-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz parandroid #126830 üzenetére
Eddig ugye ez a ka tetszett neki a legjobban. Jó kasztnis van helyben 2 is akikben megbízok és tudom hogy igényesek a munkájukra. Vásárlás előtt majd beültetem az adott típusokba, próbálja ki aztán majd elválik.
Redmi Note 7
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #126948 üzenetére
Nem tudom mennyiért vette, de egy ilyen Puntónál simánlehet az autó értékének a 20-30%-a komplett klímarendszer...
-
válasz parandroid #126973 üzenetére
És mekkora a különbség ha megnézeted mert szóltak hogy valami van és rossz, mintha úgy mész oda mint a viccben: bzd meg medve a létrádat?
Halló, ne ess abba a hibába mint a phórumtárs hogy szerinted én azt mondom, hogy nem kell megnézni az autót műszakilag Arra meg külön kérlek hogy ne gyere azzal h nem "értelmezem" más mondandóját ...https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #126975 üzenetére
Rohadtul nem. Ha hozzám idejön egy paraszt h te hazug szar, mi a pöcsért akarod ezt a foschtalicskát rám melegíteni, valószínűleg a fogait a kezébe adom. Menjen a hatodik tégye kalácsához így.
Pláne hogy korrektül elmondta hogy nem megy. Ilyenkor az ember megnézeti és annak tekintetében eldönti merre tovább. De előre puffogni , meg rosszindulatúnak és ki tudja még minek beállítani valakit... pláne a saját régebbi hiányosságai miatt... na ezt inkább nem folytatom mert a végén bannolnak.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
g4bb3r
tag
válasz parandroid #126975 üzenetére
Szerintem az arany középút itt is az érvényes. Csak azért nem kell elhinni mert egy szimpatikus hölgy mondja de azt se kell azonnal feltételezni , hogy mindenképp át akar b...ni. Józan paraszti ész na.
Ez esetben egy klímáshoz elvinni megnézetni.
Saját tapasztalat , hogy a hetekig nagyon készséges barátságos eladó milyen gyorsan tónust vált amint létrejött az adásvétel..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #127020 üzenetére
A J valamiért nagyon nem adta. Lehet mert kölcsönzős autó volt, de kb. a gyárból gurult ki, vadiújan kaptuk. 5 nap alatt vagy 30x fulladtam le vele, utáltam, semmi se esett kézre. Pedig akkor még Punto-m volt. Brrr ne is gondoljunk rá...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #127280 üzenetére
"Ugye arról a Ford Ka-ról beszélünk, ami anno a hangulatos, vicces, és menő modern kisautó típusát kvázi megteremtette"
Menő? Modern?
Végülis nem vagyunk egyformák.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #127282 üzenetére
A menő modern szókapcsolatot én sem a technikával kapcsolatban kérdőjeleztem meg.
Amúgy a Ka-val kapcsolatban ez a 2 reklám maradt meg, össz-vissz. [link]
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #127310 üzenetére
Kicsit nagyobbat szeretnek, mint a suzuki volt, tehat minimum kompakt merety egyelore most itt tartok.
5 ajto jobb lenne, de beerem a 3-al is egyelore.
Valamennyire menjen is, mert ha nem megy, attol felhuzom magam, es az nem jo
Civic 8 gen megfelel mindennek, 2,5M egy jobb darab.
A bravo 150 ps-t nezegettem most meg nagyon, ebbol 2M alatt is kijon egy normalis.
Ja jo lenne 2008 koruli, vagy ujabb, km meg lehetoleg 100k-hoz legyen kozelebb, mint 200-hoz.Ironizer: en is ezt csinalom, egyszer ez, egyszer az az enem jon elo, de a verem sose valik vizze, ezert gyenge autot nem fogok venni
[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz parandroid #186183 üzenetére
Az annyira nem vészes akkor, mint ahogy féltem tőle. Egy jól működő okos fényszórót meg amúgy a hasznosabb extrák közé sorolok én is nyilván.
-
válasz parandroid #186234 üzenetére
Akkor nem neked való, én még nem voltam 800km-nél messzebb, pedig 10 évet külföldön éltem, de itthon is bérelhetsz egy autót amivel elmész nyaralni.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #186393 üzenetére
-
válasz parandroid #186393 üzenetére
Nos lehet hogy nevetség tárgya leszek , de nem mond hülyeséget Amd kolléga.
2017-től nyúzok egy céges Dacia Logan 1.5 Dci-t ez még a 90 pacis. Azóta 144,000-Km lett az autóba bele hajtva és mondhatom hogy semmi probléma nélkül teljesítette ezt. Nem úgy mint a Fordjaink .
Nem mondom én is féltem tőle eleinte , meg az anyaghasználat tükrözi az árát, de egy igazi igásló .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz parandroid #186405 üzenetére
Ezt meg is beszéltük
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz parandroid #186513 üzenetére
Audi , BMW nálam kilőve . Régen be jött, mostanság nem igen. Valahogy úgy vagyok vele, hogy az ember akkor már valahogy máshogy van ítélve, vélemények.. vagy nem is tudom..
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #186513 üzenetére
Régit M47 dízellel venném, többi motor túl drága az ízlésemnek. Difi hiba rémlik még.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz parandroid #186520 üzenetére
Igaz. Lehet maradok a Golf vonalon, 1.4 TSI motorral . Mennyire megbízható?
-
zeus_2k14
senior tag
válasz parandroid #186537 üzenetére
Igaz.
Jelenlegi állás szerint, akkor 2 kocsira szűkült a kör. Volkswagen G6, csak hát ebből melyik lenne jó...
A másik pedig Ford Focus Kombi 1.5 TDCi 2012-tol felfelé.
Szerinted?
-
nagyúr
válasz parandroid #186568 üzenetére
Szoktam röhögni, ahogy a méreten aluli anyukák próbálják bekötni a gyerekeket a suv hátsó ülésén a gyerekülésbe. Van ott akrobatikus jóga, mire sikerül nekik... Szóval roppant praktikus, valóban. Amikor ugyanezt egy jól megtermett bálnacsalád mama-bálnája próbálja abszolválni, akkor meg oda sem merek nézni.
Ez minden autónál így lehet: aki nem magának válasz (méretéhez és lehetőségéhez), az így jár. Erről nem a SUV/MPV/kombi/sedan (tehát nem a kategória) tehet.
Szerintem.
Sógorék Corsa-ról váltottak S-cross-ra. Azóta könnyebb az életük a ki-be pakolásnál (most már 2 gyerekkel).Nekem nem jött be a suvok legtöbbje, kicsi bennük középen a hely (VW Tiguan, Skoda Kodiaq, Seat Tarraco). A PUG 5008 ilyen sempontból meglepően jó volt.
Szerencsére az S-Max, Galaxy - ha igaz - nem csak hogy nem megy ki a piacról, hanem hibrid meghajtással erősít (2021-ben talán).
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
válasz parandroid #186583 üzenetére
Ja, a legtutibb meg a kutyarámpa ( [link] ) az suv-hez. Minden kutyás nyugdíjasnak kötelező! Morzsi, a hájas labrador türelmesen kivárja, amíg oma és opa anyázva összeszerelik a rámpát az erdőszéli parkolóban, aztán méltóságteljesen leballag, és gyakorlatilag meg is sétáltatja magát, mire az eszköz visszakerül a csomagtartóba, ahova alig fér be az azt teljesen betöltő profi ketrec mellé.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #186583 üzenetére
Nem értek veled egyet (teljesen).
Mindenkinek más jön be. Van akinek ez, van akinek az.
Én több, mint tíz éve egyterűzök (Galaxy -> S-Max -> S-Max), kerülöm a SUV-okat (miután elég sokat kajtattunk 7 üléses után), mert nem tudja egyik sem azt, ami nekem (és családomnak) kell.Amiben egyetértünk az a divat. És sajnálatos, hogy az egyterűek rovására megy ez a divathullám (elnézést a SUV rajongóktól).
De ettől van, akinek bejön, mert ahány féle ember, annyi módon közelítk meg a saját igényüket.
Aki pedig praktikusnak tartja a saját autóját SUV témában, az tuti ajánlani fogja másoknak is. És akkor azt ki lehet tárgyalni.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #186637 üzenetére
Feléd találkozni japán vassal?
Itt nem nagyon.
-
válasz parandroid #186639 üzenetére
Ja, kimaradt a ford, meg a hyu/kia. Mind van, de koreaiból mintha több lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #186715 üzenetére
De nem 3000Ft az óradíj a Q5nél?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #186715 üzenetére
Amerre nekem volt rálátásom (Nógrád megyében) simán ment az Ignis/vagyonőr, Clio, Yaris és Yaris Verso, újabban látok i20-at is, én Golf mk3-on tanultam (1.9 TDI AHU) ami szintén a mai kompakt méretek alatt van. Egyik oktatóóval azt dumáltuk, mi lenne a legkisebb fogyasztású, meg is mutattam neki a spritmonitort De azért láttam Kia Venga és VW Touran oktatóautókat is, jobban menő részeken (bár az már talán inkább Pest megyében).
Igazából tök mindegy, legyen meg az ajtók száma és kész. Meg jutott eszembe, az SDI egytömegű kuplung (nem rúgja le a tanuló), és a sok indítást is bírja a technika. Ibiza, Fabia ugyanez a vas.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz parandroid #186715 üzenetére
Persze, csak külföldet és a hazai vidékkel nem nagyon van értelme hasonlítani.
Én Fiat Brava-n kezdtem, utána gen 2 Puntóval fejeztem be.(#186716) Dare2Live:
3k még én fizettem, utánam lévőket 3,3k volt egy óra és ez nem most volt. -
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #186717 üzenetére
Írd már oda a hszeidhez, hogy ez nem MO, mert így értelmetlen és megtévesztő.
btw I20nak nem a Venga a párja Kianal hanem a Rio.
@grizlis: Jah 4.500Ft Pécsen. De nem Q5el az tuti.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz parandroid #186821 üzenetére
Vannak azert ismertebb szeria hibas tipusok (8gen 2.4 accord, mk4 mondeo 2.0 benzin, 1.6 ecotec astra stb.)
-
válasz parandroid #186827 üzenetére
Ne cseréld le, tartsd meg 10 éves koráig
6 évesen nincs rozsda egy autón, az nem érdem, az lenne a normál[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz parandroid #186843 üzenetére
Szerencsere az a 10ev volt 20 is, de inkabb 30
nyilvan a felszereltseg bovulese is hozza magaval az autok dragulasat, de nem kell azon se csodalkozni, hogy egy mostani VW Polo egy husz eves Golf arszinten van, mert meg is nott akkorara es tobbet is ad alaparon. -
alázógyík
őstag
válasz parandroid #186843 üzenetére
Azért nem kell hanyat esni attól, hogy széria a 4 elektromos ablak. Max. a német fapadhoz szokottaknak.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #186843 üzenetére
Jól hasonlítható a Jazz lista. Ott a régi és az új.
Tavaly összel digitklíma, ülésfűtés 5.5. Most uez 5.8 arra a pár darabra ami még van. Új 2020as jazz konfigurátor is ott van. Amiben benn van a digitklíma ülésfűtés az 8misi.
ÉS nem lett nagyobb.
Mondjuk engem a trend ára sokkolt a manual klíma fapad metál nélkül 7misi... Annál olcsobb nincs.Crytec210: Vidd oda a bringád autóval és rakd be. Ha befér jó ha nem nem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #186861 üzenetére
A sarcok nem változtak 2020ban.
Hibrid. Olyan ami soha nem hozza be az árát. Németben nem tudom az árát de +6200euro az még német fizuk mellett is tétel.
És itt is bejött gondolom a DPF, DI... ilyen olyan plusz alkatrészek, elektromotor, aku pluszalkatrészek. Amik majd gari idő lejárta után vagy majd 10+évesen elkezdenek hullani.
Nálunk lehet "újra" luxus lesz az autó.?don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #186870 üzenetére
Nem tudom nálad mi a cél de ha a CO2 csökkentése a cél akkor az ami lett egy nagyon rossz tipikus sötétzöld megoldás.
Olyan mint a német sötétzöld zárjuk be az atomerőműveket idő elött. Ami kiesik potolta a szén esetleg gáz. 10éve megy az energiewende elképesztő pénzt toltak bele világbajnok drága az áramár németeknél és lényegében 0 előrelépés történt CO2 kibocsátásra. Elképesztő sok pénzért semmi előrelépés. Nah ez a valamerre lépni kell pont ilyen lett. Nagyon megdrágítja az új/használt autót nyomorítja az ipart és a lakosságot érdemi előrelépés meg ezeknél az alternatoros hibrideknél 2-3-4dl/100km. Lehet kitermeli a +alkatrészek tervezésének, legyártásának, cseréinek... CO2 kibocsátását? wow.De komolyan. Ennél az a primitiv megoldás is többet ért volna CO2 szempontjából ha évente emelik üzemanyagok árát 20-15%al. Én is nézném pár év múlva mennyit megyek, tömegközlekedés.... na az tényleg segített volna CO2n. Miközben anyagilag ugyanott lenne. Csak nem autóra adom ki a +2.2misit hahnem üzemanyagra. Illetve pont ezért nem adom ki.
@QRU: Ha új modelleknél máshol is ez lesz márpedig sanszos MOon "újra luxus" lesz az autó. De +6Keur még németeknek is elgondolkodtató lehet...
Vitara ára "csak" +500Kt nött. Reméljük új modellnél nem ugrik ez megint.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz parandroid #186894 üzenetére
Sajnos helyette. A mindennapokban túl sok kompromisszummal jár. Fájni fog érte a szívem, de sajnos a praktikumot előtérbe kell helyeznem
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #186958 üzenetére
A no limit, az no limit.
-
tboldi
nagyúr
válasz parandroid #186958 üzenetére
Én is törekszem rá. Mondjuk a Jazz-zel ha akarnék, akkor sem nagyon lennék képes többre.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #186962 üzenetére
Asszonyt télen a magyar rendszámú ex kocsival a házunk előtt kapták le 35-el, 30-as táblánál. Kiküldték a fizetési felszólítást Magyarországra valami 10 vagy 15 eur volt.
Én mindig betartom, teljesen mindegy, sok helyen főleg az erdős részeken úgyse lehet 100-al se menni a kanyarok miatt, de attól még élvezetes. Pályán meg a külső 2 sáv mindig foglalt 120-al szóval a 150-160 az ideális ahol lehet menni.
Munez: pedig úgy ment a géped azt hittem minimum 180-ig fel van húzva.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #186886 üzenetére
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Laslow
senior tag
válasz parandroid #187056 üzenetére
Az i20-at azért vetettem el, mert épp a napokban néztem a fenntartásokkal kezelendő ADAC 10 éves meghibásodási statisztikát, és ott az jött ki a legrosszabbnak. A Mazdákat meg a rozsda miatt szórtam ki, egy 323f nálunk is szétrohadt, és ahogy hallom az újabbak sem tartósabbak. A Polonak és a Notenak utánanézek.
"A Bijou olyan, mint mikor egy gyönyörű, csillagos nyáréjszakán nagyon-nagyon szomorú vagy, és közben mézes epret eszel" - http://bijoumusic.hu
-
válasz parandroid #187076 üzenetére
tegnap bb tesco melletti mosóból kanyarodtam ki balra (nincs a térképen olyan új a balaton út kft melletti füves területen van), ott elvileg 50-el lehet menni (lakott terület) messzebb jobbról jött egy jetta, kifordultam, kettőben kihuzattam 60-ig ne tartsam fel, de Ő azért bele jött a seggembe (simán meg is előzhetett volna, de nem, meg igazából nem is tartottam volna fel, ha nem jött volna gyorsabban, mint amivel lehetne). A tesco-t elhagyva, van egy lakott terület vége tábla, de csak 60-al lehet menni, mert egy rövid bekötő út a teherforgalom miatt, ott megelőzött záró vonalon kanyarba. Előttem is ment egy autó nem sokkal messzebb, szóval nem jutott messzire. Mivel csak kocsikáztam ,mondom meg nézem hova volt ilyen sietős. Szóval a balcsi felől jött délnek, majd vissza azzal párhuzamosan északnak, majd teljesen le a balcsi partra (partra már nem követtem), tutira csak autókázott, mert amikor mögötte mentem már nem is sietett sehova,csak az zavarta, hogy ki jöttem elé...
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187087 üzenetére
Jogos. 2.0 sorhat is szépen szól vagy egy picit nagyobb 2.5 V6. Vagy az egyetlen tényleg jó hangú 4 hengeresként ott a boxer motor.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187091 üzenetére
2.5 boxerrel a gépem orrában elfogult vagyok azt vedd hozzá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #187214 üzenetére
Igen, az ülések kivehetősége nálam is szempont és az Espace -ben még a középső sor is kivehető. Tesztekben azt írják, hogy a 2 literes, 170 lovas dízel jól mozgatja a bódét.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187295 üzenetére
A pályákat nem sózzák ugyan de az állandó sós pára a levegőben megteszi a hatását.
A Mazda 5-el nincs annyi gond vastagabb a fényezés rajta de nyilván rohadni minden tud.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187460 üzenetére
PHEV-nél az otthoni töltés az egy 50 ezer forintos kábel, meg egy fali konnektor vagy (hasamra ütök) 20 ezres hosszabbító
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz parandroid #187466 üzenetére
Egy Plug-In-hez teljesen felesleges fali töltő otthonra. Értelmetlen kiadni érte annyi pénzt, hogy 4 óra helyett 3 óra legyen a feltöltés nulláról. Bőven elég a gyári 10-13 A-os töltő amit minden autóhoz adnak.
A rendes villanyautónál éri meg ezeket venni és nem a gyártótól. Vannak bőven más cégek általi megoldások. Az már más kérdés, hogy megéri-e ennyi pénzt kiadni érte, hogy 10A helyett tölthess 16/32-vel. Egyátlagos nem új építésű családi ház már a 16-al is megküzdene.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kuntics
aktív tag
válasz parandroid #187470 üzenetére
Köszi a választ,neked is Kickass
Pedig manapság elég gyakran hallani,mégsem ugrott be. Ilyen ez a gyári melós élet
-
válasz parandroid #187470 üzenetére
* havi 20. Nyilván nem heti.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187466 üzenetére
PHEV esetén a kisebb kapacitás limitálja az áramot, egy fali konnektorba dugható EVSE bőven elég, pl [link] ilyet használnak sokan, áfával 63k betakarja, vagy magyar boltban garival stb 75k a 10A-es, az még jobb is éjszakai töltésre egy kábel legalább jár általában az autókhoz, vagy utcai, vagy ilyen konnektoros. Ha már BMW, egy i3-hoz ez már kevés, akkor jönnek képbe a telepített töltők, nagyobb akku-nagyobb áram, 3 fázis, stb
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen