-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
huliganboy
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz trassher #140459 üzenetére
Még gyorsban egy-két Focus kombit találtam, amik megfelelnének. Most írhatnám hogy egy ilyen Ecoboost lenne a tuti, de felhasználás miatt a szívó motor karakterisztikája, és szervizigénye közelebb áll tervezett 15 éves (100-150 ezer km) használati periódushoz. Dieselből viszont lehetne bőven válogatni, csak pont mire oda érnénk (250-300 ezer km), lehetne rá lapátolni pár minimálbért, ami azért valljuk be, akkor már egy 15 év körüli autó lesz, és eladni is meredek, mikor a hibrid gépek jönnek be.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Integrale
veterán
-
roberto211
őstag
válasz trassher #141183 üzenetére
Nem én a taxis mikor atnyult valamiért és úgy kellett felmasznom kb a labaimmal ülésre de ezt szerintem hülyeség vitatni vezetés közben minek kell matatni kesztyutartoba. De manapság ez már elég kevés autóról mondható el hogy mindenki fekszik az autóba. . Vagy elől vagy hátul kompromisszumot kell kötni. .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz trassher #141178 üzenetére
Hasonló magasságú vagyok mint te, 6évig volt megane2-m, ezen idő alatt nem éreztem szűknek elől, sőt teljesen kényelmes volt. Voltak 4-500km-es viszonylag hosszabb utaim is, nem volt probléma. Szerettem, csak hozzá kellett szokni az elcseszett pedál elrendezéshez.
Illetve magam mögé be tudtam ülni simán, nyilván nem volt tánctér hátul, de el lehetett férni. Viszont a hátsó ülések ülőlapja túl rövid, inkább ezzel van a baj (megane1 ülései kényelmesebbek)
A kesztyűtartós "hatalmas" problémáról nem tudok nyilatkozni, soha nem ültem át vezetés közben a jobb egybe, hogy nyitogassam. Bár gondolom, mivel a 6év alatt nem szaladtam bele ebbe, hatalmas veszteség lehet.
A mostaniban kipróbálom már, de szerintem abban sem nyitható ki teljesen (laguna).
Ami még iszonyat jó volt a m2-ben, az a milliónyi pakoló/tároló rekesz.Meg valaki írta hibának, hogy indexelésnél a lámpát kapcsolgatta: user error.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Kickass
őstag
válasz trassher #175431 üzenetére
Ha csak a szerelo gond amiatt ne zard ki, Debrecenben: Kornya Laszlo Mikepercsi uton vagy van egy olaszautos szerviz a Balmazujvarosin is, az O nevuk nem jut eszembe.
De mivel nagyreszt GM technika van a kazanfedel alatt lehet nem akkora ordoglakat egy 'mezei' szerelonek sem, futomu + sallangokat kb barki cserel rajta.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz trassher #175623 üzenetére
hat nemtom en amiket lattam borbelsoket tizensokeves Golf-ban meg Passat-ban, azok olyan szinten szet voltak baszcsizodva, hogy azt be sem raknam az autoba
vhogy mind szarra volt repedezve meg kopva, hacsak nem volt mar felujittatva borosnel nem keves penzerttöbb drón kell ;P
-
-
Doki16
addikt
válasz trassher #180197 üzenetére
Bárcsak ilyen gondjaim lennének az életben, hogy Corolla Hibrid lehetne a kocsim, nemhogy még a céges kocsim No Offense, csak hülyéskedem ám.
Ha taposod akkor tényleg enni fog. De hidd el benzines mércével magasan a legjobb fogyasztása lesz még így is. Én akárhogy nyomtam neki a legrosszabb körülmények között sem tudtam valós 6 liternél többet megetetni az Auris hibriddel. És az új 1.8 még jobban optimalizált motor lett. Nem szabad a hibridek fogyasztatását pályán összehasonlítani egy dízeles kocsival. Igen az én 2.0 dízel Passatom is kevesebbet evett mint az Aurisom. De a hibrid nem is pályára való elsősorban csak ott is megállja a helyét.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz trassher #180199 üzenetére
Toyotánál már minden más motor ami nem hibrid csak muszájból van a palettán. Jövő évtől kezdve már az összes CH-R és Corolla csak hibridben lesz kapható. De már a RAV4 is ritka sima benzinesben. [link]
Ha menned kell pályán 150-160 körül akkor tényleg kevés lesz az 5,5. Nekem ilyen fogyit produkált egyébként. [link] Csak én soha nem használtam pályán.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz trassher #185571 üzenetére
be kell rakni 150 tempomatra és fénykardozni, nem lassítani
nem élek együtt ilyennel napi szinten (se hibriddel, se állandó pályázással), de amikor a C-HR-rel voltunk Badacsonyban, akkor nem volt zavaró annyira a bőgés gyorsításkor, nem lenne bajom vele. olyannyira nem, hogy HSD van betervezve következő beszerzésnek.dj79: nekem a céges 1.6 szívóB, hatos válóval. 140-nél 3600. hát nem halk sógornak a focus mk2 1.6tdci 109 lovas volt 5 gangossal, az se volt az. önmagában se a működés, se a váltó nem mond semmit sajna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy ruhás topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs