-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #114078 üzenetére
Stilonal az eleinte volt probléma az üvegtetővel, elöl beázott, később javították. Légzsák lámpa, ahogy írod is.
kontakthibák szoktak még előfordulni, de azok viszonylag könnyen és akár házilag is javíthatóak.
1.4-től felfele gondolkodj benne, egy 105 lovas JTD-t sem vetnék el."Bad reklám is reklám too"
-
Zola007
veterán
válasz gzbotii #114240 üzenetére
vagyis akkor a konklúzió, hogy inkább kerüljem öreg autóban
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
válasz gzbotii #114434 üzenetére
Egy 1,6-os, VW alapú szívó benzines motor, kötve hiszem, hogy bármi buktató lenne vele, itt a kompromisszum inkább az erőben van, gondolom ugyanazt a 100-110 ló közötti teljesítményt tudja, mint bármelyik másik szívó benya a múlt század végéről.
Szerk.: Ahogy mondani szokás, ez is csak egy Golf, csak karikás a hútőrács díszítése. Cserébe mondjuk pofásabb is, meg talán kicsit jobban ki van stafírozva, de ez nyilván függ a konkrét példánytól is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
nagyúr
válasz gzbotii #114449 üzenetére
Anyum azon tanult vezetni, nem volt olyan ora amikor rendben lett volna a kocsi. Forgalmi vizsgat majdnem el kellett halasztani mert nem indult a vas Tobbnyire elektromos nyugjei vannak, igy erdemes mindent tuzetesen vegig nezni rajta vasarlas elott, illetve en radugnam valami diagnosztikara mindenkepp. Amugy nem eszik sokat, pofas kis auto
-
válasz gzbotii #114908 üzenetére
Helytől (államtól) is függhet tudomásom szerint, meg attól, hogy magadnak intézed-e, vagy megbízol vele egy rendszámost helyben, aki fél-másfél óra alatt lezongorázza neked, no meg hogy fizikailag mennyiért nyomtatják ki a rendszámot. Az a pár darab, amit én láttam eddig ismerősöknél, ott 80-100 EUR körül megvolt (Hessen) az egész ügy, de nem vállalok árgaranciát.
Szerk.: Útlevelet természetesen elfogadja, lakcím amúgy sem érdekli (sose tudnak mit kezdeni a magyar lakcímkártyával sem, nem is hordom magamnál).
Osztrákokkal kell vigyázni, ők nem szeretik a piros rendszámot, ha visszakeresel, beszélgettünk erről korábban.
Forgalomba helyezés helyben történik, ahhoz sehol nem kellenek érvényes menetdokumentumok (forgalmi, rendszám), csak odáig jusson el legláisan az autó, tehát tuti biztos, hogy Romániában is forgalomba helyezheted, csak adásvételi szerződésed legyen, meg az autó eredetiségét igazoló doksi - kvázi törzskönyv).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kenguru99
aktív tag
válasz gzbotii #114921 üzenetére
"Ausztrián mennék át- nem is kis darabon- na most ezt sárga rendszámmal elég rizikosnak érzem...és ahogy olvasom még pirossal sem egy életbiztosítás "
A piros szélűn 30 napos eu biztosítás van, azzal nem lehet gond. Ez a hivatalos és teljesen szabályos megoldás.
A sárga szélűn pedig (ha jól tudom) csak német biztosítás van. -
kenguru99
aktív tag
válasz gzbotii #114923 üzenetére
Nem ausztria a probléma. Hanem az hogy a sárgán nincs az egész eu területén érvényes biztosítás. Magyarországon is megbüntetnek a sárgaszélűért.
"A panaszos beadványának kiegészítéseként előadta azt is, hogy öt napig érvényes „sárga rendszámmal” utazott haza Németországból Magyarországra az erre vonatkozó, német közlekedési hatóság által kiadott engedély (eredeti nyelven, fordítás nélkül) birtokában, valamint ismertette a gépjármű forgalmi rendszámát is. A panaszos csak az esetet követően szerzett tudomást arról, hogy az általa használt, ún. „sárga rendszámmal” 2012. november 1-től nem lehet Magyarországon közlekedni."
[link][ Szerkesztve ]
-
-
válasz gzbotii #114936 üzenetére
Ugyanaz a processz, ugyanott kell intézni, ugyanúgy megbízhatsz szinte mindenhol helyben egy rendszámos brókert, csak többe kerül, cserébe 30 napra szól.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz gzbotii #114939 üzenetére
Sárga rendszám kb 80-90, piros kb 130-140 Euro, ha te intézed, de a kereskedő is átvállalja, ha szépen kéred, de kell a piroshoz az igazolványod...
Ja, és ha kereskedőtől veszed, kell a számlának majd otthon a hivatalos OFI-s fordítása, ami 10 napra 14e, 1 napra 28e Ft. Magántól elég egy kétnyelvű szerződés.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
-
Kornel
veterán
válasz gzbotii #115730 üzenetére
ja, én is osztottam szoroztam.
pár "apróság":
4 gátló 2 első fék meg küszöbcsere elég sos lett volna pl.
adagoló tökéletes volt, de 300k? környékén már esélyes lett volna
szervó szintén ilyenkor szokta megadni magát, de a kormánymű se új volt már.
generátor is gyári volt, az is ilyenkor szokott lehalni
hátsó futómű már itt-ott javítva volt, de ráment volna még 100k idővel.
kasznin kisebb hibák, de ugye csak elemenként javítanak, ahhoz, hogy szép legyen, telibe kellett volna fújniösszeadva inkább nem foglalkoztam vele, persze ezekkel is együtt lehetett volna élni, mert jó volt, csak kicsi fososodott már, de sajnos én mindenben a hibát keresem
-
-
roti86
őstag
válasz gzbotii #117868 üzenetére
Látom a humorérzékedet te is máshol hagytad. Azért bátorkodtam ilyen vicces lenni, mert szinte naponta olvasom itt a hozzászólásokat és nem nagyon láttam, hogy pont erről a modellről esett volna itt szó. Van itt minden, mint a búcsúba, de BMW-kről csak ritkán megy társalágs. Népítélet, BMW fanatics helyeken több infót tudsz összeszedni szvsz.
Vagy még nézd mit találtam: PH!s BMW Club
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz gzbotii #124458 üzenetére
Eladás előtt én is kicsapatnám a motorteret. Nézzen már ki valahogy ne legyen már rajta évtizedes felvert por és kosz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #125976 üzenetére
Kozel sem megbizhatatlan. Futomu kenyes, jo minosegu alkatreszeket kell hasznalni benne. Apro elektronikai dolgok adodhatnak, fotengely jelado az egyik gyakori, illetve a legzsak visszajelzoje, ez pedig az esetek jelentos reszeben kontakt hiba (ules alatti csatlakozo).
Persze attol is fugg, hogy kinek mi a megbizhatatlan. Nyilvan nem Corolla szintu, csak olaj es semmi mas (bar ez is csak legenda), de ilyen jellegu elektromos zurok mindenhol elofordulhatnak.
Haveromek Octaviajanak az orai hulyulnek meg, szervizben azt mondtak neki, hogy az osszes Golf 4 testvernel elofordulhat.
Csak ebben eseteben be van csukva a szem, az Alfaen meg ugralnak mint Winkler a leszedett tukron, ami egyebkent felfele huzva leszedheto, rosszul visszacsusztatva a sinre ugyan fent marad, de le lehet rantani ilyenkor mar akar hossz iranyban is. (Amikor nekem feltortek, es leloptak a belso tukrot, akkor en is szivtam ezzel.)"Bad reklám is reklám too"
-
Termi16
őstag
válasz gzbotii #133473 üzenetére
Gondolkozom rajta...
Viccet félretéve nekem is hasonlóak lennének az igényeim, szóval ki tudok vele békülni
Olvastam a problémákat ennél a szériánál, de az másik motor, ha jól tudom, a 110LE-s nem érintett.
Az autó elég gyakran lenne használva ilyen hosszabb utakra, saccra alsó hangon15 000 Km-t mondanék évente.
Még az lenne itt a következő kérdés, hogy ezeknél a motoroknál szerintetek mennyi a lélektani határ? Nem szeretnék minden nap azon aggódni, hogy mikor megy tönkre az autó, mennyit kell költeni a szervizben, meg hasonló szépségek. Ezért is szeretnék fiatalabb, keveset futott modellt. Ez viszont az én "beütésem"
Vetek egy pillantást a másik két emlitett gépszörnyre is, köszönöm!
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #134068 üzenetére
Az 1.6 HDi-vel van probléma, abból is jellemzően csak az erősebb 110 lóerős variáns az igazán érintett. Filléres dolog, de a turbó előtt van még egy kis szűrő az olajkörben, amit nem cserélnek, ez kombinálva az elnyújtott olajcsere periódussal (30e km), azt okozza, hogy a turbó nem kap olajat, aztán meghal, utána jellemzően a következő is, mert a szűrőt hagyják. Viszont a Peugeot időközben azt tanácsolta a szakszervizeknek, hogy távolítsák el a szűrőt a rendszerből, de hogy addigra ezek mennyire károsodtak, az jó kérdés.
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz gzbotii #135381 üzenetére
Ennyi.
Ugyanez van a pesti olcsó autók nagy részével is.
Kitűnő állapot, csak épp a kormányon már nincs bőr, az ülés kiulve, az órában 140k km, árban középre belőve...
Persze ránézésre dupla a futás, de ugye "olcsó", meg engednek is még belőle.
Ez kell a népnek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Külpolitika
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Robotporszívók
- OpenWRT topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen