-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DonLaca@
senior tag
válasz Bull Boss #169835 üzenetére
Szerintem ne tedd. Én is szerettem az autóm amíg el nem érte a 13 éves kort. Onnantól szinte minden hónapban volt valami banális dolog miatt szerelőnél. 3x vitt tréler egy év alatt haza.
Most annyira utálom hogy felgyújtanám szívem szerint.
Már érik a csere csak még pár hónapot kihúzok vele. -
őstag
válasz Bull Boss #169833 üzenetére
a kia rio az egy kisautó, hogy jön ide, nem értem?
ha 15-16 éves használt dízel terepjárót veszel 1 milláért, akkor szerintem legyen a zsebedben még 2 milla kb a következő 2-3 évre, amit nem fáj rákölteni majd
legfeljebb ha nem lesz rá szükség, akkor megmarad
és vétel előtt egy jó szerelőt keress, aki ért a típushoz, mert szükséged lesz rácryptot minden termékemért elfogadom
-
TigerDzsó
tag
válasz Bull Boss #170377 üzenetére
Tudtommal nem valami jó konstrukció..
Renault topikban találsz róla infókat. -
-
ngaba
aktív tag
válasz Bull Boss #190309 üzenetére
Ne már, hogy nem mered használni a jó autód... :( Szerintem inkább köss rá biztosításokat, még annak is több értelme van, mint 600 + X ezer forintot kiadni egy nemszeretem autóra + fenntartani. (Az elég sok szervizköltséget lefed még prémium autó esetén is.)
De meg tudom érteni persze, én is félteném, bár én főleg a lopástól. Ha nem tudnék ezen felülemelkedni, akkor lehet, hogy eladnám, és az árából vennék valami játszós autót, amit szeretek, de nem féltek. (Vagy kettőt.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bull Boss #190309 üzenetére
Lupo/Arosa 1.7 SDI? Kb semmiből fenntartható, ha csak a pénz a lényeg, de pl télen fázósabbak a reggelek...
Vagy eggyel nagyobb méretben Polo/Fabia/Ibiza 1.9 SDI, ott is pici fogyasztás és minimális szervizköltség, kb olaj, szűrők és szíjak kellenek, nincs semmi dízel para alkatrész.[ Szerkesztve ]
-
válasz Bull Boss #195849 üzenetére
Én nem tudlak lebeszélni róla , ellenben mivel a tető fémből van& mechanika & csomagtér mozgató egység & merevítők elég nagy sújt adnak neki így az 1.8-ás motorral keresd mert a kisebbeket állandóan pörgetned kell .
Vásárláskor mindent próbálj ki , típus hibája az elektromos csomagtér nem nyílik ki . Ezt mindenféle képen próbáld .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Bull Boss #196584 üzenetére
Amikor megvettem Domi-t, akkor tudtam hogy motorcserés volt. Nálam volt kb 2 évig a legnagyobb baja egy féklámpa kapcsoló volt. Mágus2 még kölcsön is adott volna nekem csak ne adjam el annyira tetszett neki az elvégzett munka.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
őstag
válasz Bull Boss #196586 üzenetére
Párom egy 2020-as évjáratú i20-at használ ezzel az 1,25-ös motorral. Agyon van fojtva, ezért nagyon gyengének érződik és baromi könnyű vele lefulladni állóból indulásnál. Ha gurul, akkor már rendben van és szerintem ár-érték arányban korrekt.
Apámnak volt egy 2015-ös Kia Rioja ugyan ezzel a motorral, de mivel az egy korábbi környezetvédelmi besorolásba tartozott, sokkal kellemesebb volt vezetni."Less but better" - Dieter Rams
-
Lacko32
tag
válasz Bull Boss #206697 üzenetére
Zafirámban az van, B14Net. Eddigi 91.000km alatt nem eszik semmiből semmit.
Nagy csodàt ne várj, ha nyugodtan autózol, oda bőven elég.
Olajat kapjon a szabványnak megfelelőt, aztán annyi.
Láncos, ha cserélni kell, az fájdalmas.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bull Boss #207204 üzenetére
Ha B betűs a motorkód, cseréltess csapágysort megelőző jelleggel (főleg a BXE híres erről, de vannak fórumokon másik kóddal is hasonló hibával, annyit talán megér). Viszont kerülném a részecskeszűrős kiviteleket, lekvár a vezérműtengely, és más olaj kell bele, alapvetően nem erre lett tervezve a motor, jobb anélkül (plusz ugye kevesebb hibalehetőség). PD fészek kopás még esetleg ami nagyobb kiadás, befecskendező kábelköteg hiba előfordul, tandem pumpa felújítás kellhet, de maguk a PD elemek mindben Bosch gyártmányú jobb fajta. Ha már ezek a kifutó 1.9-ek vannak porondon, a 2.0 PD BKD motorkóddal még talán jobb is, viszont ott a hengerfej cikkszámot érdemes figyelni, A végű repedésre hajlamos, B-nél ritka, C verzióval szűnt meg gyakorlatilag a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Xbox Series X|S
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jogász topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- Futás, futópályák
- Filmgyűjtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest