-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #173793 üzenetére
Azt azért megnézném amikor 50km-ert ingázól ebben télen a munkahelyedre
Jah és közben megállsz kétszer tölteniSaxo-t nem venném. Az első értelmes ajánlat a szentháromság. De tényleg csak akkor ha nagyon sokat megy az ember városban és tudja hol tölteni. 2 millió fölött már klasszisokkal jobb benzinest kapsz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Core2duo6600
veterán
válasz gzbotii #173796 üzenetére
Milyen értelmes kocsik jönnek ki 1 mill ből ?
Ha otthon töltöd az elektromos, nem a fele, hanem sokkal kevesebbe kerül az üzemanyag. 2 l/100 benzines fogy alatt van. 15 kwh /100 környékén van a legtöbb fogyasztása, finoman vezetve kevesebb is lehet, de hajtva jelentőseb több is, a teslat vegyük ki a képletből az elérhetetlen ára miatt, és az itthoni képviselet hiánya miatt.15 Kwh az ugye 15*40 = 500 HUF, nem tudom pontosan mennyi az áram, de 40 HUF körül van egy kwh .
Tehát 100 km -et megteszel 500 HUF ért. 1 liter benzint most kb 400 HUF ért kapsz.Akkor miről is beszélünk ? Egy belsőégésú alaphangon eszik városban 6-7 de inkább 8-10 litert, ha diesel akkor valamivel kevesebbet ha szerencsésebb vagy, de ez sem biztos.
Tehát jelentősen olcsóbb egy elektromos autóval a közlekedés, és az imént az volt a felvetés,
hogy naponta 50 km környékén tenne meg az illető, és csak erre használná.
És akkkor még az olcsóbb / kevesebb szervízigényről nem is beszéltünk, nincs turbó, nincs kuplunk, nincs kettös tömegű lendkerék, stb.
Fékfolyadékot kell 2 évente cserélni, és hűtőfolyadékot amennyiben van és pollenszűrőt.Az elektromotor meg nem igen szokott elromlani, az akksira eléggé vigyáz a rendszer.
Kevesebb kokcázatot látok egy használt villanyautóban egy belsőégésűhöz képest.
A karosszéria mind a 2 nél téma, hogy volt - e törve, és kb ennyi, amit ellenőrízni kell.
Ha nagyon kiváncsi vagy akkor egy obb olvasóval ki is tudod olvasni akár százalékosan is az akksi állapotát, sőt akár a gyorstöltések számát is, mert utobbi veszi igénybe jobban az akksit.Mind a Balatont, mind az Alpokat meg tudod járni, igaz többször állsz meg tölteni, de mondjuk nem i-MiEV és klonjairól beszéltem, az túl kicsinek tartom, és igen régi technika, de a napi munkába járást cégnél tölthetőség esetén ki tudja szolgálni.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
pit stop
addikt
válasz gzbotii #174119 üzenetére
Mindegyik generációs Aygo/C1/108 közös fejlesztés. Első generációnak váltója szokott széthullani atomjaira random mindegyikben.
Itthon nincs erre a kategóriára fizetőképes kereslet, ami akár honosítást visszahozta volna ezért már csak Toyota próbálja árulni 2. gent.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Core2duo6600
veterán
válasz gzbotii #174494 üzenetére
Annó a Merciről voltak olyan pletykák, hogy csak az a Merci a jó amit Stutgartban csináltak.
De ez régen volt, még amikor a w123, w124 ment.Aztán a 90 es években sok Opel Astrat vett talán az olasz rendörség, egy kitétel volt, hogy Szentgothárdon készüljön, mert akkor azt tartották a legjobbnak.
Tehát mindenre van példa pro és kontra is.
Aztán hogy ezek igazak -e talán sosem tudjuk meg.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gzbotii #174494 üzenetére
A 8. Civic-kről van szó és jól hallottad. Autóvásárlás előtt ez is képben volt lehetőségként, de egyik oldalról én is azt hallottam amit te írsz, a másik oldalról (Totalcar Népítélet) pedig... nos a népítéletek 80%-ában ismét megerősítésre került a tény. A beltér megállíthatatlanul nyikorog, nyöszörög és mindenféle kellemetlen hangokat ad ki. Sokaknál a műszerfal csere és a kiszerelés majd szigetelő csíkkal együtt visszaépítés sem segített.
Az adatgyűjtésem során nem találkoztam japán gyártású modell tesztjével, de az angliában készült autók úgy tűnik mind ilyenek voltak/lettek.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz gzbotii #174672 üzenetére
Szokták is szidni a megoldást
(#174673) soldi3r: de jó is lenne ha ennyiben megállna minden. Sokkal egyszerűbb lenne az élet.
(#174674) focvis: senki nem mondta hogy nem lehet a nagyobb teljesítményű nyereg a gyengébben. Ugyanakkor jelezném , lehet -mondom csak lehet, hogy a gyártók spórolása nem egyezik minden esetben ezzel a tapasztalattal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #174839 üzenetére
A cikkből okoskodom én is csak. Ott ezt írják:
"Azután viszont csökkentek a kedvezmények, és ma már ott tartunk, hogy ha a lejárt céges lízinget követően magánvásárló ül egy ilyen használt hibridbe ott, alsó hangon 1500 euró éves adót kap a nyakába. Ezért Hollandiában sokkal nagyobb a kínálat fiatal használt hibridből, mint a helyi kereslet, így nyomott áron lehet onnan Amperát, Mitsubishi Outlander PHEV-t, vagy éppen Volvo V60 hibridet hozni."
Hollandból a Plug in/hybrid vonal ami megéri.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
válasz gzbotii #176921 üzenetére
tboldi:
A légellenállás exponenciálisan nő, emellett a fordulatszám is jóval magasabb, például 1,4 literes benzines 90 lóerős autónál 90 km/óránál 2500-as a percenkénti fordulat, 130 km/h-nál 3400?
Nem fogyaszthat ugyanannyit[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz gzbotii #176965 üzenetére
jóvanakkor
(#176966) CactuS
eladnak kb 3-400 kia riot egy évben (nem tudom pontosan, tipp), annak 30-40 a 10%-a, szóval nem kevés
ja és én dolgoztam iylen cégnél, tudom hogy mit jelentszerk: a finanszírozásnak akkor is költsége van, ha saját pénzedből finanszírozol, elmaradt kamatnak hívják
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #177016 üzenetére
Mármint az új Type-Rtől, az még a visszafogott ufó, amit linkeltél.
Azt el kell ismerni, hogy az audi kiemelkedő beltered az mondjuk A6tól fölfelé, de pl: a fauvé beltere engem a világból kikerget. Még a GTIk kockás ülése se tud annyira megfogni, hogy azt válasszam, a megbízhatósága meg hát na, én nem azt látom, hogy nekem megérné magánemberként.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #177111 üzenetére
Igazából a gömböc Auris volt az első, az jött a Prius mellé. Eredetileg magamnak néztem, azért is lett full-fullos darab (félbőr, nagynavi, 17" felni, xenon), de úgy voltunk vele, hogy el kéne adni a Priust, mert 300k felett még azoknak is esik az áruk egy kicsit. Akartam egy olcsóbb kisautót magamnak, aztán asszony benyögte, hogy tőle akár vehetek akármit magamnak. Na mondom, akkor lesz egy pici irányváltás a Prius után, még a villany előtt és elkezdtem nézegetni a pici hot hatch-eket. Gyakorlatilag nem sok maradt a Prius árából így, de, hogy őszinte legyek még mindig nem bánom. Gyerkőccel sem vészes, mert jobb egyben van egy fix gyerekülés (az is Isofixes, ami nem túl gyakori dolog), a vezető ülés is memóriás és előre tolható (nem úgy, mint az SSSnél, ahol csak a jobb oldali ugrik vissza az eredeti pozícióba), így hátra simán bemászik a kisebbik is, és még tetszik is neki a mászókázás. Egyedül az ajtókkal kell vigyázni, mert akkora fesztávja van kinyitva, mint egy rohadt boeingnek.
Szeretem mindkét autót, bár két teljesen más világ. Most költözéskor a kisebb dolgoknál zavaró, hogy egyiknek sincs akkora puttonya hátul, bár ugye a twingo csomagtere is 230-960 liter között variálható, ami egy 3,6 méteres autóhoz képest nem rossz. Évi néhány alkalom miatt nem járnék egy batárral a városban, főleg, hogy melóból ha kell és éppen van bent fogható, akkor hozok egy áruszállítót vagy ha utazunk vidékre, akkor akár egy 9 fős kisbuszt is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #177195 üzenetére
Engedd el. Egyrészt ez az IMA rendszer egy nem jó hatásfokú rendszer (önállóan nem is tud elektromosan haladni). Kvázi alig eszik kevesebbet mint az 1.8i de cserébe hurka gyenge.
Akksi pakk hivatalosan nem cserélhető cellánként, de a gyakorlatban megvalósítható. Ennek ellenére inkább vegyél rendes hibridet (Toyota HSD).
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #177220 üzenetére
Ülés elég egyéni dolog, nekem pl: a Jazz II ülése jobban bejött, mint a civic ülése. CVTt japánok régóta űzik, de a sima CVTben pl van indítókuplung, Jazznél ha elkopik, akkor az kb 200k-ba fáj.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
ribarszki
őstag
válasz gzbotii #177418 üzenetére
Sőt, még a turbó korszak előttről volt egy 124-es 2.0 szívódízel Mercim. Harmatgyenge volt, 5.7-et evett, és soha nem volt olyan kényelmes, ringatózós autóm Igazából tök mindegy volt neki a város, országút, pálya. Mindig 5.7-et evett Négy sebességes volt, szegény motor nagyon kívánta volna 130-nál az ötödiket. De nem volt..
-
válasz gzbotii #177435 üzenetére
Ismerősnek volt és egyfolytában a váltó miatt szívott vele, mondjuk nem tudom, hogy típushiba, vagy csak kifogta
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Richard!
addikt
válasz gzbotii #177465 üzenetére
Mindkettőből adódóan. Amúgy 2002-es B6-volt.
és (#177466) rbalint88 Jövő hétvégén tolunk egy Ingolstadt-Győr rövidtávot (~600km), majd ott kiderül
Amúgy eddig nagyon kényelmes. Igaz, hogy sportülések vannak benne, fasza comb és oldaltámaszokkal, ami csak fokozni tudja a kényelmet. Az elején furcsa volt a magasabb üléspozíció és hogy az anyós oldalit csak előre-hátra lehet mozgatni, de úgysem én ülök ottEladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #179241 üzenetére
Fizikailag lehet mert csak világít az IMA hiba miatt a visszajelző, de nem tilt le. Viszont nem érdemes így használni, mert felettébb veszélyes is tud lenni. Az akkupakk így hol besegít, hol visszafog. Ha éppen visszafog akkor nem csak a 20kW-os teljesítményének a kiesésével kell számolni, hanem ilyenkor a leeső feszültség miatt automatikus elkezdi a kényszertöltést (az elektronika ugye 20-80% között próbálja tartani a töltöttséget állandóan, mert így a legtartósabb az akksi) a benzinmotor, ami ugye megint -20kW. Na most egy amúgy sem erős autónál kiesik 40kW pl előzés közben, az meg tudja viccelni az embert azért...
De itt van róla egy jó leírás:[link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #180320 üzenetére
Ami jo, az nem feltetlenul olcso, itthon nem tudsz jot venni a jelenlegi felhozatalbol, akinek van es jo, az meg nem adja el.
Mondjuk a kepen levo egy erdekesen extrazott peldany, elektromos tukorbehajtas nincs, se ulesfutes, se automata tukor, sem paraszenzor, szoval a karpiton kivul alapfelszereltsegu, de telefon van.
Fekete gombokkal jobban nez ki.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
válasz gzbotii #180330 üzenetére
Franc, csak 18-ig van, de az egy 20- as (265/35 r18) tényleg olcsó
Létezik 20-as csak nem jó a méret, az is 20,5
Na ez már talán csalni sem fog sokat [link]
Értem már miért ezt veszik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
33as
senior tag
válasz gzbotii #180743 üzenetére
Úgy tudom eléggé fent forog 4000 rpm körül 130-140km tempónál! Azért vettünk a feleségemnek KIA-t 1.25 ccm mert az 130-nál is csak 3500 rpm met forog kis benzines létére.
Ès így elég csöndes is.MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #182213 üzenetére
Régebben nekünk is tervben volt az Outlander 2. De végül a Q5 lett helyette. Dízellel egyébként én sem venném. A benzinesről nem tudok semmit.
Napról napra egyre jobban kiábrándulok a kocsiból. Hamarosan csere lesz belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen alaplapot vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- sziku69: Szólánc.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen