-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #114435 üzenetére
Értem. Nem vagyok egy versenyző típus, most ami van egy 91 lovas B Corsa, meneget, gokart feeling megvan, de nem nagyon szoktam nyúzni, főleg városban -erő szempontjából megfelelne. Fogyasztásra írnak még sokat, de a jelenlegi is beveri a 9-10et. Főleg, ha kezdem lámpától-lámpáig taposni másképp kb 7,5-8L városi
Ha meg vadulni akarok ott a céges 1.9 TDI Gold[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
KAMELOT
titán
válasz parandroid #114441 üzenetére
Sima benzines van benne ott mi romlik el?! VIccet félretéve számolok ezzel, úgyhogy jól meggondolom, de SAJNOS nekem ilyet kell választanom. Többi az vagy nem tetszik vagy kicsi a hely a lábamnak. Ami meg jó lenne abban nincs automata sebváltó!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #114441 üzenetére
Pontosan.
Régen rossz ha egy tizenéves prémium-ot LPG szettel árulnak, már ebből következtethető, h volt legalább 1 olyan tulaja, akire kicsit nagyobb volt a mellény, mint amit elbírt volna.
De a diszkófelnik is mindent elmondanak..KAMELOT
Betegágy, horror szerviz és alkatrészköltségekkel.
Ha belefér, h 1-2 éven belül rálocsolod az autó vételárának még a felét, akkor vedd, de ennyiért sokkal ésszerűbb döntést is hozhatnál, mint egy tizen éves 7-es.
Superb pl kifejezetten nagy lábtérben mindenhol, sokkal fiatalabb, üzembiztosabb, mérföldekkel olcsóbban fenntartható példányt kapsz.
Illetve, ha már mindenképpen nagy prémiumban gondolkodsz, előbb vennék mondjuk egy GS300-at 3 körül."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #114499 üzenetére
erre felmegy az r16 is, mivel az alapkivitel azzal jön ki.
a guminyomás szenzor viszont valóban gond lehet -
válasz parandroid #114502 üzenetére
Ez is nagyban függ az évjárattól pl. Ha valaki bevállal egy LS430-t és mondjuk a klíma kompi meghal, akkor anyagáron ezeöcc'á ojró és még senki hozzá nem nyúlt.
(#114504) KAMELOT: ökölszabály: nagy autó, nagy számla. Pl Q7első féktárcsa nagyon olcsón 400€. Gyári inkább 600. 1db.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
KAMELOT
titán
válasz parandroid #114502 üzenetére
Majd valamit körbenézek. GS sem rossz. Nem lenne ennyi gond a nagy kocsikkal nem szólnék semmit!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Bdanyy
addikt
válasz parandroid #114485 üzenetére
Köszi, 6-ot egyáltalán nem néztem még. Octavia és superb is felmerült, bár itthon főleg a fapadosakat veszik/árulják
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #114541 üzenetére
Köszi a véleményt neked is, tboy-nak is. Attól tartok, mind a Galaxy, mind a Transporter már túl nagy. Eddig a C-Max méret elég volt, továbbra is jó lenne max akkoránál megmaradni, a lényeg, hogy egyterűs "jellege" legyen. Corolla Versobol lenne D4D dízel, de nem merném megvenni azt se.
Nézegetm még a Golf Plusokat, de megint a motorválaszték a katasztrófa, vagy a szívó 1.6, vagy a láncos TSI. utóbbi kizárt. Rálesek a Mazda 5-ökre, de nem tudom,mennyire fér bele a büdzsébe. Egyébként a gen1 Picassoval nem volt sok panaszuk a szülőknek, legalábbis motorikusan nem - minden egyéb szépen kezdett elfáradni, lehullani, kézben maradni.. A Ford meg szimplán öregszik, kell vmi frissebb. A Roomster így nézegetve szegényem valóban gyalázatosan randa.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #114851 üzenetére
Szerinted mit szeretne?
200k alatt autot venni, ami gurul, es lehetoleg nem rogton az arat kell rakoltani.
Szvsz vectra mjnd halott mar, astra is, talalan egy ilyen puntot kifoghat, de pl. A feliciakat is megneznem. -
válasz parandroid #114851 üzenetére
Amennyiben egy kb 200k értékű autón előugrik egy 100k javítás ( márpedig 2 vectra van ismeretségben egyet meg már emiatt kidobtak, és minden előjött) akkor az kívánatos, mi több cél?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz parandroid #114871 üzenetére
Ugyan nem válasz gombbal írtad a hozzászólást, de gyanítom, hogy nekem szólt.
Tourannal annyi csak a gondom, hogy alacsony az üléspozíció és kicsit kicsi a középső sor már (széltében és lábteret tekintve is).
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #114912 üzenetére
Értem. Tehát az lenne, hogy itt megvenném a kocsit mint magyar állampolgár (mivel csak magyar papírok vannak nálam) - haza érve Erdélybe, ott kerülne a nevemre - mint román állampolgárnak. Szóval az, hogy ki helyezi otthon forgalomba, és az, hogy a német tulajtól ki vette meg, nem lényeges?
Hát ha ilyen 80-100(+/-30) euro az nem gond, nekem valaki egyszer 400 mondott, úgy rémlik..na az húzós lenne.
(#114913) bitpork: én is épp ezen filózom. Gondolom legrosszabb esetben is kell magam közt csináljak egy adás vételit, amiben a magyar énem eladja az autót a román énemnek...vagy valami hasonló abszurditás... Gondolom én.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz parandroid #114916 üzenetére
Amennyiben életvitelszerűen tartózkodik valaki egy EU tagországban, jellemzően rendelkeznie kell bejelentett lakhellyel, ahova az autóját is egy idő után honosítania kell. Az én kérdésem arra vonatkozik, hogy ha hivatalos lakcím igazolás nélkül próbálja megvenni az autót, és ezért nem a másik ország lakcíme kerül bele ahol él és lakik, akkor azt az adott terület hivatalnokai nem fogják-e zokon venni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #114920 üzenetére
Nekem arra kellene, hogy innen hazavigyem a megvásárolt autót.
A sárga rendszámmal el lehet hagyni az ország területét? Tavaly olyasmit mondott itt valaki, hogy mintha azzal nem lehetne kimenni Németországból - de ő sem tudta biztosra. -szerk: látom te is írtad.
És a harminc napos piros rendszám kiváltásának költségéről tudsz valamit?
Mivel München mellet vagyok, ezért eléggé kézenfekvő, hogy Ausztrián mennék át- nem is kis darabon- na most ezt sárga rendszámmal elég rizikosnak érzem...és ahogy olvasom még pirossal sem egy életbiztosításNem, nálunk nem tilos a kettős állampolgárság.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MPeter87
őstag
válasz parandroid #114916 üzenetére
Tudom, hogy egyenértékűek, de autó átírásánál is ugyanúgy elég az útlevél? Nincs vele tapasztalatom, de én tuti nem indultam volna el lejárt személyivel autót venni Németországba.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz parandroid #114927 üzenetére
Én most vittem haza sógoromnak autót sárga rendszámmal, Ausztrián keresztül. Semmi gond nem volt. Régebben azért büntettek érte, mert ki lehetett váltani a sárga rendszámot olyan autóra is, amin nem volt műszaki, ezért vehették le a rendszámot róla itthon. Viszont jan. 1-től már csak műszakis autóra lehet tenni. Mondta az ügyintéző, hogy a rendszám csak Németországra érvényes, de a biztosítás EU, a többi ország dolga, hogy elfogadják-e vagy nem. Úgy tudom, eddig csak Lengyelország nem fogadja el, oda a piros szélű rendszám kell. Amúgy ha export rendszám kell, kicsit bonyolultabb az ügyintézése, hiába van rajta műszaki, a helyszínen átvizsgálják, plusz a vevőnek is személyesen ott kell lennie, vagy legalább a személyijének. Én ezért nem kérhettem ilyet.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #114938 üzenetére
Amit te írtál 200euro is vállalható, én 400al számoltam
(#114937) Satan_Claus: kösz. Az oldalon írja is, hogy útlevél is elég
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz parandroid #114941 üzenetére
Nálam más volt a vevő, az ideiglenes rendszám az én nevemre szólt. Mivel a vevő nem volt ott (sem az igazolványa), csak sárga rendszámot kaptam.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #115267 üzenetére
Nem, direkt irtam, hogy nem serult autoknal.
Meg azt is, hogy kevesbe intenziv, mint az F-nel volt.
98-00 kozotti 15 eves, vegig csillaggarazsban tarolt peldanyokon latszik, kerekiveknel hatul, illetve a kuszob visszahajtasnal hatul, hiaba is takarja a muanyag elem.
Ennek ellentetje, haverom 2007-es peldanya, ami peldas torodest kapott, garazsban tarolt, alig 100k-t futott, ha elo is volt veve telen, akkor utana szepen le lett mosva, na az frankon gyari allapotban van.
Ellenben egy olyannal, amit az elobb ecseteltem.
Erdekes mod egy korabeli francia tenyleg nem rohad, meg csillaggarazsban tarolas eseten se, hannem volt serulve.
Ezzel nem az opelt akarom leszolni, van nala sokkal jobban rohado nemet tarsa is, a G ebbol a szempontbol mar majdnem jo lett, de meg van mit csinalni. -
deicide
veterán
válasz parandroid #115326 üzenetére
Hirtelen beugrott, hogy kérnék tanácsot, most, hogy a kolléga ilyen ársávban keres autót. Nem tudom, én mostanában gondolkodom, hogy eladom az F Astra-t, rohad itt-ott, a szokott helyeken (tanksapka, csomagtérajtó, de az üzembiztosságával nincs gond, elvitt a Hortobágyra és vissza és nem azon gondolkodtam végig az 500km-en, hogy hazaérek-e vele vagy sem. És nem mernék többet kérni érte, mint 300k, (pont az a sáv, amit kolléga keres, persze átírás nélkül, de kb.) mert vannak azért hiányosságai, hátsó ablaktörlő kakukk, hátsó ablakfűtés szintén, mondjuk nagyjából ennyi a hibalista, de megcsináltatni nem akarom, így eladni meg biztos nehézkes lenne. Viszont évente mindössze egy olajcsere, amit rá kell költeni, meg ha néha elfárad egy-egy szilent.
Vagy alullövöm az értékét? Kérhetnék 350 körül is érte?Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #115403 üzenetére
Nem megy az olyan rosszul. Én 116i-ben vezettem ezt a 122 lovas blokkot és egész jól szedte a pacskert a rövid áttéteknek köszönhetően.
#nincsbennetarcsi
-
válasz parandroid #115532 üzenetére
Én őszintén be szoktam vallani ha valami van az öreg prémiummal. Más kérdés, hogy imho voltam és vagyok annyira körültekintő, hogy engem nagy meglepetés még nem ért.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #116358 üzenetére
Már jó ideje 9 és 15 óra fogást tanítják az autósiskolákban, arra hivatkozva, hogy a mostani agyonszervózott kormányművet könnyebben eltekerheted a kormány felső pontját fogva, a nagyobb erőkar miatt.
Nekem állandóan a váltón van a kezem, könyököm a könyöklőn, kézfejem a váltón, semmi baja nincs, szerintem sem akkora súly, hogy ez számítson.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #116358 üzenetére
A kulisszának nem tesz jót.
footy: Mi, amíg benzinest használtunk, 10k körül volt/év, most dízel van, így 20 lett belőle (persze más tényezők is vannak, nem csak az üzemanyag).
-
Zola007
veterán
válasz parandroid #116645 üzenetére
Csak mert ahogy nézegettem itthon nem nagyon találtam a közelben épkézláb darabot, csak 1.6 16v motorral, arról meg anno itt is lehúztátok a szentelt vizet, illetve 2 ismerős tulaj is lebeszélt olajgond és hengerfal problémák miatt. Egyikük most költött rá 400 ezret, hogy rendbe legyen. Na ez éppen nem hiányozna a büdzsének, viszont minden tekintetben egy G astra lenne nekem a legpratikusabb.
Részletekhez annyira nem értek, viszont unokatesóm férje kint dolgozik Ausztriában és Németben, - állítólag - ért is az autókhoz, gondoltam hozatok vele egy G astrát.
Viszont ahogy néztem 1.4-nél euro 3-ra 115 ► euro 4-re 80e a regadó
1.6-nál még nagyobb a difi, 100e ►150e
A kérdés, hogy ilyen korú és kategóriájú autót érdemes-e kintről hozatni?[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
őstag
válasz parandroid #116641 üzenetére
nekem volt németből behozva kocsim és hiába volt zöld plakettes, csak euro 3as volt hivatalosan így fizethettem több regadót
cryptot minden termékemért elfogadom
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #116994 üzenetére
itt most olyan extrákat soroltál fel, ami eléggé rétegigény.
még a kutya az egy dolog, de tedd a szívedre a kezed, hányan utaznak évi több alkalommal (főleg rendszeresen!) 1000+ kilométereket főleg családdal? ti most ilyen élethelyzetben vagytok, ok, meg tán az ismerősi körötökből is páran (ami nyilván az előbbiből adódik) de ez baromira szűk kört érint.
jelenleg itthon egy átlag családos felhasználás az a városi cirkálás, és havonta-kéthavonta 150-200 kilométer a nagymamához 3 napra. évente-kétévente egyszer balaton vagy max. horvátország esetleg görögország.
erre hót' felesleges a kisbusz, ha csak nem az a családi dili, hogy terpeszállásban csípőre tett kézzel szeretnétek utazni. meg lehet venni, persze, csak adott pénzből amiből veszel egy tisztességes kombit, elég koszvadt kisbuszokat kapsz a repülő nehéz kő biztonságával. azzal fincsi 1000+ kilométereket utazni igazán. á'la csikós három napot szerelem a szaromat az olasz árokparton a család meg nézi zsolti.
ha azonos állapotot nézünk akkor meg az árkülönbözetből meg a fenntartási különbözetből (feltéve, hogy nem évi 50k a rezsi műszakival, olajcserével javításokkal) simán bérelsz háromévente egy kisbuszt, meg veszel a két nagymamához egy-egy utazóágyat, de még babakocsit is használtan. vagy a babakocsinak egy tetőboxot.
persze, akinek ez a gusztusa, vagy 6 embert szállít, vegyen, mit bánom én, csak ez is ilyen fórum-coelho lett hogy a kétcsíkos terhességi teszttől platós barkas az egyetlen igaz út, mint az, hogy ha nem férek el magam mögött hanyatt fekve kétszer, akkor az a beltér élhetetlenül kicsi. kivéve a honda jazz. az tágas.
csak hogy gyakorlati példa is legyen, az mk1-es sedan fókában magam mögött elférek úgy, hogy a térdem meg a háttámla között jó öklömnyi hely van (180 magas vagyok), és a fél éves gyerekem összes cuccával babakocsival, játszószőnyeggel kosárral mozsárral, saját cuccunkkal mindennel úgy elférek a csomagtartóban kényelmesen, hogy egy jól megtermett sporttáskányi és egy kisebb összecsukható ládányi autósfelszerelés is ott van mellettük pluszban (ez viszi az űrméret kb. ötödét), és az utastérben pedig nem lehet semmi, csak az utasok és feleségem kistáskája.
ha jön a második gyerek, akkor vagy normalizálunk ezen a normalizálatlan poggyászmennyiségen, vagy felrakok egy tetőboxot. ennyi.
és a családok túlnyomó többsége is ezt csinálja itthon, nem véletlenül. adott keretből egy többé-kevésbé rendes c-d kategóriára futja, ami az év 355 napján tökéletesen elégséges, a maradék 10 napot meg megoldják. vidáman. ha egyáltalán c-d az a kategória, és nem egy corsa vagy egy ignis.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #117015 üzenetére
"jelképes méretűre összenyomorítani a hátsó ablakokat, hajrá, lehet bepakolni a gyerekeket a barlangba."
és már az egyterüeket, SUVokat is elérte ez az őrület. Elöl is sokkal rosszabb a kilátás, hátul meg barlang.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #117731 üzenetére
4m a keret és új kell.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #118627 üzenetére
#118623-ban mutatott műszerfal szerintem a legszebb, amit pillanatnyilag kommersz kompaktban mutatni tudnak
Pillanatnyilag? Ez a 10 évvel ezelőtti mk1 3-mas belseje -
Morris
veterán
válasz parandroid #118627 üzenetére
Persze, nem is azért mondtam, mert rossz lenne, csak nekem nem.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #118630 üzenetére
Mostanáig? Mostanáig az mk2 mazda3 volt, most már az mk3 van. A "ha maradt volna" akkor lenne logikailag értelmes, ha mk2-ben lett volna ez, és most az mk3-ban más. De ez az mk1-é
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #118634 üzenetére
A 623-ban Mk1 van, a 625-ben pedig 323-as Mazda műszerfal van.
-
mdani01
aktív tag
válasz parandroid #118637 üzenetére
A szellőző feletti kijelzőt mintha a Civicből néztek volna le (1-2-ik kép), nagyon hasonlít.
iPhone 6S SpaceGray
-
válasz parandroid #118824 üzenetére
A jót könnyű megszokni Viszont a kupulung poblémára ott az automata váltó
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #118827 üzenetére
Igazából nem értem, hogy miért nem alapfelszereltség ez minden autóban. Értem h minden drága lenne, de nagyon sok pozitív hozadéka lenne, ha pl nyári melegben lenne klíma, kevesebb koccanásos baleset meg miazmás. Persze nem is 2-4 évre venne a nép autót, de akkor is megérné imho.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
pjen
félisten
válasz parandroid #118829 üzenetére
Klimàt utólag is lehet bele tenni.
-
válasz parandroid #118829 üzenetére
Én is feszt megfázok tőle, de pl télen azzal lehet jót párásítalanítani.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
válasz parandroid #118829 üzenetére
Mit nem lehet bírni a klímán, ha:
- nem magadra irányítod, hanem a szélvédőre
- nem jéghidegre csak éppen pár fokkal hűvösebbre, mint a kinti hőmérséklet
- nem max fokozaton járatod, hanem a legalacsonyabbon?Teljesen komolyan kérdezem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
senior tag
válasz parandroid #118824 üzenetére
Igen, azért is írtam, hogy számomra ezek feleslegesek, mert én nem megyek autópályán, az is ritka, amikor emelkedőn indulok el. Az ülésfűtés sem rossz, GPS-nek a telóm használom, kihangosítás sem fontos nekem, mert autóban nem igazán telefonálok, multikormány sem rossz Kinek mi, jöhet végül is az összes, de olyan sok felárat nem fizetnék értük.
Your car, your life ;)
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #118889 üzenetére
Azert akozott van erdemi kulonbseg, hogy szolok, hogy pl.:
"elado az xy autom, amit mint tudjatok, peldasan karbantartottam."
Vagy esznelkul linkelgetem hahus hirdetesemet az osszes topicban. -
tresh
addikt
válasz parandroid #118950 üzenetére
Ha viszik... akkor ez kell De pl ha egy bmw-m lenne legkevésbé nézném a fogyasztást. De hogy a fejekbe tényleg nincs rend az ár/érték/elvárás terén az vicc. Rosszul voltam amikor családba is jött a rokon hogy ő most autót vesz 2 misiért mondom remek mik az elvárások? Elmondja majd közlöm vele hogy jó ennyiért ilyen és ilyen autók vannak kb mind 4-5 éves gép 200k futottak mind. Erre jah neki olyan nem kell ami 200k futott már Mondom akkor új autót kell venni. Erre hülye vagyok simán lehet kapni 150k alatt , na itt adtam fel és beraktam neki az álmodj királylány című számot Persze én is f*sz voltam mikor az a4-et 260k val vettem
-
roberto211
őstag
válasz parandroid #119237 üzenetére
Ezzel hovatudnék gyorshajtani ott? 130-40 et itt se lépem már nagyon túl nem,hogy ismeretlen helyen osztrákoknál.A jobbra tarts ,kinnt meg szerintem egyértelmű.. Meg nem is egyedül leszek ilyenkor visszaveszek azért..
IG-L az egyébként mit takar? Olyan mint itt a digitális sebességkorlátjelző vagy valami más?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz parandroid #119239 üzenetére
Sezt honnan kellene tunnia vkinek aki nem anyanyelvi?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #119242 üzenetére
Kulonosen kedvenceim a szam alatta adott orszag nyelven irodott tablak. Hat honnan a potschbol kellene tudni hogy mit ir?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Rico33
aktív tag
válasz parandroid #119239 üzenetére
Még annyit az IG-L-hez, hogy az ilyen korlátozással ellátott szakaszokon a gyorshajtás nem szabálysértésnek minősül hanem bűncselekménynek, a javadalmazása cc. 2000€-nál indul.[link]
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz parandroid #119463 üzenetére
"kényelmesen,biztonságban kellene végig utaznia. (hagyjuk a miért-eket most)
- Tehát valami normális méretű sedan."
Nem volt szó prémiumról, de igazából lényegtelen.
Nagy elvárások nincsenek, nem kell tökéletesnek lennie.
Főleg nem pl. a fényezésnek. Ezeket a típusokat csak példáknak, ötleteknek
vetettem fel amiket a leírásban megtaláltál.
Egyszerűen ilyen méretű autót keresek, és ezekből általánosan egy elég megbízhatót.
Tulajtól, bizonyos kortól függetlenül azért lehet lőni egy irányt.(német - nem német, benzin - dízel)
Merre induljak, mit nem érdemes egyáltalán megnéznem.
Erre kaptam is már egy két jó tippet, köszönöm a fáradtságot. -
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #119465 üzenetére
Első gen S80-at én kihagynám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz parandroid #119465 üzenetére
Még egy ötlet: utolsó szériás Vectra? Csúnya, meg kocka formájú, de benzinmotorral kb agyonüthetetlen, még ha lomhácska is (minden relatív), és az 1,9-es dízele sem rossz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
roberto211
őstag
válasz parandroid #119546 üzenetére
Ebben nem is kételkedek..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest