-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
őstag
válasz whited #12929 üzenetére
Troll ON
Hogy ne vedd meg!
MunezXBKSzúúszááá.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz whited #12935 üzenetére
Trollkodás volt semmi több.
Azért is írtam oda, hgoy Troll ON. Tehát nem szabad komolyan venni.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
neduddki
nagyúr
válasz whited #12938 üzenetére
HI!
ha jol tevedek, amerikaban oszlopos tagja volt annak az offenzivanakamivel a marka hirnevet, uj japokra valtoztattak
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz whited #12956 üzenetére
HI!
ehhhazt a nehez fejedet:- )))
" By 2004, sales had dramatically increased, and the reputation of Hyundai cars improved. In 2004, Hyundai tied with Honda for initial brand quality in a survey/study from J.D. Power and Associates, for having 102 problems per 1000 vehicles. This made Hyundai second in the industry, only behind Toyota, for initial vehicle quality." fromudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
válasz whited #45458 üzenetére
Nem személyautónál, de franszoáznál, volt nekem is adagoló gond. A jumper egyre nehezebben kapta el. Nézesd meg az adagolót, és a nyál minőségét is ellenőrizzétek. Simán lehet h volt benne egy kis állagjavító víz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Remekelek28
őstag
válasz whited #117445 üzenetére
Az autó itthon van,de nála,ő természetesen kifizette odakinn az árát. Most árulja egy összegért,plusz az átirás, De azért kérdezném,hogy valamilyen útón módon én haza tudok gurulni azzal a rendszámmal és,hogy ne kelljen átirást fizetnem? illetve,ha 1 hónap múlva mégis szeretném megtartani,akkor én át tudom iratni a saját nevemre,úgy,hogy rendszámot is kapjak,meg minden hivatalos legyen?
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz whited #170496 üzenetére
Azért a turbó meg a részecskeszűrő nem 100-150e kilométer után halálozik el, ha nem beteg a konstrukció. Dízeleknél sem ritka, hogy 350-400e kilométert kibír mindkettő (legalábbis Volvós tapasztalatokból kiindulva). Az biztos szerintem, hogy használtan egy szívó megnyugtatóbb választás lehet, de új autónál nem félnék a turbós jószágtól, ha bizonyított az adott konstrukció jó néhány év alatt.
-
zolee3000
tag
válasz whited #170496 üzenetére
Azon túl, hogy maximálisan egyetértek veled, azért megjegyzem, hogy a linkelt videóban (gondolom a 18:56-20:50 közötti részre gondoltál) azért van egy kis képzavar, illetve kicsit megtévesztő lehet, hogy Pista mindig csak "szívózik" , amikor a motorról beszél, ami rendben is van, mert tényleg az, csak tudtommal nem mindegy, hogy szívócső-befecskendezésű (MPI)-e az a szívó benzines motor, avagy közvetlen befecskendezésű (GDI/DI/FSI etc.). Előbbi a Sportage-nél/nál nincs a kínálatban. Azt meg nem értem, hogy Pista miért mondja, hogy az apja jobban járt volna a T-GDI helyett a sima GDI-vel, hiszen az ugyanúgy elkokszosodott volna szerintem... Miért annyira titkos tipp egy turbó nélküli részecskeszűrős GDI motor egy T-GDI részecskeszűrős motorral szemben?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz whited #170496 üzenetére
Egy 6-7 millios uj autonal azon aggodni, hogy vajon majd 200 000 km nel 10 evesen (mert benzines kis turbossal nem 50 ezret megy senki evente), vajon bedöglik e a turbo, aminek cseréje 300k huf kisse vicces azert lassuk be . Egy reszecskeszürö, vagy kettöstömegü pedig megint csak nem egy benzinesnel fog elhasalni.
Mindemellett viszont egy kis turbossal valoszinüleg a fogysztason megsporolod a 10 ev mulva esedekes turbo cseretEn sem tudnek turbo nelküli autot venni, egyszerüen a rugalmassag nekem hianyozna. Persze izlesek es pofonok, csak azert egy uj autonal ne ezen parazzunk mar, hogy jajj a turbo nem 2000 et irunk, hogy most latott napvilagot ez az ördögi szerkezet.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz whited #180994 üzenetére
Pont rád szabtak egy TC Cikket egymillióig aránylag friss is [link]
Ugyanitt (nem egymillióért), viszont költségmentes Chevrolet Epica eladó (aláírásomban)
@molnarpeter: mk3-ból mondjuk lehet még válogathatna is, mk4-ből ellenőrizném nem-e 4db mk4-ből rakták-e össze
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Fujifilm X
- Peugeot, Citroën topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest