-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firestormhun
senior tag
válasz LuckyL #112849 üzenetére
Egyszeri utcáról beesős magánszemélyes kp-s vevőként, dél-pesti VW kereskedéseket megjárva, 9m listaáras Golfra a legolcsóbb egyedi ajánlat amit kaptam 8.3m forintocska. Hamarosan lesz még egy köröm, de nagyon úgy tűnik hogy az általános importőri kedvezményen felül("használt autó akció/árkedvezmény") nem igazán adnak többet 200-300e forintnál...
...
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #112946 üzenetére
Beszéltem vele, azt mondja az első tulajnál volt egy kocc, a bal első sárvédőt, motorháztetőt, lökhárítót fújták Ivanics-ék, ekkora kapott facelift-es gyári lámpákat és hűtőmaszkot.
Két dolgot változtatnék meg. Szebb 17-es kereket raknék rá és a fabetétet eltüntetném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fi:zi'k
nagyúr
-
trassher
addikt
válasz LuckyL #113062 üzenetére
184 cm vagyok és mi 5-en jártunk vissza egyetemre a swift-el. Értelemszerűen kalaptartó nem volt bent mert a csomagok a plafonig értek. 4-en fiúk és 1 lány. Szóval nem elképzelhetetlen ez. Jobb volt mint helyjeggyel két IC kocsi között utazni úgy hogy kint -20 fok volt. De olyanra is volt példa hogy a bringatárolóban utaztunk. Mondjuk annak is megvolt az előnye. Nem zavartak és hely is volt bőven.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #114029 üzenetére
De ettől még ment-megállt-kanyarodott, nem? Én azt mondom, hogy ennyi legyen egy autónak az összes baja és deal, kérem a kulcsot. Mondjuk lekopogom, eddig egyik autóm se hagyott ott sehol lerohadásilag*, de költöttem már sokszázezret működő autóra, amin nem világított semmi, épp csak szar volt a futómű meg a motor. Aztán kicsit a futómű, aztán a motor és megint a motor.
*egyszer még az első autómból kifogyott a gázolaj, nyilván emelkedőn és az 5 liter kevés volt bele, ezzel sikerült kinyírni az önindítót, de ennyi. de ez is az én hülyeségem volt.
-
-
roberto211
őstag
válasz LuckyL #114756 üzenetére
Nem az a baj,hogy most kívül van 10 horpadás, vagy eltérő a fényezés, esetleg megvan húzva kicsit.. Futárnak jó ez bőven.. Én is a műszaki állapotról beszélek. 180-200 ezresek meg 95%ban olyan,hogy....sejted gondolom..Persze olyan swiifteknél amilyet Ő akar,az fl utánit.. Viszont az is lehet ,hogy beleesik abba a szerencsés 5%ba és kifog egy jót ennyiért de ennek kb 5% az esélye is..
kornelka: jaja
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #114756 üzenetére
fateret 80k-ert adtuk el, 1997.07 1.3 3D, mar a facelift-s
elol-hatul meg volt tolatva by szomszed iskolaba idejaro szulok altal
fenyezes par helyen karcos, meg lakk itt-ott lepattogva es volt rajta meg 2 honap muszakide amugy poccre indult, 1 eves akku volt benne
elozo muszakijanal meg lettek tunnerolva a kuszobjei meg a taposo is
felraktam este fel tizkor a hahu-ra, meg kepet fel se toltottem rola, mar csorgott a telo, hogy kene es vegyem le
masnap idejott a muki es el is vitte egybol ugy ahogy volt, nemis mentek vele egy metert se, csak beinditottak es annyitöbb drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #114800 üzenetére
Fraszkarikat kell motorfelujitas, ezeket nem lehet felujitani max csapagy vagy fotengely,... de a blokk 1x hasznalatos ha kifurjak belole az edzett reteget utanna 100k km es elkopik a hengerfal.
600k km et meg a regi 1.9 es blokk is problema nelkul lefutott, max volt 2 hengerfejtomites csere, amugy ha visszatekertek volna 270 re akkor mar jo is lenne
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz LuckyL #115350 üzenetére
Ha kivonatod az autót akkor nem használhatod a forgalomban, vagy én emlékszem rosszul? Anno az alfám vezérlés szakadásos volt (2001) amit 2 hónap volt rendesen összerakni és kivonattam, és bekérték a rendszámomat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Dorien
veterán
válasz LuckyL #115359 üzenetére
Igen, valami ilyesmi. Emlékeim szerint a Berlingóra még ki kellett fizetnem a múlt év töredékét (pedig már nem volt az enyém), a Focusra viszont nem, pedig már a nevemen volt.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
-
Declare
őstag
válasz LuckyL #116711 üzenetére
Azt esetleg még el tudom képzelni, hogy a motor eu-s besorolasa (euroI-euroVI ) nem egyezik meg ezzel nemet rendszerben müködö umweltplakettel 100% osan Elvileg ugye van EURO V meg VI motor is, de plakettböl csak EURO 4 a max.
Szoval lehet, hogy a kettö rendszer csak szoros kapcsolatban all, de az umweltplakettnek a besorolasi haterertekei nem fedik 100%-osan az EU motor emisszios besorolasait passz. Az biztos, hogy zöld umweltplakettet, amivel bemehetsz minden nemet varos, minden zonajaba, azok kaphatnak, akik a tablazatban vannak.
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #118719 üzenetére
En ahol kotok az mindig becsodol ha ujra kotok az alianz lesz a kovetkezo.
Most mar a mabisz rendezi a karokat,nem?
Nem egyertelmu nekem, ha kozos megegyezessel felmondom azzal lemondok minden mar befizetett penzrol, igy nem tudom mi van ha ok mondjak fel nekem?
Raadasul az alamnak is ujra be kell fizetni a baleseti adot ami szerintem nem tiszteseges eljaras, persze nem azon a 2300ft on fugg az eletem csak azert na...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #118725 üzenetére
Valoban jol mondod, hiresztelesek, es pletykak alapjan ugye nem biztos, hogy szerencses szelektalni, ezert nem is tennem meg, hogy neven nezek tarsasagokat, mivel nem szeretnek esetleg indokolatlanul is rossz hirnevet kelteni.
Most csereltem autot, kotelezo kotes, plusz casco is.
Eleg nagy kereskedes, kihelyezett alkuszok is, siman megkotottem volna a legolcsobb kgfb+casco kombot, de rogton lebeszelt 3-4 darabrol, mert bizonytalan a hatter, vagy fizet, vagy nem, stb.
Koztuk volt az astra is, pedig siman megkotottem volna, mert olcso volt...
Akiknel nincs gond szerintuk, pl. Allianz, aegon, de nyilvan lehetne meg hosszasan sorolni a sort, nekem a kgfb+casco kombo egy evben kb. 10k-val volt tobb igy, mint pl. az astranal lett volna...
Maradjunk annyiba, hogy nem bantam meg
Es meg ott nem is jartunk, hogy mi van, ha fizetni kell kar eseten casconal, ez volt az egyik legfobb ervuk a "noname" biztositok ellen. -
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #118981 üzenetére
Vontatásra nincs jobb egy nyomatékos diesel terepjárónál és még ccm-ben sem kell nagy. 3,5 tonnát bármelyik 2.5-ös diesel kihúz a világból 10-11 literrel.
Az összes autómentős diesel Patrol-lal, Pajero-val, Navara-val vontat, nem véletlenül.
Mint írtam engem az a tény frusztrál, h a felső kategóriás prémiumba utólag belefaragják, h occsóbb legyen a tankolás. Egyszerűen kontraproduktív egy prémium V8 benzin az utólagos gáztartállyal.
Szoktam követni a használt piacot, úgy hobbyból. Akárhányszor látok nagy ccm-es prémium gázosított benzinest, az 99%-ban lelakott kotla.bitpork
Írtam h V8 prémium, direkt. Egy Swift-nél számomra belefér a barkácsolás és még az is, h más színű ajtókkal, lökhárítókkal használják, mert épp bontott piros volt kéznél az ezüst autóra. Ez a kategória szólhat erről, de a prémium nem.
8th
Hagyjuk ezt a környezetkímélősdit. 2 tonnás V8-at 100-ból 100 user azért gázosít, mert nem telik benzinre, ennyi, ezen nincs mit vitatni.
Pótkeréktartály megintcsak kompromisszum, mind űrtartalomban, mind pótkerék szempontjából.
De úgy érzem kicsit elbeszéltünk egymás mellett, egy Mondeo kategóriával nincs bajom, de amikor egy 7-es BMW-be, S4-be, S osztályba kerül gázszett, az számomra szentségtörés.
Egyébként ha ennyire tuti a módszer, gyárilag miért van elvétve dupla üzemű autó? Sőt, felsőkat. prémium kb. nincs.
Ha egyszer belefér a budget-mbe én is veszek 4.4 V8-at, de nem fogom szétbarkácsoltatni, hanem beállok a kútra és rakok bele benzint. Annyit amennyit kér.
De mindegy, nem vitatkozom, meg egyébként is lezárult már a téma, csak most volt időm válaszolni, de techbuziként nálam nem fér bele prémium autónál ez a kettősség."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz LuckyL #119432 üzenetére
Elhiheted ennyiért akár olyan autót kapsz,amilyet otthon duplájáért sem.
Egy gond van velük: A "rossz" oldalon lévő kormány.
A későbbi fenntartása sem egy kizáró ok, csak a most szűkös határidő
miatt kellene egy akár ideiglenes, akár tartós megoldás.
Ha nem válik be maximum eladom.
Ez egy elvárás halmaz, senki nem mondta, hogy könnyű a válasz.
Nem biztos, hogy lehet teljesíteni!(#119434) bitpork: Akár a 400 font még tartható is lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz LuckyL #120378 üzenetére
A 164-s alfámnak a bélésit pedig nagyon eltalálták (az én ízlésemnek). Ahhoz mérten hogy mennyire szidták hogy majd télen nem működnek benne a dolgok, soha nem volt bajom az extrák elektronikájával. Imádtam a bőrülések illatát...a mai napig etalon nekem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #120384 üzenetére
A legnagyobb bánatomra nem mondhatom el magamról h több lenne benne a szerencsénél: az első alfa 164-ben (akkor még ennyit sem értettem az autókhoz) elszakadt a vezérlés. Igaz a beltéri elektronikák hibátlanok voltak. Egy darabja az eredménynek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #120459 üzenetére
Itthon is lehet büntetlenül tekerni, sajnos. És amíg nem lesz olyan ingyenesen lekérhető publikus adatbázis mint pl SKban, lesznek tekertek. Pláne, hogy bűnetetőjogi felelőssége csak a rajtakapott embernek van, annyival elintézheti hogy jajj meghalt az óra és cserélve volt. Lesz olyan madár aki beszopja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz LuckyL #120724 üzenetére
Az említett üdítőitalgyártó biztosan nem használt sosem Kia-kat, szóval ez kilőve. Ellenben ha piros Combóval találkozol, az szinte biztosan onnét van.
TheProb #120732:
"Első sorban a külföldről behozottakat preferálnám, kint azért mégis csak jobbak az utak és a szervízelést is inkább megcsinálják, mint itthon lakatos nintedóék..."
Egy E46-nál ne reménykedj ilyenben, az a németeknél is már szinte biztosan legalább a harmadik tulaj, itt 4-5 év és 100-150k km fölött akinek fontos az autó, és jellemzen tényleg odafigyel rá, az már újat vesz. Vannak persze a megszállottak, akik gyári állapotban tartják a régi vasakat is, de azt meg nem a mobile.de alsó ársávjában fogod találni, és nem hiszem, hogy megadnád érte a dupla-tripla árat.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen