Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    Nosza, úgy néz ki hogy kezd megérni a gondolat. Tehát elsődleges autónak kellene, lehetőleg japán márka, évi 10-15e km-hez, szívó benzinmotororral, kissé emelt hasmagassággal, aránylag olcsó fenntartási költségvetéssel.

    - SUV / Szabadidő-autó kategória.
    - 1.6-2.0 ccm között (benzin), nagyobb felesleges.
    - Manuális sebességváltós.
    - 2WD elég.
    - Igazolható előélet.
    - 100-150e km-től ne legyen több (ne csak óra szerint).
    - Tetősín - Nagyon fontos!
    - Vonóhorog előny.
    - 6. sebesség előny.

    Lényeges hogy természetjárásra, gyümölcsösbe is alkalmas legyen, utánfutóval is, ládákkal megrakva, nagy távokat ritkán lenne használva, inkább heti 15-15km-ek, illetve rossz időben munkába járni. Annak örülnék ha egy-két kerékpár elférne benne, így könnyű lenne akár versenyre is szállítani (nem kell mindig bringatartózni).

    Eddig kinézettek:

    - CR-V - hátulja nem annyira szép.
    - Rav4 - átlagosan jóval drágább mint a Honda.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák