-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szőröscica #82236 üzenetére
Iskolapeldajat adtad az oknak. Bar nem ertem mibol gondoltad h veled beszelgettem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #82236 üzenetére
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #82314 üzenetére
Csak az alapján nyilván én is, főleg, hogy épp ilyesmi felszereltséget keresek, de azért erősen árnyalja a képet néhány dolog. 160e km -ig lehet kiegészítő biztosítást kötni erre a típusra, de ezzel a futással ezt max egy évig tudnám kihasználni, jövőre már nem. Három év múlva, amikor el akarnám adni, 8 évesen 200e vagy több lenne benne. Az automata váltóját nem ismerem, lehet, ahhoz is hozzá kell nyúlni ilyen futásnál
(#82316) lsc: Igen, a kor mindenképp mellette szól, a kérdésed viszont jó, nem tudom, elég -e? Persze közlekedni nyilván elég, hogyne lenne, inkább azt nem tudom, hogy hogyan barátkoznék meg a cirka 37 Le és 30 Nm mínusszal a mostanihoz képest hosszú távon. Ez viszont inkább 150 lovas keresésére sarkall - jó lenne nem gyengébb autóba átülni
(#82317) neduddki: Nem először mondod, és nem akarok úgy járni, mint Csülök . Bizonyosan oka van, hogy ezt mondod, néhány támpontot adhatnál, egész pontosan mi szokott lenni a legnagyobb gondja ezeknek a 2.2 motoroknak - hallom, olvasom, hogy érzékenyebb, hajlamosabb, stb, de hogy mire?
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #82333 üzenetére
a cikket is olvastátok?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #82353 üzenetére
És aki most összekuprogatja a rávalót és beleül ebbe egy Dákó helyett az vajon miből fogja a xenon-t cserélni? Vagy a lassan újra megdöglő váltót?
De a diszkó előtt marha raj lesz az tuti, nyilván egy Dákóval nem annyira...
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #82538 üzenetére
+1
Ez a fajta ültetés meg felni gumi kombó egész egyszerűen hányinger szerintem
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #82728 üzenetére
Kár, hogy szerkesztetted, az eredeti verzió jobban tetszett
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #82728 üzenetére
Nem tudom miért szoroztad fel a napi 5km-t kettővel, de nekem most már tök mindegy legyen 90% ha valakinek így jobb...
Give them hell Ukraine!
-
bobsys
addikt
válasz szőröscica #82788 üzenetére
ilyennel -> [link] parkoltam egyszer eleg szuk helyen. Nem a parkolo szelessege volt szuk, hanem a szemben levo masik auto es koztem levo hely. Tolatokamera ide vagy oda, parszor kellett tekergetnem a kormanyt mire kialltam
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
mokus1
addikt
válasz szőröscica #82848 üzenetére
Most fogom eladni és szeretném ha szép lenne
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #82890 üzenetére
Nekem olajcserénél csak olajat akartak cserélni itt.
Jatt lecsó + többet nem megyek oda.
-
Dany007
veterán
válasz szőröscica #83127 üzenetére
Hát nyilván is-is. Magamnak is, meg ha majd esetleg később eladásra kerül akkor azért is.
Mért ne lenne fontos magamnak is? Ha a huzat kopik ki lehet cserélni... ha a gyári ülés kopik szarrá akkor ott max újrakárpitozni lehet vagy nem tudom, de biztos jóval többe kerül, mint egy 20-25 ezres nem leggagyibb huzat.
Igazából nincs semmi extra annak a Mondeonak a gyári huzatán amiért nem lenne érdemes eltakarni. Mert ha valami bőr vagy félbőr lenne akkor azt mondom vétek eltakarni, tényleg. De így? Sima fekete n+1 fajta tök alap. Ha arra teszek egy jobbfajta mérethelyes huzatot akkor azzal védem a gyárit és ha netán kikopna olcsón lecserélem és mehet minden tovább.
@MunezXBK:
Fogalmam sincs mit jelent a "kikárpitozva" De szvsz a kopáson nem segít. Gondolom minőség és egyén függő, hogy kinél miként kopik.
Pl apámféle Mondeoban megfigyeltem, hogy beülésnél akaratlanul is elsőnek a jobb vagy bal comb az ülés bal oldalsó, felső élén súrlódik. Ki és beszállásnál is. Ehhez hozzájön, hogy az ülésből adódóan ez a rész "rogy meg" elsőként, ergo mégjobban kopik a feszesség hiánya miatt.
Apámnál 220k km után ezen a részen már kis is szakadt a gyári huzat! De az elmúlt 1 év hirdetés figyelgetéseinek is ez a tapasztalata...
Lehet ha valaki úgy akarna vagy tudna beülni, hogy ehhez ne érjen hozzá akkor nem lenne gond.Mert pl após Omegájában sincs kiszakadva, pedig abban már jóval 600k km fölött van... Ellenben az is megkopott, kifakult... ezáltal jó csúnya. Ha lett volna rajta huzat akkor most max csak azt kéne cserélni.
De még gondolkodok rajta. Gyorskeresve a neten elég kicsi a választék és kifejezett mk3 Mondeora nem is találtam huzatot...
@bitpork: Hoppá, erre nem is gondoltam...
@trassher:
Remélem én is. : )
Más. Azt akartam kérdezni, hogy néztem fékbetétet a Unixnál... Olyan 15-20 ezer forint a drágábbik. A kérdésem csak annyi, hogy ez bal-jobb oldal? Vagy csak egy oldal és kettőt kell belőle venni?
Igaz, hogy elvileg még bőségesen ráérne a hátsókat cserélni, de mivel vezérlést nem kell cserélni, ezért gondoltam a helyére esetleg beviszem a majd esedékes hátsó fékbetétcserét.
Csak nem tudom amit a boltban megadnak hátsóra 15-20k-t az bal-jobb oldal együtt vagy csak egy...[ Szerkesztve ]
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #83162 üzenetére
Körbe van karcolva. Nyilván nem hirdetheti annyiért mint egy hibátlant.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
8th
addikt
válasz szőröscica #83194 üzenetére
Az oké de 1991-ben debütált az f astra. Azóta eltelt majd egy negyed évszázad felesleges a mai autókhoz hasonlítani. Ha azt nézzük, hogy nyolcvanas évek végi fejlesztés annyira nem is rossz a töréstesztje. [link] Olcsón elérhető autó. Olcsó bele az alkatrész is. Műszakilag nincs agyonbonyolítva a kis ballonos gumijaival és puha futóművével finoman rugózik az első ülései is rendben vannak így nagyon jó a menetkomfortja. A futómű jól bírja a szar magyar utakat a rozsdán kívül komoly bajuk nincsen. Kis pénzből a talán valamivel drágább üzemeltetés ellenére is (szerintem) jobb választás mint egy Swift mert kényelmesebb biztonságosabb, egyszerűen autószerűbb.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
válasz szőröscica #83450 üzenetére
HI!
ha normlasi teknilogoval teszik be akkor az gyariminoseg
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #83566 üzenetére
De tartós tejet má ne vegyél!
-
hdman
őstag
válasz szőröscica #83809 üzenetére
Ma történt, még nem tudni, de sztem kuplungbovden.
Sopron city :)
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #83869 üzenetére
azzal semmi, csak sajnos gyakran párosodik fehér-zokni-fekete-makkossal meg virágmintás rakott szoknyával
-
válasz szőröscica #83897 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Typhoon47
őstag
válasz szőröscica #83897 üzenetére
Kozvetetten termeszetesen visszaigenyelheto, okosba.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Dany007
veterán
válasz szőröscica #83977 üzenetére
Jaja, úgyis tudom, hogy eddig 10 ezer forintból kb 240-260km-t mentem a régivel. Mindig ennyiért tankolok a benzin árváltozás meg minimális. Szóval ha lesz különbség akkor azt azért észre fogom tudni venni. : ) Ennyi meg elég.
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #84031 üzenetére
Jahm, múltkor pont előttünk koccant bele egy G Astra az előtte álló E60-ba a lámpánál és nyílt mindkét első légzsákja. Csúri nő azt sem tudta hol van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #84142 üzenetére
A szépek 800k körül mennek.
És a V6-ok mennek a drágán, igen[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz szőröscica #84152 üzenetére
Ha bérlek 100k-ba kerül a 10 nap.Annyit nem ér.Inkább megyünk két kocsival.
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #84183 üzenetére
Maradjunk annyiban ha kint is annyiba kerülne az üzemanyag mint itt, az amcsik lehet még nagyobb sóherek lennének
Give them hell Ukraine!
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #84183 üzenetére
Én pl azért vettem dízelt mert jobban bejön a karakterisztikája.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #84183 üzenetére
Nem értek egye, de nem akarok flame-elni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #84212 üzenetére
1turbó meg 4db porlasztócsúcs ami 20+4ezer forint volt a fél motor?
Ezeket is azért cseréltem mert kevés volt a 90paci.
Addig meg amíg egy komplett 1.9tdi motort veszek 60ezerért nem fogok aggódni. PD még picit drágább az 150körül vanSeat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #84221 üzenetére
Nálam a TDi "szól" a dizel autó. Utána megszűnt létezni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #84218 üzenetére
Nem komázta a 17éves motor az 5x akkora turbót mint a gyári 0.9baros nyomás helyett 2barral fújva és a nyélgázas tempót 4800as fordulaton 240-el gyári A5-s lap méretű intercoolerrel.
Ennyi. Vettem egy komplett motort bele 55ért a szart amiben az egyik hajtókarcsapágy megfáradt meg elbontottam és 75be kiárultam. Különbözetből meg lecseréltem a vezérlést.
Saját hülyeségeim miatt fáradt el. De én ütöm vágom. Mindem nap elforog tiltásig, péntek esténként meg ójaj...
Ráadásul az utóbbi időben szinte minden nap 50+ km-t megyek vele.
Ha mutatsz még egy ilyen motort ami ilyen strapabíró, kicsi pénzből is erősíthető, és tartós, nem utolsó sorban fillérekbe kerül hozzá minden akkor megveszem.
De ősszel valószínűleg a híresen szar 2.5 V6 TDI veszi át a helyét egy passat vagy a4ben.[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #84218 üzenetére
azert ez nem egy sima gyari felhsznalasi mod, ne kevered ossze a tuningolt motort a gyarival, itt mar mssze nem egy chiptunignrol van szo, amirol kitaposott osvenyek vannak, evek ota kitapasztalt mukodo konfig, de azokkal gyoruslasi versenyeken a futottak meg kategoriaba sem vagy jo
mi a PGT-ket buzernyakoljuk igy, es eleinte 1.5bar-n is kiqrta a HF tomitest, mostanaban mar 2bar-n sem akarja, pusztan beallitas kerdese volt, hogy elbirja, amugy hóót szeria belso van benne es birja, ha jol van beallitva, vki erre mar reg kovacsolt belsot hasznal(na), es 1bar felett meg foleg 2bar kozeleben mar nagyon esznel kell lenni, mit hova allitasz
na amig addig eljutsz addig, persze lehetnek ilyen problemak, de a hatarokat feszegetve meg olykor atlepve derul ki, hogy hol van a vege a dolognak egy bizonyos szintenes vmikor nem azonnal jon elo a hiba, csak ha vmi nagyon elqrtal, hanem csak 1-2 het mulva, mert a vhol pont a hataron van a beallitas, vagy egy nagyon kicsit azon is tul mar
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #84367 üzenetére
A mostanit nem meri vezetni.... Persze en is felelos vagyok miatta mert mindig mondom. Hidegen mashogy kezeld a pedalt, mert a valto is vedi magat, es gondolom a motort is, nem engedi gyilkolni(mondjuk ennek orulok, mar o is rajott). Leallitasnal a kis utan jaratas, na meg a persze felniknel a padka, szuk fordulok, katyuk. Mindig oda parkolj, ahova biztos nem all be mas, nehogy megcsukjak Szoval tenyleg van mi...
trassher: Direktbe kis motorost keresunk. Nem fogja soha elhagyni a varost, es legtobbszor 20-30mph a menettempo. Szerintem ide egy 800-as is boven eleg lenne. 5 szemely is csak ezert feltetel, ha valakit kell hazahozni a munkabol, akkor beferjen.(bar pont az 5 szemelyt mindegyik teljesiti) 3 henger pedig extran szimpi, ugye mindenbol kevesebb van, ergo kevesebb hibalehetoseg. 1.3-rol azt olvastam, hogy eleg jo etvagya van a meretehez kepest.(varos 6l) Kerdes persze, eleg megbizhato e, es ez is kimegy e a vilagbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hdman
őstag
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #84446 üzenetére
-
hdman
őstag
válasz szőröscica #84446 üzenetére
Nyugi, csak érdeklődtem.
Nem rossz, rendszeresen pucoltatom.
Sopron city :)
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #84446 üzenetére
ja meg arra jo meg, hogy telekormozza a szivosort a gazvisszavezetessel, es az ott levo szenzorokat kukazhasd ki jol, occsoe'
több drón kell ;P
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #84446 üzenetére
Jó cucc. Leszedtem a szívósort és aztán szedhettem le a hengerfejet is mert a lyukba a kisújjam se fért be...
Korommal se volt teli, á dehogy kb fél kilót kapargattam ki belőle. Összeragadt szart. Pucolás után olyan +50lóerő jött
De nagyon jó dolog az EGR, igen valóban.
Az már mellékes, hogy a mögötted lévő semmit se fog érezni belőle mert csak alapjáraton van nyitva.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
neduddki
nagyúr
válasz szőröscica #84586 üzenetére
HI!
ha szelel akkor ojjannincs hogy ne aigen es neha nem, a szivashang az jomkis horges tehat nem azt hajatok inkabb az lenne agyanus hogy a vesztget mit csinal?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #84586 üzenetére
Itt egy próbát megér a dolog.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #84590 üzenetére
Biztos, hogy van köze a hangnak a teljesítményvesztéshez?
Előbbi így látatlanban akár futóműből is jöhet (csapágy), telejsítményvesztést pedig akár egy elkoszolódott légtömegmérő is okozhat.
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #84600 üzenetére
Egy kis sípolás normális a turbó motoroknál, ha valahol lyukas a kipu, akkor jó hangos lesz a turbó.
Ahol olajosak a nyomócsövek, ott veszlik a nyomás, mindenhol száraznak kell lennie. Olajpárás csatlakozási pontoknál cserélni kell a szorítót, vagy O gyűrűt, attól függően, hgy classzicus vagy bajonet cső.Ha feketén füstöl, akkor alacsony a turbónyomás. Ha erejét veszti és újraindítás után ismét megy, akkor vészmódban volt. Ilyenkor legritkább esetben hibás maga a turbó. A leggyakoribb eset a reguláció vákuum csöveinek tömítetlensége, repedezett, öreg csövek miatt. Ha sokáig jársz így az autóval, előbb-utóbb beszorulnak a VGT lapjai a turbóban és lehet kivenni tisztítani. Ahol olajat nyom a cooler-nél, biztoisan veszít nyomást is. Figyeli az autó a nyomást, kb 5-6 másodpercig tolerál több mint 0,02 bar különbséget, utána vészmód.
Voltál Kassán?
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz szőröscica #84603 üzenetére
HI!
nem uszod meg hogy tnaj rgy embort aki szetkpaja nem csak dugdos
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #84600 üzenetére
Turbónyomás felépülése után... Hmm, intercoolernél nem fúj ki a turbo?
Teljesítményvesztést most arra értettem, amit írtál, hogy magasabban jelentkezik. Ha a légtömegmérő rossz értéket ad vissza magasabban, akkor szar lesz a keverék, és tényleg nem fog menni.
ReSeTer: Futóműves. Ha nem kopog, és nem szarakodik kanyarban, akkor nincs gáz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #84605 üzenetére
Nincs renault diagom. Nélküle szinte lehetetlen megtalálni a hiba okát.
Ha a hegyi levegő árt neki, akkor az még nyomásmérő is lehet. Kettő van a kocsiban, egyik a légnyomást méri a másik a szívócsőben a túlnyomást de amszolút értéket mér, szóval ebből ki kell vonni a légnyomást. A dci-nél nem tudom hová tették a két nyomásmérőt. TDI esetében a szívócső nyomás érzékelővel van egybe építve a légnyomás mérő, de vannak típusok, ahol a légtömegmérőben van ez a légnyomásmérő. Egy motor kódot ha tudnál adni, utána nézek a dolognak.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #84717 üzenetére
Asszem a heti kikormolásomat este megejtettem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #84772 üzenetére
Ne forgasd ki az írásom, nem erről van szó.
A Volvo-nál köztudottan sokkal nagyobb hangsúlyt fektetenk a megfelelő tartásra, kényelemre, már kezdetek óta. Ha, minden autó ülését specialisták segítségével terveznék, akkor nem emelné kis sok ember a szóban forgó márka kényelmét, és te sem éreznél 1-1 azonos kategóriájú autó között kényelmi különbséget, főleg hosszú távon.
Google:A 60-as évek elején a
göteborgi műszaki egyetemen konzíliumra hívtunk
össze néhány ortopéd sebészt. A doktorok először
nem is értették, mit akarhat tőlük egy autó-tervező
csapat – mert addig egyetlen autógyár sem kérte
ortopéd-sebészek tanácsát az ülések tervezéséhez.
Az orvosokkal való együttműködés nyomán olyan
ergonómiai szempontok szerint tervezett üléseket
fejlesztettünk ki, amelyek azóta szinte a kényelem
szinonimájává tették a Volvo márkát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #84853 üzenetére
Nagy valószínűséggel ragad a geometriád.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #85002 üzenetére
viszel magaddal kannát, meg tölcsért
valamennyi benzines tankja annak is van, mindjárt utánanézek. -
Laraxior
titán
válasz szőröscica #85454 üzenetére
Nagyköbcentis automatát szeretne már regota. Vagy legalabbis automatat.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- GTA V
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Suzuki topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen