-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
OPiiPO
addikt
-
válasz gzbotii #190809 üzenetére
haver belerakott utólag a seat ibizába
chess001: ha jól zárt és fűtött, akkor az autóval bevitt nedvességet folyamatosan páraként dunsztolja az autót[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bdanyy
addikt
válasz gzbotii #191120 üzenetére
Golf 4-6-7 ülései is tök kényelmesek voltak hosszabb távon is, pedig ezek közt a 4 abszolút fapad volt gerinctámasz nélkül.
Ami kifejezetten kényelmetlen volt nekem eddig, az a g astra, up, picanto illetve meglepő módon a hibrid fusion.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz gzbotii #191120 üzenetére
a golf 4 1,6 16V ocean, nem tudom ez full alap-e, de van benne egy deréktámasz, ami jobb lenne, ha nem lenne benne
A kia ceed, i20/30, tipo, honda civic,opel vectra alap ülésével semmi bajom nem volt, 400-500km után sem.
A kia carens-nél annyi bajom van, hogy nagyon széles oldalról nem tart semmit.
Az ibiza sport ülések oldalról tartanak, de a háttámla nem igazán tart, kicsit süppedős, egy Bl-Bp távon (150 km) már fészkalódok.
A fabia-t azt utáltam ez miatt, de lízinges autó volt, ezért nem vettem bele másikat, a holf szerencsére nem az enyém, pár hónapig használtam, akkor kerestem is a bontott üléseket bőszen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
-
-
válasz gzbotii #191255 üzenetére
Ha megnézed a három, négy éves suzukikat, ugyanannyiba kerülnek most is, mint amikor új korukban vették őket, milyen értékvesztés?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Richard!
addikt
válasz gzbotii #193239 üzenetére
Szia!
Persze, meg vagyok vele elégedve. Idén tavasszal volt egy hibás vízpumpám, azt leszámítva semmi gond nincs vele. De az betudható annak, hogy gyári volt, 9 éves.
Olajat, vizet nem eszi, városban elvan 6,5 literből. Tegnap jöttem egy Győr-Nyíregyháza autópályát, 7,9 lett a fogyasztás, de néha (soxor ) mentem 150 felett is.
De most legalább ki lett kormolva, nyár óta nem igen ment 90 fölé a mutató.Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #193283 üzenetére
Esetleg a Honda CR-V 2.2 i-ctdi 4x4, bár ez sem a szépségével hódit...
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #193283 üzenetére
Rav4 2.0 D-4D 1CD-FTV egy korrekt motor (vezérlés csere picit drágább, de amúgy semmi különös korai hiba).
C-Crosser, 4007, Outlander 2.2 dízel motorja a PSA DW12, kiváló darab, ha belefér a keretbe (nem vagyok otthon benne, 2179 köbcentire szűkítve kiderül).
Ford Kuga 2.0 TDCI (DW10) is jó alapvetően, kézi váltóval.
Qashqai 2.0 vagy 1.6 dCi jók.
ASX esetén 1.6 dízelt keresnék.
Vitara 1.9 dízel korrekt motor, abból nem tudom, melyik verziót használták mondjuk (8 vagy 16 szelep - 8V a jobb fajta).
Régi X5 3.0 (M57) is jó amúgy alapvetően, bár ott a kezdeti években a hátsó hajtást szokták ajánlani.
Tiguan ha akad épkézláb példány a keretből, 2.0 CR TDI jó lenne belőle, ha keretből akad.
Emelt kombi nem játszik semmiképp? Autópályán kevésbé zabál, de ugyanúgy megugorja a padkák jelentette kihívásokat
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #193290 üzenetére
Emelt kombi: XC70 mondjuk (jó öreg 2.4D), vagy Octavia Scout drágábban, esetleg Octavia 4x4 (annak is emelt a futóműve valamennyire, és olcsóbbak), utóbbiak esetén 1.9 PD vagy 2.0 CR természetesen.
PSA: 2.0 HDI rokona a 2.2 ez esetben (DW10 és DW12), jól bírják, de a kisebbik fenntartása pár százalékkal szerintem alacsonyabb, már ha volt az adott típusban (pl féltengelyt kevésbé eszi a nyomaték, 2 literes gyakoribb és emiatt 1-2 alkatrész picit olcsóbb lehet hozzá, ilyenekre gondolok, de nem annyira nagy a különbség). -
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #193365 üzenetére
XC70 AWD jó, az az 5 hengeres 2.4-es motor nagyon finom. Haveromnak S60-ban volt és valós 638k km-el adta el. A motor gyári bontatlan volt, még a turbó is!
Egyedül az AWD szöghajtóműve tud ledarálódni de azt könnyű ellenőrizni vételkor, fel kell emelni csápossal a kocsit és ha egy kereket forgatva forog az összes többi is akkor (még) nincs vele gond.Octavia 4x4 sem rossz, bár abban kicsit butábbra van programozva a 4wd hajtás (nálunk a cégnél futott pár db) cserébe nem olyan kényes mint a Volvo hajtása.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #193368 üzenetére
Fizikailag igen, ami jó rendszer (haldexes központi difi van benne mint a Volvoban vagy a Subarukban is). A dolog lényege a programozásban rejlik. Ha nem küld időben kellő nyomatékot hátra akkor az max bohóckodásra jó de nem haladásra (lásd Honda CRV 4wd).
A Subaru is azért ügyes mert állandóan hajt hátul is (cserébe sokat fogyaszt, ezért nem hajt hátul a cr-v), nincs késlekedés. A Volvo is gyorsan reagál ott sincs gond, mert max 1/8-ad kerékfordulat elég neki, hogy tudja, hogy most akkor hátra is kell nyomaték.Egyes vélekedések szerint arra jó a 4x4, hogy sokkal néptelenebb helyen akadj el. De valóban, ahol elvérzik egy sima rwd/fwd autó jó télivel ott az awd még egy gyengébb gumival is elmegy. Persze nem mindenható nyilván, megvannak a korlátai annak is.
#nincsbennetarcsi
-
nesa
veterán
válasz gzbotii #193366 üzenetére
Minden van hozzá, viszont friss műszakival vettem 4db új (nem felújított) bosch porlasztó, felújított magasnyomású, kettestömegű gyárilag nincs, DPF ezekbe soha nem is létezett, túl nagy kockázatot nem látok benne, tavaly volt rajta váltófelújítás (szinkrongyűrű csere).
Nem tervezek vele hosszútávra csak amíg találok valami olyat ami a szívemhez igazán közel áll. -
BigBlackDog
veterán
válasz gzbotii #193682 üzenetére
Jaja, az. Eddig két hétig használtam egy szélvédőfűtős Focust. Pár nap után már hozzá is szoktam azokhoz az izékhez. Aztán egyszer országúton jöttünk haza, mikor kezdett esteledni. Minden szembejövő autónál volt egy-két szépséges dolog, amit mondtam. Nekem nagyon nem jött be.
-
Bdanyy
addikt
válasz gzbotii #194356 üzenetére
Nem tudom most hogy van, de régebben még egy trendline golfnál is legalább textil volt az ajtón ahol könyökölsz. A focusban meg a kemény karcolódó műanyag. De ahogy látom az utóbbi kezd általánossá válni.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
slett27
addikt
válasz gzbotii #194465 üzenetére
Ez a Trendline volt nem Comfort- vagy a High...azért nah. Van különbség. Ha letisztult forma ha nem a Golf ezen verziója.
joshua7 : Igen, egy 2011/5 156e km-el (elvileg). Nyári/Téli tappancsokkal. Szervizkönyvvel. 2.185M
ngaba : kihúzattam, 7e fordulatig ott tilt kb. Nem lesz gond legalább is úgy érzem.
Jah, 890e-ért még egy árva telefon sem volt a FIAT-ra hogy egyáltalán meg lehet-e nézni 2 hét alatt. Ezt a részét feladtam.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Lacko32
tag
válasz gzbotii #194658 üzenetére
Nem feltétlen. Az enyém kinti, mégis 100e km-ig Honda márkaszervizben volt cserélve az olaj. Pecsételve, aláírva, km állással rögzítve a szervizkönyvbe.
Mondjuk meddig tart egy Honda certified service pecsétet szerezni ebayről?!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz gzbotii #194661 üzenetére
Ebben igazat adok.
Lehet csak engem "nyugtat" meg, ha kezembe nyomnak egy szervizkönyvet tele pecséttel.
De most kapóra jött, találtam hahun egy Versot, képek alapjan csudiszép. Aztán a hidegzuhany, dokumentum fülön fent vannak a szervizkönyves fotók. Legelső olajcsere 18 ezernél, második 35 ezer, harmadik 62 ezer.Sokszor hasznos tud lenni, sokszor nem. Mai világban nehéz szűrni mi igaz, mi nem.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
MC Pite
veterán
válasz gzbotii #201297 üzenetére
Ha családi kell, V50 vége és a (szoftveresen) gyengébbik 2.4 benzinnel amíg volt, mert a végefelé kisebbek helyettesítették vagy a turbós (annyit eszik mint a ford 1.8 és 1.6 kb, de sokkal kellemesebb). Azontúl tényleg max a HDi-k.
Újabb és ügyesebb a V40 ha méretben elég, de ennyiért szintén csak 1.6D lesz. Az 1.6T inkább erős mint jól fogyaszt, de nem félnék nagyon attól sem. Mármint nem kell rá többet félrerakni tarcsiba, mint egy dízelmotoros verzióra.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #219966 üzenetére
Dacia/Renault 1.2 szívója egy kiváló motor, keressetek olyat, faék egyszerű régi MPI blokk.
0.9 TCe sajnos egy kosár az említett EB motorokkal. Talán volt valami változtatás, ami után elvileg vállalható, de igazából az 1.0-ra szokták mondani, hogy vehető.
Láncos 1.2 TSI szerintem nem teljesen katasztrófa, valahol félúton van... Érzékenyebb és több törődést igényel, mint a Renault 1.2 szívó ebben az esetben, de nincsenek akkora problémák, mint a TCe/EB esetén (illetve okoskerék sincs, amitől drága az 1.4 TSI vezérlés csere).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen