-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz whitezo88 #48044 üzenetére
Annak az ugynek nem tudjuk, mi lett a vege... De a szerviz huzta a szajat, meg kokanyoltak a verdat.
TMC: itthon nemsok mindenre valo, ha jol tudom, bejelentes alapjan mukodik, de kakilnak ra. Nemetorszagban sokkal nagyobb haszna van. Kell, h a GPS tudja a TMC-t, illetve egy plusz antenna is kell hozza. -
FerNandor
őstag
válasz whitezo88 #48268 üzenetére
pontosan, ezt ugyanígy látom. ha nincs valami gyártási hibája az autónak, akkor értö használattal, odafigyeléssel és tényleg hasznos karbantartással mindegyik autó jól tud teljesíteni, márkától függetlenül.
A kéttömegünek is megvannak a dolgai, hogyan lehet rá vigyázni, normálisan használni.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz whitezo88 #48680 üzenetére
Ha úgy érzi meleg a turbó, nem állítja le.
(#48681) Dany007: Szívó benzin inkább 3500 felett kezd élni. Ott adja le a max nyomatékát, ami után egyből esni is kezd. A dízelnek 1500-nál több nyomatéka van, mint a benzinesnek a jóval magasabb maximum értéken. Bár a turbó benzin más tészta.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz whitezo88 #48680 üzenetére
Hajtani nem hajtja, de ilyenkor is csinálnak olajnyomást ( gondolom vmi elektromos szivattyúval ). Szerintem arra a gyártók is rájöttek, hogy e nélkül a start-stop két hét alatt kifektetné a turbót
aero.: amit fentebb írtam, azt valahol olvastam pedig, akkor ez most hülyeség lenne, vagy amit te írtál az csak bizonyos feltételek esetén teljesül? ( vagy teljesen rosszul emlékszem?? )
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
!Overdose!
őstag
válasz whitezo88 #49137 üzenetére
3.0 D4-D Toyotánál csak a 4 Denso injektor jön ki 500k-ból. Sajnos 2-t már cserélni kellett valamivel valós 200k km alatt. Egy tartósabb és gyári technológiával felújítható Bosch injektoros CR dízel jobb választás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz whitezo88 #49358 üzenetére
Az efféle hozzáállás 100%-ban lefedi az itteni a Béjjemwé topikot.
'Ha, már 5-ös, akkor 3500ccm alatt az nem autó! Aki meg dízelt vesz az egyenes gyalázza a márkát!'Szerintem sincs ebben kivetnivaló, van akinek csak a kényelem a fő szempont.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Impressa
őstag
válasz whitezo88 #49361 üzenetére
Nem véletlenül látni, ócson A8-asokat már 400k-ért, persze annak már a torka is véres lehet.
Nekünk anno volt X5 3.0d aut. a családban, és a fogyasztás városban is.......
A BMW márkaszervizben meg közölték, 190 fölé ne menjünk, mert nem tesz jót a motornak, hát nekünk fölötte vót a mutatóKávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #49358 üzenetére
Miért baj az? Egy barátomnak volt ilyen első generációs A8, fwd automata 2.8 benzin-gázos (egy másiknak meg S8). Tágas kulturált nagyon kényelmes, igazi utazóautó. 200-nál simán lehet beszélgetni benne úgy, hogy nem kell hozzá felemelned a hangod, hogy hátul is hallják amit mondasz. Az elsőkerekesnek ráadásul akkora a csomagtartója, hogy a méretes gáztartály mellé két hulla még gond nélkül belefért volna. Nagyon jó autó az A8 simán kéne csak az a baj, hogy szinte semmi sincs hozzá utángyártottban így nagyon drága fenntartani.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
qdak
addikt
válasz whitezo88 #49490 üzenetére
ertem, nem gondoltam komolyan a kerdest
am a 177le s balna chipppelve 204le vel sztem siman autozhato, 126 os is viselheto 300td be.
amugy az ilyenaruakrol:
van a kornyeken 126 os a csomi tartoja, lathatoan megvan rogyva leffele :@(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz whitezo88 #49801 üzenetére
be van az edzve, csak el van dugulva olajsartol a olajzojarat, akkor akarmennyi ujat teszel bel,e mindet meg fogja zabalani par nap alatt
ez reszben attol van, hogy eleve kicsi az olajzojarat keresztmetszete, a masik meg hogy nem volt idoben cserelve az olaj es/vagy nem a kello minosegu volt benne, az emiatt lerakodasok azt az eleve kisebb keresztmetszetet is meg tovabb szukitettek, eldugitottak
amugy ezt a motort kb 4 ev utana gyar ki is baszta a kukaba, es lett helyette a 1.2 16v
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
-
giigz
veterán
válasz whitezo88 #50542 üzenetére
6000-et még nekem is tudna pörögni, az elvileg 200 km/h, de azt biztos nem érem el... Ez a 160 volt most, amivel a legtöbbel mentem vele, a gyári adat 173 km/h végsebességnek, az most a kis kerekek miatt 180-185 óra szerint, de hogy a 200-at nem tudja elérni, az biztos A 173-nál meg még elvileg csak 5.200 körül pörögne...
Mondjuk mind1, úgy sem megyek ennyivel szinte sosem, csak néha jó megnézni mennyit megy, meg ugye kikormolni egy kicsit
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1 humoros
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen