-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz KaiotEch #123773 üzenetére
[link] sportos, a komibság miatt kicsit sleeper is. 1,5-ből megvan átírva, rendbe rakva, rendes kipuffal. nálam a "ha lenne pénzem, már nem lenne" esete.
egy fostosdízel szedánom van pont ilyen félfaceliftes kivitel, imádom. persze vannak hiábi: hátsó lábtér nem táncterem, csomagtér kicsi. egy A4-nél szűkebb, kb A3 sportback térkínálata van.
viszont amikor elkezded neki szúrni, akkor mindent megbocsátasz neki. még a négyhengeres dízelmotor is lelkesen forog, menni akar, a futómű pazar, sokat enged, jóindulatú és játékos, a fék harapós. és ösztönösen padlóra tett székkel, ölbe húzott kormánnyal, majompózban akarod kirúgni a gázpedált a tűzfalon és gokartozni ki a világból legalábbis nekem ilyen, nehéz róla elfogulatlanul írni -
rbalint88
addikt
válasz m3tr0 #123799 üzenetére
5vw, 1bmw es egy toyota utan vettem az alfat, elhiheted, hogy 10+ evesen sokkal tobbet szamit a megfelelo karbantartas, mint az alapkonstrukcio. A japan auto is ugyanugy elkopik, elrohad ennyi eves korara, csak az picit tovabb tartja magat, de akkor az egesz rendszer osszeomlik es gyakorlatilag veheted megaz egesz autot ujra. A tobbi meg gyakoribb kisebb rakolteseket igenyel.
Lenko: hagyjuk mar ezt a g3 az isten dumat. Jo auto, de kozelsem vilagmegvaltas. Es olyan felszereltsegu es motorut, amirol beszelunk, csak fossa hajtva kapni 500-ert. Egy jo g3 meg mindig majdnem egy milla, egy felujitott vr6 meg ketto...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz KaiotEch #123820 üzenetére
A kisebb benzinesek tenyleg sokat esznek es tenyleg tobb torodest igenyel az atlagautonal. Alkatresz semmivel nem dragabb es semmivel nem nehezebb beszerezni hozza a cuccokat. Legfeljebb jobban kell keresni, de az internet es a posta koraban ez nem hiszem, hogy akkora drama lenne. Foleg, hogy ez csak az extrabb alkatreszekre vonatkozik, kopo-fogyobol minden van azonnalra kb.
A V6 egy nagyon stabil, problemamentes motor, a fogyasztasa is jo a kobcentihez, teljesitmenyhez kepest. De ha zavar a fogyasztas, akkor 1.9jtd 16v vagy 2.4 jtd a baratod, nagyon stabil common railes motorok, kettostomegu se veszes aron van, de nem hullik gyakran. Turbo meg mindenhez ugyanannyi, ha hozza kell nyulni. Audi utan nem lesz huzos aron semmi hozza. Ha meg nem akarsz foglalkozni az autoval, akkor 2003-tol gyartott Accord a 2.4 mocival. Csak az inkabb 2M, mint masfel. -
rbalint88
addikt
válasz Primary92 #124267 üzenetére
nem eszik sokat, csak nem nagyon megy. facelift utánit vegyél (2000 vége-2003), az sokkal kevésbé rohad, hátul is tárcsafékes, használható a fényszórója és automata klímája van.
a típus hibái: nincs hozzá tempomat, pályázásnál ez elég szar. vvt-i motorok csúnyán meg tudnak kopni, kb 250eFt-os sztori a felújítás, aztán jó megint 200e km-re. lelketlen, jellegtelen autó. ugyanennyi pénzből fenn tudsz tartani bármi ekkora autót, amit akár még szeretni is lehet. ha csak igáslónak kell, akkor viszont értékelni fogod a tágas utasteret, a viszonylagos problémamentességet (nekem 2,5 év alatt egy terven felüli szervizlátogatás volt 80ezerért-nagynyomású szivattyú d4d dízelen) - viszont itt lebegjen a szemed előtt, hogy a jó minőségű alkatrész valamivel drágább hozzá, mint az európai autókhoz és nagyon sokáig elmegy hiba nélkül, viszont aztán összeomlik az egész és több százezret kell beletolni, mert az előző tulajok is úgy voltak vele, hogy csak benzin kell bele meg néha egy kis olaj, elvégre ez Toyota és mindent kibír.
ez is egy járható út, én is így csináltam. 800-ért vettem, megcsináltam rajta a kötelező vezérléscserés szervizt 150-ért, aztán 2,5 év/30ekm alatt csak olaj+szűrő volt cserélve, majd amikor már elengedte magát teljesen a futómű, kezdett beteg lenni a motor és már nagyon szenvedtem attól, hogy nem tudom szeretni az autómat, kettő óra alatt eladtam 470-ért. ja és időközben kiadtam a garázst, ami nagyjából fedezte az amortizációt, úgyhogy kb havi 10ezerben volt az autó+ami beletankoltam. -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #124402 üzenetére
Jónak tűnik, akár hiteles is lehet az óra állása, de azért azt is tegyük hozzá, hogy az extralistánál nem szaladt el a megrendelő keze. Nekem egy 4,2M-s autónál nem annyira lenne kedvem kényelmes üléseket és normális hangrendszert vadászni hozzá... Plusz egy ilyen autóban kicsit ciki egy utángyártott fejegység, ezért a nagynavi sem árt, amit fel lehet okosítani Dension vagy Yatour kütyüvel. Ezen a csövesrádión biztos nagy élmény kikeresni egy számot a mappastruktúrából BT-s zeneküldést hagyjuk, minőségben nem megfelelő sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #124464 üzenetére
ne tépjük fel a régi sebeket, ha kérhetem!
hozzáteszem, én 8 évesen vettem az autót, szép állapotban, (nem vw) márkakereskedésből, átnézettem magam is és így is beszoptam vele.MunezXBK: amikor jó, akkor nagyon jó motor, csak sajnos eléggé péntekre súlyozott volt a gyártása, abból is a péntek 13-akat járatták csúcsra a szalagon, if you know what I mean...
minden "magyar swift"-nél bonyolultabb technikájú autóban benne van a szopkó lehetősége. használtnál különösen.
egyik fórumtársnak segítettem autóvételben, mivel nekem már van benne rutinom, meg olyan típust nézett ki, amibe már mondhatni beleástam magam. élőben is nagyon egyben volt az autó, teljesen lekövethető szervizmúlt, összes számla, vezetett szervizkönyv, szóval tényleg jónak tűnt. aztán vétel után 200km után kapitale motorschaden, de az a fajta, amit egy szervizes átvizsgálás se mond meg, mert csak bontás után derültek ki a nyűgök. szóval a használtautónál a vakszerencse legalább akkora szerepet játszik, mint a gondos előkészítés, ellenőrzés.rasotamas: ezek közül citromot, az kb a mazdával azonos költségigényű. klubélet is jó, vannak specifikus szerelők, akik bármi dolgot megoldanak. volt főnökömnek van 1.gen C5-ből HDI kombi, a kevéssé kímélő használat ellenére is egyben volt mechanikailag, nem számolt be különösebb parajelenségekről. a nála töltött sok év és még több km alatt a hidróval semmi baja nem volt.
légrugó nem feltétlen a puhaságra van kitalálva, allroad esetében inkább az állítható hasmagasság miatt került be. mercik abc felfüggesztése tud puha lenni úgy, hogy nem esel le vele kanyarban, de ezt 10+ évesen nem merném bevállalni, mert ha az beszarik, akkor a mazda teljes árat beleborítani a futóműbe, mivel ezzel csal cl és s-osztályokat szereltek.motormosás: alapvetően nem kellene rajta a poron kívül másnak lennie, ha nem ereszt, akkor meg minek mosogatni? a takaróműanyag legyen letörölve, de számomra is bizalomgerjesztőbb, ha a blokk poros és nincs eltüntetve róla egy esetleges olajfolyás.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #124507 üzenetére
1.gen kaskaj, km-t meg lefosni, inkabb szervizmultja legyen rendben.
-
rbalint88
addikt
válasz pana0017 #124525 üzenetére
Szerintem ennyi futáshoz nem feltétlen érdemes dízelt venni a használat módja ellenére sem. Fogyasztás jó kérdés, azért a havi 1000km egy zabagép autóval is két tankból megvan, ami maximum 40ezer Ft. Ha szeretnél 4 személynek kényelmes utasteret és értékelhető csomagtartót autópályázáshoz, akkor középkategóriás autónál kisebbek nem nagyon jöhetnek szóba.
B5.5 Passat, Audi A6 (C5), Mk3 Mondeo, T25 Avensis, Mazda 6, C Vectra&Signum, Pug 406 és 407, Citrom C5, ami hirtelen eszembe jut ebben a ligában. Mindegyiknek vállalható a fenntartása, van mindegyikhez jó benzinmotor és hosszabb utakon abszolút nem vészes a fogyasztásuk.
Nekem Passatból volt 1.8T, 4 utassal és koppig pakolt csomagtartóval evett 1500km-es úton sokat előzgetve 85%országút+10%pálya+5%város üzemben 7,5litert tankolásból visszaszámolva. Ez nyári érték klímahasználattal, nem épp fogyasztásbarát stílusban vezetve. Ennél kevesebb nem nagyon lesz, ha nagy motorosat veszel (2.5-2.8 V6), akkor ugyanez az üzem 10literből megáll, erre írtam a havi 40ezres üzemanyagköltséget. Ülj le, számolgass, a nagymotoros benzineseknek sokszor nincs áruk, mert félnek tankolni őket. -
rbalint88
addikt
válasz lenko #124617 üzenetére
"Egyik sem jött be pl. vezetési élmény(kormányzás, váltás, pedálok pozíciója stb.),"
mert nem vezettél Alfátfelhasznált anyagok meg sorolhatnám
a felhasznált anyagok, amik B4 Passat és G3 óta hámlanak, bármennyire is vigyázol rá? Ez aztán a prémium camouflage, amit szépen levedlik az autó minden tekintetben, mire eléri a tízéves kort. Nem vagyok VAG ellenes, volt 5 nekem is, asszonyéknak most is van egy B6 A4, ami azonos évjáratban pont duplaannyiba került, mint az én Alfám. Az Alfa jobban megy, jobb a kormánya, futóműve, féke, nem kell benne tekerni a hátsó ablakot, jobb a hifi és nem akarják minden sarokról ellopni. És ezt asszony öccse mondja, aki hét határra szóló Audi-buzi. Biztos megér 800ezret a négy karika, jobban hozza a tank-fílinget az A4, de mivel 10+ éves, általában csillió kilométeres futású használt autókról beszélünk, amiken azért már elő tudnak jönni a dolgok (A4-en a szervó csicsereg, meg szar az egérszelep, Alfán a jobbos xenon trafós vagy vezérlős, valamint az infocenter kijelzője csíkozódik be), én inkább a maradék 800ezret beletolnám az azonos használati értéket és több élvezetet nyújtó autóba, ami így tiptop állapotú, az apróságok is ki vannak javítva rajta, csak hát egy nyamvadt Alfa, nem egy birodalmi A4...
De nem akarok szűk látókörűnek tűnni, ott van pl a Mazda 6, ami a rozsdát leszámítva szintén nagyon jó autó, több helyet is kapsz, abból is másfélért olyat veszel ebben az évjáratban, ami megszólal.
Nem az a baj, hogy a VAG tetszik, félre ne érts. Inkább az, hogy mindenre azt látod megoldásnak, holott sokszor van említésre sem kerülő egyenértékű vagy akár jobb megoldás konszernen kívül. -
rbalint88
addikt
válasz lenko #124645 üzenetére
Mernok ismeros kapott B6 Passatot cegesnek. 2.0pdtdi dsgvel. 3x lett kuka a motor, pedig pedansan vigyazott ra, sajat autoi (mb w124 300e, citroen cx break) is patikak, a Passatot is meg akarta venni, ha kifut a ceges km belole. De inkabb nagyon szepen megkoszknte a lehetoseget es nem vette meg azt a tragyadombot.
Alap b7 es fullos kozott van is arban egy 2x szorzo... Jo higy nem ugyanaz az auto erzetre
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Konkrétan az ember annyira vigyáz az autóra, hogy a váltásnál vár egy-két tizedet "középen" és csak utána húzza be a másik fokozatba.
Na nála egyszer volt dugótörés, egyszer hajtókar könyökölt ki, végül pedig besült a motor. Mindhárom alkalommal autópályán, állandó tempónál.
Akitől a Toyotát vettem, szintén B6 Passatot vett. Már CRTDI motorost, abban is már cserélték a motort, merthogy abban repednek a blokkok...
Szóval városi legendákat akkor érdemes emlegetni, ha nincsenek mögötte valós dolgok. -
rbalint88
addikt
Nem tudom mi baja volt, de mindannyiszor PoHu javította, ha kontár módra, az az ő saruk. Ettől függetlenül szerintem az nem normális, hogy ennyi szopás legyen egy kocsival. Az egy dolog, hogy sokat kell költeni rá, az meg egy másik, hogy balesetveszélyes módon megkotlik az autópályán se kép-se hang módra. Nálam ez nem fér bele.
bitpork: a japán autó sem tönkretehetetlen, de több tulajdonosi behatás szükséges hozzá általában.
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #124733 üzenetére
Huha, akkor en anyagpazarekon vagyok, 10ezrenkent cserelek mindent nekem azt az 5-10e pluszt megeri, hogy ne fosson be a cr rendszer meg ne gothosodjek meg a szelloztetestol.
-
rbalint88
addikt
ezzel mi lehet a gond? ára jó, felszereltsége se rossz, kinézetre se tűnik szarnak. mégsem megy el pár hete.
ha jól emlékszem, runner írta, hogy ez a 125 lovas csak sw-esen van butítva? -
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #124878 üzenetére
Toledoba eleve nem tudsz pakolni, mert szűk a luk, úgyhogy ezt kár is erőltetni. Octavia-ban csak a közös padlólemez hátránya ér utol, magyarul nincs hátsó lábtér.
T22 Avensist tudom javasolni, ha találnak leellenőrizhető darabot és csak közlekedési eszköz kell, nem pénisznövelő és nincs semmi becsípődés a prémiumság felé. Tempomat pl nincs benne, nem is volt gyárilag, így ha sokat pályáznak, dobnám ezt a vonalat, pályán a tempomat aranyat ér, meg ott a dízel amúgy is hangos.
B5 és B5.5 Passatokat érdemes nézni 1.9-es dízellel, de ennyiért inkább a régebbiből lesz csak jó. Talán meg lehet nézni A6-ból is az 1.9-eseket, de az lomha dög lesz eléggé.
Mondeo dízeleiről nem tudok sokat, kollégám most újíttatta fel kompletten a 131 lovas 2.0 tdci-t és 350e elköltése után sem lett 100%-os. A régebbieknél meg ha jók az emlékeim, a Bosch VP44-es adagoló tud kellemetlen perceket okozni, főleg a kasszánál.
Mazda 6 rozsdásodik és állítólag fosok a dízelei, meg a beltere is nagyon csúnyán öregszik.
Pug 406, esetlegtalán 407, Citrom C5 2.0HDI-ket nézegetnék, amik vállalhatóak és fent is lehet tartani őket. Hidrótól nem kell félni. -
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #124882 üzenetére
Avensis dízele nem rossz, bár a németeknél többet eszik és hangos, főleg pályán. 110 felett nekem már fárasztó volt vele menni.
Franciákat kizárnád, mert nem tetszenek: akkor most neked kell autó vagy az ismerősöknek? -
rbalint88
addikt
válasz Dark Archon #125087 üzenetére
hát, ha pösti gyerek vagy, akkor ballagj el hozzájuk. Szerintem normális kereskedés, tudom ki csinálja és normálisan áll a dolgokhoz, plusz ami sok km-es, azt jó áron is adják.
TC projekt kapcsán néztem mobile.de-n a W140-es Bálnamerciket, 480 lenne csak a regadója egy kinti példánynak
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #125089 üzenetére
tudom, tudom, mondjuk én eleve drágábban nézegettem őket, abszolút csak jó állapotút kerestem. unokatesómnak aktuális lassan az autócsere, aztán agitálom mindenféle hülyeségre (más f.szával ugye ) és felmerült a bálna is, de lemértem és nem férne be a garázsba
btw. arra az aszkéta életmódra nem lennék képes, mint ő, hogy 13 éve ugyanabba a szálkás ülésű 1.2-es (!!!) kombi G astrába teszi be a seggét, aminek az egyetlen pozitív tulajdonsága, hogy SOHA nem romlott el. oké, most van benne 92 ezer km, de ennek a 90%-a városi tempóban ment bele... -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #125169 üzenetére
Amire gondoltam, azok a haromszamosak, 164,145-146, 156, 147, 166. Ezek potom penzert vehetok, fel millaban lepapirozva szervizekve meg tud allni beloluk ertelmes darab. Multkor volt egy 147, nevre irva, nagyszerviz utan, hibakat kijavitva 650-bol meglett volna. Mire megbeszeltuk volna, hogy belevagjunk-e, elvittek...
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #125143 üzenetére
Ha Volvo vonal: [link], [link], [link]
saab: [link] lexus [link]btw cascos pénzből berakni a kezdőt egy vitarába és 2-3 év alatt kifuttatni a maradékot?
tomiii: családinak vennék 159 sw-t, de a 156-hoz képest annyit hízott, hogy huligánautónak már nagyon kövér. persze a kategórián belül zseniális a futómű, de közel se az a gokart, mint a régebbiek voltak. asszony meg nem akar alfát, úgyhogy neki majd volvoja lesz egyszer
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #125204 üzenetére
Egy sima 1.6 cooper a maga 116 lovaval boven jo huligankodni, szeret menni es legalabb csak akkorat esel vele, hogy tuleld, azert a 163 lo sztem sok ebbe a kasztniba. Nagyon jo a futomu, de ugye azert csak egy kis gokart, ha ez egyszer elmegy keresztbe, kurva nagy tudas ES rutin kell osszeszedni. Masodik generaciosban tobb a hely, de az elso is jo ket szemelynek. Tetoablakosban mondjuk fejter nem nagyon lesz 185cm folott. Ha belefernek a kompromisszumainaz eletviteletekbe, akkor tudom ajanlani, szeretheto cucc.
-
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #125207 üzenetére
Erdi emelkedo tetejen a 170-et tudja ez a kicsi is aljan 100-rol gyorsitva csak palyan mar hangos a motor. Amugy szerintem tok jo elheto auto, ha eleg a ket szemelyes fehasznalas es nem palyazol sokat, akkor siman veheto. Orszaguton meg kenyelmesen halk.
Ja masfelbol megall egy korai, de fasza darab.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz 2thletme2day #125215 üzenetére
Mechanikailag egy focus2, szoval nagy trukkok nem lesznek vele. Nem egy nagy auto belul, de szerintem boven elheto. 1.8 az ajanlott alapmotor hozza, 1.6-tal ugyanannyit eszik es abszolut nem megy. Ha az egy iranyba 20km egyben megy, nem megallasokkal, akkor dizelt is nezegethetsz, 1.6 es 2.0 az hdi, 2.4 meg ugye a jofele volvo d5 motor. Szerintem az optimalis ehhez a kasztnihoz a 2.0d.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #125660 üzenetére
se a bimmer, se az opc nem felel meg a szempontrendszerednek (fogyasztás, karbantartás). szerintem vegyél egy megfelelő állapotú és futású Swiftet vagy SX4-et (csak ne szedánt az istenszerelmére ) GS felszereltséggel és a legnagyobb kommersz motorral, aztán pár évig le van tudva a dolog. Swiftben az 1.5-höz még a sportfutómű se butaság, lehet vele gokartozni akkor.
Amúgy 2M-ig 2007 utáni Alfa 147 is belefér, ha bele mersz ülni valami olasz foskupacba btw fiat bravo, grande punto, lancia delta is belefér 2,5M-ig. H asztmát semmi pénzért nem vennék, nem hogy OPC-t jó drágán, mert az alap nagyon buta, szerintem dizájnban a leggyengébb astra mind közül. BMW-ből ennyiért max e46-ot vagy e39-et nézz, ilyen fapad+ e90-ért sem adnék pénzt, főleg nem 320i-ért. ennyiért melósautónak vennék e90-et, dízellel, ha megkövetelné a munkám.
de továbbra is tartom magam ahhoz, hogy be kellene hitelezned a vitarát, mert akkor legalább nem pörögne az agyad a faszságon, lenne egy pöpec új autót, amit fillérekből fenn tudsz tartani, alacsony az értékvesztése és keveset eszik és kellően felszerelt is. csak döntsd el, hogy 5 évig benne ülsz-e legalább vagy elkezdesz majd vakarózni két év múlva másik kocsiért...ja, toyota már egyenszar az első auris, második avensis óta. ugyanolyan problémásak, mint bármi más.
btw ha nem lennél ennyire évjárat és km-mániás, akkor lehetne értelmes autókat is ajánlani neked, de így nagyon nehéz. csak egy példa, renyó laguna3, 2,5-ért hétzenés darabot kapsz értelmes motorral és nem világvége futással, plusz nagyon rágyúrtak a minőségre, megbízhatóságra. masszívan alulértékelt típus, jó vétel. aztán akkor 3 gyerekig be vagy védve autóval.
1.4tsi 122 lovast próbáltam kézivel és dsg-vel is, csak utóbbival venném. azzal sokkal használhatóbb, erősebbnek érződik, mint kézivel, nekem azzal nagyon nem jött be, viszont a dsg-vel egész potens volt, bár nem villám, de közlekedni elég.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #125671 üzenetére
nézd meg a szerkesztett részt is.
lopás ellen nincs orvosság. én pl ezért is veszek olcsó és nem csillivilli autót, mert ezt nem akarják ellopni, de ha mégis, akkor nem a többévi hitelemet lopták el, hanem két komolyabb bringát.
na de ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz
menj el egy nagy telepre vagy leginkább a nagykőrösi piacra, üld végig az összes típust, ami árkategórián belül szóba jöhet és vedd azt, ami a legjobban tetszik. a szopási rizikófaktora nagyjából mindnek ugyanaz, ha nem konstrukciósan betegágy motorral veszed. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #125674 üzenetére
2.0dci-vel venném, ekkora bódéhoz kellenek a nyúlmókusok. talán mycso volt belemélyedve a témába, de lehet tévedek. de az megvan a típusról, hogy abszolúte alulértékelt, megbízható cuccok.
ez meg eléggé szívecske. nem kellenek nekem drága autók, de egy húszállásos garázst meg tudnék tölteni ilyen olcsó autókkal -
rbalint88
addikt
válasz Danex #125797 üzenetére
pár napja raktam be egy c70-es volvo-t, de annak a fenntartása azért komolyabb tétel ezekhez képest.
hunyadit nem venném, nem tud semmi extrát, ha letöröd vagy letörik, az horror lesz.
mini is szervizigényesebb viszonylag (bmw ugye), de nagyon jól lehet vele gokartozni. viszont ebben az árkategóriában még az eléggé lepukkant darabok vannak, pár százezerrel nagyobbat kellene nyújtózni egy jó vételéhez, na meg ugye kötelező szerviz és társai.
1-1,2 között már bőőőőven kapsz jó 147-es alfát, a 105 lovas 1.6-tal (eco) se forgalmi akadály, de ha belekalkulálod, hogy 50ezer km-ként a vezérléssel együtt vezérlésmódosítót is cserélsz, akkor vedd a 120 lovast. vagy vegyél dízelt, alapos átnézés után. 156-ból az 1.8 TS-t is bevonnám a buliba, az ugyanezt tudja szedánban.
az alacsonyabb árkategóriában renault megane coupét mondanám a 2lityós benyással.
inkább 1-1,2M közé lőném az első generácós saab 9-3-ból a háromajtós változatot, 2 lityis turbóval 150 vagy 185 lovas kivitelben. -
rbalint88
addikt
válasz Flashback #125800 üzenetére
bmwt, lexust, mercit ne. többet eszik, kicsi, öreghez is hitelezni kell, drága fenntartani is.
káskájból csak az 1.5döci eszik keveset, csak az elég rizikós, ha 30ezres olajcserével használták. drágák, ahhoz képest belül szerintem olcsócska.
rav4 szép, jó, de többet eszik még a dízel is, ami meg nem lesz halk.
civicben több hely van, mint az accordban és fiatalabbat kapsz adott pénzért, úgyhogy csak emiatt kizárnám az accordot.
epica hátizé, én nem mernék beleugrani. márkaszervizen kívül nem nagyon fogsz hozzá embert találni, aki nem pék módjára nyúl hozzá.prius 2-t mondanám jbl hifivel és/vagy füldugóval, ki kell próbálni pályán.
honda fr-v ami még hirtelen eszembe jut -
rbalint88
addikt
aztán gyártathatsz bele váltót, mert az a gyenge pontjuk és emiatt a bontott is drága, de legalább nincs is
Sgt.Chris: Touran addig játszik felső kategóriában, amíg be nem ülsz azokRA az ülésnek nevezett szálkás lócákra. hátsó sorban ez még annyival rosszabb is, hogy három egyforma széles hely van, ergo ropigyerekeken kívül mindenkinek töri a seggét. Zafiránál beltéri dizájnról nem lehet beszélni és az ülések a 80%-ban szintén gyengék, mert alapfapadot vett itthon mindenki. Szerintem is Scenic.
nyunyu: goto használtautó.hu, polo 4, szervizkönyv, klíma -> keres. megnézed az árak alját és tetejét, a legolcsóbb és legdrágább 3 darabot kiveszed az egyenletből, elosztod kettővel, ráraksz 50ezret alkualapnak és annyiért elmegy két héten belül, ha jó képekkel rakjátok fel.
-
rbalint88
addikt
MX5 NB Anniversary 1.8, Bilstein futó, sperr, klíma. Kötelező körökkel együtt is megvagy kettőből, aztán van egy olyan autód, amivel mindig öröm menni. Problem solved.
Ha meg kell praktikum is (4 ülőhely, némi csomagtartó), akkor a 147 JTD 16V-ről nem beszéllek le. Az is vidám jószág, persze máshogy és másra való.
Persze először azt kell eldönteni, hogy egy mindennapos használatra is alkalmas élményautó vagy egy némi élményt is adó használós autó kell. Kuvik 8gen dízel nem annyira fickós, túl (orr)nehéz hozzá, hogy igazán vidám legyen.
Felvenném még a listára a Mini Coopert is. -
rbalint88
addikt
MX-5 a kora miatt már kicsit necces -mármint találni-, de ha nem s.o.s. a dolog, érdemes lehet kivárni egyet. Ja meg ugye itt egész ajrópából érdemes nézegetni, alap.
147-est menj el kipróbálni. 156-ban is gondolkozhatsz, az se éppen papás autó Ezekkel közös alapon van a GT, abból egy Q2 modellt tudnék szeretni. (Q2=sperrdiffi, 1.9 JTD 16V-vel volt GT-ben főleg, valamint 147 FL-ben)
Mininek vannak BMW-s dolgai, de azért nem egy problémakupac. 116 lovas elég belőle és azokkal nincs is sok gond, Cooper S-ek (163le) jóval betegebbek eleve és le is vannak rúgva általában. -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #125977 üzenetére
Nem tudom a 145-ben mi az oraallas, nekem az osztrak 156-ban 291 van, azt mondtak volt gazdaja es semmi zurom nem volt vele azota. Amit tudtam akkor is, hogy a jobbos xenon nem vilagit, az komolyabb, mint az izzohiba, beazott a lampa, vitte a trafot is. Lampa felujitodik, trafo felujitodik, sunshine dj. De mondjuk a xenon kb olyan problema, amivel a tulajok 1%-a se fog talalkozni. Szoval megfelelo karbantatas mellett pont ugyanannyi riziko van veluk, mint barmi massal. A megbizhato Toyota legendajat engedjuk el, az kb a Carina sorozattal veget is ert. Azok a Toyotak, amik jo autok (nem fapadosak), azaz corolla 2004-tol es avensis 2003-tol mar ugyanolyan nyugosok tudnak lenni, mint barmi. 1.8 motor gyuruproblemas, dizelek befecskendezoje tud erosen szar lenni+scv+pumpa. Talan kis apro elektronikai hulyesegbol van bennuk kevesebb. Nalam egyebkent addig fernek bele a hibak, amig a menetkepesseget nem korlatozzak, szoval ez a fals legzsakhiba meg a fals izzohibajelzesek abszolut belefernek, legalabb lehet kicsi TLC-t adni az autonak
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen