-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz trassher #85320 üzenetére
1.6, 1.8 egykutya kb., 1.8 kicsit jobban megy. 2.0-t nézz, mindenben az a legjobb, fogyi meg nem vész.
(#85342) raczger: nem, teljesen jó mindkettő. Arra értem, hogy se fogyiban, se dinamikában, se műszaki tartalomban nincs nagyon különbség. Pl. 1.4 meg 1.6 között óriási a diferencia menetdinamikában, 2.0 meg csomó minden másban is jobb, nem csak erősebb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz trassher #85391 üzenetére
Bocs, hogy javítalak, de sok Opelem volt; az ülések az Astra Sport felszereltségből valók fazonra (volt olyan is), de egész konkrétan az Astra Coupé (szintén) félbőr-fél alcantara ülései, ritka szép állapotban, lehet újrahúzták, mert iszonyat gyorsan el tud koszolódni. Az Astra G OPC-ben (sajnos nem volt) emlékeim szerint Recaro ülések voltak dupla övbújtatóval a vállaknál és egybeépített fejtámlával (versenyülés fíling).
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz trassher #85391 üzenetére
Szerintem se olyan gáz. Nem túl csilli-villa, nem egy hányadék, mint az ilyenektől megszokott.
Múltkor volt egy szintén opel valami linkelve... csíkosra festve, hátsó spoilerrel stb... na az volt gáz!
Ez ahhoz képest igényes kategória. A belseje is tetszett.
A rendszámtábla tényleg furán néz ki. Mintha egy hirdetést szögeltek volna ki random falra...
Ami igazán gáz, hogy mindez egy kis 90LE Astrában, no meg a szöveg... Csontinál csak vicces, tudja az ember, hogy csak bohóckodnak. Itt meg nem tudom... -
veterán
válasz trassher #85397 üzenetére
Köszönöm a bizalmat az igazi OPC-ben olyan ülés van mint amilyent beleszerkesztettem az előző hsz-embe. És az igazi OPC-ben 2.0-ás 160 LE-s szívómotor van, később ezt cserélték a Coupé Turbo 192/200 LE-s turbójára. Astra H-ban megjelent az OPC Line is, de ennek semmi köze az igazi OPC-hez, tkp. néhány spojlert jelent.
Ha már osztom az észt hadd írjak az Astra G benzin motorokról is:
1.2 - ki kell taposni a belét, ne vegyed
1.4 - nagyon jó, jól fogyaszt (óra szerint 190+)
1.6 8v - tartós, de nagypapis
1.6 16v - nagyon jó, de sajnos igen sok példány már újonnan is ette az olajat, óra szerint 200-at tud
1.8 - igen jó, érzésre megy úgy mint a 2.0, persze az 1.4-nél többet eszik
2.0 - elb@szták az áttételezését a váltónak, 1:1-ben az 1.6 16v áttétele van benne, 200-nál 6000-et forog úgy, hogy a max teljesítményt 5600-nál adja le, óra szerint 210.
2.2 - nem ismerem
2.0 Turbó - megy mint a távirat, de egy bughalmaz, és tud 20 litert fogyasztani átlagban ha kened neki, vége óra szerint 255 (van sk. képem róla valahol).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz trassher #85399 üzenetére
4. a kormányra ráhúztak valami védőt, miért nem szedték le fotózáshoz? kérj képet a kormányról. 5 liter/100 lehetséges, de nem reális, inkább 6 óvatosan hajtva. Ránézésre jó.
3. emlékeim szerint a plüss kárpit az elegance felszereltség, de akkor hol a bőrkormány és a (mű-)fabetét? Ránézésre jó.
2. a kormányt átbőrözték elég csúnyán. inkább kevesebb kilométerest vennék én.
1. nincs belső fotó, se km, ránézésre rohad a b.h. sárvédőEzek az én meglátásaim, de tudd, hogy amikor magamnak veszek autót, akkor bele tudok nyúlni a szarba.
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #85401 üzenetére
120-al 5-ben meg sem érzed, városban ha pörgeted az autót, akkor OK, tehát ahol 3, ott 2, ahol 4, ott 3.
Emelkedőn, pl Árkád, Fórum parkoló stb, több személlyel nekem 3-ban nem ment fel, lefulladt.
Továbbra is tartom, hogy városban k.va sokat eszik az 1.4 (sedan).
Anno tetszett, h nyersebb volt maga az autó, mint pl egy hasonló erejű SX4.
De ha 30km-ről járnék be dolgozni, jól enne. -
-
neduddki
nagyúr
-
AMD Power
titán
-
zolikaDB
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz trassher #85432 üzenetére
460k nem nagy szó egy korai dieseltol , a jobb konstrukciók ( nem downsizing ) ma is lazán megfutják az 1 milliót blokk bontás nélkül.
921k km-nel tart egy tizenéves V70 2.4 D5, bontatlan motorral, gyári turbóval és váltóval. Ő biztos nem akar fanszia autót helyette.
Ettől persze tisztában vagyok vele h a W124-és az egyik legjobb Mercedes, de mint fentebb is írtam, én a hazai kínálatrol beszélek, itthonit én biztosan nem vállalnak be, mert ezek mar valóban csak némi emléket idéznek, de a valóság siralmasabb.
8th, fentebbi neked is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz trassher #85502 üzenetére
HI!
90es evekben hozzank hordtak falura FT-hez a leghaklisabb cuccait kasznirestauralni egy vetran kereskedo nimetbul, komojjan mondom volt amikor a Nala alo otokbol a fel falutmeg lehetett volna venni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz trassher #85520 üzenetére
HI!
ha vezettel volna egy rendbel levo 6gen es egy rendben levo gastrat akkor ezt nemkerdezned meg, ill. h anem erzed aketto zootti kolozzto kulomseget askkor nyugodtan vedd meg a gastrat:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz trassher #85520 üzenetére
Sajna az Astra nem a barátom. Jogsizás alatt vezettem 1.4-est, már akkor sem jött be. Egy 3 ajtós astra az totál eladhatatlan lesz pár év múlva, a 3 ajtós civic azért kelendőbb, értéktartóbb is A suzukihoz képest minden rakéta
Egyelőre türelmesen várok, nézelődök hátha találok egy jót
-
neduddki
nagyúr
válasz trassher #85524 üzenetére
HI!
nem errol beszelk hane mmint otorol, es az vicces, de latom nem erted, nem baj majd egyszer:- )
1.4es astra fickos hiihi:- ) de a lenyeg tenylen HA Nked begyun akkor veddmeg nyugodtanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz trassher #85538 üzenetére
HI!
akkor varok majd megerkezik ami neklme kell, sokkla tobb oto van ami aszamitasba gyun mielott meg a gastrara fanyalodnek...
udv
neduddki
p.s. megis kerkezett anno:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz trassher #85839 üzenetére
HI!
nemkerdes krokusz:- )
udv
neduddki
mod: Anulu79: 1zz-fe-vel nezz vmit v. 1AZ-FSE
[rvilike]: ha thijjaba hondat kell venni ugye:- ) gastrat az vegyen aki nem erzi a kulomseget a krokuszhoz kipest
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
válasz trassher #85839 üzenetére
Ha objektív próbálok maradni, akkor a Focusnak jobb a futóműve (kanyargós úton jön ki).
Az Astra viszont kb. megy úgy az 1.4-gyel, mint a focus az 1.6-tal - miközben kevesebbet fogyaszt. Van a családban 1,6-os focus 2 (előtte Astra G 1.6, ahhoz képest +1liter) és C-max is.Az már erősen szubjektív, hogy én a büdös életben nem vennék Fordot, volt szerencsétlenségem egy céges Mondeohoz (igénytelen kivitelű, nagy batár), meg annak a Focusnak a beltere sem egy matyó hímzés.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz trassher #86180 üzenetére
De gondolom ott nem 38 volt a havi részlet...
De ez a story nem csak passatról, e90-ről mondható el hanem kb minden autóról.. Mindegyikben lehet bukta nem? De.. BMW-t mondjuk nem vennék részletre kivéve ha újat vennek és csak 1-2 őt kéne behiteleznem de akkor valszeg már nem kéne mert lenne annyi pénzem,hogy leakasszak 12-t egy új bmw re minimum.
Akkor járjon mindenki g astraval,swifttel,f astrava, octaviaval, mert ott a javítás jó eséllyel nem lépi át az 50ezret....
"nevetek magamban".. Miért is? Mert nem párszázezres autóval jár hanem mérlegelt, megengedte hitelt magának és igaz több a javítása de minél újabb egy autó annál több a javítása..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz trassher #86191 üzenetére
10év és 950k kilométer az rengeteg de nekem is benne van a pakliban ,hogy valami elromlik.. Lehet 20ezres tétel lesz lehet 200 ezres.. Ha besz@rna a turbó mit csinálok? Nem tudom .. Lehet valami hídról beleugrok a dunába azzal az indokkal,hogy a passatomba tönkrement a turbo, és ez lenne a híradóba ,hogy egy fiatal fiú leugrott a dunába mert a passaton tönkre ment a turbo.. Viccen kívül nyilván megoldanám valahogy.. Nem dőlne össze a világ.. Max 2 hónapig nem járnék passattal hanem kölcsönkérném anyám/apám autóját néha vagy bérelnék itt Érden egy f astrát egy napra ha nagyon sűrgős és nincs itt egy kocsi se.. 4ezer/nap..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TaaT
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz trassher #93076 üzenetére
Ez áttétel függő is meg motor (nyomaték) függő erősen. Az enyémnél pl 4-ben a 60km/h kb 2000rpm-et jelent, ha ott felváltanék 5-be akkor csak dadog(na).
A manual azt javasolja, hogy 68 felett váltsak 5-be. De mondjuk ez nem is városi autó rövid átételekkel...
mod:
rvilike: Én nem hogy a km költséget nem merem kiszámolni de még az átlagfogyit sem merem megnézni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Tankblock
aktív tag
válasz trassher #95781 üzenetére
"CSERELEHETŐSÉG! NÉMETORSZÁGBÓL-NÉMET MAGÁNSZEMÉLYTŐL, ELSŐ TULAJDONOSTÓL SZÁRMAZÓ AUTÓ! MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN! AZ ELADÁS, A TÉVEDÉS, AZ ELÍRÁS, VALAMINT BÁRMINEMŰ VÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJUK!"
Ha ez igaz akkor a kilométer óra nem a valóságot mutatja....
Belegondolva német kolléga 2007 es BMW jében 2 évvel ezelőtt volt 237000 km. Másik kolléga Renault Megan -jába 3 év alatt tekert 87000km, mert csak munkába járásra használta. Valami nem kerek....
Release the Beast....
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz trassher #96534 üzenetére
180 magas vagyok, de ezzel soha nem volt gondom. a bal könyökömet nem tudom rendesen lerakni (majom a köszörűkövön pózban ülök ülés előre és fel a zégbe) az ablakban hideg van a könyöklő meg lent van. lábam viszont elfér simán. kétszer is.
@[rvilike]: hogy ültök ti?
szerk: ha leengedem ok, de szeretek kilátni nekem fent jó.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz trassher #96534 üzenetére
Én csak 175 de nekem is vágja a simában... szerencsére a sajátomban az ülés tartja a lábamat és nem ér hozzá a középkonzolhoz.
(#96535) DeFranco : a könyöklő tökéletes helyen van Próbáld meg tökig leengedett üléssel. A focusban amúgy is iszonyú magasan ülsz még úgy is ...
Edit: én pont ellenkezőleg mint te Ülés maxra lent, kormány maxra kihúzva. Elég közel is ülök mert racsinghoz ez a jó az ideális persze az lenne ha messzebb tudnék picit és a kormányt jobban ki lehetne húzni de sajna ez a max.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Zyxel NAS326
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple notebookok
- Politika
- Robot fűnyírók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest