetszett, én valamiért szeretem, ha valami sivár, szürke, és túlságosan egyszerű - mint pl egy régi ThinkPad.
Ja, most Mazdám van, én hova tartozom?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz DeFranco #94462 üzenetére
Természetesen rosszul látod. Nem írtam egyszer sem hogy bárki rosszul tenné hogy úgy látja ahogy. Pusztán reagálok arra az állításra, miszerint én nem reálisan választanék autót - persze azt nem tagadva hogy szerelem nélkül nincs ótó nálam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
őstag
válasz DeFranco #94692 üzenetére
Pedig sajna azokon a brutál fekfőrendőrökön én oda-oda verem az alját (nem a kerekét!). 2 kilométer per órával száguldva.
A normálokon nem, szépen lassítok és annyi. De sajna nekem heti 2-szer a brutál fekvőrendörös környéken van dolgom....És igen én is mádom azokat akik ilyenkor 2 centire követnek hogy "mennnyéé máááá".
Mondjuk az i30 szerintem elég kirívóan alacsony. Tehát lehet hogy kevesen verik oda az alját akik normálisan állnak hozzá, de sajna én a kivétel vagyok aki erősíti a példát.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #94789 üzenetére
Há ez az: nem vagyok biztos benne hogy a fogyasztás volt a fő szempont, lehet hogy az alacsonyabb fordulaton előálló jobb nyomaték. Nem lehet mindent v8 5000+ ccm motorral szerelni csak hogy ne kelljen pörgetni a meginduláshoz, az meg h egy nagy bálna üveghangon pörög nem illő.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #94803 üzenetére
HI!
egnap hallotam: : az oktavia 1595ccm-es erez eves odi motorral, dragabb mint a szipp uj tsi-kel a hasznalt piacon /azert ezt meg meg kell nezni/
udv
neduddki
mod: RetepNyaraB: bocs link hejejsen
Mágus2: mejjik motorra teccik gondsolni?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #94803 üzenetére
Joo persze a tervezett elavulas nem mai talalmany...volt 30 eve is meg ma is.....de az nem erdeke senkinek, ahogy egyik simerösünk az 1.2tsi vel, hogy területi kepviselökent kb egy ev alatt beletett 60 ezret a kocsiba es 120 ezernel kb kukaba toltak az egesz kocsit, mert folyamatosan szervizben allt....turbo miatt.
En pl az 1.4 tsi vw konszern motorokat szeretem. Nyomatekos, dinamikus, gyilkolva 10-12 liter, ovatosan 5-7 liter. Hogy 10 evesen mi lesz velük jo kerdes. Erre irom, hogy ezt csiszoljak, fejlesztik en siman elkepzelem, hogy par ev mulva nagyon jo motorok lehetnek.
Egy szivobenzinben szerintem nincs több. Par loeröt, par deci minusz fogyasztast biztos lehet kicsiholni....ellenben turboval szerintem sok fejlesztesi lehetöseg rejlik meg.
(#94802) neduddki Pont erröl beszelek vannak jelenleg problemak....de azert most sem lehet összehasonlitani egy maganszemely downsize benzines verdajat aki figyel ra es megadja a kocsinak amit kell, vagy egy ceges "mindenki autoja" kis köbcentis turbot....hideg padlozas, pörög amit bir egesz nap, huppppsz mar 40 ezer es nem volt olajcsere, ja csereljünk, jaa hogy elfogyott az olaj, mert pörgeteskor megette, de senki nem nez ra soha az olajszintre.....stb. Cegnek turbos, de plana pici downsize turbos....örültseg
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #94856 üzenetére
HI!
az 57es izet gonom megtanantad, ez elg vialgosan fogalmaz
vontathacc
mijen sujji " Elromlott gépjárművet, mezőgazdasági vontatót és lassú járművet vontatni csak olyan járművel szabad, amelynek tényleges súlya eléri a vontatott jármű tényleges súlyának a felét; ha azonban az üzemi fékberendezés romlott el, vontatásra csak olyan járművet szabad használni, amelynek tényleges súlya eléri a vontatott jármű tényleges súlyát."
mongyuk en 50-100km-et be nem vallanek /feltanatak mar a trelert/, de 1-2 falut azt igenudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #94860 üzenetére
HI!
ha hujje a sofor akkro igen, ha nem akkor semmi baja nem lesz,
az exakt valsz: gyorkrul visznkere meg oka, de hogy orse ma nem az bisztos:- )))udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz DeFranco #94856 üzenetére
A vonószem pont erre van, hogy elhúzzanak/húzzál egy másik kocsit. Mi több 10 kilómétert is húztunk egy Puntot egy mercivel, illetve az én Civicem is húzta egy galaxy és egy sárgaangyal is mikor a jobb külső első féltengely meghalálozott. Ha jól csavarod be a szemet mind2 kocsin, jó a kábel és nem hülye ül a 2 kormánynál, nem lehet probléma. És szerintem ennyit a motornak simán, a kuplungnak okos kezeléssel simán ki kell bírnia
(#94851) giigz : Kis kieg az izzóhoz: Punto-n szopás volt, meg kellett bontani hozzá valamit az első lökösön ha jól emlékszem, Fiat Pandán (régin) nem volt gáz, ufocivic-nél szintén nem problémás (érdekes).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #94856 üzenetére
Benzines Accorddal húztam már el Ducatot Budapestről Békéscsabára. Átlagos méretű személyautót még nyugodtan vontathatsz az 1.6-os motorral is. Inkább az lehet nyűgös, hogy vontatásban kevésbé jártasoknál gyakran szakad a kötél. Az az elv, hogy mindig feszesen kell tartani, amit úgy tudsz kivitelezni, hogy a vontatott autó fékezi a vontató autót. Egyébként én hegymászókötelet használok, illetve lekopogom, de már jó pár éve nem kellett használnom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
8th
addikt
válasz DeFranco #94860 üzenetére
Ezzel húztunk haza 25km-ről ezt a szerelőtől. Simán elhúzta nem volt semmi gond. Fóka erősebb is kézi váltós is ergo a világ végére elhúzhatsz vele amit csak akarsz, nem lesz semmi baja.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz DeFranco #94877 üzenetére
A kötél folyamatosan feszesen tartani, a vontatottban ne aludjon a vezető, az első kettő fokozatban minél kevesebbel leledzeni, és 4.fölé nem váltani. A fordulatot próbált max 2000 környékén tartani. Pályán nem lehet vontatni csak az első kihajtóig.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #94877 üzenetére
HI!
ebebnn az esetben kuklung hasznalta nelkul kell vomntatni tehat a gumi es a talaj kozt tkell letrehzoni a csuszo kapcsolatt:- )))
udv
neduddki
p.s. bof
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #94856 üzenetére
Persze mindenki vontatoot már Citigóval egy DAF 95XF-et fél európán át, de inkább nézd meg a gép könyv mit ír, mekkora súlyt vontathatsz vele.
mod:
zsolt19900: Nálam a gyári (2006-os) akksi pont tegnap adta be a kulcsot és ilyen került a gépbe. Majd meglátjuk mit mutat...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz DeFranco #94953 üzenetére
A feszítést igazából Te csak az indulás finomságával tudod elősegíteni (kuplung csúsztatás, baromi gyors magas nem ejtett fordulatú váltással ), de alapvetően a mögötted lévő autóban ülőnek kell finoman annyira fékezni a vontatott kocsit hogy a káblicsku mindig feszes maradjon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #94991 üzenetére
Bontóból hozza cimbi vmi rommátröt járgányból amiben épp maradt a burkolat.
Nem pont az enyémhez specifikus de az akksiméret az stimmel (elvileg).
Hétvégén felaplikálom aztán referálok az eredményről.mod:
Meg megpróbálom megtudni milyenből való. Rem nem Rönóból... Bár talán ezt még ők sem tudják elrontani...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #94998 üzenetére
"Öregedési és elhasználódási probléma, hasonlóan a nikkel alapú akkumulátorokhoz (A 40% töltöttségi szint körüli, hideg (kb. 0°C), száraz helyen való tárolás lassítja az öregedési folyamatot.)[2]"
"a tartósan magas hőmérséklet pedig csökkentheti az akkumulátor élettartamát és teljesítményét."
Mint írtam nem tudom h melyik terület milyen technológiás akkut használ, de ezekből az látszik, h a nagyobb hő nem egészséges az élettartamát tekintve.
Qru
Igen, ott is hátul van balra, a pótkerék mellett.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #95118 üzenetére
HI!
til kozepin vna alt leghidegebb akkor gyn ki a lekevesebb amper az akkubul naaa de exexex:- )
udv
neduddki
mod: mongyuk nem dolgik meg, csak keves A gyn ki beloel, lasd az oreg yuasam, ami 10fok folott meg mindig csereaki micronix-nel
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen