Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz rbalint88 #124687 üzenetére

    Ide a rozsdás bökőt, hogy annak a motornak folyamatos befecskendezési problémái voltak. Dugótörés is ezt bizonyítja illetve az lehetett akár anyagfáradás miatt is és egy anyaghibás alkatrésszel nem tudsz mit csinálni. Beszopod és kész ez gyártófüggetlen. Hajtókartörés (kikönyökölés) az tipikus. A korai 2.0PD-ken alkalmazott hajtókarcsavar idővel megnyúlik és elszakad. Ez is ismert hiba kizárt, hogy a márkaszervízben nem tudták. Jellemző, hogy visszahívás emiatt sem volt pedig kellett volna nem kis hiba és idővel garantáltan előjön. A besült motor sem normális jelenség. Én egyről sem olvastam/hallottam soha pedig fut nem egy nem kettő haveri körben, van ami évek óta jócskán fel van húzva és kapja is az ívet rendesen. Bírják a gyűrődést megy mind hibátlanul.

    (#124701) kornelka: mutass egy beszállítót aki csak azért jobb alkatrészt szállít a megrendeltnél, hogy majd a leendő autótulajnak jó legyen. Ilyen nincs. Viszont a bosch legalább megbízható stabil minősége ad. Siemens meg olyan amilyen. Utálják is a szerelők mint a xart.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák